Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2007 #21 Skrevet 1. juni 2007 Hvis man skulle tenkt sånn om alt.. Det er jo tross alt middagen til søsteren. Eller skal man begynne med inngangspenger dersom ikke gjestene gjør som bruden ønsker? Klart det er frekt, men hun har jo muligheten til å vise seg som den storsinnede og bare overse det hele. Det er jo tross alt de som dummer seg ut, ikke brudeparet.
Rosalie Skrevet 1. juni 2007 #22 Skrevet 1. juni 2007 De sier da ihvertfall fra på forhånd at de kommer til å dra midtveis. De kunne jo ventet til rett før bordsetting... TS: Hvis du syns det er så fælt, så får du si til søsteren din at hun og mannen da får la være å komme. Eller du kan plassere de på enden av bordet, slik at de kan snike seg ut når de må gå.
T.S Skrevet 1. juni 2007 #23 Skrevet 1. juni 2007 Det er jo tross alt middagen til søsteren. Eller skal man begynne med inngangspenger dersom ikke gjestene gjør som bruden ønsker? Klart det er frekt, men hun har jo muligheten til å vise seg som den storsinnede og bare overse det hele. Det er jo tross alt de som dummer seg ut, ikke brudeparet. nemlig. La deres handlinger si alt om dem, og ikke gidd å bry seg med å reagere med følelser... Vær herre i eget hus (kropp)
BIRE Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #24 Skrevet 1. juni 2007 nemlig. La deres handlinger si alt om dem, og ikke gidd å bry seg med å reagere med følelser... Vær herre i eget hus (kropp)
BIRE Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #25 Skrevet 1. juni 2007 Takk for svar.. Regner med at denne oppførselen ikke er helt normal.. hennes mann(forlovede) har ingen familie-bryr seg ikke om familie.. Det er som jeg skal nevne for henne -har bedt om å få snakke med henne under fire øyner..at om han skal på jobb-kan han bli hjemme siden han ikke vill komme i utgangs punkte-hvis hun velger å bli hjemme ok.. for meg -selv om det er veldig sårt.. Som sagt jeg har en familie som virker som det er en vanelig gebursdag..ikke egentlig forstår at jeg gifter meg..litt sjalusi..for mye oppmerksomhet på bruden.. ikke vet jeg.. Tror egentlig ikke at de bryr seg.. Lage min egen lille familie jeg ..he he Bire
BIRE Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #26 Skrevet 1. juni 2007 Kan ikke sette dem på enden av bordet ..vi skal ha runde bord.. Bire
T.S Skrevet 1. juni 2007 #27 Skrevet 1. juni 2007 Bra! Som jeg skrev: Bestem selv over dine følelser, ikke la andre bestemme over dem (blir jo slitsomt i lengden å hele tiden være åpen for manipulering og andres humør..). Best selv å kunne bestemme hvordan en skal ha det...
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2007 #28 Skrevet 2. juni 2007 Søsken eller ikke søsken. Jeg hadde faktisk sagt at hvis dere ikke bryr dere mer enn å dra etter forretten kan dere la være og komme i det hele tatt. enig!
BIRE Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #29 Skrevet 3. juni 2007 Hun har nok tenkt .. Jeg sa fra..Mannen blir hjemme-han ville ikke være med i utgangs punkte..Hun blir hele festen ut.. Nå ble jeg glad og alt blirså mye hyggeligere for meg..og henne.. Bire
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2007 #30 Skrevet 3. juni 2007 Tror det er noen bruder som burde realitets orienteres, bryllup er faktisk ikke så veldig spennede for gjestene. Jeg hadde ikke kommet til å sagt i fra i en sak som dette, at det bryter med vanlig folkesikk å gå midt i middag er så åpenlyst at de burde forstå det selv. Men flott at hun kunne bli hele festen da.
Gjest Bellatrix Skrevet 3. juni 2007 #31 Skrevet 3. juni 2007 Hun har nok tenkt .. Jeg sa fra..Mannen blir hjemme-han ville ikke være med i utgangs punkte..Hun blir hele festen ut.. Nå ble jeg glad og alt blirså mye hyggeligere for meg..og henne.. Bire Så bra at det ordnet seg.
Noodle Skrevet 3. juni 2007 #32 Skrevet 3. juni 2007 HVorfor må hun gå, det er jo han som skal på jobb og hun er da tross alt søsteren din ?
Annie Skrevet 3. juni 2007 #33 Skrevet 3. juni 2007 Hun har nok tenkt .. Jeg sa fra..Mannen blir hjemme-han ville ikke være med i utgangs punkte..Hun blir hele festen ut.. Nå ble jeg glad og alt blirså mye hyggeligere for meg..og henne.. Bire Så flott! Tror det er noen bruder som burde realitets orienteres, bryllup er faktisk ikke så veldig spennede for gjestene. Om man kommer med en sånn innstilling skjønner jeg at du ikke har hatt det hyggelig i bryllup.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå