Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd denne medisinen.

Hvordan er virkningen og hjelper den?

Videoannonse
Annonse
Gjest DyneTryne
Skrevet

Jepp, jeg fikk den for bivirkninger (ryggsmerter og hodepine) av selexid da jeg hadde uvi.

Første som skjedde var at jeg nesten følte meg stein. Fjernet smertene og alt det, og jeg ble sittende slått ut i en time, mer eller mindre. Etter det sovnet jeg, og sto plutselig opp for å kaste opp. Dette skjedde hver gang jeg tok en av disse. Det var helt ok helt til jeg kastet opp, da. Fysj!

Skrevet

Hva er uvi?Hvor lenge gikk du på disse medisinene?

Tror kanskje oppkastet ville gitt seg etterhvert ,som enhver annen bivirkning.Dette er jo et morfinpreparat.

Beskrivelssn ligner noe jeg tar for Fibromyalgismerter.Aporex heter

de.Jeg kastet også opp i begjynnelsen,men etterhvert virket det som om kroppen hadde vendt seg til det.Nå har jeg ingen bivirkninger av dem.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Urinveisinfeksjon. Jeg gikk på det i 2 uker hver dag, og kastet opp hver dag. Fysj igjen :(

Gjest Gjest
Skrevet

Har brukt Nobligan ved flere tilfeller (også i kombinasjon med voltaren), ikke merket noen bivirkninger. Har også brukt det over lengre perioder uten problemer da den ikke gir samme "avhengighets-tendens" som lignende preparater. Det skal selvsagt sies at den enkeltes bruk må følge legens råd, dette er relativt sterke smertestillende medisiner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...