Gjest Catwoman Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Nå har jeg skylt munnen med corsodyl i en uke - i forbindelse med visdomstann operasjonen. Det går forøvrig mye bedre nå, skal ned å ta stingene etterpå. Men tunga mi har blitt helt svart, har funnet ut at det må være corsodylen som gjør det. Tennen er litt gråaktige de og, mest oppi jekslene rett etter at jeg har skylt men det er ikke så mye, sikkert bare jeg som ser det selv. Men tunga er fæl. Samboeren min trodde jeg tulla når jeg viste han - trodde jeg hadde hatt på et eller annet. hehe. Men - det forsvinner vel når jeg slutter å skylle? Ikke at tunga synes så godt, men det hadde jo vært hyggelig om tunga kunne bli rød igjen.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Det på tunga forsvinner nok. Men værre er det med tennene. Mine ble helt gule og brunaktige ved røttene etter en periode med heftig bruk av corsodyl. Jeg dro til tannlegen, som brukte en spesiell teknikk (airflow, airbrush el noe i den dur...) til å fjerne misfargingen, og de ble hvite og fine igjen. Hun sa at misfarging er en vanlig bivirkning ved bruk av cordodyl, og anbefalte å bruke det andre skyllevannet du får på apoteket, det røde, hextril el no' sånt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå