Junebug Skrevet 9. mars 2003 #1 Skrevet 9. mars 2003 Jeg skal gifte meg i juni og har bestilt en nydelig Demetrios brudekjole som kommer om to måneder. Kjolen kostet 11 000 og siden vi har brukt mye penger på bryllupet, hadde det kanskje vært lurt å selge kjolen etter den store dagen. Jeg har lest på disse sidene at det kan være smart å annonsere allerede før man selv gifter seg fordi man får mer penger for kjolen samme sesong. Men jeg er ikke sikker på om jeg vil selge. Er det andre der ute som har angret på at de solgte brudekjolen sin? Dette er en veldig "brudete" kjole, så jeg kommer nok ikke til å bruke den mer enn denne ene dagen. Men det er jo veldig koselig å ha den som et minne? Er det forresten noen som har hatt erfaringer med å selge kjoler via Kvinneguiden? Hvordan gikk det? Fikk du prisen du hadde håpet på?
Gjest Princess Skrevet 10. mars 2003 #2 Skrevet 10. mars 2003 Hei, Ettersom min mamma skal sy brudekjolen min, så skal jeg ikke selge den etter bryllupet (den er såpass enkel at den kan syes om til selskapskjole etter bruk) Men hadde det vært en kjole jeg hadde kjøpt så hadde jeg solgt den nyrenset etter bryllupet- helt sikkert! Jeg ville også ha ventet til etter bryllupet med å annonsere kjolen. Å vente i flere måneder på en kjole som først skal brukes av selgeren synes jeg rett og slett er en litt rar måte å gjøre det på (beklager altså - til dere som gjør det på denne måten :oops:) Minnene har du jo i hodet, på bilder, og kanskje til og med på video. Det største "tapet" er nok ikke å selge brudekjolen sin. Den kommer jo uansett til å støve ned i skapet hvis det er en ordenlig "brudete" kjole som du sier. Men uansett; det er jo opp til hver enkelt hva man velger å gjøre med kjolen Lykke til!
tuji Skrevet 10. mars 2003 #3 Skrevet 10. mars 2003 Jeg betalte omtrent det samme som deg for kjolen min, så jeg kunne fått litt for den hvis jeg skulle solgt den...men det klarte jeg ikke! Rart med det, men jeg har et veldig sentimentalt forhold til den kjolen. Den er blitt et symbol på hvor lykkelig jeg var den dagen (og er fremdeles)! Det er ikke sikkert den kommer til å bli brukt igjen, men jeg vil liksom ha den likevel...
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2003 #4 Skrevet 10. mars 2003 Beholder brudekjolen min, men skal sy den om til dåpskjole nå i løpet av Mai regner jeg med Og resten av stoffet blir en finkjole til meg heller for den er såpass enkel at man kan lett sy den om. 27+ :D
AnitaS.E Skrevet 10. mars 2003 #5 Skrevet 10. mars 2003 Jeg har beholdt brudekjolen min. Greide liksom ikke å selge den, så den henger i skapet. Har vel av og til vært innom tanken på at jeg kanskje burde det, men jeg vet jeg ville angret. Kanskje jeg kan bruke den på 25 års bryllupsdagen
Tosca Skrevet 10. mars 2003 #6 Skrevet 10. mars 2003 Jeg har kjøpt en nydelig Romantica kjole, og planen er å selge den etter den store dagen. Ellers vil den jo bare bli hengende i skapet. Og så kommer det jo litt penger tilbake da. Det kommer nok godt med etter alle utgiftene vi får med bryllupet.
Gjest Tex Skrevet 10. mars 2003 #7 Skrevet 10. mars 2003 Håper inderlig at jeg blir å kjøpe en kjole og at jeg dermed får beholde den... Kanskje datteren min som straks er ti vil ha den siden....
Nikki Skrevet 10. mars 2003 #8 Skrevet 10. mars 2003 Jeg betalte 10200 for kjolen min og tenkte jeg skulle selge den etter bryllupet, men jeg har ikke hjertet til å kunne klare å selge den. Tror den vil bety så mye for meg at den kommer til å få bo i skapet mitt og hvem vet... kanskje jeg får en datter som er interesert i å bruke den.
Junebug Skrevet 10. mars 2003 Forfatter #9 Skrevet 10. mars 2003 Tusen takk for mange svar! Jeg tror jeg venter til etter bryllupet med å bestemme meg for om jeg vil selge den eller ikke. Jeg er litt sentimental av meg og tror kanskje jeg vil angre hvis jeg selger den. Det er sikkert lettere å bestemme seg etter bryllupet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå