kitekatt Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 (endret) Har oppdaget at jeg har blitt ganske rød i kinnene og på sidene av nesen. Kan hende det har sammenheng med allergimedisiner, men jeg er ikke sikker på det. Er ikke ille, men jeg ser det godt uten makeup. Har noen prøvd disse produkttene for dette problemet, og fungerer de? Avène Anti-redness Cream Dagkrem som beskytter og forebygger rødmusset hud og synlige blodkar. Avène Diroseal Treatment for Localized Redness Behandlende hudkrem som reduserer synlige blodkar i huden, for alle hudtyper. Svak grønn farge som demper rødheten. (grønn er motfargen til rød). Brukes om kvelden. Legger til: Hvordan er disse kremene å bruke for kombinasjonshud med endel talg lokalt? Hadde vært kjekt å hatt EN dagkrem i hele ansiktet liksom Endret 3. juni 2007 av kitekatt
Mediocre Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Har ikke prøvd noen av de kremene, men svarte deg i den andre tråden om rødhet. Vet ikke om du så svaret, men jeg har iallefall bestilt noe fra Lily Lolo (grønn foundation?) som skulle hjelpe mot rødhet. Har fått pakken, men ikke testet det enda. Kan gi deg en lyd når jeg har gjort det?
Gjest Meep Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har prøvd den, men den gjorde ikke noe for meg.
Gjest Gjest_Kitekatt_* Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Det hadde vært flott medicore. Fant noe grønt puddergreier fra Pureluxe jeg hadde glemt og, men synes ikke det virker så bra. det beste hadde jo vært å fått behandlet dette, for det er de dagene jeg ikke bruker makeup jeg synes det er kjipt
Gjest Gjest_kitekatt_* Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Det hadde vært flott medicore. Fant noe grønt puddergreier fra Pureluxe jeg hadde glemt og, men synes ikke det virker så bra. det beste hadde jo vært å fått behandlet dette, for det er de dagene jeg ikke bruker makeup jeg synes det er kjipt Mente Mediocre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå