Gjest Tweek Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Jeg vil ha en sted på nette så jeg kan skryte til dere når jeg har nerda meg i photoshop o.l og når jeg vil sende bilder til noen. Men er det trygt og bra?
*Emma* Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har bilder der og liker den godt. Kan dessuten laste opp små filmsnutter etc -det går jo ikke på feks fotoknutsen.
Gjest Tweek Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Ok, jeg har alle bilder på datae min, og får veldig snart hardisk som jeg dobbelt lagrer alt på.. Men hvis det er veldig greit å lager jeg "profil" der.
Badlands Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Eg bruker photobucket berre for å få koder på bilder og gif-filer som eg vil leggje inn på myspace-profilen min. Men til det bruket er det veldig kjekt! Veit ikkje heilt kva anna ein kan bruke det til.
Gjest Tweek Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Ok, nå har jeg lagt inn 3 bilder. Dumma meg litt i photoshop, hehe En føgl :-D Ufattelig nærbilde av en sånn barnål aktig greie.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå