Midnattsol Skrevet 28. mars 2003 #61 Del Skrevet 28. mars 2003 *dulte* Hallo vennen! Får du ikke sove? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. mars 2003 #62 Del Skrevet 28. mars 2003 ...og *poooooof* var Skusla borte. Hehe Håper du får deg litt søvn i natt og ikke har det vondt. *nattaklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 28. mars 2003 Forfatter #63 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg HAR det vondt..... :cry: :evil: ( men jeg klager IKKE, blir heller litt sinna.. dessuten har jeg varmeflaska mi på magen så det hjelper liiitt.. ) Men takk for at du bryr deg vennen.... Så jeg sitter her fremdeles....... KG er min redning.... Meget takknemmelig for at du sendte Jon Blund min vei i går.. Jeg tok meg en alvorsprat med han.. Visste ikke han var så pinglete, men det var han jo.. Grein og greier... Truet med å anmelde meg for kidnapping. Han lovet å komme i kveld, men jeg har ikke sett SNURTEN av den dusten... Så jeg skal snart ut på leting... Jeg sov jo så lenge idag at jeg fant ut at det ikke er mer enn tolv timer siden jeg STO opp jo..... :oops: Ille, ille..... hehe, neida jeg FORTJENTE DET SÅ.... Sove godt du også Midnattsol- du er en skjønn person! Med den søteste avataren... Den gjør meg alltid så glad.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. mars 2003 #64 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg skal gå på soverommet nå, og er han der, så tar jeg tak i buksa hans, løfter han opp og sparker han din vei. Jepp! Har egentlig en liten mistanke om at han sitter og gumler en Fjordland-middag......pr-kåte fyren som måtte på TV og greier...tsk tsk tsk. DU fortjener all den søvn du kan få! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 28. mars 2003 Forfatter #65 Del Skrevet 28. mars 2003 Ja det er PIKA MEG det han gjør ja... Sitter å spiser en vassen laksemiddag fra Fjordland...... Steike heite det....... :D Han har jo en JOBB å gjøre... Ikke sitte å gomle middager foran kamera.... Gjør d du, ta tak i beltet hans å spark alt du har... Å du, ikke bry deg om han griner litt, han gjør det BARE for "shows " ... :D OK, men da stikker jeg å hopper under dyna og ligger SPENT og venter på han..... Takk for hjelpen snille du! Sove godt da. Nattaklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. mars 2003 #66 Del Skrevet 28. mars 2003 Nåh...kom han? Eller tok han seg en avstikker på veien? For jeg kasta han RETT på dør! Også må jeg si gooood helg til deg også, selv om vi nok kommer til å være på KG i helga både jeg og du, så vi snakkes nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. mars 2003 #67 Del Skrevet 28. mars 2003 Innom for å ønske deg en god helg, Skusla! Ha det gøy på festen i morgen! Håper vi kan "treffes" på søndag igjen, hvis ikke du er altfor redusert da... Mange klemmer fra Kverula, som setter veldig pris på sin nye venninne... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 28. mars 2003 #68 Del Skrevet 28. mars 2003 Hei og hopp Skusla :D Hyggelig å lese dagboka di! Utrolig vondt å høre at du har så mye vondt. Håper det går litt bedre med deg i dag Håper du får dreisen på han JonBlund-typen da! Høres ut som en slapp og arbeidssky fyr det der. Makan til opsternasig vesen! Skal ta`n i øra for deg jeg Neste gang jeg ser`n i allefall! Da er det luftpostekspressen til Skusla`s bo og rett på jobb:) Får true`n med å ta fra`n Fjorland-"maten" hvis han ikke er snill Var så hyggelig å se bilder av de nydelige kattene dine Ser ut som de koser seg :D Fin leilighet dere har og! Håper vi møtes på sjættn snart igjen Inntil videre, ha en fin (og smertefri - så mye som mulig) dag sålenge Kjempeklem og hilsner fra Diva :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 28. mars 2003 Forfatter #69 Del Skrevet 28. mars 2003 Hallo hallo godtfolk... TENK at jeg leste at sunnmøringer er sure og gnipne her i sted.... :o *rister på hodet i forferdelse* NOEN er det ja, eks Henriette i BB, men IKKE ALLE VEL????? Nei nei nei nei nei.... IKKE ALLE..... Veeel, idag har vært en lang dag! FIkk sove til slutt Midnattsol. Jada, han kom, sent men godt. Han sa det at du hadde kasta han rett ut.. Så han var litt sutrete. Men i fire tiden kom han da snikende.. PANG-start på dagen kl ni. Vi forsov oss.. Snekker'n kom fem på å vi SPRATT OPP AV SENGEN, HEV PÅ OSS KLÆRNE og var trøtte som bybud. Satt her en stund, så fikk jeg besøk av to venninner.. Så det var jo kjempe koselig. Men snekker'n saga sånn at det var stooore pauser i samtalene hvor vi holdt oss for ørene. UANSETT, så har vi endelig fått inn dørene og det ble kjempe fint- :D Har nettopp spist kinamat så nå er jeg mett og god... Laga sjokoladekake har jeg også, så nå sitter jeg her og nafser i meg litt..... Sambo reiser fra meg i morgen på Kurs.. :cry: Det blir kjedelig for meg ( men sikkert litt deilig også..) Jeg skal jo i bursdag til min venninne, så jeg får vel reise avsted å kjøpe gave til henne i morgen tenker jeg.. Nei, nå mases det her om at jeg må komme å se der han har malt... Mas mas mas.. Skriver senere jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. mars 2003 #70 Del Skrevet 28. mars 2003 Juhuuu!! Tenkte bare jeg skulle stikke innom her en snartur for å ønske deg en riktig god helg Håper du får det skikkelig fint i helga, og jeg lover å titte innom på søndag - om formen tillater det. I morgen er det nemlig full fart og hæla i tapeten *Stooor klem til deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 28. mars 2003 Forfatter #71 Del Skrevet 28. mars 2003 Næmmen , hilsen fra frøken DIVA... Så koselig... Tusen takk skal du ha, det er BARE å hive Jon B til mitt bo om du ser han.... Ha en fin kveld da å stikk GJERNE innom igjen snart! Dere aner ikke hvor glad jeg blir når noen skriver i boka mi.... Stråler neesten som Midnattsol's avatar.. Å tusen takk Monja, kjempe koselig hilsen fra deg. Vi får bytte fylle historier på søndag.. hehe, jeg drikker jo så sjeldent at det er JAMMEN ikke mye jeg tåler for tiden.. Men der skal være sjokoladekake og ost&kjeks, så jeg får spise etter hvert ... Døyve beruselsen om det går an POKKER, KATTAsrofe anbefalte den 1-2-3 kaka her en dag og den laga jeg idag, å jeg KLARER JO IKKE SLUTTE Å SPISE... jeg begynner å bli småkvalm her.... Å spise en HEL kake er vel LITT drøyt vel?????? Si at det er det da....... Katten min stakk av i sted også... Den var borte i timesvis.. Å jeg fikk da ikke gått ut å leita da jeg hele tiden fikk besøk.. Så jeg gikk da til slutt.. Ned i en bakgård, rooopte: ******, hvor eeer duuu??? Så hørte jeg "mjaaaaau, aaaaaju, jaaaaumjaaaau.. AHA, tenkte jeg, han er da i nærheten. Å DER SATT HAN FAST MELLOM TO GJERDER.. STAKKARS BARNET MITT.. Han så ut som en forkommen, halvdrukna pelsdott .. Så jeg løfta han opp i mine sterke armer og bar han hjem mens jeg koseprata, og han mala fornøyd. NÅ sover han som en stein, og jeg har bestemt meg for at han skal DUSJE idag.. Han liker jo vann. Han har bestandig likt å dusje. har ikke behøvd å holde han engang, men han HATER shampo, så nå er han ikke SÅ begeitret for dusjinga lenger... Men men, det må til.. Pelsen er feit og lukter litt... Nei, jeg får vel gå igang da tenker jeg.... Gleder meg ikke skal jeg si dere... Å HELSIKE, JEG SKULLE JO KLIPPE MEG I DAG JEG..... DEEET HAR JEG GLEMT... Å JEG SOM SKAL PÅ FEST OG SER UT SOM ET KRÅKEREIR PÅ HODET....... Sambo reiser jo i morgen tidlig så han rekker jo ikke klippe meg da... Faen... Energency farging i heimen da kanskje??? Det går jo d. Gidder ikke reise bort til salongen NÅ da.... det tar jo sin tid da.... POKKER. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. mars 2003 #72 Del Skrevet 28. mars 2003 Må si denne dagboka di har fått fart på seg. Raaaser jo avgårde. Kommer til å rase forbi meg du. Dakaj kattepusen din. Bra han ikke var så langt hjemmefra da. Så du skal FYLLE du også i morgen?? Blir sikkert morsomt det, og jeg vedder på at du ikke ser ut som noe kråkereir på hodet. Klipper samboen din deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 28. mars 2003 Forfatter #73 Del Skrevet 28. mars 2003 Jepp, han er frisør... Så når jeg er på frisøren har alle sine meninger om hvordan jeg skal se ut . så det står fem stykker rundt meg og kommer med ideer. JEG, ja jeg sitter nervøs og krysser fingrene under kappen........ Bra jeg har langt hår, så jeg kan sette det opp eller noe i morgen.. Tror jammen jeg satt å skrev i din bok, når du satt å skrev i min jeg..... jaja, der kan man se.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 29. mars 2003 #74 Del Skrevet 29. mars 2003 Hei på deg Heldige du som har en samboer som er frisør da! Kult! Ha en god natt og en god dag imorgen,- håper du koser deg på festen :D Kjempeklem fra Divaen (snart på vei til senga..zzzzZZZZzzzzZZZZ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 29. mars 2003 Forfatter #75 Del Skrevet 29. mars 2003 Lørdag.... AAAH.. så deilig.. Jeg våknet og sambo var BORTE.. Han hadde reist!!! :o Så jeg sendte melding til han, å spurte om han var borte vekk??? Ja, han hadde prøvd å vekke meg men jeg hadde bare grynta.. Snakk om å sove tungt da, ikke engang våkne for å si hadet til sin kjære som skal reise...... :cry: Men men, han kommer hjem i morra, så da får jeg gi han en goood klem da..... Hva er det med mannfolk og latskap? Vel, jeg skal jo i bursdag idag.. Vi er en stor gjeng som er i lag alltid. Så i går kveld, klokka tolv fikk jeg en melding fra en kompis. Han lurte på HVA jeg hadde kjøpt for gave til venninna vår.. Å om han og tre andre kunne henge seg på den.. Så smisket han med å skrive i hver eneste melding, inkludert den første at jeg var skjønn... SMISKEVIK skrev jeg.... Så da måtte jeg ut å kjøpe fra oss alle, greit d for jeg hadde ikke kjøpt enda, så når jeg er i byen ringer en ANNEN kompis.. Eh.. Jeg og må være med på den gaven... :evil: OK, sa jeg.. hva pokker skal jeg kjøpe da?? Så jeg endte opp med gavekort på estetique, en sexy nattkjole, ei flaske vin og en bukett blomster.. + kort Det var vel okei vel??? Nå har jeg støvsugd hele leiligheten her, rydda og vasket litt. Satt på en maskin m kopper og tallerkner.. Så nå er her rent og pent.... Skal snart gå å gjøre meg i stand.. Skal møtes med den ene kompisen min klokka seks. Første gangen jeg er ute UTEN min kjære faktisk... Men jeg er snill jente jeg altså.. Verker veldig i magen idag også, så jeg håper det blir litt bedre før jeg skal gå. Skulle aldri ha stresset sånn, det går alltid gale... Så jeg får vel legge meg ned en time før jeg stikker tenker jeg... Fikk faktisk svar fra en lege jeg skrev til også igår. Hun skrev mye fornuftig og var veldig sympatisk Langt fra min egen fastlege og sykehuset her inne, som jeg enda ikke har hørt ett pip fra. :evil: Dritt folk!!!!! Sitter å venter på bestevenninna mi skal ringe... Jeg har faktisk knapt snakket med henne på over en uke.... :o Hvre gang jeg har ringt har hun enten vært på jobb, eller opptatt, og hver gang hun har ringt har jeg enten sovet, vært opptatt eller ikke hatt på telefonen... Jeg finner ikke KAMERALADEREEEEN... HELSIKES.... Skal ha med meg kameraet idag og det er tom for strøm, så finner jeg IKKE LADEREN.. Hvor har den samboeren min GJEMT den hen tro??? Han legger ting de rareste plasser og glemmer hvor han legger de.... Pokkertahanaltså. :evil: Vel vel, jeg får vel stikke jeg da.... hive meg nedpå sofan litt... Ha en fiiin kveld alle som leser... Stor klem til dere... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. mars 2003 #76 Del Skrevet 29. mars 2003 Hei hei, vennen. Hatt det koselig? Ble du litt snurrete, eller? *klem* til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 30. mars 2003 Forfatter #77 Del Skrevet 30. mars 2003 Åååååååh..... ååååååååååååhh..... ååååhåhååååååhhåååååååååh.... Hodet mitt.. Det banker og dunker og hamrer..... Må legge meg litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 30. mars 2003 Forfatter #78 Del Skrevet 30. mars 2003 HURRAAA JEG ER HERVED SUPERAKTIV BRUKER..... TAMTITAMMM... så glad jeg ble nå da... Vel litt bedre form nå enn tidligere... Har fått i meg mat og masse drikke + to paracet, å det hjalp på- Dagen i går.. Hmmm... la meg tenke. hehe, neida var ikke så ille. Men da jeg kom så hadde venninna mi laget velkomstdrink. Sprit med RUSBRUS som blandevann... Sier det selv... HEEEIII.. Å jeg drakk fire for de var så gode.. Satt på festen til over ett før vi dro på byen.. Hadde det kjempe morsomt. Så dro jeg hjem, og frøs sånn at jeg la meg i badekaret.. Der lå jeg i to timer å snakka med sambo på telefonen... Nei, det er bra jeg drikker så sjeldent. Jeg skulle jo tømme leiligheten min idag også jeg.. venninna mi tar jo over den i morgen... WÆÆÆÆÆÆÆÆÆH, det GJØR HUN JA... vel jeg får stå opp tidelig å kaste ut siste rest! Faen at jeg ska være så TREIG altså.. Utsetter ALT til siste minutt.... Huff..... Hahahaha, satt å så på bilder fra igår.. Klining på høyt plan.... Ikke av MEG da... jeg klinte jo ikke, men ett ny forelsket par.. Alle bildene jeg har av de sitter de å kliner....... Møtte faktisk en gammel flamme igår også... Søren ta den fyren.. Blir helt sjelven når jeg ser han. Ikke at jeg kunne tenkt meg han eller noe, for jeg har verdens beste kjæreste, men han er så SEEEXYY.. Å han sto å ga meg komplimenter hele kvelden. Sendte mange meldinger når han kom hjem om hvor fin jeg var osv og i dag RINGTE han... :o Jeg tok ikke telefonen da. Så skrev han at han syns d var dumt at det aldri ble noe med oss og at jeg var så flott og akkurat slik han vil ha Hmmm... Jeg blir smigret. Fyren er RÅDEILIG og får hjertet mitt til å hoppe litt, men han er JAMMEN frekk også da... HAN vet jeg bor sammen med noen og at jeg er forelsket .. Så enten så har han ekstremt troa på seg selv, eller så er han rett og slett dum. Tipper på en kombinasjon av begge., Han er modell så han er vel høy på pæra Men han har ikke klatra høyest i visdommens tre... Så derfor tok jeg ikke telefonen heller. Fy på meg likevel, syndige tanker.. :fy: Pokker ta mannfolk... Det er ekkelt syntes jeg. Når han begynner å mimre om hva vi hadde osv.. da blir jeg ukomfortabel.... Ville komme opp i natt og greier å se hvor vi bodde. Så spurte om hvordan jeg hadde det med sambo, å han trodde han selv kunne gi meg mer, men du liker vel pengene til ******* du... HALLO????? Jeg driter vel i pengene..... Så var jeg så fin nå når jeg var så tynn, var fin før og da sa han men nå var jeg drit lekker... Kan IKKE si meg enig der.. Syntes jeg ser helt jævlig ut sånn jeg ser ut nå jeg..... Nei, jeg blir sinna når jeg skriver dette, for det setter ting litt i perspektiv. Smertene har vært litt bedre idag... Jeg har de jo, som alltid, men det er ikke så ille at jeg har varmeflaske og er dårlig... Så det er jo deilig. Vel, jeg får ringe en venninne tenker jeg..... Tjallabais Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. mars 2003 #79 Del Skrevet 30. mars 2003 Møtte faktisk en gammel flamme igår også... Søren ta den fyren.. Blir helt sjelven når jeg ser han. Ikke at jeg kunne tenkt meg han eller noe, for jeg har verdens beste kjæreste, men han er så SEEEXYY.. Å han sto å ga meg komplimenter hele kvelden. Heeeei snuppelina! Vi har møtt gamle flammer begge to ser jeg..... Må si at det var ikke få syndige tanker som gikk gjennom hodet på meg igår kveld. Av 1300 personer måtte jeg bare møte han. Men det gikk da i bunn og grunn fint det. Noen høflighetsfraser og så gikk vi der og mysa på hverandre hele kvelden...gosh! Koselig var det. :D Kan ikke du slenge inn "oppskrifta" på velkomstdrinken til venninna di. Rusbrus og sprit!?! Høres ut som døden for hjernecellene..... Men det er sikkert dritgodt. Jeg skal ta en runde på forumet, og så skal jeg krabbe ned i sofaen igjen med dyne og kakao - og panodil zapp (ønsker den hadde zappa litt kjappere akkurat idag ) Ha en fin kveld vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. mars 2003 #80 Del Skrevet 30. mars 2003 Gratulerer masse som superaktiv forresten! Så gøy da. Nå burde vel egentlig neste steg ha vært hyperaktiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå