Gå til innhold

Skusla's dagbok...

Skusla

Anbefalte innlegg

:o Jeg er absolutt helt superduper sikker på, at jeg skrev en hilsen til deg her i går.

*etterlyse hilsen til Skusla på avveie*

Internetten har køddet litt med meg de siste dagene; på...av.....av......på...

Uansett; velkommen hjem Skusla! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Skusla!

Kommer innom for å ønske deg en fin dag!

Håper du har det fint og at smertene holder seg laaaangt unna deg!

Klem! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei vennen :)

Takk for hyggelig mail, bilder og hyggelig msn-prat her forleden.

En dårlig nyhet : jeg og sambo har avbestilt salsakurset første helgeni november. Vi får ikke råd :grine::grine:

Det var et stort nederlag for meg, men vi må nesten prioritere de tusen regningene som har strømmet på. Fillern å!

Håper jeg scorer greit på "jobbintervjuet" i dag vaffal. Da får jeg snart råd til å møte deg i Oslo e.l. Vi MÅ møtes snart :D

Ha en god dag ellers. Kanskje jeg finner deg på msn senere ?

Klem, D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næææ, så koselig med masse hilsner.... :D

Nå ble jeg glad nå.. Tusen takk alle sammen, dere er så kos at..

Ja, Diva vennen.. Vi må få det til etterhvert.. Håper intervjuet gikk bra. Krysset fingrene for deg vettu... :wink:

Har jobbet med gruppe oppgave hele uka, og er sliten!!!!! Det er travelt, og de jeg jobber med NEKTER atpåtil å bruke data. De skal KLADDE alt først.. 6000 ord... :o

Aaaargh, så frustrert jeg blir!!!!!

De sier at de får mer oversikt, men saken er at INGEN av de kan noe om data, og bruker det ALDRI..

I dag har sambo og jeg kosa oss.. Sto opp tidlilg, og har sløva hele dagen. Hadde oss en kjapp vask av leiligheta, før vi reiste å kjøpte en trådløs telefon.. :D

Deilig å slippe den forbaska ledninga..

Var på på bakeri og spiste lunch, innom dyrebutikken å kjøpte litt leker til Aicka og bare koooste oss..

Slike dager liker jeg.

Det regna som F ute, så vi tente i peisen når vi kom hjem, så her ble varmt og godt.

Nå har vi spist bacalao og sett video..

Med andre ord har det vært en goood dag.

Nå reiser jeg til Oslo snart også. Dvs den 24. oktober. Gleder meg. Venninna mi og jeg har bestemt vi skal gå på Otto Jespersen showet, noe som sikkert blir kjempe morsomt.. :D

Tjobing til dere alle!! Skal stikke innom dagbøkene deres snaaaart, å se hva som har skjedd i det siste.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du og sambo'n har kosa dere rettelig idag....øh, igår? Det er vel søndag nå?!?

Håper dere får en fin natt og søndag og :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg.

Ville bare hilse på jeg... Er også Sunnmøring og kan skrive under på at vi er hyggelige og rause mennesker.

:-) anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Sunnmøringer rause? Jeg har da vitterlig fått den oppfatning at folk flest anser sunnmøringer som gnien... Norges utgave av skotter...

Men forøvrig, sunnmøringer er vel like ulike på dette område som alle andre.

Nemlig.

(og jada, til de som måtte lure, jeg er fra Ålesund jeg også, der som Skulsa bor)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEI PÅ DEG, SNUPPA MI!!!

Endelig er jeg online igjen - det er søren meg en mnd siden sist jeg var innom KG!

Heldigvis har vi jo snakka litt på telefon da, så kontakten er ikke helt borte...Men jeg venter fælt på å bli litt mer aktiv på nett igjen.

Det blir dessverre ikke mye nett på meg framover heller, men nå har jeg i allefall muligheten! Holder som du vet på for fullt i huset, men det er langt igjen...Uff...dette har tatt innmari lang tid syns jeg, men det blir jo bra da! Skulle sende deg noen bilder, men kabelen til kameraet mitt er borte så jeg får ikke lagt inn bildene dessverre...Må lete litt mer etter den...

Håper det står bra til med deg om dagen, Skusla, og at planene for neste helg fortsatt står ved lag?

Nå må jeg stikke igjen - korte besøk som vanlig - skal jobbe på SFO i dag igjen - Det er bra for pengekassa!!! :D

Savner deg jeg, Skusla, og savner KG...Håper vi snakkes snart igjen!

Ha en fin dag, vennen min!

Klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow, det er lenge siden jeg har vært innom her ser jeg... :oops:

Skamme seg Skusla!!! :fy:

Først så må jeg si TUSEN takk for alle koselige hilsner dere har lagt igjen... Jeg blir utrolig glad hver gang jeg ser hvor mange som har vært innom..... :D

Så kost at du også stakk innom da Anna.. Sunnmøringer er fine skapninger.. Å noen er vel gniene, men IKKE VI NEI.... :wink:

Kom gjerne innom igjen.

Ja, hva kan jeg fortelle siden sist?? Jo, vi har ENDELIG levert inn oppgava.... :tommelsmil:

Å det var jammen godt..

På slutten trodde jeg at jeg skulle EKSPLODERE flere ganger, :kjempesinna: å det er siste gang jeg jobber med ett par av de..

Så inni hampens mye unnasluntring og fullsendig idioti skal man lete lenge etter.

Jeg er sikker på at vi kunne vært ferdig med oppgava for en uke siden, hadde det ikke vært for enkeltes inkompetens. Vi delte opp oppgava, sånn at vi hver fikk en del hver vi skulle gjøre hjemme. Til og med drøftingen, konklusjonen, gruppeprossessen og innledningen delte vi. Men hun ene gjorde ALDRI sine deler, eller dvs hun gjorde den største delen, men meget meget sent, og derfor fikk hun bare i oppdrag å skrive innledningen hjemme. Den var på ca 5 linjer, for den skal ikke være større.. Hun brukte EN UKE, og kom på skolen Onsdag, og hadde ENDA ikke gjort den.

Så hun satt seg ned for å skrive den, mens vi andre gjorde en del finpussing og litt forandringer på drøftingen. Der satt hun i TRE FORBANNA timer... Å når hun ENDELIG var ferdig, å vi spurte om hun kunne hjelpe til med det vi gjorde sa hun at hun ikke hadde noe å bidra med, å satt seg til på internet i stedet. :klaske:

Jeg dro hjem, og ble sittende her å lage innholdsfortegnelse, litteraturliste, gjør de aller siste forandringer og ting som trengtes, fant fram standarforsiden, å skrev ut hele oppgava.

Da vi møttes dagen etter for å kopiere den ( den skal leveres i to eksemplar) og legge ved noen vedlegg, sat thun å fortalte at hun var SÅÅÅÅ sliten etter dagen før osv.. Trodde jeg skulle slå.... :sinna:

Makan!

Ellers så er jeg nå gått ut i permisjon.. Legen min gav meg faktisk forbud nå.. Han hadde vært i kontakt med Riksen, å de hadde blitt enig i at det er uaktuellt at jeg skal ut i praksis nå, og at det er på tide at jeg begynner å ta det med ro og tenke på helsa.

Så jeg ringte skolen, å de hadde full forståelse. Heldigvis for det da.. Men jeg skal sikkert ta noen eksamener til jul og sånn da, sånn at jeg får mest mulig unnagjort, og hvertfall har NOE å henge fingrene i....

I dag har jeg vært kjempe flink, vasket hele leiligheten, støvsugd, vaska gulvene, rensa sofaen og laga god mat til meg og min kjære- Tenkte jeg skulle gjøre det i morra, sånn at sambo skulle "få lov" å hjelpe meg :ler: , men det er jo KAMP I MORRA....

Så da går det ikke.

Kampen begynner kl. 15.00 og sambo har avtalt med noen andre at vi skal oppover klokka halv tolv.. :o

Det er ventet 10000 stk, så det er vel nødvendig at vi kommer så tidlig for å sikre oss gode plasser ( eller plasser i det hele tatt for den saks skyld.) Nå irriterer det meg at vi ikke kjøpte sesongkort med faste plasser gitt...

Men men, vi får gjøre det neste år, når ny stadion er på plass...

Det blir nok en stor happening. Ålesunderne er ganske opptrekt etter en del sleiv bemerkninger som enkelte Molde spillere har lirt utav seg til avisnene i det siste, så det blir ett HAT oppgjør uten like.

Vi slo jo Molde sist, så vi har jo en sjans. Å vinner vi med mer enn to mål, passerer vi de på tabellen.... :Hehe:

Så vi krysser fingre og håååååper på det beste.

Har begynt på en ny type antidepressiva igjen også. Efexor. Jeg trodde jeg skulle få sjokk når jeg leste de vanligste bivirkningene.. Det var ikke mindre enn FEM setninger der.. Nestn komisk..

Jeg har bare stått på de i to dager da, men jeg er kjempe skeptisk og jeg blir kvalm av de... Hmmm..

Ikke bra.

Ellers går jeg å venter på at mensen skal dukke opp.. Å jeg håper jeg ikke får den når jeg skal til Oslo...

Det blir nok helt for jævlig å få den, å da vil jeg helst være hjemme..

Jeg HÅPER jeg får anledning å møte dere jentene mine når jeg kommer nedover, Middis, Kverula, Eowyn...osv osv..

Det er ikke sikkert jeg får tid, men jeg skal prøve så godt jeg kan. Har jo gledet meg masse masse til å se dere da..

Men nå er bestevenninna mi blitt syk.. Hun er jo gravid, så de mente at det KANSKJE var svangerskapsforgiftning. :(

Jeg håååper det ikke er det, men hun skal på sykehuset igjen på fredagen... Så da får vi se.

Jeg skal hjelpe henne med en del ting når jeg kommer nedover..

Men jeg lover å si fra i god tid.

OM ikke, så kommer jeg nedover igjen om bare noen uker da, å da hadde det jo godt an å møttes da... :)

Ett møte MÅ VI HVERTFALL få til"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :Nikke:

Nei, nå skal jeg gå å skifte på sengen, før Nytt på Nytt begynner.

Takk igjen, for alle koslige hilsner her.... :klem2:

Stor fredagsklem fra Skusla.

Ps. Lillian, tusen takk for mailen.. Jeg skal svare snarest!!!

:hoppe::hoppe::hoppe:ÅLESUND- MOLDE 3-1 :hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Ja, mamma forteller om disse kommentarene enkelte Moldespillere har utav seg, så her er det litt av et oppgjør ja. Forøvrig sier hun at folk sier man må møte opp tre timer før kamp, så jeg skjønner godt at din "medbestemmende" sier det tidspunktet han gjør. Trudde max lovlig grense på den stadion var 9000 jeg, men de stapper på en måte "uendelige mengder mennesker" oppi skogen da....

Skal se kamp på tv jeg da, siden den stadionen er litt langt unna meg. HEIA AAFK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Fotball er morsomt! Kos deg masse!

Skjønner godt at du ble :frustrert: over hun på gruppa di. Hadde jeg måttet jobbe med ei slik....... oj, oj, oj!!!

Alt bra? Sånn etter forholda, vaffal?

Håper du får ei flott helg med mye kos!

Mange klemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i boka mi!

Vil ønske deg en riktig god helg! :D

Her i nord har det snødd ganske mye i natt, så jeg skal ut og kose meg i nysnøen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...