Gå til innhold

Skusla's dagbok...

Skusla

Anbefalte innlegg

Fint å se deg i dagboka igjen - lenge siden sist nå! Men ser jo at du har travelt opp da! Noen ganger er det bare 100 ting som skulle vært unnagjort på en gang! DU ER FLINK TIL Å STÅ PÅ DU, SKUSLA!

Snakkes senere! :D

Klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du er kjempeflink til å stå på. Har tenkt masse på deg og hvordan du har det. Skummelt det som skjedde på flyet. Du er som meg, sitter bestandig ytterst i tilfelle det skulle skje noe og jeg må komme meg fort på toalettet.

God helg, vennen min. :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har det fint, vennen!

Vil bare si godnatt før jeg logger av.

Skal sette meg ned og pakke inn julegaver. Det er koselig, det! :nisse:

Klem fra Smurfa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Fint at du hadde en fin tur, selv om jeg ikke helt likte den opplevelsen på flyet, ei heller svimmelheten, håper legen har noe fornuftig å si da i dag...

Forøvrig setter jeg meg INNERST på flyet om jeg får velge jeg, slik at jeg kan se ut vinduet. Aldri falt meg inn at jeg kunne gå på toalettet, men så har jeg knapt nok tenkt over at der fantes toaletter da før nå siste flytur (da fikk vi ikke velge plasser selv, og havna så langt fremme at vi så toalettet, og alle folka som kom og gikk)

Men... håper du har det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Nå er det lenge siden...

Vondt å høre at du slter med den svimmelheten :( Håper det går over, og at du finner ut av det...

Skal ta en liten titt i bryllupsdagboka di ( spent på om du har flere kjoler på gang :) ) og så sende deg en mail.

Kan skjønne det er fælt at din bestemor er på sykehjem nå og jeg kan skjønne at det er sårt å måtte selge hus og kvitte seg med tingene dems.

Men det er vel en del av livet det og,- gå over til en annen fase..

Håper ellers at ting er bra med deg.

Vi snakkes!

Storklem fra meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper også det er bra med deg. Skal få skribla en mail til deg før helga. Akkurat nå er jeg så trøtt. Uansett, tenker på deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, vennen!

Ville bare innom og si at jeg syns det var kjempekoselig å snakke med deg igjen! :D Bare så synd det blir så sjelden...

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI ALLE SAMMEN.. :)

Skusla har bedt meg skrive en hilsen her inne til dere, så herved blir denne nå overbragt. :)

Hun sier hun savner dere og ønsker dere alle en god jul.

Helsetilstanden hennes er nå betraktelig forværret. Vi vet vel ikke helt hvorfor dette har skjedd, men de siste to ukene har det gått fort.

Det meste av tiden nå er hun sengeliggende med store smerter. Som jeg har forstått etter å ha lest en del av dagboken hennes ( med hennes velsignelse, selvfølgelig. :wink: ) så har hun fortalt en del av sin helsetilstand her inne. Ikke alt, men en del.

Som noen av dere vet, så var hun innlagt en liten periode for ett par uker siden for smertebehandling. Dette er noe jeg håper vil skje igjen nå, eller at vi snarest hører fra Rikshospitalet i Oslo.

Hun har det ikke godt nå.

Det er som om luften har gått fullstendig ut av henne, og hun orker ingenting. Det er ikke noe særlig for meg å se henne ha det så vondt, og at tilstanden skulle forværre seg så til de grader som den har gjort nå, var vel hennes værste frykt.

Vi håper nå at hun snart får den hjelpen hun trenger og ikke minst fortjener, og at hun snart kommer sterkere tilbake. :)

Uansett skulle jeg hilse så mye, og forklare litt hvorfor hun ikke har skrevet i dagboken sin på en stund.

MVH

Skusla's forlovede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Uff, var nesten redd for at det skulle være noe sånt :(

Tusen takk for at du skrev til oss og fortalte litt.

Medbring mine dypeste ønsker om god bedring og god hjelp fra Riksen.

Send henne noen klemmer fra oss på KG :)

God bedring, vennen :D Håper du blir bra snart og at vi ser deg på KG i full fart igjen :stortsmil:

::lykketiloggodbedringklem::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(:(:(

Nei...uff, jeg har vært så engstelig for at det har vært noe galt...Kjempefint at vi fikk høre litt fra deg gjennom din kjære!

Sender deg masser av klemmer og gode tanker, vennen min...og ønske om god bedring og hjelp til å bli frisk igjen...

Du vet at vi savner deg her på KG og håper på å se deg her snart igjen - men først må du bli i form igjen!

Jeg er her for deg hvis du trenger meg, vennen min...

Gla' i deg, Skusla!

Stooor klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så herlig dere er alle sammen..

Blir helt rørt her jeg...... :grine:

Er ikke i toppform enda, men har det heldigvis litt bedre. Sluttet cold turkey på antidepr. så jeg fikk de helvetes "abstinensene" pga dette oppå alt, så her var ikke så hyggelig i Skusla heimen en stund.

Satt apatisk i en stol, eller i senga. Pratet ikke med noen, ikke engang m sambo nesten.

Helt for jævlig.

MEN i dag har jeg vært såpass bra at jeg har vært oppe, jeg har støvsugd her og bakt brød. Jeg har til og med vært ute å spist MIDDAG sammen med sambos foreldre og en av hovedinv. av en av salongene.

Ettersom jeg fremdeles er tufs, så orker jeg ikke mye og vi satt ikke der lenge, men det var utrolig koselig og sinnsykt deilig å komme seg ut blandt de levende igjen... :ler:

Fikk meg en hastetime hos legen i går. Han ringte meg faktisk, å da han hørte hvordan ståa var fikk jeg streng beskjed om å innfinne meg på hans kontor sporenstreks m en urinprøve i hånda. Som sagt så gjort.

Ellers i dag har min begynnende juleglede slått ut. Jeg har sendt mail og sms til alle venner og bekjente her i byen om at de skal gi ett pengebidrag. Dette skal gå til byens krisesenter. De sliter med pengemangel nå, og for å få fortsette driften så trenger de en del tusen. De gjør en utrolig jobb de få som jobber der 24/7. Jeg var på ett foredrag med de for noen mnd'er siden og var veldig veldig imponert og rørt. Så defor tenkte jeg at jeg kunne prøve å gi noe tilbake. Så langt har jeg fått inn over 3000 kr. så det hjelper å hjelpe... :D

Jèg snakket også med lederen for krisesenteret i dag, og hun ble så glad at jeg ble helt satt ut. Ville jeg skulle komme på besøk og greier. Men det skal jeg ikke. Ikke i denne sammenheng hvertfall. Pengene blir først satt inn på en konto som jeg overfører til de. Kan heller ta en besøkstur en annen gang. Nå orker jeg ikke...

Dette gjorde hvertfall min dag mye bedre, og jeg føler at dette var en god ide. :D

Nå venter senga for meg.. Etter å ha lagt i to uker for så å hive seg rundt har tatt på, men jeg er i sååå godt humør likevel. Å å komme inn hit, å se alle hilsner dere har lagt igjen gjorde ting enda enda bedre. SÅ igjen TUSEN TAKK .. Dere er så gode at.... :Nikke:

Skriver mer en anna dag jeg..

Skusla. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...