Gå til innhold

Rimelig overnatting i Stavanger


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jada, jeg vet jeg tenker lang tid i forveien med tanke på at jeg ikke er gravid engang, men siden det er stor sjanse for at jeg kommer til å føde i Stavanger begynner jeg å planlegge litt nå. Siden vi har lengre reisevei enn jeg egentlig liker tanken på når fødselen er i gang vurderer jeg å reise en stund før termin og legge litt av ferien dit. Det er usikkert om det er bare jeg som reiser i forkant og samboere eventuelt kommer når fødselen er i gang eller om vi reiser tidlig begge. Som sagt, det er kun på tenkestadiet, men siden vi sannsynligvis har mulighet til det så er det greit å vurdere det :)

Men det jeg ser etter er et rimelig hotell eller hytteløsning, hvor det er mulig å komme seg til rommet uten å bruke trapper (bekkenproblemer allerede før svangerskapet, så de blir neppe bedre) og ellers grei standard. Dusj/toalett på rommet osv. Gjerne mulighet for en kokeplate for å begrense utgiftene til mat, men det er ikke tvingende nødvendig.

Noen tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Du kan jo høre med Mosvangen camping. De har iallefall hytter og er nærme sykehuset. Et annet alternativ kan være Rogalandsheimen gjestgiveri på Våland -også i nærheten av sykehuset og sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...