Gå til innhold

Jeg lengter......


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Kvelden i går, natta derpå og formiddagen i dag tilbrakte jeg med min beste venn, forøvrig verdens beste venn.

Jeg er kvinne - han er mann - vi er VENNER.

Kjempevenner. kyss.gif

Det er noen uker siden forrige gang vi hadde et "treff" .... men det er så herlig å være sammen med han. icon_smile.gif Vi kommuniserer så godt.....vi kan snakke om alt, alt mulig. Og det var så godt å føle at kontakten var der "på et blunk". Jeg er så glad i denne mannen - at jeg kunne gå gjennom ild og vann for han. kyss.gif

Men - så til det som ikke er så greit. Jeg vil mer - han vil ikke. Jeg vil være mer enn venner, han vil ikke. Han er mannen i mitt liv, jeg er ikke kvinnen i hans (men iflg. han så er jeg hans beste venn). Jeg har funnet så mye i han som jeg har lett etter hele livet.......det føles så GODT at jeg klarer ikke å sette ord på det. Dette har vi pratet om - mange ganger. Vi respekterer hverandres valg, meninger og følelser - og ingen av oss vil presse på med noe den andre ikke vil. Nikke.gif

Men - jeg lengter etter kyss og kos og klining og sex. Jeg vil ha han...... den fysiske kontakten vi har er holde i hånda, klem og gode omfavnelser.

JEG ER SÅ GLAD I HAN. De fleste av våre felles bekjente/venner skjønner ikke vårt forhold - og det er kanskje ikke så lett å forstå heller icon_confused.gif

Jeg vet det ikke er noen svar på dette, måtte bare få sagt det - delt dette med noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Skjønner deg godt jeg. Har det på nesten samme måten selv, han og jeg har en unik kjemi og kan kommunisere uten ord. Jeg er aldri så avslappet som i hans selskap. Han oppsøker meg i samme formål. Vennskapet, og for å få roen.

Min beste venn, mannen i mitt liv. Som jeg vil noe mer med. Lengter, ja...

Men der stopper alt.

Han er gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et slikt forhold selv - og jeg LENGTER etter mer. Nærhet. Intimitet. Samspill. Vi har det så fint når vi er sammen. icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Love hurts! icon_cry.gif

Dessverre er det sant i mange tilfeller.

Hadde det slik lenge jeg..........idag er vi samboere og elskere.....og har det topp. icon_smile.gif

Vær tålmodige kjære medsøstre! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og hadde det slik. Vi var beste venner, og alle spurte når det skulle bli noe mellom oss. Jeg lengtet alltid etter han, og det sårte meg sykt når han var sammen med andre jenter. Jeg flyttet, og har mistet han. For gått.... icon_frown.gif!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...