Gå til innhold

Hvor lenge mellom hver menstruasjon?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg føler menstruasjonen kommer tettere og tettere etterhvert som årene går.

Nå går det ca. 23 dager mellom hver gang (før var det nøyaktig en måned - ca. 30 dager). I tillegg varer den ca. 7-8 dager så det er ikke lange pausen mellom hver gang.

Er det normalt at den kommer så ofte? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

En normal syklus fra 1 dag mens til neste 1 dag mens varierer mellom 21 og 35 dager.

Din 23 dagers syklus er dermed helt normal.

Gjest Gjest
Skrevet

23 er ikke ekstremt kort, men vær litt obs på at om du prøver å bli gravid så KAN du har kort tid mellom eggløsning og mens, noe som gjør at det blir vanskeligere for egget å henge fast.

Selv har jeg hatt sykluser på mellom 26 og 38 dager de siste 3 årene, og før det hadde jeg en "syklus" på godt over året, tror det var nærmere 2. (P-pilleslutt, og alt var mer eller mindre lagt brakk i indre kjønnsorganer)

Skrevet

min menstruasjon kan komme dag 35 istedet for dag 28 som har vært normal siden jeg var 12 år. men så kommer den tilbake dag 28 igjen... litt sånn fram og tilbake.men nå er jeg 27, og den har endret "vane" siste året.

Gjest StockDama
Skrevet

før jeg begynte på p-greier så hadde jeg mens en til to ganger i året...var helt ålreit det =D

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg har nøyaktig 30 dager mellom hver. 4 dager hver gang. Din syklus høres ikke morsom ut, men høres normalt ut.

• 5 år senere...
Skrevet

Kan månedene variere i forhold til når man har menstruasjon, for eksempel: hvis jeg har mens i februar, april, juni, august osv... også plutselig får jeg mens: januar, mars, mai, juli, sept... osv ?? Normalt??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...