Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Vurderer å bytte fra Yasmin til Loette, er det noen som har erfaringer å dele angående Loette? Ellers er jeg interessert i erfaringer om Cerazette, stemmer det at man ikke kan utsette bortfallsblødning med Cerazette?
Saeria Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Jeg er godt fornøyd med Cerazette. Stabilt humør og ikke en eneste blødning.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Vurderer å bytte fra Yasmin til Loette, er det noen som har erfaringer å dele angående Loette? Ellers er jeg interessert i erfaringer om Cerazette, stemmer det at man ikke kan utsette bortfallsblødning med Cerazette? Loette: Spotting, uregelmessige blødninger og høyt blodtrykk Cerazette: totalt bortfall av mens. Cerazette er ikke en p-pille i den forstand at du har en pillefri uke hvor du blør. Du tar pillene hver dag - uten opphør.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Jeg fikk noen vanvittige humørsvingninger og minimalt med sexlyst på Loette, men hadde regelmessige blødninger.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Loette funker vveldig bra:) Jeg måtte bytte pga trionetta styret.. Får litt humørsvingninger, men ikke så mye at folk klager:P
Eve Luna Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har brukt Cerazette i over et år og er fornøyd med de. Mensen forsvant. Men hos cerazette er det sånt at alle piller på brettet innholder akkurat det samme. Det er ikke pille frie dager og det er heller ikke 7 dager med sånne "sukker" piller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå