Gå til innhold

28 og aldri hatt sex

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har aldri hatt sex med et annet menneske. Faktisk aldri vært intim med noen: aldri klina eller "rotet" med noen. Har onanert 2 ganger, da fikk jeg orgasme. Ellers har jeg våknet et par-tre ganger med orgasme. Men jeg føler ikke noe behov for verken sex eller nærhet. faktisk er det ikke noe jeg ser for meg i framtida heller, faktisk vil jeg ha kroppen for meg selv og sette mine egne grenser. Og mine grenser er at jeg ikke vil ha noen så intimt på meg.

Jeg er såpass gammel at jeg ikke tror dette bare er noe jeg synes midlertidig.

Det jeg lurer på er om dere synes det er noe grunnleggende galt med meg? er jeg ikke fullt ut menneske? Mangler jeg en grunnleggende dimensjon i livet mitt? Er det mulig for dere andre å skjønne at jeg er fornøyd med livet mitt? Tenker dere at jeg er lesbisk, ikke funnet meg selv? Er jeg en avviker?

Og ikke noen ufine kommentarer takk. Jeg er ikke avstøtende, har jo fått flere tilbud, men har en veldig klar grense, og den har ingen fått overskrive.

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

jeg kjenner ei som er aseksuell, sex og slikt intresserer henne null... og jeg har full respekt for det, ingen andre enn du selv skal bestemme hva som skal og ikke skal skje med kroppen din.

Og så lenge du er fornøyd, så er alt bare flotters =D

Skrevet

Er en lang tråd som heter Aseksualitet litt lenger ned på siden. Der kan du se at du ikke er alene! :)

Skrevet

For å svare litt på spørsmålet ditt, jeg tenker ikke at det er noe galt med deg, men selv synes jeg jo at det er litt rart. Det er jo litt vanskelig å sette seg inn i en slik situasjon selv, men det er vel kun derfor jeg synes det er litt rart. Men leste en lang artikkel angående dette for en stund siden, mener det handlet om ham som dannet et stort forum/nettsted for aseksuelle. Tror han var fra England? Før hadde jeg aldri hørt dette begrepet. Det er nok ukjent for svært mange, men det kommer nok til å komme mer fram etter hvert. Er jo mange som har det på denne måten, og et slikt forum gjør det lettere å finne likesinnede som har samme ønsker som en selv.

Forstod det i alle fall mye bedre etter å ha lest den artikkelen. Lykke til, du vil helt sikkert finne noen som har det på samme måte som deg, hvor du slipper at sex blir et tema. :)

Gjest mann 42
Skrevet

Til ts. Bare vær aseksuell du. For oss andre har dette fint lite å si. Jeg kjenner en bråte mennesker som det derimot er vanskelig å tenke seg at de er seksuelle individer.. Men jeg tenker ikke på dem slik. Det er rett og slett uinteressant å prøve og forestille meg hva slags sexliv venner og bekjente har. Det er deres privatliv.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Er du ikke interessert i sex så er du ikke det. Kos deg med det livet du har. :blomst:

Gjest Viren (ikke innlogget)
Skrevet

Heisann,

det absolutt eneste problemet jeg ser med dette er om du skulle forelske deg og havne i et forhold. For de fleste vil seksualitet være en del av forventingene til et forhold, men kanskje du ville følt det anneledes da?

Det er overhodet ingenting galt med å ikke være opptatt av sex, det er ditt liv og du lever det slik det passer deg.

Gjest jeg er meg
Skrevet

det er nok ingen ting galt i det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...