Gjest gjesta Skrevet 18. oktober 2003 #561 Skrevet 18. oktober 2003 Heisann Skusla! Sånn er det alltid, noen gjør ikke sin del. Overalt er det noen sånne; på jobb, i nabolaget, foreldre i forb. med dugnader osv. Heldigvis er det flere av dem som tar sin del. Hver gang jeg leser her i dagboken din, slår det meg at du er en sterk jente, Skusla! Flott! Klem, Mie :D
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2003 #562 Skrevet 19. oktober 2003 Tjohei på deg, vennen min! Næh...ble det bare 1-1 i går??? Leste det i dagboka mi. Skuffa forstod jeg - og det er jo ikke rart heller da. Men, men. Sånn er fotball - gleder og sorger veksler som været. Jeg blir kjempeglad om du ringer meg en dag - lenge siden sist nå! Jeg er forhåpentligvis hjemme hver dag - og forhåpentligvis så maler jeg også! Du kan tro jeg gleder meg til å sette igang! :D Håper jeg finner kamera-kabelen min snart, for jeg har såå lyst til å vise deg bilder og høre hva du syns! Og du, når jeg får meg hund jeg også, så er du og Aicka hjertelig velkomne hit til meg! OG JEG MENER DET HELT SERIØST! Du må komme hit en gang! Det hadde vært SÅ moro! Men, men. Håper i allefall vi treffes en gang i Oslo da, før jul. Du får si i fra hvordan det blir. Ja, vi snakkes jo på tlf til uka, og da vet du kanskje mer. Nå skal jeg surfe videre. Kverulanten ligger fortsatt og sover han, så jeg har plenty med tid til å kose meg på nettet. ENDELIG!!! Vi snakkes snart da, Skusla - blir moro det! Ha en finfin søndag! Klem...
Skusla Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter #563 Skrevet 19. oktober 2003 Hver gang jeg leser her i dagboken din, slår det meg at du er en sterk jente, Skusla! Takk vennen... Det var gode ord.. Ja, kampen gikk dessverre ikke som forventet i går.. Likte ikke dommeren, som dømte mye i favør til Molde, mye unødvendig dessverre. Å så målet deres i siste overtidsminutt.. Surt. Men men Søndager er deilig... Vi hadde tenkt oss ut i går men slik ble det ikke.. Litt av piffen gikk ut av oss etter kampen. Å som alltid når jeg sitter lenge i ro, så hadde jeg vondt... Så da ble vi hjemme og kosa oss.. Deilig det også da. I dag har vi bestemt oss for å gå en tur på ett lite "fjell" som ligger bak pappas hus.. Det er egentlig en knaus.. Tar ca 20 min å gå over det. Men vofsen elsker å springe der. Der slipper vi henne løs, og hun koser seg masse. Det er så utrolig vakkert der oppe. Man går gjennom lysninger, nesten sånn man ser på film. Gamle bunkerser fra krigen er der i massevis og platåer hvor de hadde kanoner. Er litt deppa idag.. Var jo hos legen forrige uke, å det ser ikke bra ut dette med barn enda nei.. Jeg får rett og slett ikke lov å bli gravid nå. Han tar ikke sjansen. Å leve med smertene uten å kunne ta smertestillende vil gjøre livet mitt til ett enda større helvete enn det allerede er. Men jo lenger jeg venter, jo mindre er prognosene på at jeg skal kunne få barn, ikke sant?? Så jeg er i ett dilemma. Samtidig kommer tankene ang sambo også. Jeg VET han har så lyst på barn... Å OM da jeg ikke kan gi han noen, er det da rettferdig at jeg skal " holde på han" sånn at han kanskje går glipp av den utrolige sjansen å bli far?? Har tatt det opp med han, og han ble helt fortvilet, for han vil ikke ha andre sier han.. Det finnes jo i så fall andre måter å få barn på da, men det er dyrt. Vi har penger til det, det er ikke det økonomiske det ligger på.. Men det er noe spesielt med å kunne kjenne barnet vokser inni deg. At der er liv liksom.. Huff, jeg vet ikke jeg... Videre har vi snakka om å flytte til Oslo.. Jeg vil sååå gjerne vekk herfra en stund. Få nye impulser, komme meg vekk fra alt her, og ikke minst komme nærmere bestevenninna mi... Jeg føler at jeg har mindre og mindre til felles med vennene mine her oppe.. Det er muligens meg og mitt humør som har skylden for det da, men jeg føler at å flytte for en liten periode ville gjort meg godt. Men så har vi jo to katter, som det da hadde vært vanskelig å ta med. Leiligheten vår, som vi da måtte ha leid ut, eller i verste fall solgt. Å det størte "problemet" ville vært mamma.. Hun er jo alene, og lever jo litt gjennom meg. Jeg vet ikke hva hun hadde gjort om jeg hadde flyttet. Det hadde jo i så fall bare vært snakk om ett år eller to i første omgang da, men likevel. Jeg er den eneste hun har her, og hva skulle hun gjort da?? Hun gir broren min nok dårlig samvittighet fordi han flyttet, men da har hun jo meg.. Om jeg også flyttet vet jeg at hun hadde gitt meg noe sykt dårlig samvittighet.. Å det vet jeg ikke om det hadde vært verd det. Sambo kan godt gjøre jobben sin fra Oslo, så det er egentlig ikke noe big deal å pakke snippesekken å dra.. Men vi får se... NÅ skal jeg gå å lage litt middag her, før vi stikker ut en tur... Det er kaldt ute, men solen skinner.. Å når det er sånn vær så er høsten deilig..... :D
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2003 #564 Skrevet 19. oktober 2003 Kjære, kjære Skusla-vennen min! Uffda...ikke være lei deg...da blir jeg trist også... Jeg føler så med deg når du skriver om det å få barn - og bekymringene rundt dette om det ikke skulle gå. Jeg forstår at dette gnager og gjør deg nedfor, men jeg ønsker så inderlig at du ikke må ta sorgene på forskudd! Selvom sjansene for å bli gravid ikke øker med tiden som du sier, så er det jo fortsatt mulig, ikke sant? - Og det skjærer meg i hjertet å lese tankene dine i forhold til samboern din - Du får rett og slett ikke tenke tanker som du gjør - at du frarøver han mulighet til å bli far o.l... - Du vet at han elsker deg, Skusla - og du vet at han vil være sammen med deg uansett om dere kan få barn på den "naturlige" måten eller ikke. Deres forhold er ikke avhengig av det - og jeg håper at du stoler på at det er sant! Som du vet, så er jo Kverulanten og jeg i en liknende situasjon mhp barn - og at han skulle gi opp meg fordi han ikke kan gi meg et barn - det ville jeg på ingen måte godtatt! Selvom man gjerne ville hatt et barn sammen, så er forholdet det aller viktigste - og kjærligheten man føler for hverandre forsvinner ikke selvom man ikke kommer til å få barn sammen. Jeg vet at det gjelder for dere også, Skusla! Og du - selvom det må være noe helt spesielt å få et eget barn, så har dere jo andre muligheter til å skaffe en familie, om det ikke skulle gå, ikke sant? Jeg forstår jo at du tenker mye på dette, vennen min - og vi har jo snakka mye om dette sammen før - men nå er det altså min tur til å gi deg noen trøstende ord, sånn som du har gjort for meg tidligere, vet du. Lov meg at du ikke tenker sånne negative ting, Skusla - du og din kjære kommer til å takle det som skjer - uansett hva det måtte være! Du, jeg er veldig glad i deg - og håper du snart føler deg bedre til sinns igjen! :trøste: (PS! JEG VET OM EI SOM KOMMER TIL Å BLI KJEMPEGLAD HVIS DU FLYTTER TIL OSLO!!!)
Gjest Zalomine Skrevet 19. oktober 2003 #565 Skrevet 19. oktober 2003 Kan ikke tilby stort mer enn en klem.
Midnattsol Skrevet 19. oktober 2003 #566 Skrevet 19. oktober 2003 (PS! JEG VET OM EI SOM KOMMER TIL Å BLI KJEMPEGLAD HVIS DU FLYTTER TIL OSLO!!!) JEG VET OM EI TIL!!! Ikke tenk slike tanker om det er rett av deg og holde på han. SELVFØLGELIG vil han være hos DEG, UANSETT!! Du vet jo han elsker deg noe enormt. Det er jo også håp fremdeles, så ikke gi opp. Skjønner det kan virke nytteløst mange ganger, og det er kanskje ikke så mye jeg kan si for å få det til å bli bedre. Gir deg i alle fall en god klem og sender mange gode tanker din vei. :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp:
Skusla Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter #567 Skrevet 20. oktober 2003 JEG VET OM EI TIL!!! Ååå så gode dere er..... :kysse: Tusen takk. Jeg er så glad for at jeg har dere .....' Jeg vet jeg ikke burde få slike destruktive tanker, men de dukker da likevel opp... Prøver å skyve de vekk så best jeg kan men..... For en daaaag..... Jeg skulle egentlig opp tidlig i dag, men jeg sov og sov- sto opp nærmere 11. Skulle ned å få på negler igjen kl tolv. Jeg har hatt de på nå i over ett år. Men denne gangen har jeg ikke vært noe flink å stelle de, så jeg tok de av for ett par dager siden.. Pga at jeg har hatt de så lenge, og fordi jeg har fylt på osv så er mine egne negler tynne som papir. Det var dritvondt. Så jeg dro ned i dag for å få fikset på det. Egentlig burde jeg bare ha ventet å latt mine naturlige negler vokst ut igjen, men de var så stygge og vonde at.. Det jeg ikke tenkte på var at hun selvfølgelig må pusse neglene før hun setter på nye, så det resulterte i at lillefingerneglen min er helt uten negl midt på.. Det var JÆ***** vondt. Men men, sambo kom å henta meg etterpå, å vi kjøpte mat fra en plass som heter Let's eat DELI. De har rååågod mat. Dro hjem å spiste, før sambo dro på jobb en tur. Han hadde bare tenkt å hente noe, for å jobbe litt hjemmefra. Å når han dro, sovna jeg.. Da var klokka halv tre. Å jeg sov og sov. Han vekket meg ikke heller, så da jeg våkna var klokka KVART OVER SJU.. Han sa jeg hadde sovet såå godt og at han syntes jeg fortjente å sove ut. Jeg er skrekkelig sliten for tiden, alt oppstyret rundt gruppeoppgava, skolen, legen og smertene har bare slitt meg ut, men LIKEVEL. Skal bli festlig i natt gitt.... Så nå sitter jeg her, lys våken og har IKKE lyst å gå å legge meg i det hele tatt. Så da må jeg finne på noe annet. Eletrikeren var her for ett par timer siden å satt lys i glass skapet. Det ble SÅÅ fint. Så i morra skal vi avgårde til glassmestern å få byttet ut trehyllene med glasshyller, sånn at det blir lys i hele skapet. Har en del ting jeg må ordne i mrora, så det blir IKKE noe soving utover hele dagen da nei.... Vel, nå skal jeg gå å ta meg ett vaaarmt bad, med relaxing oil i. Det har snødd her i går natt, og gradestokken viser minus 4 grader, så da er det godt med badekar.. Å forhåpentligvis så gjør det meg søvnig også. Jeg tenkte jeg skulle lese litt i Henning Mankell boka mi, men den har vofsen spist opp, så da går det ut.... Håper alle har hatt en fin mandag, og får en god natt.. Dere er helt spesielle alle sammen, og jeg setter UTROLIG stor pris på dere.. Det skal dere bare vite...
Diva Skrevet 21. oktober 2003 #568 Skrevet 21. oktober 2003 Hei på deg vennen! Fy, søren så fælt det er å høre hvor mye du bekymrer deg for. Skulle ønske jeg kunne gjøre noe for å hjelpe.. Sender deg i første omgang en STOR klem : - ) Godt du er ferdig med den store oppgaven,- nå er nok en tung bør fjernet fra ditt sinn Ikke still deg selv spørsmålet om du har rett til å holde på din kjære om du evt ikke kan få barn. Elsker han deg såpass mye som jeg får inntrykk av, så er ikke det aktuelt at han finner noen annen tror jeg. Han elsker jo deg for den du er :D Hold på ham,- ikke føl at du må splitte opp på grunn av dette! Tenker du får sjansen til en liten en etterhvert jeg. Nå må du først og fremst konsentrere deg om å bli bedre og ha en god livskvalitet sammen med de du er glad i : - ) Jeg hadde også blitt kjempeglad om du flytta lengre sørover, for da er vi jo mye nærmere Selv om jeg bor par timer fra Tigerstaden.... Er der relativt ofte. Så lenge vi har økonomien i boks i allefall. Nå har du å tenke positivt! :fy: hehe Ønsker deg alt godt og håper vi sees en gang snart. Ha en god dag videre, og kos deg :D :: sender gode tanker :: og en til deg Stor klem fra meg
Midnattsol Skrevet 21. oktober 2003 #569 Skrevet 21. oktober 2003 Jeg tenkte jeg skulle lese litt i Henning Mankell boka mi' date=' men den har vofsen spist opp, så da går det ut.... [/quote']
Skusla Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter #570 Skrevet 21. oktober 2003 Jeg er super glad for at jeg har dere.... Kan ikke få sagt det ofte nok....
Gjest Zalomine Skrevet 21. oktober 2003 #571 Skrevet 21. oktober 2003 Voffer som spiser bøker? Hmm, nå må jeg revurdere dette om hund da.... bøkene mine vil ja ha, takk! håper du får en fin dag!
Gjest Gjesta Skrevet 22. oktober 2003 #572 Skrevet 22. oktober 2003 Goood morning, Sunshine! Takk for en koselig telefon-samtale i går! Moro å få snakka litt igjen! :D Vet du, etter jeg snakka med deg igår, så fikk vi gjort masse her! Mannen til svigrinna mi kom hit og mala ferdig dagligstua, og jeg begynte å male i gangen. Regner med å bli ferdig med den i dag (1.etasje). Og så kommer jo søstera mi hit i ettermiddag og skal male vinduene - NÅ SER JEG ENDEN PÅ DET HELE, SKUSLA!!! Hehe, begynte faktisk å tenke på å bestille salongen nå - og jeg var jo, som jeg fortalte, og så på gardiner i går. Det er nå moroa begynner på ordentlig, vettu!!! Fikk du tak i glasshyller i går da? Det tar vel kanskje en stund før du får dem i hus men? Det skapet kommer til å bli sååå stilig! Jeg har lett og lett etter kabelen til kameraet mitt - jeg venter så på å dele huset med deg og høre hva du syns. Du har jo sett "før-bildene", og nå er det på tide at du får se resten, ikke sant? Skal lete mer, altså. Ønsker deg en fin dag, vennen min - og i tilfelle du har glemt det, så vil jeg bare si at jeg setter stor pris på vennskapet vårt - og at jeg syns du er ei kjempegrei, fornuftig og morsom jente!!! Klem...
Diva Skrevet 22. oktober 2003 #573 Skrevet 22. oktober 2003 Hei på deg :D Takk for hyggelig samtale på msn :-) Var veldig kos å prate med deg. Håper du har det greit nå og at du får en riktig god natt :D Nattaklem fra meg :stortsmil:
Skusla Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter #574 Skrevet 22. oktober 2003 Hei hei alle Kjempe kost å snakke med deg i dag også Diva, og deg Kverula i går..... :D Altfor lenge siden sist.. Blir alltid så glad etter jeg har snakka med dere at.. :kysse: Fikk du tak i glasshyller i går da? Det tar vel kanskje en stund før du får dem i hus men? Det skapet kommer til å bli sååå stilig! Vi rakk ikke den butikken i går, men sambo tok med seg ene hylla når han dro på jobb i dag, og EN TIME SENERE KOM HAN TILBAKE MED TO FERDIGE GLASSHYLLER.... :o Så kjapt gikk det gitt... Det ble rå-fint!!!!! Nå skinner lyset gjennom hele, og jeg nyyyter synet... Var innom den butikken vi kjøpte bordet, skapet mm i går.. Der hadde de en råfin skrivepult i samme som resten, mahogney. Den ser veldig gammeldags ut, og var utrolig fin. Å det beste- vi fikk den til under halv pris om vi ville. Dette fordi vi har kjøpt så masse der fra før, og vi skal kjøpe en liten bokhylle og ett bord til lillestua der også.. Vi har lenge gått å snakka om å skifte ut den datapulten vi har her nå.. Den er kjempefin da, men altfor stor. Den tar enormt mye plass, og det trenger vi strengt tatt ikke. Så vi var å kjøpte den i dag, og skal hente den i helga. Bordet og bokhylla må vi bestille- så det tar nok ganske lang tid, men vi har ventet så lenge nå, at litt lenger venting gjør ingenting. Dessuten kan vi spare opp penger så lenge. Nu vel- i dag har det vært super fint vær her.. Strålende sol, og kaldt. Så etter praten med Diva, rusla jeg inn på soverommet- fant fram strømpebukse, varm ullgenser, og tykke sokker.. Så varm jakke, hansker og caps før jeg tok med vofsen og gikk tur over fjellet her. Det var kjempe deilig å gå ute i kulden. Å det er en kjempe fin tur. Ikke for lang, og akkurat passe for en liten vofs. Kom ned på salongen etter turen med rød nese og roser i kinnene... Har bare slappa av foran tv'n i kveld. Sambo har vært hos noen kamerater å sett Champions League. Jeg fikk MENSEN i dag også.... :-? Vet ikke helt hva jeg skal si til det jeg.. Den har ikke kommet skikkelig da, for jeg blør ikke kjempe mye, men nok til at jeg må bruke bind/ tampng. Det var kjempe rart å få den igjen etter nesten to år uten. Måtte avgårde å kjøpe bind, og jeg husket jo ikke hvilket jeg har brukt, så jeg endete opp med tre forskjellige.. Distre??? Neeeeeh.... :oops: Hadde meg en lang prat med bestevenninna mi på telefonen i dag også. Det var som vanlig kjempe kost. Hun føler seg ikke helt på topp stakkars, og jeg tror det skal bli godt for henne å gå ut i fødselspermisjon om ett par uker. Dessuten reiser jeg jo ned dit på Fredag og skal hjelpe henne litt, så det blir koselig... Har bestilt billetter til Otto Jespersen også, men vi får se om hun er i form til å gå... Hadde vært morsomt. Nei, nå skal jeg gå å tørke håret mitt før jeg hopper til sengs.. Har skiftet på senga i dag også.. For andre gang på fem dager.. Det er såååååå deilig å legge seg i rent sengetøy at jeg klarte ikke la være.. Skal sikkert på salongen å farge håret i morra også.. Begynner å bli noen uker siden sist nå, og etterveksten vises mer enn pent er.. Greit når man får det gratis... Natta da alle sammen..... :D
Gjest Gjesta Skrevet 23. oktober 2003 #575 Skrevet 23. oktober 2003 Helluuu! :D WOW, så kjapt det gikk med de hyllene da!!! Ikke dårlig! Ble sikkert kjempefint! Og du må love å sende bilder av det nye dere har kjøpt når dere får det - så moro med nye møbler! Og som jeg har sagt før - mahogny er sååå stilig. Har innmari lyst til å se hvordan dere har det, så jeg håper jeg blir bedt en gang, altså! Kverulanten reiste akkurat på en jobb, og jeg sitter her i stua alene...Det er kjempekaldt og jeg skal snart gå opp og legge meg på sofaen foran tv'n...Ikke i form i dag jeg, så jeg skal bare slappe av. Deilig det innimellom også. Du har vært å farga håret i dag du da - jeg håper du vet hvor HELDIG DU ER som har tilgang på frisørsalong når det måtte passe! Bortskjemt du!!! Og så kom endelig mensen igjen da - du har venta lenge på den...Bare synd at situasjonen din er som den er da...mtp graviditet og sånn...Men nå er den jo i allefall kommet - og så får du prøve ut bind og tamponger de nærmeste dagene! Hehe - du kan jo lage en sånn "tv2 hjelper deg" - reportasje du nå - og kåre "best i test" osv. Ellers har jeg prøvd å få tak i deg på msn nå, men det er ikke råd...ikke en lyd. Så da er du vel opptatt med noe. Ønsker deg god tur til Oslo hvis jeg ikke hører fra deg innen den tid. Synd det ikke ser ut til å bli tid til å treffes denne gangen da, men vi kan vel ta det igjen en annen gang? Tror venninna di trenger deg, og det er kjempefint at du reiser og hjelper henne litt nå som hun har det litt vanskelig. Ha en fin kveld da, vennen min! Klems...
Skusla Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter #576 Skrevet 23. oktober 2003 God kveld, god kveld. Ja, jeg så du hadde prøvd å få tak i meg Kverula.. Både du og Middis faktisk.. Men jeg har ikke vært ved datan i hele kveld nesten.. + at lillebror kom en tur på besøk og ble som vanlig sittende foran datan i ett par timer.. Vel vel, lang dag. Sto opp i halv elleve tiden og tusla ut på stua. Her hadde ett vindu stått på gløtt så her var kjempe kaldt. Satt på viftovnen på fullt, tulla meg inn i min gode svææære morgenkåpe og laga kaffe. Var skikkelig trøtt i dag, så det ble ett par kopper. Så ringer sambo og sier han henter meg om ti min, for hun som skulle farge håret mitt var ledig akkurat da... :o Gjett om det var ei som ble stressa da.. Men jeg rakk det jeg... :D Fikk noen fine striper i håret, og tok etterveksten.. meget etterlengta ja.. Jo, jeg vet at jeg er kjempe heldig når det gjelder hår.. Egentlig er jeg kjempe heldig i masse jeg. Har en fantastisk kjæreste, fint hjem, hund og katter, gooode venner, snill familie ( dog litt snodig.. ), god økonomi og alt jeg kunne ønske meg egentlig... :D Uansett, ble heldigvis ikke sittende der så veldig lenge i dag. Bruker å sitte der i mange timer, og i dag ble det bare ca to- som jo er greit. Dro hjem, rydda litt og satt meg ned med en god bok mens det spraket og varma godt fra peisen som jeg hadde tent... Så kom sambo hjem, og jeg begynte å pakke.. Denne gangen har jeg faktisk vært flink, og bare pakka en liten trillekoffert.. Så da slipper jeg å stå å vente på baggasjen min på Gardermoen. Sambo skal ringe til hotellet når jeg sitter på flyet i morra, sånn at jeg får håpe at jeg får sjekka inn såpass tidlig. Skal jo ta SJUUUUUUUUU flyet.... Krysser fingrene for at det går i orden. Det er kaldt i Oslo sa venninna mi, så jeg har pakka masse varme klær. Så skal jeg se om jeg finner meg ett par fine vintersko.. Trenger sårt noen varme sko.. brrr... Skikkelig synd at vi ikke får anledning å møtes Kverula.. Det er hadde sikkert vært enklere om du bodde i Oslo også, for da kunne vi kanskje tatt det litt på sparket i så fall.. Meeen, jeg kommer ned igjen allerde i November, som jeg har nevnt før- så daaa skal du se... :D Nei, det er vel for leeenge siden på tide å gå å legge seg.. Skal opp om noen få timer så... Ha ei kjempe fin helg alle sammen, kos dere masse og nyt høsten. Stor klem fra Skusla.
Midnattsol Skrevet 28. oktober 2003 #577 Skrevet 28. oktober 2003 Hei vennen. Håper du har det bra. Er så stille fra denne kanten. *klem*
Gjest Zalomine Skrevet 28. oktober 2003 #579 Skrevet 28. oktober 2003 Legger igjen en liten natta-hilsen før jeg krabber opp i senga....
Skusla Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #580 Skrevet 28. oktober 2003 Hei hei Joda jeg har det bra jeg... :D Kom hjem fra Oslo i går.. Har hatt det kjempe fint. Sorry jeg ikke har svart på meldingen din, men jeg hadde glemt lader- og har ikke engang fått skrudd på telefonen min. Sååå trist at det ikke ble vofs på dere da... Er det ingen andre oppdrettere som har kull snart heller???????? Vel, hva kan jeg fortelle om mine siste dager?? Kom til Oslo GRYYYTIDLIG på Fredagen. Var kjempe trøtt og ikke helt i form. Rommet mitt var ikke klart ( som jeg nesten hadde forventet), og jeg ble møtt av ei små sur dame i resepsjonen. Så jeg satt meg ned å spiste frokost. Venninna mi var med samboeren sin på Volvat, for han skulle ta noen prøver, så jeg tuslet rundt på Karl johan ett par timer før jeg fikk sjekka inn. Jeg hadde bestilt dobbeltrom fordi jeg hater de små små rommene man ofte får når man får ett enkeltrom, så jeg ble super overaska når jeg endelig fikk rommet mitt. Det var KNØTT LITE.. Det er faktisk det minste rommet jeg har sett noen gang. Å ikke var det dobbeltseng heller, men to senger som sto inntil to vegger. Fra ene senga og til veggen der en mini mini skrivepult-plate sto var det vel knapt en halv meter. Badet var kjempe lite, og knapt plass til å snu seg.. Men hotellet var fullt så jeg fikk ikke bytta. Jeg møtte venninna mi etter å ha sjekka inn og fått skifta klær, og vi gjorde noen ærend i byen, før jeg dro opp igjen og tok meg en liten høneblund. Så stelte jeg meg og vi dro på Smuget resturant for å spise middag. Så gikk vi på Otto Jespersen showet, som var ok.. Trodde det kom til å være mye morsommere enn det var, men det var greit nok. Etter det var slutt gikk vi på en bar og jeg tok meg en øl. Lørdag sov jeg lenge, før jeg tusla opp i Bogstadveien. Fikk god frokost med venninna mi og så gikk vi oppover og kikka litt i butikker. På kvelden satt vi hos de å så på video. Hun føler seg stor og tung, og blir fort sliten stakkar. Søndag dro vi, til min store glede, på fotballkamp. Ålesund spilte mot Stabæk, så vi var fem jenter som reiste utover til Bærum. Gikk på kafe etterpå å spiste og drakk kakao. Kvelden gikk igjen med til å slappe av og se på video. I går gikk jeg rundt i byen, handla litt før jeg dro hjem. Har hatt det kjempe kost, men det var godt å komme hjem. Fant meg noe kjempe fine vinterklær også- Kjøpte: En kjempe fin hvit genser, litt tykk med hvitt mønster på Morgan. En ulljakke i beige, med pels som kan taes av, en svart pels ( sånn man har rundt halsen), ett par skinnhansker og ett par andre hansker + en kjempe søt ring på Oasis. Ett kjempe fint skjørt på Kokaii, En ullbukse og en del undertøy ( ettersom bofsen har spist opp så mange av trusene og sokkene mine ), en kosebukse og ett brunt deilig skjerf på HM, en beige genser med stor hals på Mango, ett par drit kule beige, semskaskinn støvletter med snøring oppover leggen på Din Sko, og ett par sorte støvletter på Lille Vinkel ( bursdagsgave fra sambo) og så kjøpte jeg en kjempe fin blå ullgenser til sambo på Benetton... Jøss, det ble en del det.. Men jeg trengte vinterklær/ varme gensere. Deilig å shoppe, blir alltid i godt humør av det, og det er kjekt å få gå i butikker som ikke finnes her oppe. Finner ingenting i Ålesund jeg.. Sambo hadde vasket leiligheten når jeg kom hjem og på bordet sto det en stooor bukett røde roser og ett kort. på kortet sto det: Velkommen hjem elskede, jeg har savnet deg noe sinnsykt! Jeg har noe jeg må spørre deg om............... Klem fra ******** Så hjertet mitt hoppa HØYT, og jeg sa: Jaaaaa?? Så sa han at han lurte på om jeg ville bli med ut på en fin resturant som heter Cavatelli på Fredag ( bursdagen min). :D I tillegg hadde han invitert vennene våre til bursdagsfest her på Lørdagen.. Han er så god at jeg blir helt matt.... Så vi skal kose oss. Lørdag er det i tillegg siste seriekamp- vi skal spille mot Bryne, og det er en avgjørende og spennende kamp. De har allerede rykka ned, så nå gjelder det å vinne.. Å hvis vi vinner med mer enn to mål så klarer vi oss, men da kommer det også litt an på de andre lagene også. jeg HÅPER vi ikke rykker ned i 1. divisjon igjen. Det hadde vært surt. I dag har jeg bare slappa av. Det er rart, men jeg tåler så utrolig lite.. Selv om jeg ikke akkurat har stressa i helga, så har det liksom skjedd noe hele tiden, å jeg er veldig sliten. Så jeg sov lenge i dag, noe som var godt. Endelig hjemme i egen seng... Har sett hele sesong 4 med Sex og singelliv på dvd, og lest litt.. Nå skal jeg gå å legge på sengen før jeg og sambo tar kvelden... Må bare kikke gjennom Kg først.. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå