Gjest Gjesta Skrevet 2. november 2003 #601 Del Skrevet 2. november 2003 God søndag, vennen min! Håper dere hadde en fin fest i går! Nå har jeg sendt deg en mail med masser av bilder fra huset vårt. Har også sendt deg en mail med link til albumet mitt - sånn at jeg fra nå av slipper å legge ved så mye i mailene - hehe - det tar jo EVIGHETER å få sendt dem med den internett-tilkoblinga jeg har... Ha en strålende dag, Skusla! :D Klem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2003 #602 Del Skrevet 3. november 2003 Skusla...har du mista KG-ånden? Savner deg her i forumet,jeg! Nattinatti! Klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. november 2003 #603 Del Skrevet 4. november 2003 Good morning U lucky girl. :D *tirsdagsklemme* Ser du har laga bryllupsdagbok også. Skal bli spennende å følge med der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 4. november 2003 #604 Del Skrevet 4. november 2003 Ville bare innom og si hei til den ny-forlovede :D Ser ut til at du er like lite her som meg for tiden! Huff, skulle ønske at døgnet hadde 56 timer... Får rett og slett ikke dagene til å strekke til. Og nå er jo Smurfemannen hjemme og da blir det enda mindre tid tilbragt her... Klemmer fra Smurfa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. november 2003 #605 Del Skrevet 4. november 2003 SKUSLA!!! Du må huske at du har en hær av KG'ere her som venter på nytt ang. bryllupet ditt!!! DON'T KEEP US WAITING!!! Håper det er bra med deg og dine kjære! Nattaklem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 4. november 2003 Forfatter #606 Del Skrevet 4. november 2003 Skriver ikke her om bryllupet vettu... :blunke: Faens smerter.. Jeg ORKER snart ikke mer.. Snakk om å være høy som en hjort, ned som en lort. Har hatt det så godt de siste dagene.. Har jo hatt smertene da også selvf. men jeg har vært så lykkelig og glad. I dag har jeg vært sabla dårlig. Kasta opp, fryst, hatt feber og kramper. KAN ha noe med at vi hadde sex i går å gjøre, men det har ingen direkte sammenheng tror jeg. Derfor har jeg heller ikke orka å skrive her. Lå ett par timer i badekaret, og har sittet- påpakka i masse klær og tepper å sett tv. Fikk en snarvisitt av to venninner men jeg måtte be de gå etter ikke så lenge. Orket ikke være sosial. Sambo kom hjem med blader til meg, og en NY FORNARINA dongeribukse i dag.... :o Den satt som ett skudd og var utrooolig fin. Akkurat sånn jeg ville kjøpt selv. Kan ikke få sagt nok hvor snill og god han er, den kjæreste forloveden min. Skal ringe legen på sykehuset i morra ang ultralyd for å sjekke om egglederne mine fremdeles er åpne. Har også prøvd å få tak i henne med tanke på videre bruk av p-piller, men hun har ikke vært å få tak i - SÅ jeg håper jeg får snakka med henne i morra... Huff, dette ble depressivt, men jeg er utrolig deppa og lei nå.. Å da orker jeg ikke være på KG noe særlig heller, men jeg er innom når jeg orker og har "krefter" til det... Nå venter senga, og varmeflaska på meg... Snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 4. november 2003 #607 Del Skrevet 4. november 2003 Smurfa sender god-bedrings-klemmer til Skusla! Håper morgendagen blir bedre! Klem fra Smurfa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2003 #608 Del Skrevet 5. november 2003 Vennen min da... :oops: Mente ikke å mase sånn på deg altså...Men savner deg her vettu...Og jeg vet jo at info om bryllupet ikke kommer her - men jeg har vært innom der for å titte om det har kommet nytt, vettu...Lei meg for å ha masa sånn. Men det var litt spøkefullt ment, da. Kjempeleit å lese at du har hatt det tungt. Vet ikke hva jeg skal si, jeg... Håper du føler deg bedre snart... Klem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 5. november 2003 #609 Del Skrevet 5. november 2003 Auau Fælt å høre at du har det så ille Håper inderlig du kommer deg litt, og at du har sovet godt i natt. Håper du får tak i legen din da og at du blir bedre snart :D Godbedringogblifrisk-klem fra meg :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 5. november 2003 Forfatter #610 Del Skrevet 5. november 2003 Vennen min da... :oops: Mente ikke å mase sånn på deg altså...Men savner deg her vettu...Og jeg vet jo at info om bryllupet ikke kommer her - men jeg har vært innom der for å titte om det har kommet nytt, vettu...Lei meg for å ha masa sånn. Men det var litt spøkefullt ment, da. Kjempeleit å lese at du har hatt det tungt. Vet ikke hva jeg skal si, jeg... Håper du føler deg bedre snart... Klem... Du maser ikke go'jenta mi.... :klem2: Det var ikke rettet mot deg det jeg skrev i går.. I tillegg var jeg super deppa i går, å alt var svart.. Men i DAAAG føler jeg meg bedre humørmessig. :D Tenkte jeg skulle gå meg en tur i vinden. Det blåser som fy her i dag.. Å jeg trenger litt luft. Ringte sykehuset men det viser seg at hun legen min har tatt overlege-permisjon, hva enn det betyr. Å det var IIINGEN andre jeg kunne prate med visstnok... Så hun skrev en beskjed til henne som hun får når hun er innom.. Så da håper jeg bare at DET skjer snart.. Jeg rister bare på hodet av det sykehuset ... Patetisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. november 2003 #611 Del Skrevet 5. november 2003 Har ikke glemt deg, snuppa! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2003 #612 Del Skrevet 6. november 2003 God torsdag, vennen min! Du maser ikke go'jenta mi.... :klem2: Det var ikke rettet mot deg det jeg skrev i går.. I tillegg var jeg super deppa i går, å alt var svart.. Burde jo skjønt at du hadde det vondt - jeg VET jo at du har det veldig ofte. Ikke no' moro at folk maser da, mener jeg... Glad for at humøret er bedre, og håper du føler deg bedre i dag også! Jeg blir overraska hver eneste gang jeg hører om det sykehuset jeg - må være sykehusenes svar på "Fawlty Towers" (skrives det sånn, tro?) - en total fiasko av et sykehus! Skammelig. Så nå får du ikke kontakt med legen din før hun evt. stikker innom sykehuset og finner det for godt å ta kontakt, er det så? :o Det er bare latterlig. Og du kunne ikke snakke med noen andre? Helt utrolig. Sender deg en godbedrings-klem, vennen min! Nå skal jeg hente tapeten min - og så må jeg bare fortelle at kjøkkenet holder på å komme på plass!!! JEG ER BARE SÅÅÅÅ OPPSKJØRTA OM DAGEN!!! Jeg kan ikke dy meg...må sende deg et bilde av kjøkkenet sånn som det er nå... Ha en fin dag! :blomst_opp: Klem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 6. november 2003 #613 Del Skrevet 6. november 2003 Hei Det sies at man må være sterk for å være syk - når man har med "systemet" å gjøre. Tidligere erfaring har lært meg at det hjulet som piper, det blir tilslutt smurt. Det er derfor paradikset kommer - å være sterk når man er syk. Du må være sterk nok til å mase. - og da mener jeg virkelig mase. Minst to ganger i uka: Har legen din vært innom? Har hun fått beskjede? Er det noen måte du kan få kontakt med henne på? Hvem har ellers overtatt hennes pasienter? Er det noen andre med tilsvarende kompetanse? Er det mulig å sende en beskjed direkte til henne, altså ikke vente til hun kommer innom. Vær så snill å legge igjen beskjed om at jeg har ringt. Gjør du dette minimum to ganger i uka, tror jeg du når fram etterhvert, min erfaring tilsier det. Men - så er det dette med å orke, da, når man har vondt. Lykke til med legejakten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 6. november 2003 Forfatter #614 Del Skrevet 6. november 2003 Takk for koselige og oppmuntrende hilsner Kverula og Bettie.. :D Har vært syk i snart to år nå, Bettie, og er lei av å mase.. Men det er pga mas og kjefting/grining/masing jeg har kommet dit jeg er i dag.. I begynnelsen gjorde jeg ikke annet enn å mase. Men jeg skal nok ringe på igjen flere ganger om jeg ikke hører noe snart... :D Gir meg ikke sååh lett nei! Så, hva skjer i dag.. Jo, jeg har vært å kjøpt bursdagsgave til en venninne. Kjøpte en god body lotion og en topp til henne.. Tror hun blir glad for det. Så var vi å byttet en gave som Andreas fikk med mormoren sin på Big. Fant ingenting vi trengte, så vi kjøpte maaasse stearinlys for pengene. Kubbelys, luktelys og vanlige lys.. Så nå skal det bli så kooost her atte.. Romantisk!! Foreldrene til sambo og mamma kommer om en times tid. Pappa kunne ikke selvf. Da blir det diskutering av bryllup og budsjett... :D Så da kan jeg gå hen å bestille kirken. Gleder meg. Kjøpte meg vintersko i dag også.. De var lys beige, og går til midt på leggen- øverst var den en litt bred pelskant- og så var de foret hele veien inni.. Deeeilig. Ikke at jeg TRENGER vintersko nå da. Det var 18 grader når jeg sto opp i morges.. :o I Tafjorden, som er en times tid herfra var det meldt over 21 grader i går... Helt sinnsykt. Midt i November.... :klø: Uansett, alle skone var nedsatt 20%- Var å hentet speilet også i dag.. Sambo kjøpte det sammen med den skrivepulten, men vi har helt glemt å hente det. Vi fikk 50% på det også- orginalpris 4600,- Det er i mahogney, med en sokkel og der plasseres det nedi sånn at man kan vippe det til den posisjon man vil.. ENDELIG har jeg ett heldekkende speil.. Så jeg kan se meg selv fra øverst til nederst.... Skal stå foran speilet å speile meg dagen lang nå ja... Som man sikkert forstår så er jeg i myye bedre humør enn jeg har vært i dag... Det er jævlig de down periodene mine, men heldigvis så går det over relativt fort. Har bakt eplekake idag, så jeg setter litt kake og en skål vaniljeis her, så det er BARE å forsyne seg.. Jeg baker verdens beste eplekake, så bare hogg innpå... Takk for bildene av kjøkkenet, Kverula... Det blir UTROLIG fint hos dere... Gleder meg til å få følge det videre resultatet- helt fram til dere er ferdig. TENK så deilig det blir da.. Krysser fingrene for at dere er ferdige til jul vennen.. Tenk så kost, feire første jul i nytt hjem, som samboere... Nå skal jeg gå å nusse litt på sambo, før jeg lager i stand til folka kommer.. Resultatet av dette møtet blir lagt ut i bryllupsdagboka mi... Tjobing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 8. november 2003 #615 Del Skrevet 8. november 2003 GOD HELG!!! Skal sende en mail til deg i løpet av helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2003 #616 Del Skrevet 8. november 2003 Heeeei, vennen min! Ny avatar, jooo - ikke uventet! Det måtte bli enten et hjerte eller ei rosa sky! Moro det, Skusla - at du har det så bra - og er så lykkelig!!! Takk for kort men koselig msn-samtale i går! Synd det blir så få av dem nå for tiden - vi var skikkelig aktive på msn en periode! Vi får ta det igjen på telefonen etterhvert, ikke sant? Hvilke planer har du for helga da? Bare kose med samboern din? Jeg har tenkt til å ta helga nå snart. Har ikke vært veldig aktiv i dag, liker å ta det litt rolig på lørdager jeg da... Ønsker deg en knallfin lørdag, snuppa mi! :klem2: K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 8. november 2003 #617 Del Skrevet 8. november 2003 Tusen takk for kjempekoselig hilsen i boka mi :D Lille har fått klem fra Skusla-vennen! Nå er det ikke lenge før vi reiser..Hihi! Gleder meg sånn. Nå skal jeg bare stryke en skjorte så er vi klare. Ja, må kle på Lille uteklærne også, så klart.. Kos deg med bryllupsplanleggingen. Nesten så jeg savner det litt når jeg leser at dere holder på. Var så moro å lage invitasjoner, bordkort, sanghefte-forsider osv. Du er heldig som har mann som engasjerer seg i planleggingen. Det satte hvertfall jeg pris på at min gjorde Ha en fortsatt fin helg! Klemmer fra Smurfa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 9. november 2003 #618 Del Skrevet 9. november 2003 Hei! Hopper bare inn og gir deg en stor klem :D Møkkasykehus du er i kontakt med. Skjønner at det er veldig frustrerende og vondt. Jeg gremmes over at du blir behandlet slik :evil: Håper du har det bra ellers da. Sender deg en mail snart Hopper en tur bort i bryllupsdagboka di :D Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. november 2003 #619 Del Skrevet 9. november 2003 Mail er sendt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. november 2003 #620 Del Skrevet 11. november 2003 Hei vennen min! Legger igjen en klem til deg her jeg, som du kan få når du stikker innom dagboka di igjen! :D Håper du har det bra! *Klem pakkes inn og legges i hjørnet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå