Gjest Violetta Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Jeg får ikke lov til å gå tilbake fra Vista til XP. Noen som har prøvd det og som kan fortelle meg hvordan jeg får maskinen til å kjøre installering av XP? Problemet er at jeg ikke får opp det som alternativ når maskinen skal kjøre cden.
Gjest Violetta Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Jeg kan vel for eksempel kjøre installeringscden før windows starter? Hvordan?
Gjest Agathe Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Har du prøvd å sette inn cd-en, og så restarte maskinen? Kan hende du får spørsmål om å starte opp fra CD.
Liskat Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Når du starter PC'en kan du boote fra CDen. Altså, ganske kjapt etter at du trykker start kan du trykke på ESC eller F11 (husker ikke hvilken akkurat nå) for å komme til boot menyen, der trykker du ned til du kan velge boot from CD.
Gjest Violetta Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Når du starter PC'en kan du boote fra CDen. Altså, ganske kjapt etter at du trykker start kan du trykke på ESC eller F11 (husker ikke hvilken akkurat nå) for å komme til boot menyen, der trykker du ned til du kan velge boot from CD. Tusen hjertelig takk. Dette var svaret jeg trengte. Nå har jeg xp igjen!
Liskat Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Tusen hjertelig takk. Dette var svaret jeg trengte. Nå har jeg xp igjen! :bukke:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå