Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2007 #1 Del Skrevet 2. juni 2007 Ettersom det er slutt på produksjonen av buffalosko har det blitt veldig vanskelig å finne dem i butikkene, så nå satser jeg på å finne dem på nett, men uten hell. Noen (som gjerne er bedre enn meg på netthandel) som har peil på HVOR jeg kan bestille buffalo sneakers til mannfolk?? Det gjør ikke noe om det er fra utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lolle Skrevet 2. juni 2007 #2 Del Skrevet 2. juni 2007 Victoria sko i Oslo, ved siden av Stortinget T-banestasjon.Der har de masse Buffalo til både kvinner og menn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 2. juni 2007 #3 Del Skrevet 2. juni 2007 Victoria sko i Oslo, ved siden av Stortinget T-banestasjon.Der har de masse Buffalo til både kvinner og menn... Men.. jeg bor langt unna oslo. går det ann å bestille derfra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola83 Skrevet 2. juni 2007 #4 Del Skrevet 2. juni 2007 Men.. jeg bor langt unna oslo. går det ann å bestille derfra? www.2sko.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 2. juni 2007 #5 Del Skrevet 2. juni 2007 DNA har, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 4. juni 2007 #6 Del Skrevet 4. juni 2007 www.2sko.no de har jo ikke buffalosneakers der...? Noen andre som har peil på hvor jeg kan finne de på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Wilma_* Skrevet 5. juni 2007 #7 Del Skrevet 5. juni 2007 Orket ikke å sjekke om de sender til Norge men her har du et lite utvalg. ttp://www.buffalo-shop.de/buffalo/urwfilter/catalog/do/action/SubmitCatalogSearchByFilter/filter/1/mainCategoryId/1/subCategoryId/4/makeId/1/sortingList/9/sortingList/10/minPrice/0/maxPrice/0/index.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Wilma Skrevet 5. juni 2007 #8 Del Skrevet 5. juni 2007 Ble litt rart det innlegget -- hmmm Her er ihvertfall hovedlinken. http://www.buffalo-shop.de/ Du finner noen av den gode gamle typen under 'Classics'. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Wilma Skrevet 5. juni 2007 #9 Del Skrevet 5. juni 2007 Siden jeg var så godt i gang. )) http://www.rawshoe.co.uk/mall/Shoe_Shop.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 5. juni 2007 #10 Del Skrevet 5. juni 2007 Siden jeg var så godt i gang. )) http://www.rawshoe.co.uk/mall/Shoe_Shop.asp Der har de ikke større en str 42. Må ha 43 på buffalo-shop har de ikke sneakers... Vet jeg er vanskelig nå, men... Noen andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 5. juni 2007 #11 Del Skrevet 5. juni 2007 Sorry mac, men er ikke Buffalo litt VEL 1997? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 5. juni 2007 #12 Del Skrevet 5. juni 2007 Sorry mac, men er ikke Buffalo litt VEL 1997? Hehe joa, men nå er de ikke til meg da, og om han liker de så godt så skal jeg ikke nekte han det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latee Skrevet 5. juni 2007 #13 Del Skrevet 5. juni 2007 Sjekk eBay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 6. juni 2007 #14 Del Skrevet 6. juni 2007 Sjekk eBay. Gjort det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå