Gå til innhold

Slutta på Vallergan

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har gått på Vallergan i ca5 år (ikke for allergi, men søvn).

Har slutta for ca. 1-2 uker siden på denne. Har begynt å få sånn kløe, klør i perioder over hele kroppen. Lår, mage, ansikt, føtter osv. Spesielt om natten. Det kjennes også ut som jeg er litt allergisk...nyser og er trøtt.

Må legge til at jeg har så og si ikke sovet siden jeg sluttet på Vallerganen. Men på meg virker det som om jeg kan være allergisk (og at vallerganen har tatt bort symptomene).

De timene jeg har sovet så har jeg ofte voknet opp av at jeg klør forferdelig i øyene.

Noen som har noe erfaring på at sånne ting kan "oppstå" etter slutt av vallergan?

Det ligger mye allergi til i familien, samt at jeg var mye plaget med allergi som barn. For husstøvmidd, muggsopp, dyrepels osv

Jeg klør til det oppstår små vabler eller blodutredelser...

Hmm...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje du trenger en ordinær allergimedisin nå fordi det jo er allergisesong, bjørk og sånt.

De blå allergitablettene--hva heter de--hjelper bedre mot kløe enn de game forresten.

Spør legen om du kan prøve allergimedisin mot kløe. Det fins ikke 10-pakk av dem uten resept slik som en del andre allergimedisiner har.

Kanskje det hjelper.

• 2 uker senere...
Skrevet

Vallergan er antihistaminer så det fungerer som allergimedikasjon i tillegg til at det brukes som sovemedisin

Det samme gjelder atarax som er brukt både som sovemed. og allergimed.

Man blir jo gjerne trøtt av allergimedisiner.

Kjøp deg reseptfri (zyrtec o.l) allergimedisin på apoteket,det funker.

Man kan godt plutselig få allergier..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...