Gå til innhold

Tørket mynte


Gjest Sim

Anbefalte innlegg

Vi pleier vanligvis å kjøpe tørket mynte i utlandet, men nå er det tomt. I går raidet jeg byen på jakt etter mer - jeg var innom både store supermarkeder, innvandrerforretninger og helsekost, helt uten resultat. Det eneste jeg kunne finne noen steder var tørket peppermynte, som jo er ganske annerledes. Jeg begynner derfor å lure på om det i det hele tatt er mulig å få kjøpt tørket mynte i Norge?

Er det noen her som kjenner til butikker som selger det? Eller eventuelt nettbutikker som sender hit?

Jeg vil ha tørket mynte! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt i innvandrerforretning her i Oslo, men kan ikke huske hvor det var...

Takk for tips! :)

Da får jeg bare fortsette jakten i innvandrerforretninger. Det er for såvidt logisk at det skal finnes der, da tørket mynte er en vanlig ingrediens i mange asiatiske matretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Jeg har også kjøpt det i innvandrerbutikker; hvis jeg hadde vært hjemme, kunne jeg sendt deg litt, for jeg har en diiiger pose. Tror bare du må tråle butikkene, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apotekene selger en del tørkede urter. Vet ikke om de har mynte, men det er jo verd et forsøk i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...