Gå til innhold

Maiken


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei Maiken!

Fikk med meg av et annet innlegg her at du la på deg ganske mye i løpet av svangerskapene dine, men klarte å få alt bort + litt til icon_smile.gif *flink jente*!

Jeg mener det. Jeg beundrer folk med masse selvdisiplin og jernvilje!

Hva trente du for å bli slank og fast? (Var egentlig bare det jeg ville vite... icon_wink.gif )

Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Vinga, og takk for positiv tilbakemelding icon_smile.gif

Jeg strevde ikke for å miste kiloene. Det gikk mer eller mindre av seg selv. Jeg ammet lenge (ca ett år) og dette er kjent for å tære av ekstra fettreserver. I tillegg så sprang jeg som en gal kvinne mellom bleieskift, utelek, smokkeleting, mating og så videre. etter en stund begynte jeg å jobbe igjen, og da var kavet et faktum icon_wink.gif

Utfordringen ligger vel i å holde kiloene borte, og min måte å gjøre dette på er ikke å anbefale. Jeg har et veldig kontrollert forhold til inntak av mat, og psyker meg bort fra tanken på at jeg er sulten. Kroppen får tilført det den strengt tatt behøver til hverdags, og jeg unner meg heller noen bittesmå utskeielser ved bestemte anledninger.

Jeg røyker (fysjameg!!!) og er lite motivert for å slutte, da jeg ser mange som legger på seg ved røykestans.

Når det gjelder trening, så har det hele veien stort sett dreid seg om aerobic- og steptrening. Jeg liker å føye til en runde squash innimellom, og i perioder supplerer jeg med en økt body-pump i uka. Jeg liker best trening som gjør at jeg får svettet ordentlig godt ut. HATER spinning OG jogging.

Klem fra Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

He he Maiken, jeg har ikke anledning til å amme jeg, har ikke barn enda... Men det kommer nok. (sikkert fortere enn jeg tror... icon_rolleyes.gif )

Jeg veier nok ca 7 kg mer enn jeg føler meg komfortabel med, og de skal bort (eller forvandles til muskler) icon_wink.gif

Jeg har på ingen måte tenkt å slanke meg. Det er nok ikke bra for kroppen.

Jeg trener 4 ganger i uka, ca 1 time hver gang. Tidligere trente jeg 6 dager i uka, men da spiste jeg så mye fordi jeg ble mer sulten. Og så la jeg på meg mer..

Ekke det typisk asså icon_lol.gif

Har du mange barn?

Hvor gammel var du når du fikk førsten?

Er det gutter du har?

Klem fra nysgjerrig

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoisann - 7 kg!!! Det hørtes mye ut når du i tillegg trener såpass hyppig. Spørs om matinntaket må ned så uansett, kanskje icon_smile.gif

Sikker på at du må ned 7 kg? Hvordan ligger du an på BMI, da? La du på deg når du startet med P-pillen kanskje? Det gjorde jeg i sin tid, og kuttet den ut av flere årsaker. P-pillen har jeg kun dårlig erfaring med, for å si det sånn.

Fikk førsten når jeg var 25, og minstelillegullet ca to år etter. En av hver icon_smile.gif. Og verdens skjønneste, smarteste og mest veloppdragne, selvfølgelig icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...