Gjest bada Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Vi pleier vanligvis å kjøpe tørket mynte i utlandet, men nå er det tomt. I går raidet jeg byen på jakt etter mer - jeg var innom både store supermarkeder, innvandrerforretninger og helsekost, helt uten resultat. Det eneste jeg kunne finne noen steder var tørket peppermynte, som jo er ganske annerledes. Jeg begynner derfor å lure på om det i det hele tatt er mulig å få kjøpt tørket mynte i Norge? Er det noen her som kjenner til butikker som selger det? Eller eventuelt nettbutikker som sender hit? Jeg vil ha tørket mynte!
Gjest itla Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har kjøpt i innvandrerforretning her i Oslo, men kan ikke huske hvor det var...
Gjest bada Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har kjøpt i innvandrerforretning her i Oslo, men kan ikke huske hvor det var... Takk for tips! Da får jeg bare fortsette jakten i innvandrerforretninger. Det er for såvidt logisk at det skal finnes der, da tørket mynte er en vanlig ingrediens i mange asiatiske matretter.
Gjest Deception Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har også kjøpt det i innvandrerbutikker; hvis jeg hadde vært hjemme, kunne jeg sendt deg litt, for jeg har en diiiger pose. Tror bare du må tråle butikkene, dessverre.
Fakse Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Apotekene selger en del tørkede urter. Vet ikke om de har mynte, men det er jo verd et forsøk i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå