Gå til innhold

Skusla's dagbok...


Skusla

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne få meg en dagbok jeg også...

Har ikke så masse og skrive enda da men, det kommer vel etterhvert.. Håper også at dere andre er innom og sier hei til dagboken min... :)

Det ville gjort Skusla glad.... :wink:

Vel litt om meg selv. Jeg er 25 år, og studerer sykepleie på 2. året. Jeg har vært syk nå i over ett år- lever med ekstreme smerter i magen og underlivet, så livet er litt tungt for tiden.

Har vært inne til operasjon og smertebehandling maaange ganger det siste året og nå venter jeg på plass ved Rikshospitalet for nok en utredning. :enig:

I tillegg har jeg endometriose, som ikke gjør saken bedre....

Jeg har til nå klart å følge med på skolen og kommet meg hit jeg er, og ferdig med det jeg skal, og nå skulle jeg egentlig ut i praksis, men har tatt meg permisjon.. Tatt og tatt, jeg var nødt.. Måtte komme meg på beina igjen etter å ha mistet over ti kg og ser ut som ett spøkelse.... :ler2:

Derfooooor, har jeg maaaasse tid til å være her, å det er en stor glede for meg.

Jeg kommer meg veldig sjelden ut av huset pga smertene, så derfor er jeg glad jeg fant dere.. Ellers ville dagene blitt veeeldig lange tror jeg.... :ler:

Nå holder jeg og kjæresten min på å pusse opp vårt første hjem sammen ( eller dvs han pusser opp og jeg pisker han rundt fra sofaen... :ler: Hehe, neida jeg gjør ting når jeg klarer... :lol: )

Vi har to nydelige kattepuser som foreløpig er barna våre og blir sjemt bort til de grader.... :)

Vi har fått beskjed om at vi må prøve å bli gravid så fort som mulig om vi i det hele tatt skal ha mulighet for barn, så vi PRØVER OG PRØVER..... :kul: Ikke så lett når jeg har fått store mengder medisiner og blitt satt i overgangsalderen da, men dette går ut av kroppen i disse dager, da kommer også mensen tilbake og vi KRYSSER FINGRENE.....

Ellers er jeg full av humør og ler hele tiden... Jeg er veldig glad i å treffe nye mennesker og har mange gode venner.

Jeg ser positivt på livet og har verdens beste kjæreste.

Vel dette er meg....

Jeg vil skrive litt nå og da i denne dagboken om hva som skjer med meg og rundt meg, og på både de gode og dårlige dagene mine......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Skusla.

Titter innom en liten tur for å si hei, bare. :vinke:

Gleder meg til å følge med i dagboka di!

Hilsen fra Midnattsol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, ny dag, nye muligheter... :)

Sovna kl sju i morrest... Så jeg er liiiitt trøtt idag :Gjesp: men det er vanlig...

Skulle ordne endel ting og tang, blandt annet på søppelfyllinga med enormt med dill og dall som vi ikke vil ha

Er det ikke typisk å få alt foreldre og lignende IKKE kunne teeenke seg å ha i hus selv??? En svææær, rosa bordlampe med prikker på skjermen... :ler2:

Brukte fire timer på å komme meg ut av dørene.. hver gang jeg begynte å gjøre meg klar måtte jeg legge meg ned.. MEN Skusla gir da ikke opp må vite... :erter: Så vi kom oss avgårde... Morsomt.. Å hiiive alt mulig av ting nedi ett stort hull med boss. Særlig knuselige ting var morsomme... ( hehe, små barn store gleder osv..... :kgsmil: )

Nå er jeg endelig hjemme igjen, å etter en time på sofaen så er jeg klar til å sitte foran PC'en en stund... Å skrive litt i dagboka mi

Pusen min ligger og sover foran tastaturet her så jeg har litt problem med å skrive nå da men... Han er en skikkelig mamma-gutt... :)

Betalte sydenturen vår idag også, så om 1 1/2 mnd er vi på vei mot sydens varme land.. Jippiiiii....

Skal bli så deilig å komme seg bort litt, kose seg med god mat, sol og varme, og total avslapning.... aaaaaahh...

Atter Mandag igjen og en ny uke.. Ukene flyr avsted i en fryktelig fart har jeg på følelsen av..

Men mandager er ok de..

Fikk tilsendt en test på mail idag, viste seg at jeg ikke er så smart som jeg trodde...... :o

Dette ble til stor ergrelse for meg da, så jeg tok den igjen.. Da var jeg litt smartere, så jeg tok den igjen.. Så nå er jeg smart igjen.. *Skusla puster lettet ut* :hoppe:

Vel jeg hadde visst ikke så mye og skrive om så jeg trodde, så jeg får vel avslutte og gå tilbake til sofakroken tenker jeg.

Hentet hit MIN sofa igår så nå har jeg det som plommen i egget... Masse puter som gjør at jeg ligger i de rareste stillinger og retninger. Kjæresten min kaller meg litt rar, og smiler stort til meg.. Men jeg har funnet ut at det er de rareste/snåleste stillingene som er de beste...

(Mulig dette gjelder for sex også???? :oops: :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er det natta og samboeren + pusene sover tungt.. Jeg sitter oppe enda og får ikke sove..

Sov jo ikke i natt som var heller så jeg skjønner ikke at jeg ikke er mer trøtt.. Men men, det er jeg ikke..

Men DAAA er det heldig for meg at jeg har KG... :D

Har gjort svært lite i kveld også.. Sett på Sex og Singelliv og det er vel stort sett det... :D

Vi hadde en diskusjon om hvor ting skulle stå idag, men jeg fikk da viljen min til slutt.... :ler:

Min kjære laget en kjempe god middag til meg, Løvbiff med ris, peppersaus og salat... Nydelig.

Etter det laget vi boller og bakte brød.. Så når jeg tenker meg om så har vi da gjort LIIITT.

Hadde meg en laaang prat med bestevenninna min på telefonen, så da steg humøret enda mer..... :lol:

Hun er så UTROLIG lykkelig for tiden.. Møtt en mann da vet dere.... :wink:

Men det er sant, har ALDRI på de årene jeg har kjent henne hørt henne så glad og lykkelig før.. Hun strååååler.. Å da stråler Skusla også.... :lol:

Så her sitter jeg da, å skriver litt i dagboken min igjen.. Ikke så mange som har vært innom den enda da men det gjør ikke så mye...

( men jeg hadde blitt glad om noen skrev en hilsen eller to da..... :ler: )

Har vært en passelig god dag idag.. Har ikke hatt de værste smertene, men nok til at jg måtte ta en smertestillende.. Så jeg ble litt susete.. (noe min kjære liker for da blir jeg så morsom sier han.... :roll::ler: )

Jeg får vel PRØVE å gå å legge meg en gang til tenker jeg....

Papsen kommer gryyytidlig i morgen å skal hjelpe oss med å legge parketten... Så da kommer jeg til å være zzzombie tenker jeg..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde også en diskusjon i dag om hvor ting skulle stå. :ler: Vi måtte til slutt føye oss begge to og inngå en liten avtale. :lol: Æsj at han må være så staaa daa, for da får jeg jo ikke viljen min. :wink:

Hehe...ok da, så er han snill og lar meg plassere for det meste som jeg vil, utenom i dag. :wink:

Hvorfor får du ikke sove da?

Våken enda jeg også, men er vel leggetid snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Hei Skusla!

Tok meg en titt i dagboka di, jeg! Flere av oss som ikke får sove på denne tiden av døgnet... :wink:

Jeg skal gjøre et lite soveforsøk nå jeg, da... :Gjesp:

Natti!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle som leser i boka mi.... :D

Rise and SHIIINE..... :ler:

Nå holder papsen og kjæresten på med parketten å DET BRÅÅÅKER SÅÅÅÅÅNN.... BANK, BANK, BANK.. Snur jeg meg nå ser jeg RETT inn i rørleggerkløften til de begge to.... :o

Uuuusjaaa.... :hoho:

Takk for dere skrev Midnattsol og Kverula.... Nå ble jeg skikkelig glad..... :)

Vel, jeg får sjelden sove jeg MS... Ligger som oftest til 4-5 før Jon Blund endelig kommer innom å sier natta til meg.... :-?

Dette kommer av smertene mine, å at jeg ikke klarer ligge rett ut over lenger tid....

Men men, er bltt vant til lite søvn, så jeg er idag MORGENFRISK og har vært oppe leeeenge allerede.... :Nikke:

Jeg ble VELDIG førnøyd da jeg fikk viljen min ang plassering kan du tro.... Sånne ting liker Skusla!!! :sjarmor:

huuuff, nei jeg må vel ta meg en tur .. Hopper høyt for hvert BANK her... hi hi

Skriver mer senere jeg....... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ville bare stikke hodet inn, og si takk for chatten ikveld! Gøy å komme i kontakt med noen på KG når man er ny! :D

Hører gjerne mer om oppussinga deres!

Nattinatti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdagskveld og FØRSTE gang på KG idag... Vært opptatt med delegering.... :ler:

Holder fremdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeles på med gulvet, å det tar sin tid.. Men fint blir det.....

Vært hos lege å fått B12 sprøyte og en annen sprøyte i rumpa... Så den er litt sår.... :oops:

Hadde meg en liten eksplosjon ved der idag... De to legesekretærene som sitter der er søren meg så ufattelig uhøffelig at jeg her helt sjokka.. Å det er ikke bare mot meg, men alle... Man står der og føler man har gjort noe galt som VÅGER å forstyrre de...

Så sure og frekke..

Vanligvis blir jeg så paff at jeg bare står der å måper, å når jeg går derifra kommer jeg på ALT jeg burde ha sagt, så jeg går der da å snakker til meg selv om at jeg burde sagt det og det.... :hoho:

Kanskje HODET mitt som burde blitt undersøkt?????? :Hehe:

Uansett, idag hadde de ikke glemt å si fra til legen min ang noe som hastet, å i stedet for å beklage eller iallefall si noe høffelig, så svarte hun ene meg noe så frekt, noe ala at jeg kunne da ikke forvente at de skulle huske alt eller noe i den dur.... Å der ble Skusla sint, for første gang på de 12 årene jeg har gått dit. :kjempesinna:

Ba de ta ett kurs i kundeebehandling å noe der omkring

Å til MIN STORE OVERASKELSE, det fikk fart på sakene..... :kul:

Lurer på hva det er med enkelte legekontor jeg.. For legen er også på trynet....

Han sier han skal gjøre ting for å få deg til å slutte mase på han å gjør ikke det han skal

Han får MEG til å ringe feks sykehuset for å få tilsendt epikrisen min, eller høre om div..

Så hvorfor får jeg meg ikke NY fastlege spør man seg da????? Tja, si det.. Dels fordi det er ikke så mange ledige, dels av latskap, dels for jeg har gått til han så lenge.. Ja jaja, ingen gode unnskyldninger, jeg VET det... Men, jeg skal nok.. En dag.... :sjarmor:

Nei, nå må jeg gå her.... Skal senke mitt legeme ned i ett varmt bad, med ett rykende ferskt DetNye for hånden, og en god cd på anlegget... Aaaaahh, perfection. :wink:

Hadet på badet..... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tung dag idag..

Våknet kl seks og måtte ut på badet å kaste opp av smertene... Lå der til 08.00, på badegulvet.. Varmt der.

Måtte stå opp da de skulle gjøre siste rest av gulvet på soverommet kl 08.30...

Hvit som ett laken i fjeset.

Sto lenge å så meg i speilet på badet. Gjorde meg trist.... :cry:

Blå under øynene, trøtt etter så utrolig lite søvn som jeg får og dradd --

Nå har alle reist, så jeg sitter her alene.. Deilig igrunn, kan ligge å prøve å sove i stillhet.

Endelig ferdig med gulvet så nå er det bare snekkeren som skal komme å sette inn de nye dørene og sette på igjen listene. Sååå er vi ferdig......

Skal bli så godt å komme i orden her igjen.

Mamma ringte å var så bekymret... Ble litt mas å prate med henne, for hun skal absolutt ha meg til å gjøre så mye når jeg har det som værst... "Jammen, ring dit, snakk med den, gjør ditt, skriv datt..."

Har ikke overskudd til noe av det

Pappa kom med en kommentar som jeg reagerte på også: Jeg kunne vaske alle gulvene og vaske ned leiligheten, som er full av støv fra all sagingen.... for jeg hadde FRI...

Jeg har fri, men ikke uten grunn...

Men men, jeg har gjort litt da.....

Ett par smertestillende og jeg kan klare å komme igang bare..... :lol:

HUff, syter jeg nå da men...... :-?

Det er bare det at når jeg har det slik som jeg har det nå, så kommer de tunge tankene som mørke skyer innover meg.... Jeg prøver virkelig å se positivt på ting, prøver å leve livet tilsvarende eller iallefall opp mot slik jeg gjorde det før jeg ble syk... Men så klarer jeg det ikke... Å når jeg prøver og prøver så uendelig hardt, å ikke klare det, så blir det liksom dobbelt opp, om det gir noen mening?????!!!!

Å jeg håper så sterkt at jeg skal få komme ned til Rikshospitalet snart.... så kanskje de der nede finner noen mulighet å hjelpe meg...

Å stappe meg full med smertestillende og gjemme hodet i sanden er hva legene her gjør, så jeg håper jeg vil oppleve noe annet der.

Tør liksom ikke håpe så mye heller, for jeg har blitt så skuffet de fleste andre ganger, men om man gir opp håpet, hva er da igjen???

Jeg nekter å sette meg ned, kapitulere og bli en bitter kjærring som bare klager.

Jeg er for glad i livet og for humørfyllt til det....

Så jeg står på... Gir ikke opp, selv om dager som idag er så tøffe som de er...

Har sovet 4,5 time de siste 5 dagene.. Ikke stort.

Kjæresten fatter ikke at jeg klarer.. Det er vel ikke snakk om å klare er det det da???

Man klarer om man MÅ....

Men jeg er trøtt... sliten, gråter mye.. Helt uvant, for det skal så mye til for at jeg vanligvis gråter... Nå gråter jeg for ingenting..... :oops:

Nei jeg får gå å ta meg en god, varm dusj å se om det hjelper litt...

Smiler litt likevel da... for man må da det?? En god latter forlenger livet..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei Skusla! :vinke:

Jeg er fortsatt i forumet jeg, nå er det vel snart en time siden vi logga av chatten... :lol:

Har skrevet litt i dagboka mi, og så må jeg jo følge med på nye innlegg.

Blir tøft å stå opp kl 0615 imorgen (idag...) men jeg kan jo gjøre et forsøk! :wink:

Skal bli så godt med helg nå! Gleder meg skikkelig!

Ha en god natt, og så chattes vi kanskje i løpet av helga? Kos deg masse imorgen kveld, da! :blunke:

Natti! :Gjesp:

Klem, Kverula!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest dagboka di - og skal slutte å spørre så mye! 8)

Men - jeg spør altså ikke for å være ekkel og nysgjerrig........... jeg synes det er interessant og lærerikt og høre andres erfaringer. Måter å løse problemer - og leve livet på.

Det setter ens egne "problemer" i et perspektiv.

Ikke det at det hjelper at andre har det værre eller bedre, men man kan få litt andre vinklinger på saker og ting!

Synes det er vondt å høre at du har så mye vondt - og håper inderlig at leger og andre eksperter kan finne et svar!

Venting er jævlig.......man føler at ting går så forferdelig treeeggttt - og at "mitt problem/min sykdom/mine smerter" ikke er viktig.

Men Skusla - ikke gi opp. Stå på......og det ser jeg at du har innsett selv også. Nytter hvertfall ikke å gi opp!

Klem fra

Usikker :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig freeeeeeeeeeeeeeeeeedaaaaaaaaag.... :hoppe:

Liker fredager.....

Igår var en tung dag, men den tok seg opp litt senere.. Jeg ble bedre etter hvert, sambo kom hjem med nye møbler og jeg hadde det kjempe kjekt på chat ..... :ler:

Idag sov jeg helt til kl 13.00 så jeg tok igjen litt av søvnen fra hele resten av uka, og det var deilig.

Var å handlet en enorm plante som skal henge på veggen eller i taket.. Kjempe fint

Sambo dro på guttekveld med guttegjengen sin, så her sitter jeg, mutters alene med masse godteri......... :sjarmor::rosaengel:

Har planer om å prøve å lage til litt her idag... henge opp litt bilder osv

Hadde det litt tungt i ste også... Var bare litt trist.. Så jeg ringte til broren min i USA og snakket med min lille niese...

Hun spurte hvem broren min snakket med, da han svarte fikk vi ikke fred.... :D

Da skulle hun prate med Auntie hele tiden

Hun var syk, så hun måtte ha litt trøst, så sang hun Lille Petter Edderkopp først på norsk og så på engelsk til meg... Å avsluttet med: I loooveee yooouuu Auntie ******

Så sutret hun litt etterpå: I want Auntie **** to be here.. I want auntie to come to my house.....

Så da smeltet ett tante-hjerte å jeg strålte som en sol.. :ler:

Lille sjarmøren min..... :wink:

Hadde meg en laaang prat med broren min, som jeg savner noe veldig.. Håper vi sees snart....

Ellers så har det vært en behagelig dag.. Jeg har lest litt sosialantropologi... som fikk meg til å sovne litt... :Gjesp: , sett litt på tv og skal snart bestille meg litt mat fra kinaresturant... Nammis... :D

Vel vel, jeg får vel gå å se litt på BB tenker jeg... Det var så masse snakk om det på chatten igår at jeg må vel få med meg noen av programmene jeg også tenker jeg.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det glemte jeg...

Fikk telefon fra skolen idag... Jeg hadde ett foredrag på skolen for noen uker siden ang å leve med smerter... Hvordan det er og hvordan det påvirker deg, hvordan andre takler det rundt deg osv.

Idag ble jeg spurt om jeg ville holde dette foredraget for andre også....

Hun som holdt foredraget den gangen ( jeg var gjest på slutten) var en dame som selv levde med kroniske smerter, og som drev ett rehab senter hvor personer med kronisk smerte kom på kurs.

Da jeg var ferdig gråt hun faktisk... :o å sa at jeg hadde taklet sykdommen min så bra og bedre enn mange andre som hadde gått i mange år.

Fikk masse skryt.. :oops: å det gjorde så godt, for helt ærlig så visste jeg ikke om HVOR bra eller HVOR dårlig jeg taklet dette jeg..

Jeg prater ikke mye om det til vanlig.

Ikke til vennene mine, familie eller engang til kjæresten min .. Jeg orker ikke.

Her inne er det noe helt annet...

Dere er ukjente, det er lettere da...

Man må snu om hele livet sitt, revurdere alt, og ikke minst lære seg å leve med det. Man kan enten velge å bli bitter eller gi opp eller man MÅ akseptere det.

Å ser man det.... melding fra Usikker....

Tusen takk usikker..... :)

Men du, er det noe så bare spør altså... Jeg har ikke problemer med å svare og jeg svarer gjerne.

Det er litt hjelp for meg det også.....

Det er HELT sant som du sier, å høre om andre setter ting i perspektiv og man får sett evt egne problemer kanskje på en annen måte?? Nei jeg vet ikke jeg,..

Jeg HATER ventingen... Den er den værste og min tillitt til leger er faktisk ganske tynnslitt for tiden.... Synd men sant.. Å jeg som er på vei inn i helsevesenet også.... :roll:

Neida, men man føler seg litt mindreverdig å det liker jeg meget dårlig......

Men man gir ikke opp...... :ler:

Hadet på badet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag!

Ingenting er bedre enn Lørdager syntes jeg.....

Ble veldig sent igår... Satt og chattet til langt på natt. Så kom sambo hjem, lettere bedugget... eller litt mer enn lettere ETTER MIIIN MENING...... :ler:

Så jeg fikk noe å le av... Han er veldig komisk i den tilstanden.. Ikke fullt så komisk var det når jeg etter ti min kom å la meg og han sov som en stein og ZZZZNOOORKA noe så innfernalskt at jeg var redd naboene kom til å våkne.

Ene katten min ble helt forstyrra av det hele, å gikk opp til ansiktet hans for å sjekke om alt sto bra til, pirka litt på han med labben og greier... Men han sov og sov

Dermed lite søvn på Skusla ... :sinna::Gjesp:

Men men.. Sov litt utpå dagen idag da... Har rydda og hengt opp litt.

Strevde fælt med den enorme planten vi kjøpte.. hengte den opp, men den var kanon stygg uansett hvor vi plasserte den... Kjempe fin PLANTE men hvor kan jeg henge den????????????????????????? :roll:

Nå er lillebroren min kommet for å overnatte.. Vi skal lage hjemmelaget pizza og bare kose oss masse alle tre+to...

Har hatt det ok idag også.. Måtte ta en smertestillende når jeg våknet men jeg håper det blir med den ene..

Føler meg ganske groggy da men.

Intet brev fra sykehuset idag heller... Blir så frustrert over at ting tar så lang tid... Blir lei av ventingen, men men... Det er vel lite som går fort i dette landet her av slike ting... :cry:

Vel vel, jeg får vel gå å hjelpe til med pizzzaaaa'en tenker jeg.

Så det var så mange forslag på ett av forumene her ang fyll at jeg skal anvende noen av disse... Så vi får vel en SUPER-GOD pizza.... Nam nam...

Heidå.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aaaaaaaaaaaaargh.... hadde skrevet ett laaaaaangt innlegg her også bare forsvant det..... :kjempesinna:

Vel vel, får vel bare begynne på nytt da.... :roll:

Har vært en avslappende, litt kjedelig lørdagskveld.

Pizza'en ble kjempe god, så vi satt og gafla i oss og så på Conan O'Brien på CNBC og koste oss.

Tror lillebror kjedet seg litt så vi koblet på X-Boxen etter det var ferdig å siden har de sittet der..

Sambo er liiiitt fyllesjuk idag så jeg tror han har slitt litt i kveld, han har liksom ikke vært helt seg selv... :ler:

Men men, etter den søte kløe kommer den sure svie som min mor alltid sier..... :sjarmor:

Jeg ble forvist til dataen og har sittet her noen timer.. Men så lenge jeg har KG er det ok... :)

Satt litt på chatten idag også.. Sammen med Lea, Lillian og Morgan men så ringte bestevenninnen min og da jeg kom tilbake var alle booorte.. :(

Men men, kan chatte en annen dag jeg.. :D

Koselig å snakke med henne.. Vi har ikke snakket på en uke nå ( og det er leenge for å være oss), har vært så opptatt.. Jeg med oppussing og hun med jobb og ny kjæreste.... :hjerter:

Vi hadde så masse og prate om.. Det er så kjedelig at hun har flyttet. Hun bor i Oslo nå så vi sees ikke så ofte som vi gjerne skulle ønsket.

Men hun kommer hjem til Påske og det er jo ikke lenge til..

Jøss, så tiden flyr.. snart påske ja.... :Nikke:

Jeg gleder meg.

Da kommer alle vennene mine hjem .. Det er det beste med høytider, alle som kommer hjem på "ferie"/besøk-

Håper bare jeg er opplagt når de kommer.

Det er SÅ typisk at jeg blir liggende. Planlegger en stor sammenkomst med alle som ikke har sett hverandre på lenge, og så blir jeg dårlig.... :sinna:

Så jeg får ta mine forhåndsregler om det går an.. Stresse litt mindre kanskje så får jeg håpe det går bra.

Har tenkt å reise ned en dag tidligere til Oslo når vi skal til syden også.

Vi reiser fra Gardermoen til Grand Canaria en lørdag og jeg reiser ned til Oslo tidlig Fredag.

Skal besøke bestevenninnen min da..

Så da har vi store planer.. Skal ut på byen uten typer og kose oss skikkelig... :ler:

Ikke at vi finner på noe fanteri da, men vi har det alltid så ekstremt artig når bare vi to går ut. :sjarmor:

Så skal vi på Fridays og drikke Silver Mercedes og spise Poppers... :Hehe:

Nam nam, får nesten vann i munnen bare ved tanken..... :ler:

Mamma var innom idag og hadde med seg blomster... Kjempe koselig... :lol:

Hun skrøt sååånn av leiligheten og syntes vi hadde fått det utrolig fint.. og syntes forandringen var enorm

Så da satt jeg der, stolt som en hane ( evt høne :kgblunk: ) og var fornøyd.

Har hengt opp ting på veggene også nå og fått ryddet på plass det meste, så jeg er veldig fornøyd selv også.. :P

Nei jeg får vel ta og få lillebror i seng her tenkr jeg.

han sitter heeelt oppslukt i spillet sitt, prater med seg selv, og syntes det er VELDIG spennende.. Men han måtte skru ned lyden tidligere, for musikken var liiitt skummel.. :hoho:

Natta da alle KG brukere.. Ha en god natt og sov så godt.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FOR en ueffektiv Søndag..... :roll:

Har ikke gjort en ting i hele dag.

Sto opp i elleve tiden da pappa kom å hentet lillebroren min, spiste frokost, var innom KG lenge, sett på TV- Madicken faktisk... hehe, brakte meg tilbake i barndommen hvor det store høydepunktet var å se Madicken og Lisabeth på lørdagsbarne-tv... :ler:

Fått hengt opp litt bilder og sånn på veggene og plassert litt klær i skapene...

Å thats it..... :roll:

Var og kjørte en liten tur i byen da men, det teller vel knapt.

Spydde som en gris i natt igjen... Å nå er jeg så lei!!!!

Verka noe innmari..

Svetta og frøs om hverandre, så jeg la meg i badekaret en times tid, og sovna... :lol:

Skal avgårde å hente resten av møblene mine i morgen også.. Så får jeg få noen til å vaske ned i begynnelsen av neste uke.. Gidder ikke det selv.... Ser det er masse annonser i avisen om folk som trenger vaskejobber, så vær så god ... :ler:

Skal bli godt å gi fra meg nøklene og si takk og farvel... Selv om jeg har trivdes veldig godt i leiligheten min...

Perfekt beliggenhet og billig leie.

Har betalt alle husleier nå så det er deilig å ha det ute av verden.

Men det er dyrt å pusse opp.... :-?

Det er ikke bare maling, parketten og dørene gitt... Det er alle småtingene som koster..

Nye gardiner, tepper, lamper, puter, kommoder.... ja alle småting...

Har bestilt meg noen supre gardiner, men det har jeg vel skrevet før.

Så nå står fremdeles soverommet og kjøkkengardiner igjen

Tenkte jeg skulle pelle meg inn på Kid i morgen å se hva de hadde... Kjøpe ferdigsydde der.

Stuegardinene fikk jeg den butikken jeg kjøpte de av til å sy, så det blir vel rådyrt tenker jeg.

De kostet masse også... huff, morsomt å bestille, ikke fullt så morsomt å få regningen... :-?

Vel jeg får vel se om det er noen nye innlegg her å lese, å så hoppe tilbake på sofaen tenker jeg.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seeent på natta igjen...

Har vært skikkelig irritert på sambo idag.... :evil:

Åå, mannfolk skal laste ned de største spillene på pc'en-

Resulterte i at :

1. maskinen låste seg to ganger

2. jeg brukte ti min bare for å komme meg på internet

3. KG låste seg

4. enda ett laaangt innlegg jeg hadde skrevet forsvant, men denne gangen pga sambo

5. brukte 15 min på å restarte maskinen..

Så da ble skusla litt irritert..

NÅ derimot er jeg i ett skikkelig fantehumør....

Sambo sier jeg er snål. :o

Men men, kan vel komme av at jeg er til de grader overtrøtt her jeg sitter.

Huff, mormoren min havnet på sykehuset idag... :cry:

Hun begynner å bli veldig dement og forstår ikke helt hva som foregår.

Hun veier 42 kg nå og ser fryktelig ut.

De fant ut at hun hadde hatt ett hjerteinfarkt og at hun hadde magesår....

Så det var litt trist da... :(

Synd hun bor så langt unna meg, så jeg får ikke besøkt henne.

Går å venter på eksamensresultatet mitt også.. Hadde jo eksamen for to uker siden, så jeg venter i spenning.. Fikk jo knapt lest på den pga sykehusinnleggelse og sykdom, men jeg føøølte da at den gikk ganske bra.....

HÅPE HÅPE HÅPE.... :)

Vel vel, på tide og hoppe i loppekassa.... Tidlig opp i morgen for å dra ut og se på gardiiiner og lampetter.......... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei, hei Skusla!

Takk for rosa jeg fikk i dagboka mi! Er så koselig å få hilsener...

Regner med at du har vært å shoppa idag, og nå er jeg spent på hva du har kjøpt av gardiner og lampetter. Følger spent med! Så du skulle hente resten av møblene dine i dag også. Jeg holder med deg i at det er deilig å leie noen til å vaske ut leiligheten! Vel anvendte kroner, spør du meg. :wink:

Har vært liv på chatten i helga forstod jeg, og jeg tenkte jeg skulle prøve meg noen kvelder denne uka igjen. Håper å treffe deg der!

Nå er det tid for middag og litt mer lesing for min del.

HA EN FIN KVELD, SKUSLA!

Klem, Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...