Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lastet ned en uvertifisert ActiveX- Control og det var bare masse spyware som la seg til som programmer på daten min. Nå har jeg fått fjernet de fleste, men har en igjen. Jeg går inn på Min Datamaskon og fjern programmer. Når jeg trykker på at den skal fjerne seg så reagerer den ikke kommer ikke opp uansett hvor mye jeg prøver å få den opp. Noen tips til hva som kan fjerne dette??? :sur:

Videoannonse
Annonse
Gjest lillebøll
Skrevet

Har du kjørt ad-aware, antivirus, spydoktor eller noe lignende? enkelte slike har små programmer som instalerer de like fort som du fjerner dem.

Skrevet
Har du kjørt ad-aware, antivirus, spydoktor eller noe lignende? enkelte slike har små programmer som instalerer de like fort som du fjerner dem.

Ja. Jeg har kjørt antivirus og spyaware, men de plukker den ikke opp som spyware, fordi den har lagt seg til i programlisten min. Jeg har prøvd å trykke fjern på den, men den rikker seg ikke og sitter helt fast. Jeg lurer på hva jeg skal gjøre?

Gjest El Patron
Skrevet (endret)

--

Endret av El Patron
Gjest lillebøll
Skrevet

Gå inn på windows å se om du finner mappens dens der. Gå igjennom å se om du finner uninstall og gjør det manuelt fra der.

Skrevet

Spyawaren jeg har heter "SpyLoced". Den har lagt seg på oppgavelinjen min som et ikon. Når jeg høyreklikker på den for å slette så kommer bare internettsiden til Spywaren opp.

quote:Oppdater alle antivirus- og antispywareprogrammer og forsøk deretter å fjerne driten i sikkermodus:quote

Hvordan hvordan går jeg inn og setter dataen i sikkerhetmodus?

quote:Gå inn på windows å se om du finner mappens dens der. Gå igjennom å se om du finner uninstall og gjør det manuelt fra der:quote

Jeg vet hvor den har lagt seg til, i min programliste der jeg kan velge mellom "fjern" eller "endre". Men den har gjort noe sånn at når jeg prøver å trykke fjern så kommer det ikke opp. Derfor spør jeg om ekstra råd.

Gjest Nedfall
Skrevet
Spyawaren jeg har heter "SpyLoced". Den har lagt seg på oppgavelinjen min som et ikon. Når jeg høyreklikker på den for å slette så kommer bare internettsiden til Spywaren opp.

quote:Oppdater alle antivirus- og antispywareprogrammer og forsøk deretter å fjerne driten i sikkermodus:quote

Hvordan hvordan går jeg inn og setter dataen i sikkerhetmodus?

Safe Mode (sikkerhetsmodus)

Gjest lillebøll
Skrevet
Jeg vet hvor den har lagt seg til, i min programliste der jeg kan velge mellom "fjern" eller "endre". Men den har gjort noe sånn at når jeg prøver å trykke fjern så kommer det ikke opp. Derfor spør jeg om ekstra råd.

Mulig jeg mente du skulle gjøre det på en annen måte? Men for all del ikke les det man skriver. Lykke til.

Skrevet

Yess! Endelig fik jeg fjerna den! :-D Men vet dere hva jeg gjorde?

Jeg tok og systemgjenopprettet datamaskinen og da fikk jeg endelig fjerna den. Bra jeg kom på det. Takk for tips alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...