Gå til innhold

syk i syden:(

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg er så heldig... 2. Dagen i syden og jeg blir syk. Vondt i halsen, feber og elendig! Jeg har hatt dette før, og tipper det går over til forkjølelse. Blir helt sylta i minst en uke vil jeg tro. Har dårlig immunforsvar, derfor jeg kjenner opplegget... Men da lurer jeg på hva jeg bør gjøre. Jeg har ingen umiddelbare planer om å tilbringe resten av ferien på hotellrommet! Men hva er lurt? Kan jeg ta den syke kroppen min, og legge meg på stranda og sove? Bør jeg ligge i skyggen? Bør jeg unngå å bade? Håper det går bra å ligge i sola jeg. Vil gjerne få litt farge på min eneste ferie liksom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg da. :(

Jeg tror ikke jeg hadde orket å sole meg med feber, men å ligge i skyggen er vel ok? Du får nesten gjøre det som formen tilsier - bedre med en rolig dag nå enn å bli enda sykere kanskje? God bedring. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Drikk hvertfall mye mye(!!) når du også har feber! Også har de vel ett apotek med febernedsettende(eller du har kanskje?).

God bedring :)

Gjest Deception
Skrevet

Du bør nok holde en litt lav profil ang. soling og alkohol, for begge deler nedsetter immunforsvaret, og det trengs jo for å bekjempe sykdommen. Ellers kan du forsøke å spise mye c-vitaminer, gjerne i form av ferske appelsiner, og i tillegg skader det sikkert ikke med hvitløk, heller (annet enn for omgivelsene).

Gjest Gjest
Skrevet

Hold deg unna alkohol, ikke overdriv tiden i solen, hold deg mest i skyggen. Få i deg mye vitaminer, og ta deg en tur på apoteket sammen med noen som snakker språket. beskriv symptomene dine, og be om noe som gjør at du føler deg bedre. Aspirin komplex, f.eks.

Skrevet

Gå til legen!

Så lenge du har reiseforsikring, får du igjen penger for de dagene du er syk.

Gjest taxi i.i.
Skrevet

takk for svar alle sammen. Å ligge i solsteika er ikke noe særlig merker jeg.håper jeg blir fort frisk jeg:)

Gjest _Leela_
Skrevet

Som tidligere nevnt her er det ikke dumt å gå til legen, da kan du få en legeerklæring på at du er syk og få igjen på reiseforsikringen de dagene som gikk tapt.

Ellers ønsker jeg deg god bedring, utrilig kjipt å bli syk når man er på ferie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...