Skusla Skrevet 17. januar 2004 Forfatter #721 Del Skrevet 17. januar 2004 Hei hei Så supert at du skal begynne å jobbe der da vennen.. Der trives du jo også. Å samtidig så er det penger i banken... :D Å det er jo alltid flott I går hadde jeg det intervjuet med en avis, å det gikk tåelig bra. Jeg angrer litt da, men det er bare naturlig- hadde jeg latt være å gjøre det hadde jeg angra da også- I forgårs så sov jeg hele dagen.. Det var helt merkelig, men pga at jeg hadde stått på sånn hele dagen- frisørtime, hvor jeg satt i noen timer, å det er alltid masse folk rundt meg så det blir alltid utrolig morsomt, men bare en sånn liten ting sliter meg ut fullstendig. I tillegg var jeg jo å prøvde kjoler, var oppe hos mamma på jobb, og litt rundt i byen for å handle litt forskjellig. Alt dette slet meg fullstendig ut. Jeg merket ikke så mye den kvelden, annet enn at jeg var sliten og hadde veldig veldig vonde, men what else is new? Men dagen etter; først så hoppa jeg ut av senga å satt på kaffe, før jeg oppdaga at klokka bare var halv fem, så la jeg meg igjen, å hoppa hesblesende ut av senga igjen klokka 8. Drakk kaffe, leste avisa og sovna i stolen- sov til klokka var seks på ettermiddagen- da jeg la meg sovna jeg tvert. Nå skal det da sies at jeg har sovet ekstremt lite i det siste da, men likevel. Så lite skal til for at jeg blir helt "kake". Det irriterer meg endel. Uansett, etter intervjuet i går så var jeg på en av salongene å fikk lagt på nye negler. Denne gangen tok jeg ikke akryl negler- men gelenegler. De er kjempe fine, så får jeg se om de er bedre. Dama som la de påstår at de ikke sliter på neglene sånn som akrylnegler gjør- å det håper jeg, for da jeg tok av neglene mine for ett par mnd¨er siden, så var de tynne som silkepapir.. Å de revnet både øst og vest.. Det var kanonvondt.. Blødde og greier, å hun jeg den gang brukte klarte å file hull i neglen- altså ned på kjøttet. Å DET GJORDE POKKER I SVARTESTE GRANSKAUEN SÅ VONDT!!!!!!! :evil: Var en tur ute hos pappa i går, for å levere julegavene fra Usa, som ENDELIG kom. Jeg fikk ett par nydelige øredobber i hvitt og gult gull fra de + noen varme julesokker... :D På kvelden så slappa vi av. I dag sto jeg opp og var stiv som en stokk.. Sambo sa jeg gikk som en gammel bestemor- som var sant! Eneste jeg mangla var stokken og det blå håret... Så jeg lå i badekaret i to timer, stelte meg før mamma kom... Håret mitt ja.. Det ble annerledes det. Fordi håret mitt ikke holder på farge noe særlig så farget hun bunnen mørk brun, kastanje lignende. Så tok hun masse brune striper og bleka tynne tynne ved siden av sånn at de brune kom mer fram. Så jeg har masse brunt hår nå.. Men det er fremdeles lyst da.. Elsker å eksprimentere litt, og hun elsker å gjøre det på mitt hår fordi hun får frie tøyler... Er spent på å se hvor lenge fargen holder denne gangen.. Er flink til å bruke colour saver shampo og balsam fra Sebastian + colour saver skum. Nå skal jeg gå å hjelpe sambo å lage caltzone.. Nam nam, blir god lørdagsmiddag i dag ja!!! Håper alle har en flott dag idag. Takker og bukker for tilbakemeldinger på bildene av meg i brudekjole Kverula, Diva og Middis.. Det setter jeg veldig stor pris på!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. januar 2004 #722 Del Skrevet 17. januar 2004 Hei på deg! DU - det glemte jeg å skrive i mailen - Du var så skikkelig stilig på håret nå!! En del kortere og mer oppklippa enn da jeg så deg! Kjempefint var det! Og nå fikk jeg jo vite hva du hadde gjort med det...skulle vært moro å se det på ordentlig - bilder gir jo ikke hele sannheten, vet du! Håper du hadde det koselig med mamman din i stad da, og at du og sambo får en fin kveld med calzone! Klem til deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 17. januar 2004 #723 Del Skrevet 17. januar 2004 Ble sulten jeg.... bare av å lese... Synd å lese at du er helt stiv og sånn (jeg vet så innmari hvordan det ser ut, uten stokk og blått hår, min mor går slik store deler av året) Håper du blir bedre! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 18. januar 2004 #724 Del Skrevet 18. januar 2004 Ønsker deg en riktig god natt og en flott søndag, Skusla :D Er spent på videre kjolejakt Sender deg en mail imorra jeg, skal finne senga nå Vi snakkes, vennen Nattaklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. januar 2004 #725 Del Skrevet 20. januar 2004 Heisann, Skusla-vennen min! Hvordan går det med deg da? Hadde du det fint på brudeshow på søndag? Skal ta en titt i bryllupsdagboka di, i tilfelle du har lagt ut noe der! Venter spent på mail og evt. flere bilder! :D Håper formen er fin om dagen. Har du forresten fått utskrift at intervjuet du gjorde? Du må love å skaffe meg et eksemplar når det kommer på trykk, altså! Er fortsatt ikke i form jeg. Du har kanskje lest i dagboka mi at jeg har vært og tatt CT av hodet i dag. Legen ville gjøre det for å være på den sikre siden. Han mener at jeg muligens har et virus på balansesenteret i hjernen som gjør at jeg er svimmel. CT'en var vel for å utelukke andre ulumskheter det da. Blir spennende å høre resultatet. Må vente noen dager på det, da... Ønsker deg en fortsatt fin tirsdag, Skusla! Har tenkt på å ta en telefon til deg snart igjen jeg - håper det kan blir tid og rom for det! Klem til deg fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 20. januar 2004 #726 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg vil også veldig gjerne ha et eksemplar, om jeg får det da. Må innrømme jeg ikke vet så mye om det så det er nok lærerikt. Du har fått mail forresten, men den har du kanskje sjekka allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 20. januar 2004 #727 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg lurer rett og slett mest på "hvilken avis" jeg, om det er lokalt er det ikke de mange alternativene... så kanskje jeg kan få tak i helt selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2004 #728 Del Skrevet 22. januar 2004 Hei på deg! Hvordan går det med deg etter Oslo-turen? ER SÅ SPENT PÅ OM DU FIKK KJOLEN DIN...*og nå lusker jeg meg inn i bryllupsdagboka di med videre spørsmål...* K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 22. januar 2004 #729 Del Skrevet 22. januar 2004 Hei vennen, hvordan føler du deg? Synd vi ikke fikk møtt hverandre men jeg skjønner det ble veldig hektisk. Skulle hatt bedre tid. Vi får satse på neste gang da, også kanskje flere av jentene her også kommer. Håper det går fint med deg. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 27. januar 2004 #730 Del Skrevet 27. januar 2004 Hei vennen Hvordan går det med deg ? Gratulerer så mye med nyyydelig kjole! Tusler inn i bryllupsdagboka di snart, og snoker litt rundt : - ) Stor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 31. januar 2004 Forfatter #731 Del Skrevet 31. januar 2004 Hei hei vennene mine TO uker siden jeg skrev sist. å det er rett og slett for dårlig av meg. Kverula; Håret mitt er ikke kortere, det så bare slik ut på bildet.. Det er myyyye lenger enn da du så meg i Oslo sist... Takker for alle koslige hilsner jenter.. Jeg er så glad i dere at. Intervjuet kommer nok i morra tror jeg. Gleder meg litt men gruer meg mest. Det er ett ok intervju, hvor journalisten skriver at jeg ikke er så særlig interessert i å komme i avisa I SPALTEN, noe jeg faktisk syntes var ganske ok, fordi jeg VAR ikke det. Har hatt noen vonde to uker egentlig.. Jeg var jo i Oslo forrige Onsdag å prøvde kjoler. Bestilte brudekjolen min fra USA forrige torsdag. Så jeg er veldig glad for at det er ute av verden. men mer om det i brudedagboka Jeg lå i dagevis etter Oslo turen. Var så sliten så sliten. Jeg føler meg som ei nitti år gammal dame med stokk- kanskje jeg bare skal farge håret blått, ta en svær permanent og bare bli ferdig med det liksom... Lørdag var jeg ute en liten tur sammens med forloveren min. Hun var hjemme en tur, og vi to jentene gikk ut. Først så satt vi her, feira med Martini Asti at det var hennes første tur på byen på ett år, og min første tur på byen på leeeeenge. Så satt vi å nøt en god rødvin og prata masse. Det var veldig koslig. Begge tok det med ro, ettersom hun skulle hjem til babyen sin og jeg ikke var i slaget ( what else is new?) Jeg har forresten kjøpt meg mitt første par Manalo Blahnik sko! På Ebay... Følte jeg fortjente det nå.. Fikk de til en god pris, og jeg har en god del igjen av de pengene jeg arvet etter mormor.. Så jeg er en glad laks i dag. Meget kule sko!!!!!!!!!!!! Denne uken har jeg hatt det sånn passe. Har vært myyyye hjemme. Jeg skrev en mail til skolens nye studierådgiver, som dessverre er ei RÆV, unnskyld uttrykket. Problemet var at hun kjenner ikke til meg, ikke til situasjonen min, så jeg måtte begynne å forklare hele dritten til henne. Det jeg ba om var å få en forlenget praksisperiode og få den lagt til her jeg bor. FIkk ett surt svar om at jeg må formalisere hele greierne og få en legeerklæring og sende til en annen avdeling på skolen. Jeg er vant til at hun som var studieveileder ordnet litt for meg, sånn at jeg slapp stresse sånn.. Det er tydeligvis slutt på nå. Mailen hennes var så deprimerende at jeg mistet helt motet. Jeg skrev til henne at jeg så inderlig gjerne vil ha den praksisperioden ut av verden, og at det ikke er noe jeg heller vil enn å få bliltt ferdig med studiet mitt- men at det per dags dato ikke var mulig for meg å gjøre det på "vanlig" måte. Likevel, så vet jeg ikke når eller om jeg noen gang blir kvitt disse smertene, og at jeg må begynne en eller annen gang- akkurat nå så HAR JEG LYST Å FÅ DET UT AV VERDEN.. Noen jeg snakket med i klassen sier at hun som er den nye studievl- er ei skikkelig sur dame, som ikke har sympati for NOEN. Jeg vil heller ikke ha sympatien hennes, jeg vil at de skal legge opp studiesituasjonen for meg sånn at jeg har en mulighet til å gjennomføre. Å det har jeg faktisk rett på også. I dag har jeg faktisk vært ute sammen med to kompiser og sambo å tatt noen øl- Det vaaaar så deilig å komme seg ut av leiligheten litt. Jeg drakk bare en øl og en nydelig irish coffee da, pga medisinen min, men vi satt der i to timer og jeg koste meg skikkelig. Det var så deilig å stå å pynte seg med kul sminke og klær- Hadde på meg en lillarosa topp uten armer med halvhøy hals, en kul jeans, hvite spisse støvletter med litt lillarosa i, en sort dressjakke hvor jeg festet en sort blomst på jakkeslaget og en sort baguettveske. Håret var oppsatt i en rotete hestehale, hvor jeg hadde trukket ut litt hår her og der som hang løst. Sminken var som vanlig bare jeg brukte litt mer rouge og en tofarget lilla øyenskygge- og en kul og passende shimmerleppestift. Følte meg veldig fin for en gangs skyld.... :D DIVA; jeg er såå glad på dine vegne at du har fått deg jobb vennen. Ingen fortjente det mer enn deg! Middis; Neste gang jeg kommer til Oslo får vi prøve å få i stand ett møte. Det samme gjelder deg Eowyn.. Så jeg får se lille gutten din.. Jeg gleder meg sånn til han blir født, og jeg håper du sender meg bilde!!!!!!!!!!!!! :D Fredagsbarn: Artikkelen kommer "lokalt" ja... Nå skal jeg gå å skrive noen få ord i bryllupsdagboka mi før jeg hopper il sengs... :D Håper alle har hatt en fin fredagskveld og får en god helg. Stor klem til dere alle Skusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2004 #732 Del Skrevet 1. februar 2004 Hei på deg, vennen! Koselig å se deg her igjen - og i dagboka mi også, for den saks skyld! Har litt dårlig med tid nå, skal på Harry-trip i dag! Har hatt så dårlig samvittighet for at jeg ikke har ringt deg denne uka, men det har gått i ett! Sliten etter første uke på jobb! Jobber til kl 15 hver dag neste uke, så jeg skal prøve å ringe deg en dag. Er så lenge siden nå, og jeg har så lyst til å høre om kjolen din, intervjuet, hvordan det går med praksisen osv. Så det er på tide å snakkes nå ja! Hm, det var rart det med håret - så så mye kortere ut! :D Men det er altså lengre - får håpe jeg får se det snart igjen, by the way! På tide å få til en treff igjen, syns jeg! Ønsker deg en fin søndag, vennen! Klem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 2. februar 2004 #733 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg har forresten kjøpt meg mitt første par Manalo Blahnik sko! Dæven!!! Vil ha jeg og Så kult1 Kan jeg spørre hvor mye de kostet ? ::nysgjerrig:: Ønsker deg en riktig fin mandag og en hyggelig uke. Håper vi snakkes snart :D Klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 2. februar 2004 Forfatter #734 Del Skrevet 2. februar 2004 Hei hei igjen Nytt treff??????? Gjerne... Det var sååå kost sist, tenk det snart er ett år siden.. Sist sommer var det. Så jeg er fullstendig enig! Nytt treff skal bli. Alle som vil være med får henge seg på... :D Syntes vi skal møtes, å gå ut å spise og koooose oss!!!!! Tja, ikke mye har skjedd siden sist... Jeg har vært mye hjemme. Artikelen min fikk en helside i avisen, og jeg har blitt nedringt av mennesker! Dette hadde jeg ABSOLUTT ikke forventet og jeg syntes det var skikkelig koselig.. :D Prisen på skone... veeeel, jeg fikk de ganske billig. Kan fortelle deg det på MSN heller, Diva! Håper jeg får de om ikke så lenge! Helgen har gått som en vind forbi.. Vi har kost oss, spist god mat og slappet av. I går var vi på kjøretur, og i dag har jeg vasket en haaaug med klær- Gud som jeg hater disse vaskedagene våre. Nå var eletrikeren her før helga, men ble ikke ferdig selvfølgelig. Nå har alle gått å mast om å få dette ferdig i laaang tid, så kommer endelig eletrikeren, på kveldstid for å få ferdiggjort dette, å da begynner de å klage klokka halv sju på kvelden fordi ungene skal legge seg? Da får de bare ha det så godt! Det irriterer meg grenseløst.... Så når det blir i orden, må gudene vite. Jeg har fått flere brev fra Riksen også.. Vet ikke om jeg har skrevet det før, men jeg skal ha mange forskjellige timer der nede nå. Ikke bare den ene hos legen- skal visst utføre alle mulige slags tester hvis jeg har forstått det rett. Har fått plass på sykehotellet, men ettersom min elskede skal være med, så bor vi på ett annet hotell ned i byen eller i Bogstadveien... Jeg gleder meg til en Oslo tur igjen.. Selv om det ikke er mer enn to uker siden jeg var der sist, så elsker jeg å være i Oslo. Så jeg håååper at vi en gang får anledning til å flytte ned.. Har ikke gjort noe mer ang praksisen.. Jeg mistet litt motet, og har bestemt meg for å snakke med legen min om dette før jeg tar noe avgjørelse. Ikke vits i å skulle begynne å stresse med det om jeg ikke får klarsignal fra han .. Håper alle har hatt en fin mandag, og så får alle sooove godt. Stor klem fra Skusla... :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2004 #735 Del Skrevet 6. februar 2004 Kjære Skusla-vennen min! Ville bare titte innom for å si hei! :D Synd det ikke ble anledning til en prat i ettermiddag, men vi tar det igjen senere! Vi må forresten snakkes om treff, du har sikkert fått mailen min - jeg må prøve å organisere litt! Leste artikkelen, og jeg syns den var veldig bra! Veldig informativt og et viktig tema - tydelig at mange syns det etter responsen å dømme! Du har gjort en god gjerning, vennen! Ønsker deg og sambo - og "barna" deres ei finfin helg! Håper vi snakkes snart! Klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 6. februar 2004 #736 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg har desserre ikke fått lest den jeg... Men uansett, ha ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. februar 2004 #737 Del Skrevet 7. februar 2004 Hei, hvordan går det med deg? Alt ok? Miss U. *klemme* :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 9. februar 2004 #738 Del Skrevet 9. februar 2004 Hei vennen :D Hvordan står det til med deg ? Gleder meg til å få en oppdatering på sko, bryllup og andre artige ting på msn snart Logger meg på litt senere og ser om du er der Ha en riktig god mandag så lenge! Stor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 9. februar 2004 #739 Del Skrevet 9. februar 2004 Håper du har hatt ei flott helg, og at du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 12. februar 2004 #740 Del Skrevet 12. februar 2004 Halloo Sender deg en mail Ha en god dag : - ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå