Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Tittelen sier vel alt. Nå kommer det jo stadig nye på markedet, jeg har brukt Dove sin før og den er helt grei. Men jeg prøver gjerne andre om de er bedre.
ashera Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 (endret) Har prøvd Natusan sin, den er helt grei som en lett selvbruner, men dårlig som bodylotion. Foretrekker å bruke en skikkelig bodylotion i kombinasjon med L'Ôreals gel. Endret 3. juni 2007 av hera
Gjest Neria Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Jeg liker ACO sense&care bodylotion med selvbruning. Gir skikkelig fin farge. Den har de på apoteket.
*Heidi* Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Har dere noen tips til hvordan få brunfargen fin og uten skjolder? føler at jeg aldri får det til..
Gjest Tweek Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Det er jo smøre på som en bodylotion, men mer nøye. Ikke ta så mye på med nok til at du smører et tynt og jevnt lag. Og ikke kle på deg før kremen har tørket
Malama Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har bare prøvd dove sin, men synes den var helt grei, og det var enkelt. Jeg bruker normalt ikke bodylotion jeg, men det var ikke vanskelig, og ble ikke skjoldet enda jeg er komplett uvant med å smøre sånne ting... Så slik jeg ser det er nok den en god/grei krem i alle fall.
Parfumfreek Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Jeg liker ACO sense&care bodylotion med selvbruning. Gir skikkelig fin farge. Den har de på apoteket. Jeg har også ACO sin - liker den bedre enn Dove. Natusan synes jeg har ekkel duft, og er den dårlig bodylotion
Gjest Deception Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har prøvd Natusan, L'Oreal og Dove. Av disse tre var Natusan fæl, L'Oreal trekker sent inn (men gir bra med fukt), mens Dove gir best farge.
*Ariel* Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Min favoritt er Nivea, den nye har fått sitruslukt. L'oréal er den som har vunnet best i test.
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 synes garnier summerbody er knallfin
Timia Skrevet 8. juni 2007 #12 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har nettopp bestilt meg st.tropez everyday bodylotion med selvbruning i fra lookfantastic. Den gir en utrolig fin brunfarge uten hint av gult. Da jeg prøvde natusan sin ble jeg like gul som en påskekylling. St.tropez everyday gir litt mer farge enn de vanlig bodylotioene så det holder med et eller to lag for å få en lys, pen farge. Ikke har jeg blitt skjoldete heller, noe jeg alltid blir ved buk av vanlige selvbrunere.
Gjest Alou Skrevet 22. juli 2007 #13 Skrevet 22. juli 2007 Jeg ville bare ta opp denne tråden og fortelle at på Europris får man Garniers Summerglow dobbel size til samme pris, 50,-.
Shivering Skrevet 9. august 2007 #14 Skrevet 9. august 2007 Kjøpte den fra Garnier på Europris i går faktisk, og prøvd den også, den lukter kjempegodt og gir fin farge Liker også den summer fra Nivea, som også lukter digg:)
Gjest Frk Åberg Skrevet 9. august 2007 #15 Skrevet 9. august 2007 Jeg har brukt Garnier sin litt i sommer. Fin farge og grei lukt, men den trekker sent inn. Føler meg litt klissete resten av dagen, spesielt hvis det er varmt. Bruker den derfor bare på beina. Tok den på hele kroppen en dag, og det var ekkelt å føle seg så klissete på magen. Det er sikkert bedre hvis det ikke er så varmt og klamt ute.
(-:Domino:-) Skrevet 9. august 2007 #16 Skrevet 9. august 2007 Syns Dove ga fin farge, men jeg klarer ikke den typiske selvbruner-lukta og det er vel vanskelig å unngå ?
Gjest Borghild Skrevet 10. august 2007 #17 Skrevet 10. august 2007 Har prøvd Garnier, Nivea, Loreal, Natusan og Dove. Liker Garnier best. Dove og Natusan stinker dritt! Loreal er ok, men trekker såååååååå sent inn.
Gjest Tweek Skrevet 10. august 2007 #18 Skrevet 10. august 2007 Har prøvd Garnier, Nivea, Loreal, Natusan og Dove. Liker Garnier best. Dove og Natusan stinker dritt! Loreal er ok, men trekker såååååååå sent inn. Jeg har ikke prøvd nivea sin, men alle de andre.. Enig med at garnier er best (lukter minst også) og lóreal sin trekker ikke sånn siinsykt seint inn, det er bare sånn markverdig lukt å selvbrunin som henger i deg hele tiden..
Gjest Alou Skrevet 10. august 2007 #19 Skrevet 10. august 2007 Nå har jeg også teste Garniers Sommerglow og ble positisvt overrasket. Lukter nydelig og ga en fin farge. Jeg kjøpte stor flaske på Europris til 49,-
(-:Domino:-) Skrevet 10. august 2007 #20 Skrevet 10. august 2007 Lukter summerglow fra Garnier godt helt uten selvbruningslukt altså ? Isåfall er det løp og kjøp......... Fler som syns den er klissete ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå