Gå til innhold

Skusla's dagbok...

Skusla

Anbefalte innlegg

Jeg ville bare si at jeg er glad i deg, vennen!

Takk for en hyggelig telefon-samtale i ettermiddag!

(Ble litt kortfattet ang. frieriet mitt fordi Kverulanten var i naborommet - kan heller oppdatere deg i en mail jeg! :wink: )

Ønsker deg og dine ei fin helg, og så håper jeg at vi snakkes snart igjen, og at vi kan treffes om ikke så alt for lenge!

Klem til deg fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halloo :vinke:

Sender deg en mail :)

Ha en god dag : - )

ehm :oops: :oops: den er snart på vei i allefall.

Må bare manne meg opp litt ( er ute av mailskrivetrening )

Men, håper du har det bra jeg.

Skulle gjerne lest den artikkelen du vet ( har du link på pm eller mail ?)

Håper du blir med på et lite treff snart,- nå er det under to uker igjen til vi flytter og jeg begynner i ny jobb. Grøss...

Drive å prøver å pakke, men ting tar tid...

Vi snakkes vennen :D

Storklem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å pushe dagboka di litt lengre opp på siden, vennen! Skal passe på den til du kommer innom en tur igjen, jeg!

Klem til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, Skusla!

Eg har nok ikkje skrive så mykje her inne, men det har hendt eg har vore innom og lese litt...

Håpar det går bra med deg i alle fall - og som eg sikkert har sagt før; viss eg var deg, hadde eg mest sannsynleg vore så nedsunken i sjølvmedlidenhet at eg hadde vore heilt utåleleg...

Kjekt med bryllaupsførebuingar! :D Eg blir visst aldri lei av å følgje med på kjolar og bukettar og sånn... (er faktisk mykje meir interessert no enn då eg dreiv med det sjølv - altså, i alle andre sine kjolar og sånn. Då var eg liksom mest oppteken av å finne MIN draumekjole... hehe)

Kos deg masse med førebuingane i alle fall!

Klem, Pip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Hvordan står det til med deg?

Tenker på deg hver gang jeg putter hårkur i håret mitt jeg... (og det ER blitt mye bedre, men trenger en kutting av splittede ender, får se hva det blir til...)

Håper du har det bra og koser deg med planlegging av den store dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Nå var dagboka di laaangt ned på sida, Skusla, så jeg flytter den litt oppover igjen jeg! :)

Håper du hadde en nyttig og fin tur til Oslo i helga!

Og så håper jeg vi snakkes snart igjen!

Kos dere i kveld!

Klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også!

Skal prøve å få skrevet en mail om ikke så lenge. Vi har funnet navn til lille voffegutten vår som kommer veldig snart til oss, og heldigvis for det. Ventetiden har vært uendelig lang.

Savner deg og håper du har det bra.

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Har tenkt på at jeg skulle ha ringt deg snart, men det er jo aldri tid til det... :roll:

Håper du har det bra i allefall, og at vi kan snakkes til uka en gang - DA må det vel bli litt roligere dager.

GOD HELG, SNUPPA MI!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle som har vært inne og holdt dagboken min borte fra gruuuusomme side TOOO.. :ler:

Takker og bukker mine venner.

Først og fremst må jeg beklage for at det faktisk er mange mnd'er siden jeg har vært innom her..

Dette skyldes mange grunner som jeg ikke har så lyst å skrive om her. Jeg får bare be om at dere tar meg på ordet- og tilgir meg for at jeg ikke har vært flink i det hele tatt å holde kontakten. Det har ingenting med noen av dere å gjøre, men ting har ikke vært så enkle i det siste.

Det er så mye på en gang for meg, så jeg hadde valget mellom å kutte ned på enkelte ting- eller å møte veggen KRAFTIG. Det har jeg gjort en gang før, å det vil jeg for all del ikke gjøre flere ganger. :veldigsur:

Så det var med tungt hjerte at KG ble en av tingene jeg måtte ta en pause fra. Jeg følte at jeg ikke hadde mer å gi, mer å ta av på en måte- å det er en ekstremt vond følelse. I alle fall med tanke på at jeg alltid har vært en person som gir mye av meg selv..

Nå er jeg så smått tilbake. Jeg kan ikke love noe aktivt engasjement her inne enda, og med aktivt mener jeg til de gradene som jeg var her før ( dvs ørten timer daglig.. :P ) men jeg kommer nok til å titte innom oftere enn jeg har gjort.

Jeg håper bare ingen er sinte på meg for at jeg ikke har vært her. Føler jeg har sviktet dere litt også, å det gjør veldig vondt.

Så jeg ber igjen om unnskyldning for dette... :bukke:

Vel, uten å skrive for detaljert her ( for det ville tatt noen timer tror jeg..) så har mye skjedd de siste to mnd'ene..

Jeg har vært innlagt på sykehus, vært på Riksen- som gikk forferdelig dårlig og som gjorde at jeg fikk meg en knekk.. Det var meget lite oppløftende nyheter og jeg ble møtt av en lege som TYDELIG var stått opp med feil ben den dagen..

De begynte og snakke om uføretrygding- noe som skremte vannet av meg for å være helt ærlig... :sjokk:

Jeg får fremdeles strengt forbud mot å begynne på igjen på skolen, å det tar jeg hardt.

Jeg møter fra tid til annen venner som jeg gikk i klasse med, å de har bare 2 1/2 mnd igjen før de er FERDIG. Da er det suuurt som faen å tenke på..

Jeg har begynt å jobbe litt hos samboeren min på kontoret på "hovedsalongen". Der gjør jeg kontorarbeid, og trives med det. Jeg holder ikke ut så lenge av gangen da, men jeg er der fra 1- 5 timer om dagen ca anen hver dag.. ( Dvs det var EN dag jeg holdt ut i 5 timer og jeg var stolt som en høne- å lå i to dager etterpå... :ler: )

Jeg har skrevet mye... I dagbok. En litt mer personlig enn denne da, å jeg har oppdaget hvor mye terapi det faktisk er i å skrive. Det funker for meg hvertfall.

Bryllupsplanleggingen har stått på stedet hvil. Jeg må ærlig si at jeg ikke aner hva jeg skal gjøre jeg.. Føler alle andre er ultra stresset 6 mnd'er før sitt eget bryllup- mens jeg er roligheten selv..

Det er vel detaljene kanskje, mens jeg ikke tenker så mye på slike ting tror jeg. En slags anti- bridzilla kanskje???? :oops:

Forloveren min kommer hjem i morra, å da skal vi sette oss ned å se om vi får laga noen invitasjoner.. Jeg var på en hobbybutikk her om dagen å handla inn stæsj for nesten 1000 kr, så NOE bør vi få til- om ikke så får jeg bare bestille noen. Nå er jeg så lei av å tenke på de invitasjonene at de får koste det de koster...

Kjolen kommer mest sannsynlig ikke før i begynnelsen av JUNI noe som jeg syntes er EKSTREMT sent.. Så jeg kjefta litt på de, men til ingen nytte....

Middis; Når kommer den lille engelen til dere??? å hva skal den hete??? Åååå jeg har så lyst at vi må møtes med Kooikerne våre..

Det var så morsomt. For to uker siden var vi inne på hundeklubben- å der møtte vi tre kooikere. De var ALLE myyye mindre enn vår bofs.. Tror nok at vår er ganske stor for rasen da samtlige av de vi møtte var eldre enn henne.

I Mai skal vi ha henne på utstilling- tror nok ikke dette er noe vi skal fortsette med, men vi vil ha en " dom " over henne, og hvem vet; kanskje vi vil syntes utstillinger er kjempe gøy å fortsette.. Time will tell...

Kverula; Vi ringes en av dagene neste uke! Sender deg en melding jeg, å ser om du er hjemme.. Lenge siden sist nå, og jeg er spent på å høre hvordan det går med deg vennen..

Nå skal jeg hoppe til køys her, så jeg vil bare si at jeg har savnet dere- og at jeg er veldig veldig glade i dere!!!!! :kose:

Stor klem fra

Skusla :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Du må ikke føle at du "svikter" oss, Skusla - du må selvsagt prioritere det du føler du må! Og vi venter på deg, vi vet du! :wink:

Uansett, det var veldig gøy at du stakk innom en tur igjen, alltid koselig å høre fra deg!

OG DU - VI SNAKKES FØRSTKOMMENDE! :)

Ha en fortsatt fin søndag, vennen min!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Kjekt å sjå deg att! Ikkje så kjekt å høyre at du har hatt det litt tøft i mellomtida... Håpar alt berre vert lysare og lysare framover!

Når det gjeld bryllaupsplanlegging, så kan eg røpe at me gjorde omtrent ingenting før 6 mnd. før me. Bestilte kyrkja og lokalet, og det var det. Så bestilte eg kjole i januar, me laga invitasjonar og sende dei ut i februar, og så vart rett og slett alt gjort litt etterkvartm utan stress og kav. (Me gifte oss i juni). Så eg kan love deg at du kan slappe heilt av, sjølv om du ikkje stressar! :wink:

Håpar du har/har hatt ei fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mail med vofsebilder og navn er sendt. KLART vi må møtes med kooikerne våre, det må vi bare få til. :-)

Tenker på deg, vennen. :klem::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann!

ER bare innom for å hilse på naboen ;)

Jammen har du vært flink å skrive dagbok, håper jeg kan få knotet ned bare halvparten så mye som deg :)

Ha en flott uke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Så fælt å høre hvordan du har hatt det. IKKE ha dårlig samvittighet for at du ikke har vært her i allefall :fy: Ikke tenk på det. Du må følge kroppens signaler og passe på deg selv. Trist å høre at det gikk dårlig på Riksen. Dumme, dumme lege! :(

Synes du bør ta en ting og en dag av gangen, og ikke tenke på at mange brides2be er kjempestressa/gira i tiden før. Du må gjøre ting i ditt tempo og på din måte :D

Så fint å høre at du jobber litt der hvor forloveden din er da! Det er jo supert å ha litt å gjøre selv om det ikke nødvendigvis blir full stilling ? Synes det er flott at du kan jobbe etter dagsformen :)

Håper du får en fin onsdag og en flott uke, Skusla. Hadde vært helt utrolig gøy om vi kunne tatt et lite møte, du, Kverula, Middis, meg og evt andre som er interesserte og dratt på cafe eller noe, Men vi får bare se an formen og når det passer etc.

I allefall, ønsker deg alt godt og god bedring :)

Lykke til med invitasjoner og planlegging.

Vi snakkes før eller siden : - )

Stor klem fra Diva :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...