Ceccy Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Jeg har en føflekk på halsen og en rett ovenfor den ene puppen, som jeg vil fjerne.. Noen som vet hvor mye det vil koste?? Og hvordan fjerner di føflekker?? Noen som har fjernet en før, og om det er vondt???
Gjest Veronica Mars Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Legen kan gjøre det, og da koster det ikke mer en vanlig egenandel. Men det hørtes ut som de sitter på steder der man lett får stygge arr, og legen vil i så fall ikke gjøre det dersom det ikke er nødvendig. Men det er bare å bestille legetime og spørre.
Gjest Veronica Mars Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Glemte og si at jeg har fjernet to, og nei, det gjorde ikke noe spesielt vondt.
TLo Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Jeg ble henvist til hudlege for og fjerne den jeg hadde rett ved munnen.Dette fordi det skulle bli penest mulig arr etterpå.Han sydde ikke,men brente/svidde såret igjenn,og man kan nesten ikke se hvor den har vært.Kjente ingenting, fikk bedøvelse, men det var en jæ**' lukt når han svidde sammen såret,det var jo rett ved nesa mi så... Husker ikke hva jeg betalte,men det var ikke dyrt.Mener jeg betalte egenandel bare.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå