Midnattsol Skrevet 22. desember 2003 #681 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg er tom for ord. Skulle ønske jeg kunne gitt deg en god klem nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 23. desember 2003 #682 Del Skrevet 23. desember 2003 Så trist å lese om onkelen din! En klem til deg kommer fra meg! Håper at onkelen din blir bedre og at du og dine får en fin jul! God jul, Skusla! Klem fra Smurfa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 23. desember 2003 Forfatter #683 Del Skrevet 23. desember 2003 Takk for det Smurfa og Middis.... En GOD JUL til dere også.... :D Vi vet ikke mer.. Det er konstatert at han har brudd på hjerneskallen og har hatt ikke mindre enn tre blødninger, så i går og natt lå han på operasjonsbordet. Nå går jeg egentlig litt på tåhev å venter på å høre noe fra pappa eller tanta mi.... Ellers så er jeg snart på vei til banken for å sette inn 6500 kr. til Krisesenteret. Da har jeg ikke regnet med det jeg evt får fra jobben til mamma, men jeg håper at de også gir litt. Så kommer det kanskje inn litt penger i julen, og de setter jeg direkte over på demmes konto... Morsomt å gi da... :D Ja, nå er det lillejulaften... Jeg har ENDELIG sovet i natt, men hadde skrekkelgi mareritt.. I går var jeg å klipte meg, kjøpte rød sløyfe til bofse- hun må jo også pynte seg på julaften må vite.. Så møtte jeg en venninne og noen kompiser på cafe, noe jeg ikke har gjort på ca ett år- og det var utrolig kost å komme seg ut igjen... :D Fikk besøk av naboen min på kvelden, og elles så bare nøt vi roen. Skal å kjøpe siste julegave til sambo i dag, og da er jeg endelig ferdig.. Har kjøpt inn noe vin og konfektesker i tilfelle det dukker opp noe uforutsette gavegivere, noe som det ofte gjør.... Har ikke den heeelt store julesteminingen enda da, men den håper jeg komme. Her er snø og hvitt, men meldt drittvær og regn i morra... Så nå krysser jeg fingrene for at det går bra med onkelen min, og at vi alle får en fin jul. Det ønsker jeg dere alle sammen. Stor klem fra Skusla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 23. desember 2003 #684 Del Skrevet 23. desember 2003 Goooood jul til deg Skusla, og lykke til med den store begivenheten neste år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 23. desember 2003 #685 Del Skrevet 23. desember 2003 Ønsker deg en riktig god jul, Skusla :D Flotte bilder! Dere har det kjempefint! Spent på hvilken kjole du velger og,- den avbildede var nydelig Håper onkelen din får gode odds og at alt går bra. Krysser fingrene Ha en flott julefeiring og et godt nyttår :kgsmil: Stor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. desember 2003 #686 Del Skrevet 23. desember 2003 Heisann Skusla! Stikker innom for å ønske deg en riktig god jul! Trist å høre om onkelen din. "Smugtittet" litt på bildene dine - kjempekoselig. Jeg er imoponert over hund&katt som koser. Minstegutten min så det bildet du har lastet opp i albumet på KG - det hvor hunden holder rundt katten. Han var helt fortvilet og syntes synd i katten, - han trodde hunden hadde fanget den og drept den! Jeg måtte forklare at de var gode venner, og han lurte på om jeg var sikker på det. Helt sikker, forklarte jeg. God jul til deg og dine, Skusla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 23. desember 2003 Forfatter #687 Del Skrevet 23. desember 2003 Han var helt fortvilet og syntes synd i katten, - han trodde hunden hadde fanget den og drept den! Ja de er gode venner ja..... men morsom historie!! Endelig har roen senket seg i Skusla-heimen I dag sto jeg opp kl 10. Sambo hadde reist på dyrlegen med vofse. Så jeg satt her i Ole brumm morgenkåpa mi og drakk kaffe og leste avisen. Sambo ringte og fortalte at vofse har fått senebetennelse, og må holdes i ro EN HEL MND. Erru klar over hvor vanskelig det er med en hyper valp?????????? I tillegg må den gå på medisner, å vi må passe godt på for ellers kan det bli kronisk og det er IKKE noe vi vil.. I allefall ikke når hun er så lita... Stakkar vofseeee.. Gikk på badet og stelte meg, tok på meg fornarina jeansen min og en tykk rosa kashmir genser, lyse støvletter og hvit kåpe. Sambo hentet meg og jeg reiste ned i banken og overførte pengene til krisesenteret. Så gikk jeg på VIC å handlet inn noen julegaver til sambo. Han får Hjemmelaget gavekortblokk som består av: 1. helaften på byen inkl mat og drikke 2. skal slippe å gå tur m vofse på morningene en hel uke 3. skal lage middag til han en hel uke 4. shopping hvor jeg skal betale for klærne 5. massasje inkl føtter ( forutsatt de er rene of course ) 6. valgfritt innen rimelighetens grenser Så kjøpte jeg en stilig stripet Sand skjorte til han, ett Sand skjerf i ull og en fleece kosebukse. Så kjørte jeg hjem, endelig ferdig med julegavene. Pakket inn noen pakker og tok meg ett langt bad. Sambo kom hjem og lot meg få åpne en lillejulaftengave.. :D Fikk ny jakke. En utrolgi fin "boblejakke" med pelskant. Så dro vi avgårde.. Jeg satt han av hos foreldrene sine mens jeg og bofse reiste inn til foreldrene til bestevenninna mi. De var kommet hjem i dag. De var så trøtte stakkar.. Men det er vel naturlig når de nettopp har fått barn. Så satt jeg der en liten stund, pratet og drakk kaffe, før jeg kjørte til svigers. Var der en stund før vi reiste hjem Nå har vi spist en nyyydelig kvelds og bare kost oss masse. Skal opp tidlig i morra. Skal rundt med de siste julegavene før vi skal hente mamma og inn til svigers kl 17. 00. Goooooooooooood juuuuuuul alle sammen- DET REGNER I ÅLESUND.. ps: Onkelen min er stabil, men ligger i koma.. Han ligger i respirator så vi vet ikke hvor lenge han vil leve. Sjansen for at han våkner er vel små, så det er veldig veldig trist.. Må prøve å ikke tenke så mye på det for da blir jeg så lei meg.. men tankene mine kommer nok til å gå til de der oppe i morgen. Får be til julenissen om at han kan gjøre han frisk igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. desember 2003 #688 Del Skrevet 24. desember 2003 Ønsker deg og dine en riktig god jul!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 25. desember 2003 Forfatter #689 Del Skrevet 25. desember 2003 Å jøye for en fantastisk julaften vi hadde i går.... :D Vi sto opp tidlig, og ble sittende her og kose oss.. Leste avisen, så tre nøtter til askepott og strøk skjorter. Så pyntet vi oss med finstasen; Jeg i sorte strømper, sort Benetton, halterneck kjole og rød cardigan og høye sorte støvletter, sambo i sort dressbukse med sort og brunstripet Sand skjorte. Reiste utover til der jeg er oppvokst ( som er ca 7 min fra byen/ her vi bor) og leverte gaver til to venninner og tanta mi, før vi reiste hjemom en tur og hentet resten av gavene. Hentet mamma og så inn til svigers. Der ble vi sittende en liten stund og prate før maten. Svigerfar var veldig lur, og rett etter svigermor hadde sagt vær så god til å sette oss så forsvant han og sambo. Ti min etterpå var de tilbake med ett sykt lurt smil.... Så spiste vi en nydelig middag med pinnekjøtt, svineribbe, mør, sosisser, kålrabistappe, rødkål og surkål, poteter og ribbefett. Ble sittende lenge ved bordet, noe som ikke er så heldig for meg, så jeg ble vimsende litt rundt og underholde søsknbarnet til sambo på 3 år.. Vi gikk å lette etter nissen... Klokka 8 flyttet vi oss til sofaen, hvor svigermor og jeg gikk på kjøkkenet og laget til desserten som bestod av Karamellpudding, krem, bringebær. kransekake og krumkaker + kaffe. Så spiste vi, og sååå, eeendelig var det tid for pakker. Jeg har fått så mye fint jeg er helt stum. Her er hva jeg fikk: Med sambo fikk jeg en fantastisk flott klokke i stål, med diamanter rundt skiva som er firkanta. med tilhørende armbånd + jakka. Med mamma fikk jeg en god slump penger fra salget av huset til mormor... , 4 stk suppeskåler i servicet jeg samler på, Cornucopia. og en herlig Christian Dior nattkrem. Pappa og stemor: 3 dessertskåler fra Cornucopia + en veggstake/speil. Lillebror: En bok; Visdomsord om katter , kjempe søt, og en kokebokholder. Tante M- tre telysestaker i glass Tante B- Juleløper og Ingrid Espelid Hovigs Julemat kokebok Svigers ( de er ikke riktig friske)- Både sambo og jeg fikk hvert sitt gullarmbånd og smykke, så fikk vi to digre ekte sølv lysestaker Med bare svigermor fikk både jeg og søstra hans Veske fra Estee Lauder. Nedi der lå det ett nydelig mascara etui, hvor det er plass til både mascara og leppestift. Videre lå der 4 lippglosser, 2 leppestifter, 2 neglelakker, øyenskyggesett med fire farger, 1 mascara og en leppepensel- alt fra Estee Lauder. Mormor- Christian Dior 5 eyeshadowkit og en Chr. Dior kajal som jeg hadde ønsket meg Med sambos mormor fikk vi en nydelig krystallskål med stett fra Hadeland Søstra til sambo gav oss ett kjempe fint krystallfat/ dessertfat også fra Hadeland Fra venninnene mine fikk jeg: Snoopy, marineblå natt/kosedress, Sokker og boxershorts, Fiskefileter, pingvinlakris, Armbånd fra Arts & Crafts, og en selskapsveske og øredobber. Gavene fra USA er ikke kommet enda dessverre, men da blir det pakker også etter jul. Jeg er så fornøyd med alt det nydelige vi har fått jeg at... Hadde faktisk aldri trodd vi kom til å få så mye fint.. :D Da siste pakken var delt ut gir svigerfar den alller siste til svigermor.. Hun bruker lang tid å pakke opp, å vi som " vet" sitter utålmodig å venter. Hun pakker opp og ser ned.. Hva er dette da? sier hun.. En bilnøkkel????? Å joda, der har pokker meg den gale svigerfaren min kjøpt DEN feite Saab Cabrioleten til henne... Så det var en stor og morsom overaskelse... Da hadde klokka blitt halv 11 og jeg kjente jeg hadde sittet for lenge, og det hadde vært en lang dag. Da slo smertene selvf. inn for FULLT og vi måtte bare reise hjem. Det føltes virkelig ut som om noen sto å skar i meg med kniv.Men det var verd det, og jeg er glad jeg holdt ut så lenge som jeg gjorde hvertfall, så jeg har ingenting å klage på. Så da vi kom hjem, pakket vi ut gavene og ble sittende her å prate og nyte resten av en PERFEKT julaften... Jeg håper dere andre hadde en flott dag også.. Nå står vi snart på farten til å reise opp til landstedet vårt, der pappa og fam. er.. Skal som jeg har skrevet før være der til i morra, for da skal vi ut. Gleder meg til å komme opp dit å bare ta livet med ro. Det er første gang vofse er der oppe, og det er SÅÅÅ synd hun har betennelse i kneet sitt da det er den PERFEKTE tumleplass for hunder. Så da kan hun dessverre ikke springe rundt løs, og heller ikke gå tur. ( får nesten ikke gå tur med henne heller dessverre). Nei, nå må jeg hive meg rundt her... Ha en fin 1. juledag da alle sammen Stooooooor klem fra en meget glad og fornøyd Skusla.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. desember 2003 #690 Del Skrevet 29. desember 2003 Hei vennen. Så mye fint du har fått. :D Flott at julen ble vellykket. TUSEN TAKK for jule/nyttårskort. Ble så overraska men glad da jeg kom hjem i dag og det venta på meg. Det varmer et Middis-hjerte. :kysse: *STOR KLEM* :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. desember 2003 #691 Del Skrevet 30. desember 2003 Hei på deg, vennen! Takk for koselig mail! :D Jeg ville bare stikke innom for å ønske deg et godt og innholdsrikt år i 2004! Jeg vet jo at dette året vil by på mye for deg og din kjære - tenk at du skal gifte deg!!! Gleder meg til å følge med i bryllupsdagboka di! Ellers vil jeg bare si at jeg er kjempeglad for at jeg har blitt kjent med deg og at vi har fått så god kontakt i 2003! Nå er det faktisk snart et år siden vi chatta for første gang! :D Håper vi kan fortsette det vi har starta på i 2004, for jeg setter veldig stor pris på å ha en venn som deg! Ha ei fin nyttårsfeiring, Skusla - og så snakkes vi på nyåret! Stor klem til deg og dine fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 31. desember 2003 #692 Del Skrevet 31. desember 2003 Riktig godt nyttår til deg, Skuslavennen :D Tusen takk for hyggelig mail,- skal skrive en ny til deg snart Ønsker deg og dine alt godt for det nye året. Nyttårsklem fra Diva :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joanna Skrevet 31. desember 2003 #693 Del Skrevet 31. desember 2003 G Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. januar 2004 #694 Del Skrevet 1. januar 2004 Godt Nytt År!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 1. januar 2004 #695 Del Skrevet 1. januar 2004 Sent, men godt? GODT NYTTÅR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 1. januar 2004 Forfatter #696 Del Skrevet 1. januar 2004 Godt nytt år til dere også... :D Hadde en super dag også i år.. Vi skulle stå opp tidlig vi liksom.. Men, trøtt som jeg var skrudde jeg av klokka og vi våkna ikke før halv tolv... :o Da var det LITT stress fordi vi trodde at butikkene stengte klokka tolv. SÅ jeg sende sambo, trøtt som ett uvær med DET morra tryne avgårde for å kjøpe stay ups, falske negler, skolisser, stjerneskudd og en sitron. Jeg hadde planlagt å gå rundt å se om jeg fant noen sorte pensko med lukket tå også men det rakk jeg da ikke. Mens han dro, satt jeg meg ned med kaffen min for å våkne.. Fy, Skusla.. :fy: Men, det tar sambo kortere tid å bli klar enn hva det hadde tatt meg så... Uansett, han kom hjem og fortalte at butikkene ikke stengte før to, så da hadde vi tid likevel. Hoppet i jeansen og hurtig sminket meg litt før vi raste avgårde igjen. Hadde snødd masse, så det var glatt og mye trafikk, men vi hadde da god tid. Selvfølgelig var det bare SENTERNE som var åpne, og ikke butikkene utenfor storsentrene.. Dessverre, for vi gadd ikke reise til de tre største senterne utenfor byen, og det ene som ligger i byen har bare to skobutikker- Eurosko og Enzo Poli. Euro sko hadde INGENTING- hvertfall ikke som jeg likte, og ikke i størrelsen min heller- så jeg endte opp med ett par til 1500 kr... :o :oops: Men men, det er sko jeg kan bruke flere ganger og de var utrolig fine. Spiss tå, stiletthel som var sølvfaret og reimer som skulle surres to ganger rundt ankelen og festet med en pitteliten diamantspenne- og de passet perfekt til vesken min som har akkurat samme låsen og samme stoffet. Måtte innom HM å kjøpe sminke pads også. Dagen før hadde jeg tatt på meg selvbruningskrem og unlatt hendene, så armene var veldig brune, mens hendene og fingrene var hvit... IKKE særlig pent.. og det så ganske komisk ut. Dessuten, selv om jeg hadde skrubbet innsiden av hendene mine med både skrubbesåpe og kost så var de gule inni... Derav sitronen.. Vel, jeg fikk ordnet problemet med pads og solpudder sånn at det ikke så fullt så gale ut. Dessuten forsvant litt av fargen når jeg hadde dusja. Så var det tid for å begynne å stelle oss.. Jeg fikk dusjet og hadde tatt på meg bh, truse og stay ups da vofse hopper opp på mamman sin og rakner ene strømpa. Heldigvis ikke sånn at det viste noe særlig så jeg var raskt ute med blank neglelakk. Så fikk jeg på meg min nye kjole, som jeg var fornøyd med og sminket meg.. Har en kjempe fin Lancome øyenskygge som er shimmer i. Den er grå, sølv lignende. Utrolig fin. Så på våtkanten oppe og nede hadde jeg Clarins shimmer eyeliner som gikk i samme shatering. Så hadde jeg en fin rouge og Diors røde lippgloss. Følte meg finere enn på lenge... :D Er ikke så ofte jeg har følt meg det i det siste så det var en deilig følelse. Dro inn til mamma og spiste en nydelig middag, med pinnekjøtt, poteter, kålrabistappe, sosisser, mør og rødkål. Til dessert fikk vi mammas spesial fruktsalat. Sambo glattet håret mitt med glattetang og så suste vi ut igjen for å brenne ferdig cd'er som vi hadde fått beskjed om å stå for. VI hadde en kompis som skulle synge, men han trengte litt pause musikk. Hadde lastet ned masse god sanger som Crazy nights med Kiss, Den Shut up sangen, Great balls of fire, Grease, Girls just wanna have fun, Get this party started med Pink osv osv. og det var en stor suksess.. Dro ned dit i ni tiden og timene fløy avsted Når klokka var ca halv to fant vi ut at vi skulle gå hjem. Bedre å gå før jeg ble dårlig for en gangs skyld.. Så det gjorde vi men ble sittende her å prate noen timer før vi la oss. Alt i alt en super dag... I dag har det vært max sløving og bringing av mat til heimen. Har sett på World Idol og heia stort på Kurt. TENK AT HAN VANT DA???????? Helt utrolig og veldig morsomt. Hvertfall at han KNUSTE den blæra av en engelskmann. Han der Will ettelleranna.. Så at når Kurt sang sangen sin etter at han vant så satt alle de andre deltagerne å klappet bortsett fra han.. DÅååååårlig taper!!! :x Nei, nå skal jeg gå å legge meg.. Har lagt på nytt flanell sengetøy på sengen, og luftet godt på soverommet.. Mmmm, frister å hoppe til sengs da ja. Håper alle hadde en flott dag i går. Stor klem fra Skusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 4. januar 2004 Forfatter #697 Del Skrevet 4. januar 2004 Akk amalie! Jeg er trøtt som ei strømpe. Har ikke sovet skikkelig siden nyttårsaften, og føler meg hundre år! Ingenting spennende har skjedd heller siden jeg skrev sist. Snøen har forsvunnet, og det har vært ganske mye styggevær- I forgårs kom bestevenninnen min på besøk med mann og barn. DET var kost det. De satt her noen timer, og jeg fikk holde henne leeenge. Vi to gikk rundt om i leiligheten og pratet , og bebisen trivdes som fisken i vannet hos meg... I går måtte sambo på jobb igjen, og jeg sov. Ettersom jeg ikke hadde sovet i det hele tatt på natten, så måtte jeg prøve å få meg litt søvn for ikke å kræsje rett i bakken- så jeg sov fra 11 til halv 2. Sambo kom hjem i fire tiden å vi dro for å handle inn taco. På spar har de sånne kaffemale-maskiner. Så jeg valgte ett beger sjokoladekaffe, stilte inn maskinen og fikk malt den opp. Tok den sammen med vanlig Evergood kaffe og det smakte NYDELIG. Neeesten som Starbucks kaffe gitt.. :D Så dette skal jeg gjøre flere ganger ja. Var inne på Strawberrynet.no for første gang i går også. Ante ikke at de hadde så mye fint der inne, og så billig da... Glimrende. Skal bestille derfra ja... :D Noen som har bestilt derfra og vet hvor lang tid det tar? Middis??? Ellers så fikk jeg pakke fra Victoria's Secret her om dagen også, men må sende tilbake noe. Bla en kjole, som var utrolig fin på bildet, men på meg så den ut som en kjærring. Fikk masse fint undertøy, og en fleece kosedress + kosebukse og en kjole. I dag MÅ vi få ræva i gir å komme oss ut til papsen en tur. Har ikke sett de siden vi var oppe hos de på gården 1. og 2. juledag. Pappa ringte på Torsdag og spurte når vi kom. Men da drev jeg på med storrydding på badet. Gikk gjennom alt stæsj på hyller og i skap, kasta med hard hånd. Sambo ligger enda og sover. Han har stått opp grytidlig alle dagene nå, så han skal få sove så lenge han vil. Smertene mine er som før ja.. Det har virkelig gått opp og ned i julen. Men jeg føler på tross av julestress med familieselskap, venner som er hjemme, div fester osv at det har gått bra. Bedre enn i fjor på mange måter. Jeg har vel lært meg å se etter tegn, og stoppe når leken er god. Har i tillegg skrevet en artikkel til EndoNytt som jeg håper kommer med. Har hatt en der allerede, men syntes denne var mye bedre. Skal til legen om ei og eihalv uke. Da skal jeg ta opp søvnproblemene mine, og ikke minst dette med barn, OG Riksen. Snakka med en lege på nyttårsaften som fortalte at det første de lærte på medisinstudiet var at endopasienter burde bli gravide så snart som mulig. Videre er jeg rasende på sykehuset her inne, for de har latt meg gå i to år uten at de har sjekket EN gang om egglederne mine fremdeles er åpne. OM de nå er "stengt" og jeg ikke har mulighet til å få barn, noe som er vanlig hos endopasienter, og de ikke har gadda og sjekke så blir det liv. Ikke en gang har de gjort dette, og jeg har vært inne der til innleggelse så mange ganger. At de sjekker med blåfarge i det minste. ¨ Har funnet ut at det hjelper å skrive om saken. Om alle ting som jeg sliter med. Få ut frustrasjon på papiret er en god terapi for meg. Kanskje skriver jeg mer... Nei, nå er det frokost tid. Har sittet her noen timer nå, så jeg får vel løfte på rumpen tenker jeg... Ønsker alle ett godt nytt år og en fin søndag. Klem fra Skusla. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. januar 2004 #698 Del Skrevet 4. januar 2004 Var inne på Strawberrynet.no for første gang i går også. Ante ikke at de hadde så mye fint der inne, og så billig da... Glimrende. Skal bestille derfra ja... :D Noen som har bestilt derfra og vet hvor lang tid det tar? Middis??? Jaa-a-aaaa? Noen som ropte? Joda, har bestilt derfra EN gang men ikke fler. Jeg bestilte en ansiktsmaske til under 200 kr, bare for så sjekke hvor lang tid det tok osv. Det tok 17 dager og jeg så at pakken hadde vært gjennom tollen selv om verdien var under 200 kr. De hadde sjekka den i alle fall. MEN, selv om pakken blir stoppa i tollen så kan de jo hende at det lønner seg allikevel siden det er så billige produkter? Uff, søvnproblemer er ikke bra. Føler seg hundgammel og sliten bare man får litt mindre søvn enn det man trenger. Vet hvordan det er. Også måå du få sjekka om du kan få barn eller ikke. Så utrolig irriterende at de ikke har sjekka det, er ikke det ganske merkelig?? Håper du får en fin søndag, Skusla-vennen. :klem2: Setter kjempestor pris på deg, men det vet du jo. :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. januar 2004 #699 Del Skrevet 4. januar 2004 Heia vennen! Så fint å høre at jula har vært over gjennomsnittet da. Men det er jo såklart forferdelig å høre om alle smertene du går igjennom. Du er en skikkelig tøffing du vennen! :klem2: Jeg måtte jo lese litt om endo nå, og det høres absolutt ikke bra ut. Det er merkelig at det ikke har sjekket egglenderne dine med kontrastfarge synes jeg. For det sto jo svart på hvitt at det første en endopasient burde prøve var å få barn. Synes du skal gå hardt på legene som har behandlet deg på sykehuset. Og så får vi krysse fingrene for at skuslaparet får en liten skusla baby etterhvert. Synes jo bare det er så flott at du skal gifte deg jeg. Så nå er det jo bare å overgår Riise sitt bryllup da...hehe. Jeg vet jo hva som venter deg ettersom jeg har giftet meg allerede, og jeg har bare en ting å si: Kos dere med planleggingen, kos dere med selve dagen - husk å slapp av og nyyyyt den. Den kommer ikke tilbake. Dere har MASSE å se fram til Håper du fortsatt får en flott søndag. Og at du får besøkt papsen din :D :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 4. januar 2004 #700 Del Skrevet 4. januar 2004 Godt nyttår til deg. Skuslavennen!!! Håper 2004 blir et supert år for deg og dine!!! Det er jeg forresten sikker på at det blir. Du skal jo få oppleve den herlige følelsen det er å gifte seg med mannen du elsker, og det er stort! Skulle ønske jeg fikk oppleve vår bryllupsdag en gang til, så skulle jeg bare nyyyyyyte den!!! :D Har vært borte noen dager, derfor kommer denne nyttårshilsnen litt sent Men som de sier...bedre sent enn aldri! Klemmer fra Smurfa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå