Gjest Tweek Skrevet 10. august 2007 #21 Skrevet 10. august 2007 Garnier sin lukter bittelitt, men det er ikke noe å bry seg om engang.. Jeg syntes den er best :-D
Gjest Alou Skrevet 10. august 2007 #22 Skrevet 10. august 2007 Lukter summerglow fra Garnier godt helt uten selvbruningslukt altså ? Isåfall er det løp og kjøp......... Fler som syns den er klissete ? Jeg synes ikke Summerglow har den typiske selvbruningslukten. Den lukter friskt og ikke for intenst. Faktisk en av de bedre jeg har luktet på av mange merker. Jeg synes heller ikke Garniers Summerglow er klissete - men jeg passer alltid på å massere godt inn og vente lenge nok før jeg tar på klær.
(-:Domino:-) Skrevet 10. august 2007 #23 Skrevet 10. august 2007 Takker, da skal jeg løpe og kjøpe og prøve den
minemor Skrevet 10. august 2007 #24 Skrevet 10. august 2007 Jeg har prøvd Nivea (æsj) og Dove (uhu) sine, men favoritten er absolutt Lancome sin... Lett å smøre inn, og lukter ikkeno;)
Gjest Gjest_Maaneskinn_* Skrevet 22. august 2007 #25 Skrevet 22. august 2007 Jeg kjøpte Garnier i dag. Nettopp smurt meg inn med den. Spennende å se hvordan den blir etterhvert.
gladidag Skrevet 2. september 2007 #26 Skrevet 2. september 2007 plukket opp igjen denne...skal kjøpe meg en selvbrunerlotion for å holde meg litt gylden utover høsten. Har prøvd garnier sin, syns nå den lukter ganske mye..får sjekke Lancome og Aco tror eg. noen flere tips??
Gjest Alou Skrevet 2. september 2007 #27 Skrevet 2. september 2007 Jeg har ikke testet den selv, men vet at Loreals har fått mye skryt. Hvis du søker på forumet dukker det sikkert opp mange tips .
Ephemera Skrevet 24. november 2007 #28 Skrevet 24. november 2007 Jeg dytter opp denne, og har tenkt å se om Garniers summerglow fremdeles finnes? Noen som vet? Har de den fremdeles på Europris? Jeg har begynt å bruke Natusan sin som jeg har hatt stående en stund. Synes jeg har fått en fin, svak brunfarge etter å ha påført den to ganger, men jeg synes ikke den lukter noe godt... Luktet på Dove sin på butikken idag og førsteinntrykket var godt, men det tok ikke lang tid før det kom en karamell-lignende lukt... Jeg vil ha noe som lukter friskt og godt! Som såpe, f.eks.!
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2008 #29 Skrevet 8. januar 2008 St tropez fra Lookfantastic.com er aller best. Har perøvd det meste. Den gir en fin farge etter 3 dagers påføring og lukter godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå