Gjest DyneTryne Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Si meg, er dette bare en fusksjon som ikke fungerer? Bare til pynt? Jeg laster ned en sesong, og satte de første episodene på høyest prioritering. Hvilke tror dere kommer først ned? Noen av de siste ja! Grøss.
Ek_Erilar Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Husker ikke helt hvordan det der fungerer i BitComet, men i uTorrent ser ikke den der "High, Normal, Low" innstillingen ut til å gjøre noen ting som helst før du belaster 100% av linja. Derimot kan du (i uTorrent ihvertfall) manuelt sette nedlastingsbegrensninger på hver enkelt torrent, og det er effektivt. Men mye av grunnen til at du får den siste episoden først er at den normalt har flest seedere. Selv om du begrenser de siste episodene, er det ikke sikkert at det er nok seeders på de første episodene til at farten øker noe særlig...
Gjest DyneTryne Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Flere seedere? Men dette er jo snakk om lost sesong 1, har det noe å si da, siden det er så gammelt? Nei, ser ut til at jeg vil prøve utorrent, ser mye greiere ut
Ek_Erilar Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Ah, hvis det er gamle greier har vel neppe seederne noe å si. På uTorrent kan du sette prioriteter på hver enkelt fil, dersom du laster ned en hel sesong som 1 torrent. Highlight torrenten, trykk på "Files" i det nederste panelet, høyreklikk på de første episodene og velg "high priority". Veldig effektivt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå