Eowyn Skrevet 30. august 2003 #501 Del Skrevet 30. august 2003 Heei vennen!!! Skulle bare stikke innom en snartur og ønske deg en kjempefin lørdagskveld før jeg og sambo drar på restaurant. SKal bare kose oss idag. Og du, den meldingen du sendte igårkveld var så fin, ble helt rørt jeg!!! Skal ta vare på den ja. Snakkes senere håper jeg! Stor klem frameg og den lille:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. august 2003 #502 Del Skrevet 31. august 2003 Hei på deg, vennen min! En liten tur på KG igjen for å oppdatere dagboka mi og hilse på deg! Har hatt ei fin men hektisk helg, har slappa av litt hos søstera mi nå - vi har sett Oceans eleven - den er så råbra syns jeg! Håper du kom deg en tur utpå i helga da, virka som du hadde innmari lyst på en fest på fredag! Takker for en lang og koselig telefonsamtale - håper det blir flere av dem framover! :D Nå må jeg stikke hjem til Kverulanten min, han venter på meg (håper jeg...hehe) Ha ei fin uke da, Skusla, og lykke til med eksamenslesinga di! (GLAD JEG ER FERDIG MED SÅNT! ) Håper vi snakkes snart igjen! Kleeems... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 31. august 2003 #503 Del Skrevet 31. august 2003 Hei på deg Skusla! Vet ikke om vi har snakket på mye sammen før jeg... Jeg har vel i grunn vært mest aktiv inne på bryllupsforumet, men siden jeg nå er gift, sniker jeg meg litt rundt her... Har oppdaget at det er fint å lese i andres dagbøker (gidder ikke å lage en selv... ikke ennå iallefall... ). Og, nærmest tilfeldig, havnet jeg i din. Har ikke lest så mye her, men mye nok til at jeg ser på deg som ufattelig tøff! Skjønner ikke hvordan du klarer å holde det gående sånn som du gjør, med de smertene du tydeligvis kjemper med hele tiden! Skulle ønske jeg kunne si noe annet, men hadde det vært meg, hadde jeg sikkert ligget og syntes synd på meg selv hele tiden... :-? Men jeg håper ikke du sliter deg helt ut på å 'skjule' smertene dine heller da - av og til må du vel la deg selv bryte helt sammen..? Nei, nå skal jeg gi meg - herlighet, kjenner deg jo ikke engang... Men iallefall - ønsker deg en fin søndagskveld, og en flott kommende uke!! God klem fra Pip (en beundrerinne... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. september 2003 #504 Del Skrevet 1. september 2003 Hei Skusla-vennen min! Går alt bra med deg? Leste om at dere rydder i boden. *grøss* slikt er et ork!! Her brukte vi to dager på det....... :oops: Siden jeg bare flakser forbi, så legger jeg igjen denne hilsen og en klem til deg!! Klemmmmmmmmmmm!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 1. september 2003 Forfatter #505 Del Skrevet 1. september 2003 Hei hei PIP; SÅ koooos du er... :D Ble helt rørt jeg! Hååper du kommer innom flere ganger! Så kan du gi meg masse tips når JEG skal gifte meg! Tipper du sitter inne med masse info om bryllup og sånn... :D Dere andre; Eowyn, Kverula og MarianneE: Dere er de skjønneste. Veldig glad i dere! Helga ja.. O'hoy... Skusla var PÅ BYEN. Med stor B. Jeg hadde ikke tenkt meg, men naboen min som er en venninne av meg sendte meg en melding og det ble til at vi sto på badet her og stelte oss, dolla oss opp med krølltenger, hårspray, sminke og det som selvfølgelig trengs når du som ikke har vært på byen på lenge endelig skal ut... Hun ble mamma for ikke så altfor lenge siden, så hun har heller ikke vært ute på lenge... Vi kom litt sent på vs. å samtlige var godt i farta allerede.. Å det ble jammen vi også.. Jeg hadde det utrolig morsomt, møtte masse nye mennesker, fikk komplimenter ( noe som er heeeerlig å få nå når jeg ikke akkurat føler meg mye fin... ), prata masse og lo enda mer.. Sambo kom å hentet meg når det stengte å jeg sovna tvert. Våkna klokka TO.. :o :oops: :o :oops: :o :oops: :o fullstendig ødelagt. Alt i meg skreeek etter ett bad og en dusj, men så ringte selvfølgelig mamman til sambo og bestemora hans, å sa de var på vei. Vi visste de skulle komme da, men ikke SÅ TIDLIG. Så jeg måtte bare hive meg rundt å stelle meg så best jeg kunne, tok en kvalmestillende for å få en hurtigvirkende av-fyllesjukering.. hahahaha, det er vel ikke ett ord da men... Fikk da tatt meg ett bad og en dusj på kvelden, men fikk ikke lagt meg før kl to i natt. I dag er jeg IKKE på skolen heller.. Jeg våkna med smerter som føltes ut som dolker i magen. Jeg LURER på om det er mensen som gjør sitt inntog. Det føles på en måte som mensensmerter. Å de i tillegg til mine vanlige gjør at det blir 100 ganger så ille... Så nå er det innføring av gruppene på skolen, og jeg BURDE være der. Men venninna mi som skal være på gruppe med meg sa at jeg trengte ikke. har skrekkelig dårlig samvittighet da, men jeg klaaaarer ikke... :cry: Det er fryktelig tungt. For da har jeg konstant dårlig samvittighet i tillegg.. Huff, syte syte.. Skal slutte ... Har en del jeg må gjøre her i dag, så jeg får vel hive meg rundt tneker jeg.. Takker så myyye igjen for koselige hilsner fra dere alle. Har sagt det før, og sier det igjen DERE ER DE BESTE... stooor klem til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 1. september 2003 #506 Del Skrevet 1. september 2003 Hei igjen! Trenger ikke be meg to ganger om å komme tilbake ser du! Neida. Har studiedag i dag jeg. Og begynte sabla bra - stod opp 08:00 (da kom han som skulle installere alarm i leiligheten vår - hadde ikke akkurat plalagt at han kom så tidlig, menmen...), leste faktisk et helt kompendium og har skrevet 1/2 innlevering ca. Men så stoppa det liksom opp, kan man si... Må bare si at du må ikke ha dårlig samvittighet når det er helsa som stopper deg!! Har en venninne som har vært/er kronisk syk (psykisk). Hun har også en voldsomt sterk samvittighet, og pressa seg selv så vanvittig at hun endte opp med å miste et skoleår... Brøt helt sammen.. Ikke for å skremme, og situasjonene ligner jo ikke i det hele tatt heller da. Men poenget er at hun nå har oppdaga noe helt nytt: Helsen kommer først! (Det sier hun nå i alle tenkelige og utenkelige situasjoner... :smile: Ble mye rot dette i grunn... Men ja - hvis du skulle ønske deg råd ifm bryllup, er det bare å spørre...! (Men nå er ikke jeg av den HELT bryllupsfikserte typen, så det er ikke sikkert jeg kommer til å huske i mange år hvordan bestikket så ut og sånn... ) Det er iallefall veldig stas å gifte seg! :D Håper dagen din blir bedre etterhvert! Klem, Pip PS: Syns av-fyllesjukering var et spennende og funksjonelt ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 1. september 2003 #507 Del Skrevet 1. september 2003 Heihei, Skusla! Lenge siden jeg har vært her nå - åssen ligger det an i Åååååålesund for tida? Sånn rent fotballmessig (heller ikke et ord?) går det vel ikke så bra, men.. Pyttsan! Moderne fotball er bare offside og drit allikevel! Nei, send meg et langt innkast, sier jeg bare!! Eller en sånn derre Drillo-kassett med langæ ballær i bakrommet Ha en fin uke! dorian - ikke VELDIG peil på fotball MEN man kan da koversere for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. september 2003 #508 Del Skrevet 1. september 2003 Hvordan går det med nedtellinga :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 1. september 2003 #509 Del Skrevet 1. september 2003 Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 5. september 2003 #510 Del Skrevet 5. september 2003 Kommer innom for å foreta en liten redningsaksjon, jeg... Slik at du ikke skal havne heelt nede på side 1.. ..eller enda verre; at du havner på side 2 Kan ikke bare sitte her og se på at det skjer, vettu Håper du har hatt fine dager i det siste, og at det er grunnen til at du ikke har vært her inne på en stund! Jeg har det fint. Øsende, pøsende regnvær ute, men da er det jo desto hyggeligere å sitte inne og kose seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 7. september 2003 #511 Del Skrevet 7. september 2003 Where are thou? *missing u* :cry: Håper alt er vel og at du ikke har sterke smerter eller noe så det er derfor du ikke er her og jeg ikke har hørt fra deg på en stund.... *bekymret* Kos, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 7. september 2003 Forfatter #512 Del Skrevet 7. september 2003 Her er jeg... Orker ikke skrive så mye i dag.. Jeg skal til å gå å legge meg! Veel, jeg har vel ikke vært her noe særlig i det siste nei. Jeg har hatt en ganske så trist uke.. Jobbet mye med skolearbeid, planlagt turen vår, vært på sykehuset og hos legen, hatt noe jævlige smerter å har vært langt nede. Har begynt på noen nye medisiner som skal hjelpe meg, så det håper jeg at de gjør. Jeg VET at USA turen vil gjøre underverker for humøret mitt og for psyken min, så det er en liten trøst. Livet er ikke lett bestandig! :cry: Skal skrive mer i morra eller noe jeg.. Natta da alle dere koselige menneskene som har skrevet hilsen i boka mi. Dere vet jeg setter stor pris på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. september 2003 #513 Del Skrevet 7. september 2003 Natta vennen. Håper du får en god natt. :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2003 #514 Del Skrevet 7. september 2003 Hei Skusla! Leit å lese at ting ikke går så bra med deg. Godt at turen til USA nærmer seg! :D Håper du blir bedre snart, og at du får en god natts søvn i natt! Klem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 9. september 2003 #515 Del Skrevet 9. september 2003 Her sitter jeg og tenker "skulsa sin dagbok er det lenge siden det har skjedd noe i nå, må sjekke", og hva oppdager jeg? Joda, det har skjedd masse, men jeg har ikke fått mail om det Jaja... sorry.... Håper det går bedre med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. september 2003 #516 Del Skrevet 9. september 2003 Hei på deg, Skusla! Håper alt ordner seg til USA turen, jeg er nok en smule misunnelig på deg ja ! Og du, - det gjør nok det vet du. Det meste går bra til slutt. Men du har mye å tenke på, mye som plager det og der er IKKE sunt å skulle være tilsynelatende kjempeglad hele tiden. Stor klem fra Mie :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 9. september 2003 Forfatter #517 Del Skrevet 9. september 2003 Takk alle sammen, for koselige hilsner og oppmuntringer. I dag, for første dagen på lenge føler jeg meg faktisk i bedre humør, å det er utrolig deilig. Jeg har gjort ferdig noen gruppeoppgaver, slik at ikke venninna mi, som jeg er på gruppe med skal behøve å gjøre alt selv. Det var kjempe interessant så jeg brukte ikke så lang tid. Jeg har videre tatt ferie.. Var på skolen på Mandag, hadde Lab dag, å det varte bare i 2 1/2 time. Jeg og venninna mi gikk med den andre klassen som vi bruker å ha timer sammen med, for der er så mye kjekkere folk. I dag og morgen orker jeg ikke gå på skolen og torsdag og fredag har vi fri. Går ikke glipp av noe likevel, for den innleide foreleseren vår står bare å mumler og sier eeh, eeeeh, eeeeh hele tiden.. Grusomt irriterende. Søndag var vi hos mamma å spiste middag, og det var koselig. I dag har jeg faktisk vært å kjøpt meg garn og har begynt å strikke... Sååå trendy. Sambo klipte seg i dag også.. han ble så utrolig kul jeg kjente han nesten ikke igjen. Hun som klippet han er kjempe flink og har masse ideer og fantasi. Hun hadde spurt han om han trodde jeg var interessert i at hun gjorde noe med håret mitt også. Så jeg skal dit i morra. Bli skikkelig ny, og det gleder jeg meg til. Ja, nå er det bare seks dager til vi reiser.. Jeg gleder meg masse. Har vært å handla inn en god del til de der borte. Dongeribukser, boxere, genser til svigerinna mi, dongerijakke til niesen min og maaasse godteri. Skal handle noe mer til nevøen min men aaaaaner ikke hva. Han er 12 år og er veldig sær i smaken.. Tror nok medisinen jeg går på tar litt tid før den begynner å virke. Men jeg har god tro på den. Det må jeg vel nesten ha. Er lei av å gå å være trist bestandig, og enda mer lei av hele tiden å late som om alt er supert og jeg er den mest humørfylte personen på denne planeten. I går var det SKIKKELIGE intriger mellom to klassevenninner av meg, og jeg ble dratt rett inn i det. Det er visst ei som har sagt til meg at den andre hadde kommet med en stygg kommentar om meg, og en tredje som har spurt om HVORFOR hun andre hadde sagt det, og det hadde hun visst ikke, og henne hadde ringt den første, som ringte meg og grein sine modige tårer.. Puuuh, ikke lett. Jeg har hvertfall ikke sagt en ting,og forstår ingenting heller.. Orker ikke involvere meg i andres krangler nå hvertfall. Det er ALLTID noe med hun ene, og jeg trekker meg stille og rolig ut. I dag fikk jeg vite at det var blitt slutt mellom en annen venninne av meg og typen. Det var fryktelig trist, og jeg syntes veldig synd på henne.. Huff, det er så mye trist som skjer .. Over til noe fint: Jeg har kjøpt meg VERDENS FINESTE kjole på Benetton. Den er sort, strikka kjole til midt ned på leggen, og med en tråd man skal knyte under puppene. Så er det en sort silke lignende kjole under for at den ikke skal være gjennomsiktig.. Den var bare super fin,og i myyykeste ull man kan tenke seg. Så jeg luuurer på om jeg skal reise i den. Vet ikke om det er best å reise i bukse kanskje, men jeg får se.. Den var hvertfall god, og fiiiin... :D Solen har skint her i dag og det har vært 20 grader. Deilig. Jeg har vært inne stort sett hele dagen da, men likevel. Vinduer og altandøren har ståt på vid gap.. En lite forsmak kanskje, for i Atlanta er det jo fortsatt sommer... Nei, nå skal jeg gå å pakke litt før Friends begynner... Ja jeg HAR faktisk begynt å pakke allerede.. :oops: Men bare det jeg skal ha med til broren min.. Forresten var vi på valpekurs på mandag. Der fikk vi vite at hunden vår var den flinkeste og at vi hadde kommet mye lenger enn mange andre i læring og oppdragelse.. Da ble vi VEEELDIG stolte.. hehe, vi som trodde vi var fullstendig ELENDIG... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 9. september 2003 #518 Del Skrevet 9. september 2003 Flinke hundevalpen deres, så flink den ja! Flinke eiere ja Klart du har begynt å pakke forresten, selvsagt *klem* (har de sluttet med de irriterende repsisene av friends nå, eller?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 9. september 2003 #519 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg fant ut helt selv at det var nye episoder i dag (har jeg ikke fulgt med på tv, eller har de ikke "reklamert" så mye for det?) så da er jeg glad jeg ikke la meg klokka ti som planlagt, dette må jeg se. Får heller være trøtt på jobb i morgen da, skal visst være et møte.... (ny jobb jeg, og null peil på hva vi driver med der.. men møte ja... stiller opp jeg ) Flott med nye episoder, da skal jeg løpe ut og få tv'n til å vise tv2 (litt antennejusteringer må sikkert til) Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. september 2003 #520 Del Skrevet 9. september 2003 Åhh, jeg er ikke lite misunnelig på deg som skal til USA da.... Håper iallefall at du får det fint der, og at dere koser dere masse. *jeg vil også ha ferie* Har ikke vært innom denne dagboka må en stund (fy, monja :fy: ), men det har vært travelt med bryllup og oppussing av hus i det siste. Og plutselig tok ferien slutt sånn at jeg måtte begynne å jobbe igjen også :klø: Flink vov-vov du har forresten. Kanskje jeg skal sende rampegutten vår på "ferie" til dere klem, :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå