Gå til innhold

Skusla's dagbok...

Skusla

Anbefalte innlegg

TENK at du har vært LIKE VED meg da!!!!!!! Bare noen fåååå, veldig få minutter unna!!!

Er på tur til sengs, måtte bare skrive litt her først. Sambo snakket lenge med oppdretter i dag. Neste kull blir fra henne og hun er som du sikkert vel HELT oppdatert om hva som skjer rundt omkring. Dessuten har vi fått så god kontakt med henne nå og vi er en av to som står HØYT på lista sa hun. Neste kull skal være leveringsklare om 5 måneder. I november skal det være hundearrangement i Vikingskipet på Hamar. Tror det er Norsk Kennel Klubb som arrangerer, og det er stoort. Hun skal dit så da skal vi treffe henne og noen av hundene. Det er vel også stjerne i boka. :wink: Vi klarer å vente..det vil si vi MÅ vente om vi vil ha den rasen og det vil vi garantert. Ventetiden er nok absolutt verd det når den lille endelig en dag er i hus. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hello Sunshine! :D

Høres ut som du har hatt ei kjempefin helg - og jeg vet at venninna di satte pris på besøket! Skulle vært moro å sett henne nå, når magen er så diger som du sa. Hun hadde jo en fin mage selv da jeg traff henne, så nå er den sikkert enda finere! Blir nok godt for henne å gå i permisjon nå ja...

Ellers må jeg smile av deg, vennen min...Du er skikkelig RAM på å shoppe! :ler: Minner meg nesten (bare nesten altså!) om hun shopoholikern i Kinsellas bøker... :wink: Men det høres ut som du har kjøpt det skikkelig mye fint da! *jeg vil også handle, jeg vil også...*

Som du så i dagboka mi, så har jeg shoppa litt sjøl...hehe - moro med nye møbler. De er leveringsklare første uka i desember, men vi kunne selv bestemme når vi ville ta dem i mot. Avhenger jo av når vi er ferdige her...

Jeg lover å finne kabelen snart...men jeg aner ikke hvor jeg skal lete...

WOW - så koselig overraskelse samboern din kom med da! Det kaller jeg bursdagsfeiring det, Skusla! TO dager på rad!!! Heldiggrisen! Spørs om du får bursdagsgaven over alle bursdagsgaver da... :wink: Er spent på om det skjer noe snart jeg, nemlig...

Nå må jeg nesten sette i gang å male litt jeg...har fortsatt ikke blitt ferdig med gangen min... :oops:

Kan ikke vi snakkes en dag snart da? Hadde vært så koselig! :D

Håper du får en fin dag, vennen min!

Glad i deg!

Klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

I går satt jeg i gang å lage til lille stua.. Sambo kom hjem med skrivepulten, og jeg begynte...

Først flytta jeg skapet til en anna vegg, så satt jeg opp skrivepulten foran vinduet.. Ble såå fint, å utrolig mye større plass når vi fikk ut den svære pulten vi hadde før.

Men, noe mangla. Så jeg dro inn på skeidar, kjøpte en mørk kurvstol ( lik vi har på soverommet), så gikk jeg ned på en butikk som heter Jacobine, sånn skikkelig dill-dall butikk som jeg elsker, å kjøpte to store lysestaker som skal stå på gulvet, med hvite lys til og en pidestall i mahogney. Så kjøpte jeg to nye puter til sovesofaen, kremfarga og plasserte de foran de blå putene i sofaen, og lysestakene med de hvite kubbelysene på hver side. Til pidestallen kjøpte jeg en stor, fin plante med en hvit blomst på. Så fant jeg fram en lampe jeg har hatt lenge og kjøpte en billig lys skjerm til den og plasserte i vinduet. Vi har enda ikke funnet noe bord, så jeg tok hjørnebordet vi har hatt mellom sofaene på hovedstua og satt det foran sofaen. Det ble ok for så lenge.

I dag sendte jeg sambo ned og kjøpe sandpapir og mahogney beis, og tok med meg vår gamle bokhylle ned i kjelleren og beisa den. Det ble råfint. At jeg ikke har tenkt på det før???? :roll:

Så fant jeg en annen hylle i boden, med smijerns "ben" som jeg beisa som skal henge på veggen.

Så nå står de nede og tørker.. Tror det blir utrolig fint. Skal ta bilde og legge ut når jeg blir ferdig... :D

I dag kom bursdagsgaver fra tanta og bestemora mi på Lillehammer og fra bestevenninna mi...

Spennende, men jeg klarte la være å åpne de. Får vente til i morra.

Fra sambo har jeg jo fått gaver, men nå når kl var etter tolv, så plasserte han meg foran dataen. Da viste det seg at han har bestilt sesong 5 av sex og singelliv dvd'en til meg... :hoppe:

Han er så god atte.

I morra skal vi ut å spise, og det gleder jeg meg veldig til...

Mamma kommer en tur etter jobb også, så da skal jeg få gave og kake med henne...

Morsomt å ha bursdag da. men det føles ikke like stort som det gjorde før nei.... :)

Nå skal jeg hoppe til sengs her.. Sambo har lovet meg en bursdags-massasje, så da er jeg ikke vond å be... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bursdag:

Gratulerer masse med bursdagen! Håper du får en fin dag:)

Høres ut som du får det til fint hjemme hos dere, gleder meg til å se bildene!

Bursdagsklem fra Chica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED DAGEN, VENNEN MIN!!! :bursdag:

Må si jeg er SUPER-nysgjerrig på om han har tenkt til å spørre deg om noe på den middagen ute i kveld. :hjerte: Uansett blir det nok en fantastisk dag og helg for deg. Du er ei kjempejente som fortjener det aller aller beste.

KOS DEG MASSE!!!

:blomst_opp: :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange, mange klemmer kommer din vei på bursdagen din!

Ha en fin kveld med din kjære...og jeg er like spent som Middis jeg da... :wink:

Og du - send bilder asap!

Klem til deg, vennen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen! :vinke:

:bursdag::bursdag::bursdag::bursdag:

Og jeg er like spent som Middis og Kverula :D

Jeg ble SÅ inspirert da jeg så hvordan du hadde forandret i hjemmet ditt!!! Det virker som du har innmari god smak når det gjelder interiør!!!

Nå skal jeg snart på Perfect Home-party og da har jeg planer om å kjøpe noe fint!

Vel, ha en fin kveld sammen med din kjære! :hjerte:

Bursdagsklemmer og blomst fra Smurfa :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du noe vi ikke vet enda, Middis??? :D

Eller er det bare oppmuntringssmil og tomler?

Ble nyskjerrig nå, jeg!!!!!! :ler:

Vel, Skusla...Håper du har hatt en koselig (og ualminnelig romantisk :wink: ) kveld med din kjære! :hjerter:

Nå skal vi køye.

Må opp høvelig tidlig i morgen :-?

Klem fra Smurfa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuuuuuuud, for en dag.. Jeg kommer ALDRI ALDRI til å glemme hvor lykkelig jeg er akkurat nå..

Ok, fra begynnelsen:

Sto opp tidlig i dag. Skulle på fysio kl ni. Etter å ha vært der, stoppa vi hos en baker og kjøpte bursdags frokost, som sambo kalte det. :D

Dro hjem og spiste.

Så dro han på jobb, mens jeg satt her og fikk gjort unna litt ting- leste avisene, rydda llitt, gikk tur med hunden, vanna planter og leste.

Så sov jeg en liten halvtime, før mamma kom. Hun hadde kjøpt fire fat og en suppeskål i middagsservicet jeg samler på (her er det ) og en stor bukett blomster.

Sambo kom hjem og vi ble sittende her å drikke kaffe og kose oss. Så gikk jeg på badet, sminka meg og stelte håret- brukte gooood tid så det ble skikkelig fint, tok på meg en kjole jeg kjøpte på Benetton i USA og støvletter. Hvit kåpe, sort fjuskepels/krage og sorte skinnhansker og en sort liten veske.

Han hadde vært på VIC å handlet seg nye klær også, han hadde sort dressbukse, sort og brun skjorte ( utrolig kul) og så hadde han kjøpt seg ny jakke, en parkas jakke som var skikkelig fin, og sorte sko.

Følte oss veldig fine.

Spiste en fireretters middag. Forretten bestod av en slags kremet fiskesuppe m en ørliten smak av vanilje, med ørret, blåskjell og en annen type fisk i. Helt sinnsyk god. To hovedretter- ene breiflabb med parmaskinke rundt, og en nydelig saus- og en slags potetmos til, gulrøtter, spinat og en annen grønnsak jeg ikke husker navnet på. Så fikk vi helstekt and med grovsalt poteter og nydelig tilbehør og avsluttet med sjokoladekake, med pasjonsfrukt og appelsin, og litt sorbet ved siden av + kaffe.

Vi var salig når vi omtrent rulla ut derfra ett par timer senere. Jeg merka meg at sambo var litt stille, og nesten nervøs der han satt. Han kommenterte at der var litt for stort, for der er liksom bare ett stort rom, ingen båser eller avlukk om jeg skal si det sånn, og resturanten var full.. Uansett, når vi kom ut lurte han på om jeg ville gå en tur. Det var kaldt ute, og jeg hadde høye hæler så jeg sa vi kunne gå en liten tur. Vi hentet vofsen, og vandra til en liten park som ligger rett ved her vi bor. Der fikk vofsen springe løs litt, og vi vandret opp på en liten ås. Der er sååå fint, for det går en kjempe fin grusvei opp til den åsen, med trær og blomster på alle kanter. Helt øverst er der ett utkikkspunkt, en slags rund stein"borg" hvor vi hadde utsikt over hele byen, og alle øyene rundt her.. Så hører jeg han si: ooofhhh..

Jeg snur meg å ser på han, og han virker kjempe nervøs. Så tar han tak i armen min og trekker meg inntil seg, kysser meg leeeenge, før han setter seg ned på kne. Da trodde jeg at jeg skulle besvime. Så sier han: Vet du, Skusla. Jeg elsker deg over alt på jord. Jeg hadde aldri trodd jeg kom til å finne en som jeg elsket så høyt, og har aldri følt det på denne måten før-. Dette er helt spesielt. Å jeg vet jeg ikke vil kunne leve med noen andre enn deg. Jeg vil bli gammel sammen med deg, og alltid ha deg i livet mitt....... Vil du gifte deg med meg, Skusla???? :hjerte:

Haka mi DATT ned, og jeg sto bare å stirra på han før jeg, med tårer i øynene sa: Ja, *******. Det vil jeg. Det er faktisk INGENTING jeg heller vil enn å gifte meg med deg.

Så røyste han seg opp, og satt DEN nydelige ringen på fingeren min... Så klina vi leeeenge... :sjarmor:

Dessverre var ringen altfor stor, så vi må reise og bytte den i morra. Å ikke nok med det, han hadde kjøpt riktige forlovelsesringer også- for som han sa, han vil også ha ring på fingeren. Den skal vi ha som gifteringer når vi gifter oss.

Så tusla vi hjem og ringte foreldrene våre. Vi har enda ikke fått tak i hans foreldre enda da, men mamma begynte å grine- lillejenta mi skal GIFTE seg, sa hun.. Å pappa begynte å le og gratulerte sikkert 20 ganger... :D

Den følelsen jeg har nå kan ikke beskrives. Jeg er så utrolig lykkelig, men samtidig så føles det som om det ikke helt har gått opp for meg enda.. Jeg tror jeg må få noen timer til på meg før det virkelig går inn.. Jeg skal faktisk gifte meg...

Vi skal ringe presten allerede på Mandag/ Tirsdag og høre om ledig tid. Så da skal vi bestemme dato. Å ikke nok med det, men da MÅ broren min og hans familie komme hjem også, så da blir det to lykkelige ting på en gang.... :ler:

Nei, nå skal jeg gå å legge meg inntil min kjære på sofaen å bare kose.. For vi er så glade og hadde vi ikke hatt ører, hadde smilene våre gått trill rundt!!! :Hehe:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: :hjerte: :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: :hjerte: :hjerte::hjerte::hjerte: :hjerte: :hjerte::hjerte::hjerte: :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skjedde endelig det vi alle ventet på! Gratulerer masse! Jeg syns nå det var mer romantisk at han gjorde det i parken enn på restauranten - så kanskje det var like greit at det var litt fullt på restauranten?

Ha en fin helg, og kos dere masse! Gratulasjonsklem fra Chica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halllloooooooooooooo vennen!

Åååååååå, så romantisk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hjerter:

Sitter her med tårer som truer med å renne over...Snufs, så rørende!

Det var fin lesning, Skusla! :D

Vet du, det servicet du samler på......

Vi har AKKURAT SAMME...

Fikk service til 12 personer av mamma og pappa i bryllupsgave.

Jeg syns det er så fint!!!

Kos deg på din første lørdag som forlovet, Skusla!

Vet jo at du i utgangspunktet elsker lørdag formiddag, men dagen i dag blir nok ekstra fin! :D

Stoooor klem fra Smurfa

- som er såååå lykkelig på dine vegne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

GRATULERER!

Så romantisk.... sitter her med tårer i øynene av historien... Åååhhh.....

Du skal vel på myra og følge med i dag? Håper du får en så flott lørdag som bare mulig, nyforlova! Oi, garatulerer... for en følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du kjære, kjære, Skusla - jeg fikk nesten ikke sove i går jeg, etter at jeg fikk vite at det endelig hadde skjedd!!! Og jeg tror ikke det blir bedre i natt, for det der var noe av det mest romantiske jeg har hørt på lenge - og jeg kan ikke beskrive hvor glad jeg er på deres vegne nå! Kjenner jeg er helt sjelven og rørt her jeg sitter!

JEG ER SÅ GLAD PÅ DERES VEGNE, VENNEN MIN!!!

GRATULERER SÅ MYE!!!

Gleder meg til å snakke med deg snart - og nå skal jeg inn på Bryllup og titte...

Kos dere masse!

Ååå - skulle gjerne gitt deg en kjempeklem nå, vennen min!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh..så romantisk Skusla!!!! :hjerte:

Gratulerer masse!!!!!!!

Er så utrolig glad for deres skyld. :D :hjerter:

:flau: Og gratulerer med dagen på etterskudd :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...