Gå til innhold

Klamydia :(

Gjest Gjest_Undrende_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Undrende_*
Skrevet

Hei

Lurer på hvor sikkert det er at klamydia smitter ved samleie. Har hatt en fast sexpartner i over 1/2 år nå. Hun har fått dette, men ikke jeg. Trodde det var temmelig sikkert da at også den andre ville få det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Piper
Skrevet

Hun kan jo ha hatt det, uten å ha merket at hun hadde det. Men har hun testet seg før du kom inn i bildet, og ikke hadde det, har hun nok vært utro. Men jeg tror du skal være forsiktig med å anklage henne, før du har alt på bordet.

http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=320355

Gjest Gjest
Skrevet

Det er ikke utroskap som er problemstilligen. Det jeg lurer på er om min test kan ha vært feil, og at jeg likevel har det. Vil jo ikke gå videre med smitterisiko..

Gjest Gjest
Skrevet

Det er en feilprosent på rundt 1 på klamydiatester, så få tatt en til for å avklare det om du antar det er sannsynlig.

Gjest lillebøll
Skrevet

Hadde nok tatt en til for å være sikker.

Gjest =tentacle=
Skrevet
Det er ikke utroskap som er problemstilligen. Det jeg lurer på er om min test kan ha vært feil, og at jeg likevel har det. Vil jo ikke gå videre med smitterisiko..

Testen kan være negativ selv du har smitten i deg. Du har hatt sex med en som har klamydia, og derfor skal du få antibiotika selv om de ikke har funnet bakterien på deg. Det er kjapt gjort, et par tabletter som du tar på en gang, og så skal dere ikke ha sex på en uke eller så. Gratis er det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...