Gjest Ragnhild Skrevet 14. august 2010 #21 Skrevet 14. august 2010 Har dere sett de boblene som du kan ta på uten at de sprekker? De er stilige. Det er ikke spesielle bobler som ikke sprekker, det er at du må være fuktig på fingeren. Hvis du dypper hele hånden din i såpevann er du mer enn velkommer til å komme inn i boblen 1
Gjest gogo Skrevet 8. juni 2011 #22 Skrevet 8. juni 2011 jeg brukte zalo og vann når jeg var liten. Funket fint det. Det jeg bruker er å finne fram et krus ta vann i det. Ta zalo i det sånn at vannet blir nesten helt grønt. Etterpå tar man litt sukker ien eks. skål tar bittelitt varmtvann inn i skålen sånn at sukkere løser seg opp. hel det oppi. ta litt cirus spray og grønnsåpe det er mye besre enn glyserol
Gjest Mr`Bunny Skrevet 12. mai 2013 #23 Skrevet 12. mai 2013 Oppskrift på såpebobler 0,5 dl Zalo 1 3/4 dl kaldt vann 5 dråper glyserol (glyserin), kjøpes på apoteket bitte litt sukker Du må kanskje tilsette et par dråper ekstra glyserol eller sukker for at såpeboblene skal bli seige. Såpeboblevannet virker best når det får stå noen timer, helst opptil noen dager. Tips: Har du ståltrå kan du forme såpebobleformer, både store og små. Hvis du bøyer en kleshenger av ståltråd til en runding, får du gigastore bobler.
lurine Skrevet 12. mai 2013 #24 Skrevet 12. mai 2013 En spiseskje whisky tilsettes den rause oppskriften over. Tro det eller ei.
Moderfavn Skrevet 12. mai 2013 #25 Skrevet 12. mai 2013 Jeg bruker lott zalo og litt palmolive hånd- eller dusjsåpe. Fungerer kjempefint. Og vann, naturligvis.
Rhiannon Skrevet 13. mai 2013 #26 Skrevet 13. mai 2013 For øvrig, hvis man blåser bobler når det duskregner sprekker ikke boblene før de omtrent er ute av syne
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #27 Skrevet 13. mai 2013 Det er ikke spesielle bobler som ikke sprekker, det er at du må være fuktig på fingeren. Hvis du dypper hele hånden din i såpevann er du mer enn velkommer til å komme inn i boblen Jeg har kjøpt usprekkelige bobler (virker som de er blandet med lim eller noe slikt) i Japan, men det er kanskje ikke det mest praktiske tipset Anonym poster: 80df51233d87f47861974ee09963c0b2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå