Gå til innhold

Skusla's dagbok...

Skusla

Anbefalte innlegg

Ja her sitter jeg... Mutters alene. Klokka er snaaart sju og jeg har vært oppe i nesten to timer alt. :o

Våkna først og fremst av at jeg hadde vondt da, å så fikk jeg ikke sove mer.. Så jeg lista meg ut av soverommet, så jeg ikke skulle vekke hverken vofs, sambo eller pus 1 og 2. Å det klarte jeg jammen også gitt.. :D

Var nok for tidlig for noen og enhver tror jeg.

Har sittet å surfa litt på nettet, hørt på koselig musikk og drukket kaffe. Nå kommer vel avisen også tenker jeg, så da må jeg ned å hente den. Ingenting er bedre for små Skusler enn å få avisen sin om morgenen.... :wink:

Begynner å minke med smertestillende også dessverre, så jeg kan ikke ta noen enda.. Hater å ha det slik. Må porsjonere ut, så det rekker.. Jeg kan jo strengt tatt bare ringe til legen å få ny resept da, men jeg skal til han om noen dager, så da gidder jeg liksom ikke.

Så jeg sitter her og har det ikke så godt akkurat nå. MEN MEN, kunne vel vært værre... :-?

I går var jeg inne hos svigersene mine å spiste middag.. De så hunden for første gang og det var jo stor suksess.. Bortsett fra at hun kasta opp på svigermors persiske teppe....

Hun hadde drevet å lekt seg i gresset og der var noe sopp som hun drev å spiste ( nei ikke fleinsopp nei... :ler: ), så det var nok de...

Var dessuten på Ica Maxi og handlet også.. Leter fremdeles etter Hagen Daz is, men jeg finner det ikke NOEN plasser her i denne dritt byen her. VIL HA HD IS MED COOKIES AND CREAM... :grine:

Det må da være NOEN plass de har det vel?????????????????

Vi plukka med oss en stoor kasserolle med rips fra svigers også.. Tenkte vi skulle fryse. Det er nam og kunne ta opp og ha til is. Dessuten tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på å lage ripsbærgele.. Det er kjempe nam og ha på skiva eller sammen med vilt mat. Så det skal jeg prøve meg på for første gang. Fant, etter mye leting, en oppskrift på nettet, å det ser ikke vanskelig ut å lage.

Dessuten skal vi kjøpe inn ett brett med jordbær i dag også. Ingen bær er bedre enn Valldals jordbær, uansett hva dere sier... :P

Skal lage syltetøy, men jeg orker ikke lage så mye og så skal vi fryse mange kurver å ha. Det er godt på vinteren. Kan lage strawberry Daquaris, Jordbærsorbeter og sånn vet dere. Å det er snadder.

I dag har jeg mye jeg skal gjøre.. Så det er kanskje like greit jeg er oppe tidlig. MÅ bestille flybillett til Oslo også. Jeg reiser jo nedover om en uke..

Så må jeg nesten reise inn å besøke farmoren min.. Har ikke vært der på nesten to mnd'er.. :-?

Huff, jeg er håpløs. Men hun får så utrolig masse besøk at hun lider ingen nød heller da... Tenkte jeg skulle ta med Aicka. Tror det kan bli morsomt for de gamle å hilse på henne.. Håper bare de slipper meg inn med hunden da.. :D

Hehe, midnattsol.. Tror du ikke jeg ble sittende oppe å bestille bøker i går da????? 8 stykker bestilte jeg + de to velkomstbøkene.. Så nå blir det MASSE lesestoff på meg fremover.

Mange av de var på salg, den ene kosta faktisk ikke mer enn 31 kroner. Å da går det an.. Alt i alt ble det 699, og det er IKKE gale for så mange bøker.

Bestilte meg enda en Lisa Jewell bok.. Den eneste jeg ikke har lest. Så den gleder jeg meg til å begynne på.

Så bestilte jeg meg en bok om Nostradamus, den jeg snakka om om Feng Shui og ett par andre....

Kommer til å kaste meg over de.. :D

Har en del jobb for sambo å gjøre i dag også... Som MÅ være ferdig i dag også. Heldigvis tar det ikke så lang tid. Tipper en time eller max to med effektiv jobbing.. De pengene kommer jammen godt med!

Lurer på hva legen min sier ang alle tingene jeg skrev ned sist jeg var der. Han skulle gå gjennom de til jeg kom neste gang. Der sto bla dette med graviditet. Men jeg må nok legge på meg en god del først. Er for tynn for å få tilbake mensen enda, så da blir det næringsdrikker på meg. De er ganske dyre så jeg skulle få de på resept.

Det er utrolig godt å ikke ha mensen også, men jammen føler man seg litt ukvinnelig til slutt. Nå er det liksom sånn at jeg VIL ha den igjen.. Men jeg gruer meg, for den første mens kommer til å bli FRYKTELIG vond tror jeg.

Hehe, hør på Survelina som tar sorgene på forskudd da.. :roll:

Kan jo hende det går superfint også for ALT JEG VET da..

Nei jeg skal holde kjeft nå... :ler:

Nå stikker jeg ned for å se etter avisen..

Tusen takk for alle koselige hilsner.. Som sagt mange ganger før, og jeg kan ikke si det nok: Dere er helt fantastiske og herlige jenter..

Kjempe glad i dere! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zalomine

Jepp, ripsbærgele er kjempegodt åp brødskiva, særlig på hjemmebakt brød!

Mamma plukker rips i dag, og koker opp første gangen, putter på flasker og fryser, og tar med til meg til helga,s å koker vi opp andre gangen, med sukker og sånn, her på lørdag og putter på glass, og vips, så har vi deilig gele :) Slik gjorde vi det i fjor også, men vi spiste opp nesten alt innen jul, så vi skal lage mer i år :)

Trist å lese at du har det så vondt at du våkner av det og står opp, og å posjonere på smertestillende er ikke noe morsom i det hele tatt nei!

Hmm, etter dette virka det litt rart å skerive "ha en flott dag videre", men jeg håper nå at du får en brukbar dag, innimellom alle oppgavene og plagene dine...

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam nam! Ripsgele! *forsvinner i barndomsminner* Mamma og jeg skal forresten lage myntegele snart. Håper den og blir god....

Hvor har du bestillt bøkene, Skusla? Jeg er skikkelig lesehest, og har lest "alt" på bibloteket, og vil gjerne bytte litt ut her hjemme!

Ha en fin kveld, til tross all driten du lever i.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fa*n i svarteste granskauen.. Nå er det TREDJE gangen jeg skriver her å jeg får invalid session så innlegget blir sletta.. Pokker i .... aaaaarg. *Skusla hopper litt rundt stolen og banner #@%%**@¤$$%

OK HERE GOES AGAIN:

MARIANNEE: Så utrolig, kjempe glad jeg ble nå når jeg så hilsen fra deg.. Tusen takk.. Håper du kommer innom boka mi mange fler ganger!

:Nikke:

Vel, for å svare deg ang spm ditt så meldte Midnattsol meg inn i bokklubbene. no.. Du finner den her: http://www.bokklubbene.no/web/SilverStream...html?klubbid=NB

Da fikk jeg først to velkomstbøker. Å så satt jeg i gang gitt... :ler:

Om du liker morsomme bøker, hvor du ler masse, kjenner deg litt igjen ,koser deg og får anledning å drømme deg litt bort anbefaler jeg på det sterkeste de bøkene... eh.. nei pokker altså.. Nå var jeg hos bokhandelen i sted, klokka halv åtte var jeg der. Å det er ikke lenge siden, å da fortalte butikkdama meg hva de kalles de bøkene. Ett eller anna "fun".. Herregud, jeg er helt DAU når det kommer til hukommelse for tiden... Stakkars meg som skal begynne på igjen på skolen snart.. Huff.. Uansett, det er bøker av Sophie Kinsella, Marian Keyes, Lisa Jewell bla.

Kjøpte meg en over nettet i går å så kjøpte jeg en i dag som visstnok skal være så morsom. Den het Dating uten Bedøvelse, av Lisa Cach.

Har du forresten noen bøker å anbefale meg du????? Eller noen av dere som er innom her av og til????

Jeg sluker bøker for tiden.. Går så mye hjemme og sturer, så da må jeg ha noe å gjøre. Har til og med lest masse SKOLEBØKER.. :o

Ikke dårlig.

Jeg er altetende når det gjelder bøker.. Er veldig glad i virkelighetsbøker bla. Leste den om Familien West for en tid tilbake siden.. Har lest den sikkert fem ganger nå.

Husker dere den??? Om det ekteparet som misbrukte døtrene sine og drepte de? Så tok de inn andre jenter som led samme skjebne. De ble funnet nedgravd i hagen osv osv. Hun som skrev boken overlevde.. Det er en grusom historie, men en veldig bra bok. Den anbefaler jeg til alle... Slike bøker liker jeg..

Å krim.. Alt av krim.. :sjarmor:

Ripsgele ja... I dag frøs jeg tre stooore bokser med ripsbær. Tenkte jeg skulle gå å plyndre trærne til pappa nå en av dagene å starte med prosjektet. Mor Skusla på kjøkkenet med ruta forkle og skaut. Plystrende og smilende mens jeg rører i sylten... :ler:

Det så ikke så vanskelig ut å lage, så jeg skal nok få det til...

Snakka med Mega butikken i dag, og i morra får de inn sånn fem kg kasser med renska jordbær fra Valldal. Kosta 210 kr for fem kg. Det var vel ikke så ille? Tenkte vi skulle kjøpe to, ettersom sambo insisterer på at han skal spise frosne jorbdær i vinter.. :forvirra:

Men det er godt å ha det også. Daquaries og atter daquaries. Hehe. Men jeg skal lage litt jordbærsylte også da...

Har planer om å lage masse.. Så skal jeg ta med meg ett par pene glass med ripsgele, ha sånn rutaklede over lokket, bake mitt berømte ( berømt blandt sambo og venner da.. hehe) grovbrød, og så skal jeg ta med meg til bestevenninnen min i Oslo.. Som en annen rødhette skal jeg banke på, å gi min gravide venninne mat.. :ler: Jeg har nemlig, som sikkert skrevet mange gnager før: Verdens beste og herligste veninne! Derfor elsker jeg å gi henne små oppmerksomheter. Litt utenom det vanlige.. Da blir hun så glad.. Å så farer det en liten faen i meg, for jeg vet jeg gir henne hjemlengsel, så da kanskje hun flytter hjem snart.. :ler: ( Neida, det er greit å kunne komme ned dit å være sammen med henne.. Er der såpass ofte at..)

Ulven får være sambo.. Det blir en kamp å holde han UNNA så jeg får tatt med meg noe før han spiser opp alt. :P

Skulle liksom bestille billett til Oslo i dag ( OG i går for den saks skyld) men DEEET glemte jeg.. Skuslas hukommelse del 2.

Eller MANGEL på hukommelse del2.

Kan få trygdekontoret til å gjøre det da, men jeg liker gjøre slike ting selv jeg...

Jeg gruer meg.. Skikkelig også. Så humøret er vel ikke akkurat det mest strålende for tiden.

Jeg gruer meg ikke så mye til selve konsultasjonene, men å reise alene. Det er tryggere å ha med sambo. Å hvertfall når jeg vet så lite. Heldigvis skal bestevenninna mi bli med, så jeg ikke er alene. Men jeg kommer til å føle meg meget ensom og forlatt oppå det sykehushotellet. Så om noen vil komme å stå utenfor vinduet mitt å synge Sole Mio til meg så blir jeg glad... :D

Å herregud DET HAR JEG GLEMT Å FORTELLE:

DE HAR VISST HELT UTELUKKA CANCER NÅ. DE HAR HVERTFALL IKKE FUNNET NOE TUMOR PÅ DE PRØVENE DE HAR TATT... :Hehe:

Trooor dere jeg er glad eller???????

Det føltes som en enorm byrde ENDELIG var fjerna fra magen min... No more. Ferdig med DEN biten hvertfall.. Å det gledet meg og alle rundt meg stort.

Da er der ingenting igjen!!!!!! Dere ANER ikke hvor deilig det er...

Nesten så jeg begynner å tute her jeg sitter å skriver.

Å ha gått i uvissheten om at det kanskje var det som var kommet tilbake, så lenge som jeg har gjprt har vært fryktelig tøft. Det ble liksom for mye for meg, så jeg blokka det på en måte bort. Sikkert ganske uforståelig for mange, pga at det selvfølgelig er en såpass alvorlig ting, men hadde jeg skullet, oppå alt, gå å bekymre meg og tenke på hva om, tenk om så hadde jeg vært MYE MYE lenger nede enn jeg er i dag.. Forsvarsmekanismen slo til tror jeg... :)

Men NÅ ER JEG KVITT FAENSKAPET.. Det eneste de må følge med på er de hersens celleforandringene jeg har, for de er der fremeldes, men ikke i så stor grad som før pga operasjoner osv.

Så jeg er så glad så glad!!!!!!!!!!!! :D

* Skusla hopper rundt og synger en sang mens jeg veiver med armene i ren og skjær glede* :hoho:

Nei, nå skal jeg suse innom dagboka til DEG MarianneE, og legge igjen en hilsen og si takk for den du la igjen..

Håper alle har hatt en like fin kveld som meg.. NÅ jenter er det snart CSI, og DET må Skusler få med seg! :D

Dere er og blir noen fantastiske vesen alle sammen. Takk for at dere bryr dere og at dere er her! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dorian

Hei!

Jeg leste hele denne dagboken for en stund siden, men glemte å skrive en hilsen! :ler:

Kos du, Skusla :blunke:

Du har hatt litt å slite med, det må jeg si.

Fint at ting går fremover!

Klem!

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanessa

Hei Skusla!

Jeg har så smått begynt å lese meg gjennom dagboken din, tar det litt etter litt når det er så mange sider skjønner du.

Ville bare si at jeg er innom her, og gjerne vil bli bedre kjent! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så KOSELIG da.... :D

Tusen takk Dorian og Vanessa..

Gleder meg til å bl kjent med dere... :Nikke:

*Skusla smiler med hele fjeset*

Ja det tar nok sin tid å komme gjennom boka mi.. Husk bare på at mye er bare røl... :ler:

Skrevet på gode og dårlige dager!

Jajajajaja, så ble naboen tatt også.. Visste jg det ikke. Det har gått rykter om at han har blit ttatt, men nå har han visst det også.

For en utidig mann. Fysj. Værste er at jeg ser RETT inn på begge soveromsvinduene hans fra stua mi. *Brr frysninger*

Vet ikke om jeg nevnte det, men for ett par dager siden fikk jeg meg ny mobil.. EN sånn Ericsson telefon med kamera. Tok sin tid å bli vant til den ja, og den er ikke så god som Nokia telefonene jeg har hatt.

Men nå er det FJERDE gang jeg må lade den, på under en uke. Den slår seg av hele tiden. Dette er da pokker ikke normaaalt vel??

Skal levere den inn igjen.. Blir bare irriteeeert når sånn skjer med en ny telefon.

Forrige telefonen min kunne jeg gå med i mange dager uten å lade.. Så det gidder jeg ike.

Nå har jeg også GITT vekk gamle telefoenen til pappa da.. :roll:

I går var jeg å skulle kjøpe en liten bordantenne slik at vi kan få inn TVsunnmøre.. Ikke at TVS er så bra, men det er greit å få se etter hjemmekampene, for da har de fyldig dekning.

Der endte jeg opp med en ELETRISK APPELSINPRESSE gitt. Å den er GENIAL. Så jeg suste avgårde, handla inn noen kg med appelsiner, og pressa i vei. Har sittet å drukket nypressa appelsinjuice, med en lime nedi, i hele dag. Fy så godt det er...

Har fått ordna flybillett i dag også. Reiser ned med første fly herfra på Mandag og åpen billett hjem. Vet da aldri når jeg er ferdig der.

Må få tak i de på trygdekontoret ang betaling også. De kan jo ta regningen før jeg reiser, så jeg slipper å legge ut. Jeg ringte de i sted, men da skulle jeg ringe p igjen etter fem mn. Etter fem minutt sov jeg! :roll:

Så jeg får gjøre det i morra.

Dessuten har jeg fått sendt bursdagskort til nevøen min i USA også. Han blir 12 år.. 50 dollar er vel en ok gaver er det ikke????? Jeg skal jo snart bort dit å sjemme han bort også, så jeg syntes det var passe..

Skoene jeg bestilte på nettet kom i dag også.. De var bare råtent kul. SÅ nå spankulerer jeg rundt her som en anna gås, prøver å venne meg til de.... :ler:

Fikk en STOOOR bukett på døra i dag også.. Fra noen venner.. De var så glade for beskjeden at jeg ikke har kreft mer, eller at de ikke har funnet noe mer er vel bedre å si, at de ville gi meg en oppmuntring... Å det gjrode de..

Ble veldig rørt og glad... :D

Takk for koselige hilsener alle.. Skal stikke innom deres bøker med EN gang jeg nå, å si hei... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Hva ER det for noen naboer du har? Hvor bor du egentlig? Huff, nei, slik skal man jo ikke spørre om da... ble jo bare seløvsagt nysgjerrig, aldri tenkt over at jeg ikke vet hvor i byen du bor.... før nå.

Jaja, kos deg med nypressa drikke og nye sko :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hehe, stilige naboer du har da gitt :lol: ..

Bra gubben ble tatt igrunn.

Vil gi deg en klem siden du fikk den gode nyheten som du fikk. Jeg kan ikke forestille meg hvordan det er å få vite noe sånt, men jeg er veldig glad på dine vegne!

Men nå skal jeg kose puta litt jeg. God natt og sov godt vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man kan saktens spørre hva naboer jeg har ja... :ler:

I natt har jeg hatt det tungt.. Fryktelig tungt.. Fikk nok en reaksjon på nyheter og diverse.

Jeg satt her i går kveld og var ved godt mot.. Kikka litt på KG, rundt omkring på nettet, snakka med bestevenninna mi osv osv.

Gikk og la meg, så litt på tv og sovna...

Våkna etter en time av at jeg lå å grein.. Jeg var kvalm og følte at jeg hadde makk i rumpa. Klarte ikke ligge stile.. Kava meg ut på badet. Tårene rant.. Jeg følte meg nesten som Seinfelt, i den episoden hvor han blir følsom og begynner å grine. Han står og tørker tårene og lurer på hva i helsike det salte vannet som kommer ut av øynene hans er. Altså jeg sto foran speilet og kikka dumt på meg selv men tårene rant, lurte på hvorfor i pokker jeg grein sånn... :roll:

Uansett, så stoppa det ikke. Å jeg ble bare dårligere og dårligere. Kasta opp og skalv som en livredd mus.

Turte ikke ta smertestillende, da jeg visste de ikke kom til å hjelpe siden jeg kasta sånn opp...

Ble liggende på badegulvet ett par timer. Det var ikke så ille, langt fra sånn som det var forrige gang, da jeg hadde den infeksjonen, å jeg ble hvertfall ikke bært i seng denne gangen. Faktisk så vekket jeg ikke sambo i det hele tatt, så han har lagt og sovet søtt gjennom det hele.. :ler:

Skal litt til for at han våkner. Da jeg endelig kom meg i seng igjen, sovna jeg ganske fort. Sambo var gått på jobb, og tatt med seg hunden når jeg våkna og det var godt.

Han vet enda ikke noe han, men jeg får vel fortelle han det når han kommer hjem...

Er mye bedre nå da.. Kjenner jeg skjelver litt, særlig på høyre handa, og verker en god del, men what else is new? Mamma kommer på besøk en tur nå snart. Hun har enda ikke sett vofsen hun siden hun har vært på ferie. Så hun gledet seg stort.

Må skynte meg å gjemme unna alle spor om at vi skal til USA nå.. Hun vet jo ingenting og skal heller ikke vite det enda.

Skriver mer senere jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dorian

Ikke rart du får blomster av vennene dine, du som er så koselig! :ler:

Jeg hadde en nabo før (rett over gangen) som var narko-pusher, og det var ofte kunder som satt og ventet utenfor døra mi.

En gang hadde det utviklet seg til rene festen der :ler:

Jeje, han ble tatt til slutt, han og.

Til pass for'n! :ler:

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dorian: You made my day! :kysse:

Han naboen min han har drevet å hatt russiske damer boende hos seg, rett og slett bordellvirksomhet, mens han har bodd andre plasser.. Kræsja på sofaen til kompiser osv.

Han er er betegnelsen på Ekle Eklesen... NÅR KOMMER FORRESTEN SPYSMILIEN???? Den har jeg ventet på lenge! :ler:

Kunne skrevet MYE mer om han, men er redd noen av dere på kg har data han.. For han har data MANGE MANGE MANGE.. Å han VIRKER så grei og koselig skjønner dere... Pass opp! Ellers blir dere fanga i ett nett av lurerier... :ler:

Solo PLUSS... Smaker ikke godt! Det har jeg funnet ut i dag..

Ellers så er jeg skrekkelig trist i dag.. Har ingen ANELSE hvorfor... :-?

Har en stor klump i magen, og kjenner jeg har lyst å grine hele tiden.. SNAP OUT OF IT SKUSLAAAAAAAA...

Ok, bedre! :)

Nei det var løgn... :cry:

Huff, jeg stikker så lenge og kommer tilbake når jeg er LITT mer KG vennlig og ikke så lei meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si tusen takk for oppmuntring + klem du gav meg etter mitt litt triste innlegg om faren min i dag!

Det varmet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig Tjorven! :)

Nå er jeg også i bedre humør.. Sambo tok meg med på shopping på Estetique. :)

Ikke mer som skal til ... :oops:

(dessuten setter han det på salongen, å da går det an... )

Her er hva jeg kjøpte:

Clarins Moisture- Rich Body Lotion.. Har hatt den før og den er kjempe god... Så fikk jeg med på kjøpet tre prøveflasker, samme merket med face treatment oil, hydration- plus Moisture Lotion og toning body balm.

Clinique Water Therapy- foot smothing cream. Trengte VIRKELIG en god fot krem, som også hjelper mot slitne bein. Har hørt denne er god.

Clinique skin calming moisture mask.. Så nå skal jeg sitter her som ett troll med stivt fjes.. :ler: mens huda blir fin.

Clinique instant energy body wash. Var tom!

Videre

Versace eye shadow duo.. En fest øyenskygge. To farger...

En lancome neglelakk.. Super fin rosa. Verins Instant magnetic nr 392-Lollipop. Så nå skal neglene mine se ut som ett stooort sukkerspinn.. :ler:

Så kjøpte jeg en lippliner fra YSL. En lys lys en som kan brukes når jeg bare har blank eller svak svak farger på lippene ( noe jeg som oftest har når jeg gidder ta på noe i det hele tatt...)

Hadde lyst på masse mer, men da følte jeg at jeg hadde dratt grensa litt... :sjarmor:

Så var jeg på Body Shop og handla litt badekuler og sånne cuticle sticks til neglebånda.

Å sist men ikke minst, en liten tur innom BikBok på salg. Fant meg en kjempe fin brun bukse i tweedlignende stoff til bare 100 kroner. Å en joggebukse til 149. Går jo rundt å subber her hjemme i joggebukser jeg, så da kan man aldri få nok ( mitt argument til sambo! :wink: )

Så nå er jeg glad.. Hvertfall mindre trist.

Var innom narvesen og kjøpte Se og Hør og Vouge også, så jeg tenkte jeg skulle sette meg ned nå og kose meg.

Rart det tristegreierne mitt.. Jeg får sjelden sånn jeg. Er som regel alltid i godt humør, og smiler.. Å det rare er at jeg smiler fremdeles NÅR JEG ER TRIST. Det er bare den klumpen i magen og at jeg så lett får tårer i øynene. Jeg kjenner på hele kroppen at jeg er lei meg og har det vondt, men heldigvis så går det over relativt fort.

Jeg liker ikke å lese gjennom dagboken min her og lese at jeg har det vondt eller at jeg er trist...

Men det er vel bare naturlig at jeg er det, ettersom nyhetene jeg fikk, at jeg har gått så lenge og ikke visst noe og at jeg ikke har peiling på noe som skjer med meg.

Ikke så rart..

Har hatt besøk av mamma ja.. Det var veldig koselig. Jeg fortalte henne faktisk at jeg reiser bortover. Det var hun som tok det opp. Eller hun sa at svigerinna mi hadde sagt jeg burde komme. Så jeg sa vi hadde tenkt på det. Jeg sa ikke at vi har bestilt enda.

Hun tok det overaskende bra. Kanskje jeg undervurderte henne der, og det føler jeg at jeg bør be henne om unnskyldning for.

Jeg vet hun vil så gjerne så gjerne reise selv, men hun unnet meg det. Å det er det jeg ikke TRODDE hun kom til å gjøre. Så det var feil, det tar jeg på min kappe.

Så nå skal jeg ringe broren min litt senere å fortelle at hun vet det.

Jeg liker ikke gå bak ryggen på henne, uansett hva det gjelder.

Hehe, hun begynte å fortelle meg at hun ville ha barnebarn snart også.... Da måtte jeg flire.

VI snakka litt om SA'en jeg hadde, og at det begynte å haste litt om jeg skal ha sjansen å få, pga endoen. Før har hun alltid tøte om at hun vil jeg skal gjøre ferdig sykepleien først, og jeg har jo vært enig, men jeg vet også at HADDE jeg blitt gravid nå så er det INGEN tvil om at jeg kommer til å gjøre ferdig utdannelsen min.. Det blir TØFT, ingen tvil om det. Sykepleien er tøft nok uten barn, men jeg vet jeg klarer det. Stahet og mitt ønske om å kunne jobbe som sykepleier er for stort til at jeg ikke hadde gjort meg ferdig.

Så da begynte hun å sukke og glise, å si at hun kom til å få så nyyydelige barnebarn, at jeg var så skjønn og fin når JEG var lita og at sammen med sambo så kom de til å bli så nydelige...

Kan ikke si meg uenig i det da... :sjarmor:

Nei, det blir hyggelig når det skjer.. Om det skjer.

Nå skal jeg til legen i morra, å da får jeg se hva han sier. Jeg la jo igjen DEN lista med spørsmål osv sist jeg var der, å jeg regner med at han har gått gjennom denne til i morra.

Så det blir spennende å se hva han sier.

Lille vofsen min har vært så dårlig i dag også. Hun har spist opp en hel bæsjepose, uten bæsj ja.., og har kasta opp noe innmari.. Så nå har hun lagt å sovet i mange timer. Sambo tok henne netopp med på biltur. For det liker hun... :D '

Vel vel, nå er det på tide å sette seg til i go'stolen tenker jeg.. Med to rykende ferske blader og resten av aquariusen min!

Håper alle har det fint!

Stor klem fra den litt mindre triste! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Kjære, kjære Skusla!

Nå har jeg sitti og lest gjennom dagboka di - sidene som har kommet siden sist jeg var innom.

Det første jeg må si, er at jeg er kjempeglad på dine vegne FOR MANGE TING! Aller mest om beskjeden fra sykhuset! SÅ herlig!!! Og så er jeg så glad for at du skal til USA - ENDELIG!!! Det kommer til å bli så fint!!!

Samtidig som jeg leser, så blir jeg så lei meg for at jeg ikke får "fulgt med" deg så mye nå for tiden som det jeg egentlig vil...Føler det er så mye jeg går glipp av...Uff - gleder meg så innmari til at vi kan ta opp kontakten igjen. Savner deg masse...Uff. Det føles som en evighet siden vi snakka sammen, og jeg er så redd at det blir en evighet til neste gang også... :cry:

Har prøvd å få tak i deg på msn i kveld, men du er visst opptatt...

Kommer til å sende deg en pm nå - det er noe jeg lurer på...

JEG ER KJEMPEGLAD I DEG VENNEN - og jeg savner kontakten vår...

Klem til deg fra en litt trist Kverula...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...