Gå til innhold

1.aprilspøk til samboer!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!!

Egentlig hater jeg 1.april, for jeg er så lettlurt. Jeg pleier å si til samboeren min at han må love å ikke lure meg (han gjør det selvfølgelig allikevel)

MEN: Har noen et forslag til hva jeg kan lure ham med i morgen. Det må være ganske "sannsynlig", ellers greier jeg ikke å holde meg.

Jeg venter spent!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest svenskbrud
Skrevet

Värt ett försök;

Har ni bil? Har du körkort? Åk ut en stund och ställ bilen runt hörnet. Rufsa till håret och klädseln, spring lite så att du blir andfådd (flåsar) och ev. sätt lite extra rouge på kinden så att det ser ut som om du fått en smäll...

Storma in i hemmet och skrik, BILEN ÄR KVADDAD!! Jag körde på en brandpost/lyktstolpe när jag skulle fickparkera!... och flåsa hela tiden, beskriv vart bilen står och om du har tur så rusar han ut och du står kvar och får ditt goda skratt... lycka till!

• Liker 1
  • 13 år senere...
Skrevet

Värt ett försök;

Har ni bil? Har du körkort? Åk ut en stund och ställ bilen runt hörnet. Rufsa till håret och klädseln, spring lite så att du blir andfådd (flåsar) och ev. sätt lite extra rouge på kinden så att det ser ut som om du fått en smäll...

Storma in i hemmet och skrik, BILEN ÄR KVADDAD!! Jag körde på en brandpost/lyktstolpe när jag skulle fickparkera!... och flåsa hela tiden, beskriv vart bilen står och om du har tur så rusar han ut och du står kvar och får ditt goda skratt... lycka till!

Er det ikke en noget drastisk spøk?

Anonymkode: a54d3...674

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...