frustrert mann Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Jeg har sett på dette og andre forum at det er mange som lever i gode ekteskap uten å ha det bra sexuelt sett.. Jeg har det slik selv, og kunne ikke tenke meg å bryte ut. Men ønsker å snakke med andre som har det slik.. Lurte bare på om det hadde vert en ide med et forum/grupp/eller no der vi kunne kommet sammen, og hatt nettsex. delt litt fantasier/frustrasjoner eller hva du nå ønsker å dele Bare en tanke......og mye bedre enn å ta steget helt ut og være utro...
Gjest Miss Guided Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Hvis din kone ikke vil hjelpe til for å gi sexlivet et oppsving så får du nesten vurdere om du skal fortsette samlivet eller ikke. Å gå bak ryggen på konen din med nettsex eller være utro syns jeg ikke noe om, da er det bedre med et rent brudd.
Gjest Pax Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 I slike tilfeller synes jeg man kan avtale at det er greit å ha sex med andre. Det forutsetter da at man tenker utradisjonelt og er lite sjalu.
Gjest Miss Guided Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Det går også an, men da bør man kanskje få avklart hvorfor kona ikke vil ha sex lenger. Om det er mulig å gjøre noe med eller ikke. Jeg syns det er helt greit at par avtaler med hverandre om de kan ha sex med andre eller ei. Det er når alt skjer i det skjulte at problemene oppstår.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå