Midnattsol Skrevet 5. april 2004 #761 Del Skrevet 5. april 2004 God påske, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 5. april 2004 #762 Del Skrevet 5. april 2004 God påske fra meg også!!! Håper du får en herlig påske sammen med dine! Klem fra Smurfa :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. april 2004 #763 Del Skrevet 6. april 2004 GOD PÅSKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. april 2004 #764 Del Skrevet 6. april 2004 Hei på deg, min dårlige samvittighet... :oops: Skulle jo ha ringt deg så mange dager nå... Håper det står bra til med deg og at du får ei fin påskehelg! Glad i deg! :klem2: K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. april 2004 #765 Del Skrevet 7. april 2004 GOD PÅSKE!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 7. april 2004 #766 Del Skrevet 7. april 2004 Ha en riktig god påske, vennen :D Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. april 2004 #767 Del Skrevet 7. april 2004 Akkurat som Diva ønsker jeg deg en strålende påske! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 9. april 2004 Forfatter #768 Del Skrevet 9. april 2004 GOOOOD PAASKE ALLE SAMMEN Har skifta maskin saa jeg faar ikke til aa bruke aa av en eller annen grunn. Takker for alle koslige hilsner, skal skrive masse snart, men naa staar vi paa farten til aa reise paa paaskeferie... Skal bli saa deilig at, selv om det bare er til i morra eller sondag.. Dere er jammen noe for dere selv alle i hop. Gla i dere Stooor klem fra Skusla.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. april 2004 #769 Del Skrevet 9. april 2004 Ønsker deg og dine en kjempefin påsketur!!! Og så håper jeg at dere har like fint vær som det vi har her, for nå er det bare så utrolig nydelig ute! KOS DERE I VÅRSOLA!!! Glad i deg, og! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. april 2004 #770 Del Skrevet 17. april 2004 Hatt en fin påsketur? Hvordan går det ellers da, Skusla? Skjer det noe spennende for tiden? Jeg er litt lite oppdatert på fronten din for tiden, blir lite med mailer o.l... Håper i hvertfall at du har det fint og at du koser deg med våren - jeg kan ikke få sagt det nok - våren er bare så herlig! DEN BESTE ÅRSTIDEN!!! God helg ønskes deg og dine! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 25. april 2004 Forfatter #771 Del Skrevet 25. april 2004 Hei hei Lenge siden sist nå. Sitter å ser på Silje og Sigurd på tvn, hvor de er på cruisebåten som vi skal på bryllupsrese. Hadde INGEN ide om hvor enorm den er- med klatrevegger, helsestudio, masse bassenger, verdens største resturant med plass til 1700 mennesker, teater, handlegate, skøytebane, kino, teater osv osv. Heeeelt rått!!!!!!!!!! Tror nok sambo og jeg skal kose oss MAX der ja. Ja hva har skjedd siden sist?? Hadde en veldig koslig og rolig påske. Vi var en tur på landstedet vårt- ett par dager. Der slappet vi av sammen med pappa og familien hans, gikk lange fjellturer med hundene, hogget ved og jobbet hardt ( eller dvs sambo, pappa, lillebror og stemora mi jobba hardt.- jeg satt stort sett å så på.. ) På kveldene spiste vi good mat, drakk rødvin og snakket- spilte yatzy, så påskekrimen og leste masse blader og bøker. Mandagen var jeg i dåp til bestevenninnen min sin lille prinsesse. Jeg var fadder så det var stor stas. Hun var så nydelig i ny dåpskjole. Mormoren hennes hadde strikket kjolen, som var hvit med perler festet på brystpartiet- med en liten lue med en rad med hvite perler. På midten av kjolen var det festet ett silkebånd som var langt som kjolen å på begge båndene var det brodert inn en nydelig bønn. Vi spiste nydelig koldtbord og drakk kaffe og spiste kaker. Jeg hadde kjøpt ett nydelig gullanheng med en liten diamant formet som en stjerne. De ble veldig glad for det. Samtidig hadde jeg laget ett" brev" til henne, som jeg hadde plassert i en ramme med en fadervår sang og ett bilde av henne. Det jeg skrev i brevet var hvordan foreldrene taklet det da de fikk vite de ventet henne, hvor stolte og glade de var- og hvor uendelig glade de var i henne allerede lenge før hun ble født. At de alltid ville være der for henne, og hvor nydelig hun var. Videre skrev jeg at hun var en heldig liten pike som hadde sånne fantastiske foreldre Så skrev jeg at Tante *****, Onkel ****, **** og Skusla er fadderne dine, og vi vil alltid være der for henne når hun trenger oss. Det ble ett fint brev, og mange gråt når de leste det- noe som ikke var min hensikt- å jeg ble litt brydd... Men det var fint de likte det da.. Fredagen etter påske var jeg å hentet mamma på flyplassen. Hun kom fra USA og hadde hatt noen kjempe fine to uker borte med broren min. Der hadde hun bestilt flybillett til alle fire til bryllupet. Det var lenge usikkert om alle kunne komme, for svigerinnen min og nevøen min fikk ikke fri fra jobb/ skole.- Men så ordnet det seg likevel, noe som gledet meg stort. Mamma hadde med seg masse klær som jeg hadde bestilt fra Victorias Secret og sendt til de for å slippe toll osv. Fikk en NYDELIG silkekjole som kan minne om en nattkjole- men som er hypermoderne nå. Det er den fineste kjolen jeg har sett noen gang... :-) Videre var der sommertøy, ett par topper og litt undertøy. Hun hadde vært å kjøpt Dolce & Gabbana undertøy til meg, som var utrolig kult... På Mandag var jeg hos legen. Som han sa så står ting på stedet hvil her. Jeg fikk beskjed om å starte fysioterapi, og Riksen ville jeg skulle starte med det i Oslo. Men legen min på sykehuset skaffet meg rekvisisjon her oppe- problemet var at det er 3-6 mnd ventetid. Samtidig ringte de fra Riksen mandag, og ville at jeg skulle komme nedover i begynnelsen av Mai for tre dagers behandling. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. jeg skal nedover til Oslo likevel, men jeg vet ikke hvor mye vits i det er å starte fysio der nede som jeg ikke får fulgt opp- for så å starte på igjen her oppe om noen mnd'er. 19. mai reiser vi til Puerto Rico igjen. En uke på KJEMPE flott hotell. Ingen leilighetskompleks denne gangen. Det er ett hotell de holdt på å bygge i fjor når vi var der, så det er helt nytt og det ser fantastisk ut.. Se på denne linken.. http://www.apollo.no/kuoni/htm/docid=24&fo...anguageId=3.htm Gleder meg veldig til å komme bort en liten stund til sol og varme. Jeg blir såå mye bedre når jeg er i syden, så det ser vi frem til begge to. Nei, nå skal jeg gå å spise pastasalat. Laget masse i går, og den er enda bedre dagen etter... Nam!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2004 #772 Del Skrevet 25. april 2004 Oi, så moro å se deg her igjen, vennen! Digg å se det skipet dere skal med da, tipper du gleder deg enda mer nå når du har sett det "på ordentlig"! Og innmari moro at hele familien fra USA kunne komme i brylllupet deres da, det unnet jeg dere virkelig alle sammen! Kommer vel til å bli stor stas, tenker jeg! Vet du, det virker som om du har det fint for tida, Skusla, og det gjør meg glad! Og så har du en sydentur å se fram i mot da - herlig ikke sant! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 27. april 2004 #773 Del Skrevet 27. april 2004 Åh, det så herlig ut dit dere skal! Kos dere masse! Jeg vet i alle fall har jeg skal drømme om i natt: sol og strand og blått av Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 9. mai 2004 Forfatter #774 Del Skrevet 9. mai 2004 Hei hei alle sammen Nå har vi hatt noen NYDELIGE dager her i Ålesund.. Varmt, sol og ganske skyfritt. I går var vi på årets første båttur med svigerfar- å jeg lå på flybridgen i bikini og fikk masse farge. Det er ikke ofte jeg kan sitte der oppe når vi kjører relativt fort uten å fryse, men gradestokken viste 27,5 grader i skyggen, å da går det virkelig an. Vi som skal til syden om ti dager, om det blir sånn vær- så er det ganske bortkasta.. I morra reiser jeg en tur til Oslo. Skal ned til bestevenninna mi- de har flyttet til en stor leilighet noen min fra Grünerløkka, så jeg gleder meg til å se hvordan de har fått det. Så skal vi kose oss. Håper at Oslo har like fint vær som vi har her... Blir der til Onsdag- skal handle inn en del til bryllupet men det skal jeg skrive mer om i bryllupsdagboken min... Jeg har vært i kontakt med en tysk lege, og fått noen veldig oppløftende svar fra han. Vi får se hvodan det utvikler seg, men det er stor sannsynlighet for at jeg tar meg en tur til Tyskland om ikke så altfor altfor lenge.. Jeg holder også på å planlegge ett endo treff her i byen- har blitt kontaktet av så mange som trenger å møtes og prate så jeg håper jeg får i stand det til etter vi kommer hjem fra syden.. Tror nok det er flere enn de som trenger det.. I dag er det kamp, og vi skal snart opp å heie på Ålesund. I dag tipper jeg 3-1 til Ålesund over Mandalskameratene... Hurra! Men først skal vi ut til pappa og spise vafler og drikke kaffe.. Jeg merker at jeg blir såå mye bedre når solen skinner. Både smertemessig og humørmessig... Humøret har vært ganske labert de siste to-tre ukene, men nå går det bedre.. Jeg blir så sliten av det også.. Tenker for mye og grubler så jeg omtrent eldes ti år... Nei nå skal jeg gå å kle på meg så vi kan reise utover.. har kjøpt litt nye sommerklær- en hvit dongeribukse som når meg til midt på leggen, mine nye Manalo Blahnik sko og en eplegrønn t-skjorte! Håper alle som er innom dagboken min har en STRÅLENDE dag i dag. Masse klemmer fra Skusla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. mai 2004 #775 Del Skrevet 9. mai 2004 Heeeeei! Så hyggelig å se deg her igjen. Tenkte faktisk på deg tidligere idag. Fint å høre at også du har kost deg skikkelig i varmebølgen over midt norge. Deilig at det er sånn, men jeg synes til tider det har vært for varmt jeg da Dere får det sikkert flott i syden og, for det er vel ganske så forbigående dette været, er det ikke? Så bra at du har fått oppløftende svar fra denne legen i Tyskland. Får håpe de klarer å gjøre deg bedre. Svigerinna mi har fått påvist akkurat samme sykdom, og hun lurer nå fælt på hvordan det skal gå. Har hatt en del smerter, og det er snakk om operasjon, men først måtte hun gå 3 mnd på p-piller. Høres ikke noe særlig ut nei. Hun er 31 år i år og har en sønn på 2, så legen hennes foreslo at hun kunne prøve å få et barn til, men ettersom det nettopp har skåret seg med mannen hennes er nok det uaktuelt. Jeg har lest litt i dagboka di og gitt henne noen gode råd, hun ble glade for dem. Men jeg krysser fingre for dere begge jeg Håper du får en flott dag på fotballkamp og at vi fortsatt kan nyte finværet noen dager! Flott at du stikker innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 9. mai 2004 Forfatter #776 Del Skrevet 9. mai 2004 Hei hei alle sammen Nå har vi hatt noen NYDELIGE dager her i Ålesund.. Varmt, sol og ganske skyfritt. I går var vi på årets første båttur med svigerfar- å jeg lå på flybridgen i bikini og fikk masse farge. Det er ikke ofte jeg kan sitte der oppe når vi kjører relativt fort uten å fryse, men gradestokken viste 27,5 grader i skyggen, å da går det virkelig an. Vi som skal til syden om ti dager, om det blir sånn vær- så er det ganske bortkasta.. I morra reiser jeg en tur til Oslo. Skal ned til bestevenninna mi- de har flyttet til en stor leilighet noen min fra Grünerløkka, så jeg gleder meg til å se hvordan de har fått det. Så skal vi kose oss. Håper at Oslo har like fint vær som vi har her... Blir der til Onsdag- skal handle inn en del til bryllupet men det skal jeg skrive mer om i bryllupsdagboken min... Jeg har vært i kontakt med en tysk lege, og fått noen veldig oppløftende svar fra han. Vi får se hvodan det utvikler seg, men det er stor sannsynlighet for at jeg tar meg en tur til Tyskland om ikke så altfor altfor lenge.. Jeg holder også på å planlegge ett endo treff her i byen- har blitt kontaktet av så mange som trenger å møtes og prate så jeg håper jeg får i stand det til etter vi kommer hjem fra syden.. Tror nok det er flere enn de som trenger det.. I dag er det kamp, og vi skal snart opp å heie på Ålesund. I dag tipper jeg 3-1 til Ålesund over Mandalskameratene... Hurra! Men først skal vi ut til pappa og spise vafler og drikke kaffe.. Jeg merker at jeg blir såå mye bedre når solen skinner. Både smertemessig og humørmessig... Humøret har vært ganske labert de siste to-tre ukene, men nå går det bedre.. Jeg blir så sliten av det også.. Tenker for mye og grubler så jeg omtrent eldes ti år... Nei nå skal jeg gå å kle på meg så vi kan reise utover.. har kjøpt litt nye sommerklær- en hvit dongeribukse som når meg til midt på leggen, mine nye Manalo Blahnik sko og en eplegrønn t-skjorte! Håper alle som er innom dagboken min har en STRÅLENDE dag i dag. Masse klemmer fra Skusla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2004 #777 Del Skrevet 13. mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2004 #778 Del Skrevet 21. mai 2004 19. mai reiser vi til Puerto Rico igjen. En uke på KJEMPE flott hotell. Så du koser deg under sydens sol du nå da, din heldiggris! Kos deg masse! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 21. mai 2004 #779 Del Skrevet 21. mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2004 #780 Del Skrevet 26. mai 2004 Er vel snart tilbake i det kalde nord du nå, tenker jeg...Må være en skikkelig nedtur... Heldigvis er værmeldingen for pinsehelgen lovende! Ha det fint! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå