Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Jeg skal kjøpe meg sunblock. Men jeg skal bruke den i ansiktet og da under makeup. Så jeg trenger en som ikke er altfor tykk og som tørker fort inn i huden etc. Har dere noen anbefalinger?
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Men dette er da ikke en sun block? Sun block er vel faktor 60+ det er det jeg trenger
Gjest Blanca Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 La Roche-Posay (apotek) har en ansiktskrem med sf. 50+. Jeg er veldig fornøyd med den, trekker raskt inn og etterlater ingen fet hinne på huden.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Men er dette en sun block? jeg har denne skjønner du:) Men tror ikke den kalles sun block, men at det er 60+ som gjør det.
gladidag Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Men er dette en sun block? jeg har denne skjønner du:) Men tror ikke den kalles sun block, men at det er 60+ som gjør det. hvorfor i alle dager 60+?? de fleste sun-blocks til ansiktet er vel gjerne 25 eller 30...det bør jo holde til daglig bruk kanskje?? Sun blockkalles vel de solkremene som har fysisk filter.. at de sperrer solstrålene ute v bruk av feks titanium dioxide?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå