Gå til innhold

Skilpaddes skriblerier


Skilpadde

Anbefalte innlegg

Jeg burde vel begynne med en slags introduksjon til livet mitt. Jeg er 19, og har aldri vært i et seriøst forhold. Det sier vel en del. Men ikke generaliser meg, jeg tror historien min er litt for komplisert til å burde bli generalisert. Tingen er at jeg møter nye gutter konstant. Vennene mine begynner å bli passe vant med "Åh, jeg møtte DEN søte/kjekke/koslige fyren i helgen, vi skal på date i morgen!". Mange av mine veninner i faste forhold misunner meg, jeg har alltid noe på gang. Og der slutter det. Det er alltid en eller annen grunn til at ting ikke funker. Jeg er redd for at vennene mine ikke liker ham, han er ikke kjekk nok, han er for kjekk, han svarer ikke, jeg svarer ikke, vi kommer til at det ikke funker, osv.

Jeg har blitt så vant med dette livet nå, å være i et fast forhold må bli veldig sært for meg.

Jeg møtte en fyr forje helg. Fikk en SMS fra ham for ca. to timer siden, og jeg vurderer å la være å svare. Dette på tross av at vi har veldig mye til felles, og satt i en trappeoppgang og pratet i mange timer da jeg møtte ham.

Så hvorfor? Vel, han er ikke så veldig pen. Veninnene mine syntes han så skummel ut. Jeg er ingen babe selv, er overvektig, og ikke så veldig spennende. Men jeg har visst en form for sjarm, har holdt på med en god del pene gutter. Og med "holdt på med" mener jeg ikke automatisk at jeg har sex med dem. Jeg møter kanskje mange gutter, men jeg er ikke dum, og har lært meg å tolke gutter ganske bra. Egentlig er jeg nok litt for skeptisk, det ødelegger ofte mye for meg. Så, vennene mine mener jeg kan få meg noe bedre. Det gjør vel jeg og, men smarte og mindre pene gutter virker interesanne. Jeg har blitt såret så mange ganger, kanskje han kan sette pris på meg..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skrev en melding tilbake til ham, og vi pratet kort om løst og fast. Om jeg aldri ser ham igjen, så er ikke det akuratt verdens undergang, men jeg vil prøve noe nytt. Han var en koslig fyr, smart og oppegående.

Nå er jeg ganske trøtt, og ikke helt ved mine fulle fem. hadde tidligvakt på jobb i dag, måtte opp klokka sju. For meg, som er et nattedyr, så er det nesten umenneskelig. Men det var en veldig fin vakt, og etter det gikk jeg rett hjem og solte meg. Ny bikini, 150 kr. på H&M. Og den er bare sexy. Jeg skal se om jeg finner bilde av den senere, jeg elsker den. Det var vel og merke bare en bikinioverdel, jeg vil ikke ha de bittesmå trusene som knappt dekker en rumpeball. Jeg vil ha sorte eller hvite hotpants, men det er jo klin umulig å finne. Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike? Arg, jeg er så lei av at moten er laget for tynne jenter med perfekte kropper :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ingen bilde av min sexy bikinioverdel. Nå har jeg funnet en ikke fullt så sexy bikinihipstershortsting, sort, og helt vanlig. Funker den.

Sånn ellers, så har jeg gjort lite spennende i den siste tiden. Jobbet en del. Fått litt kontakt med en dude jeg møtte for over et halvt år siden, Skal sikkert på date snart, så det kan jo bli spennende.

Ellers, så har jeg blitt forelsket. I et kakefat. Jeg var på Kremmergården med mamma her en dag, og plutselig var det der, med tre etasjer og nydlige detaljer. Sølvfarget. 400 kr. Perfekt på alle måter, jeg var på god vei til å kjøpe det, helt til det slo meg at jeg er 19 år og bor hjemme. Hva i helvete skal jeg med et kakefat? Greit at jeg flytter på hybel snart, men jeg tviler på at småkaker er det jeg kommer til å servere gjestene mine mest av. Kakefat er slikt en skal begynne å tenke på når en lager ønskeliste til 40års dagen sin, eller får av gamle tanter når en gifter seg.

Jeg fant også et kult eggeglass m. skje som lignet en fugl. Ja, jeg har begynt å blitt litt bekymret for meg selv jeg og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i helvete skal jeg med et kakefat? Greit at jeg flytter på hybel snart, men jeg tviler på at småkaker er det jeg kommer til å servere gjestene mine mest av. Kakefat er slikt en skal begynne å tenke på når en lager ønskeliste til 40års dagen sin, eller får av gamle tanter når en gifter seg.

Jeg fant også et kult eggeglass m. skje som lignet en fugl. Ja, jeg har begynt å blitt litt bekymret for meg selv jeg og...

:legrine: Å herregud, det gjelder vel ikke folk som fyller 40 i våre dager? Litt bekymret siden jeg kommer til å fylle 40 en gang, og jeg kommer neppe til å ønske meg kakefat. Da skal det være et eksepsjonelt kult kakefat i så fall... men det var jo det du sa da.. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er slett ikke unormal siden du ønsker deg et kakefat. ;)

Helt fra jeg var 16 år har jeg ønsket meg huskeråd, som gryter og bestikk, fat, div. Og jeg fikk det og, og da jeg flyttet hadde jeg masse å starte med så jeg slapp jo å begynne å kjøpe ting.

:tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg vet egentlig ikke så mye om folk i 40-årene, men i mitt hode virker det logisk at de kan ønske seg ting som for eksempel et kakefat. Mulig jeg tar feil. Kanskje en må være 60+ for at det er godkjent?

Jeg har ønsket meg ting jeg krenger, som kopper og bestikk og tallerken og slikt, men fikk jeg det til jul? Neida. Jeg fikk en hel mengde hånduker i forskjellige farger og stiler. Og en klokke. Klokken var egentlig ganske pen, så den ble jeg glad for, men hva skal man med 40.000 håndduker i forskjellige stiler og farger? Ubrukelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vil du ha himmelblå, turkise, limegrønne, lavendelfargede, røde, rosa eller gule..? :ler:

Jeg gleder meg til Onsdag. Da kommer han jeg er forelsket i (men sansynligvis ikke får) hjem. Det er så rart, jeg har aldri vært så forelsket i noen før. Det er en helt annen type følelse, og jeg greier ikke slutte tenke på ham. Jeg gjør alt jeg kan for å distrahere meg selv, men det går ikke. Tilogmed når jeg er med andre gutter, så tenker jeg på ham. Vi er en utrolig god match. Vi kan prate i evigheter om alt mulig, det er ikke tid til å sove når vi er sammen. Men, jeg ser ham alt for skjeldent, pluss at jeg skal flytte. jeg stresser ikke så mye med det, er det meningen at det skal bli oss, så blir det det. Om ikke så er det dumt, men det er ingen ting jeg kan gjøre med det.

Jaja, over til noe ikke fullt så deprimerende, og sikkert lite interesant for dere lesere (om jeg har noen) så bør dere sjekke ut Jason mraz - I'm yours. (http://www.youtube.com/watch?v=LHnJGXwr-HU) Utrolig søt sang, jeg fallt skikkelig for den. Musikk er en veldig stor del av livet mitt, jeg har 15 GB på pcen, og laster ned konstant (jada, jeg er kriminell, fullt klar over det...)Om noen har noe å anbefale, please do! Men jeg liker ikke rap, hiphop og techno (og den type musikk generelt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg støvsugd hele huset og kjøpt meg et telt til 279 kr. Røverkjøp på Biltema! Jeg skal nemmelig på festival om 14 dager, ohmahgaaawd! Jeg gleder meg :)

Ellers har jeg og en veninne bakt boller og sett frustrerte fruer. Og nå sitter jeg og lurer på hva jeg skal gjøre med resten av tirsdagskvelden min. Jeg er et nattedyr, liker ikke legge meg på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på besøk hos en vennegjeng jeg hang mye med tidligere. Jeg fatter ikke at jeg greide det, den ene jenta er tidenes mest irriterende kvinnfolk, hun jabber konstant, høyt og skjærende, og siden hun ikke har noe liv, så prater hun detaljert om den utrolig ensformige hverdagen sin, og alt hun ser på TV. Jeg håper virkelig jeg aldri blir slik som henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Takk for koselig besøk i dagboka mi!

Måtte jo innom på besøk til deg og da ;) Her skal jeg følge med videre.

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei, det her var en fin dagbok :) må følge med videre!

jeg skal også på festival i sommer! så kanskje jeg bør ta meg en tur på biltema! ;) er roskilde jeg skal på da? hvor skal du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Lenge siden jeg har skrevet nå, veldig mye har skjedd i det siste. Mye bra egentlig. Jeg var på festival, Hove for å være eksakt. Jeg hadde tidenes mest uduglige telt. Ikke bare var det feilprodusert slik at det ikke kunne stå skikkelig, men det lekkte, og alle som gikk forbi snublet i det. Alle klærne mine ble våte, mobilen min døde, og jeg ble blakk.

Men, det var ikke så verst likevel. Jeg vant en natt i luksustelt med senger og kjøleskap, ooog, jeg møtte en fyr. Broren til en veninne, vi var sammen 24/7, og etter festivalen ble jeg med ham hjem og var der i noen dager. Og nå er vi visst sammen.

Utrolig at JEG har fått type. og vi har det faktisk utrolig bra sammen. Det eneste er at han bor langt unna meg, det kan bli litt problematisk. Men det tar vi som det kommer.

Ellers har jeg fått urinveisinfeksjon, noen som vet hva jeg kan gjøre for å lindre det litt?

Og, jeg må legge til at jeg tror jeg har fått meg en ny favorittfilm. Den fabelaktige Amelie fra Monteettelerannet. Så den i dag, elsket den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Artig å lese den gamle bloggen min igjen! Jeg har en hel skokk med blogger her og der, den dagen jeg blir berømt skal jeg samle alt og selge det i bokform. Det har gått nesten ett år siden sist, jeg er student på universitetet, og ting har ikke forandret seg så mye sånn egentlig. Forholdet med han fra Hove holdt i et par måneder eller så, vi hadde det fint, men distanseforhold er vel ikke helt min greie. Så, jeg har funnet meg en ny. Vi er ikke sammen ennå, men det føles ut som om vi er det. Vi oppfører oss som om vi er det. Han er en utrolig søt person, skjemmer meg bort! Får blomster og massasje og.... åh, jeg er forelsket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...