Gjest StoreSky Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Min datter skal for førstegang på hyttetur til helgen (østlandet, enebakk) og regnbukse/støvler er hos pappan...som selvfølgelig ikke er hjemme. Tenkte jeg skulle kjøpe nye støvler for det trenger hun uansett, regnjakka har pappan klart å sende på sfo - men ikke buksa. Tror dere hun trenger det??? Sender med tykk bukse og skift og annet selvfølgelig.
Arwen Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Ja det tror jeg. Hvertfall hvis hun skal være ute uansett. Noen melder sol mens andre melder regn til helga.
FrøkenEnnå Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Det spørs hvor gammel hun er. Dersom hun er så stor at hun går på sfo tror jeg hun kan klare seg uten regnbukse.Bare send med henne nok skiftetøy.
Gjest allium Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Hun klarer seg uten. Såvidt jeg kan se av værmeldingen blir det bra fra lørdag. Jeg kommer ikke til å pakke regnbukse for min seksåring (faren kan ta med seg den som henger på sfo, men det gjør han neppe).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå