Gjest Chrizzy Skrevet 1. juni 2007 #1 Del Skrevet 1. juni 2007 I dag når jeg var på sparkjøp la jeg merke til en lapp som hang ved siden av kassa. Det var så mange skrivefeil der at jeg faktisk syntes at det var litt for drøyt, f eks. seddler. Jeg sa til hun i kassa at "ikke for å være snerpen, men den lappen der den burde kanskje gjøres noe med...". Ja, det er mye skrivefeil på ting her i butikken, svarte hun meg. Da jeg gikk ut derfra så måtte jeg flire litt med meg selv, jeg tenkte på KG og mitt selvpålagte rykte her. Litt schizofre'n i tankegangen kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 1. juni 2007 #2 Del Skrevet 1. juni 2007 Velkommen i klubben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merneith Skrevet 1. juni 2007 #3 Del Skrevet 1. juni 2007 Er du like opptatt av at begreper ikke skal brukes feil som av språk? Eller du schizofren der også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 2. juni 2007 #4 Del Skrevet 2. juni 2007 Er du like opptatt av at begreper ikke skal brukes feil som av språk? Eller du schizofren der også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 2. juni 2007 #5 Del Skrevet 2. juni 2007 Er du like opptatt av at begreper ikke skal brukes feil som av språk? Eller du schizofren der også? Eller det at mat ikke skal brukes feil som av kjøttkaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå