Gå til innhold

Skusla's dagbok...

Skusla

Anbefalte innlegg

Hei på deg, Goooo'jenta mi!

Først så blir jeg lei meg når jeg leser i dagboka di...Du har det ikke lett til tider, og det virker som om smertene dine har vært uutholdelige en god stund nå...Men så blir jeg så glad av å lese dagboka di også, fordi du alltid er så blid og positiv, og skriver masse som er moro å lese.

Jeg har sagt det før, men jeg sier det gjerne igjen: Skusla, du er ei kjempejente - full av humør og tæl!!! Det er aldri trist rundt deg - alltid en god stemning.

Men, sånn på tampen...Du må ikke slite deg ut da, vennen...Det er lov å være trist og nedfor. Jeg vil ikke at du skal være for hard mot deg selv ved ikke å tillate deg å føle deg deppa...Jeg tror som du selv sier, at ditt gode humør er med på å hjelpe deg til å takle smertene - men du må loooove meg, Skusla, at du ikke er for hard mot deg selv. Det har du ikke fortjent, vet du...

Har skrevet en mail til deg i dag jeg, så det er jo ikke vits for meg å gjenta her.

Håper du har det bedre i dag, og at du koser deg på fridagen din!

OG TENK AT DU SNART SKAL REISE DA!!!! Gleder meg med deg, Skusla!

Kjempeklem fra ei som savner deg og KG...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uuuuups, måtte skynte meg å redde dagboka mi til topps igjen. Var på GOD vei mot side TO... :o

Takk for alle koselige hilsner alle sammen... :D

Kverula, du er den besteste! Kost å prate med deg i telefonen i sted... :wink:

Ja, hva kan jeg skrive om i dag da???

Var å klipte meg på Onsdagen.. Jeg ble, om jeg skal si det selv, RÅKUL.

Stripet det i kule farger og bleika tynne, tynne, tynne striper ved siden av det mørke, så de kom ENDA bedre frem.. Ble strålende fornøyd ja! Til og med PAPPA likte det... :ler:

Nå har jeg handlet inn nesten alt jeg skal ha med meg bortover... Kjøpte en super stilig dongeribukse og en matchende genser til nevøen min + at stemora mi kom med MASSE klær han skal arve fra lillebror. Til niesen min hadde jeg jo EGENTLIG kjøpt noe da, men jeg fant så mye fint i går. Så jeg kjøpte en nydelig rosa, høyhalsa genser i myk ull, en liten rosa Ole Brumm veske og matchende belte + litt sånn jentedill-dall; armebånd og hårsrikk ol.

Så en del norske ting som kaviar og donald pocket, melkesjokolade og lakris osv osv.

Har fyllt en hel enorm bag bare med ting til de.. :)

Blir mer å kunne fylle opp tilbake det da.. :sjarmor:

Jeg føler meg bedre enn jeg har gjort den siste uka nå heldigvis. Det har vel litt med at jeg gleder meg tror jeg, og ikke minst at jeg skal bort herfra en stund. Er lei hele denne byen her nå...

Kunne sååå godt tenke meg å flytte. Både sambo og jeg har snakka om å flytte ett år til Oslo, men vi kan ikke pga kattene. Syntes ikke det er rettferdig at jeg først skaffer meg to katter for så å flytte fra de, selv om det bare er ett år det blir snakk om.

Sambo sa at vi kunne leie ut leiligheten til noen dyreelskere og at de kunne ha kattene, men jeg er fremdeles ikke sikker på at det er det rette for meg. Dessuten hadde jeg savna de I HJEL..

Norwegian Airlines har jo begynt å fly herfra, og om jeg ikke har hørt HEEELT feil så skal de ha en kampanje fra November til midten av Januar minus jula da selvfølgelig, med priser rundt 150 kroner faktisk.. Så da kan jeg heller ta meg noen turer nedover tenker jeg... :D

Nå har akkurat sambo og jeg vært på salongen og plukka med oss en haug med hårprodukter.. Ble ganske mye ja, men men.. Som han sier: Litt svinn må man regne med... :ler:

Jeg har faktisk begynt å strikke... :o

Nevnte vel det såvidt i siste innlegg.. Vel jeg strikker skjerf. Med tyyykt garn. Eggeskall lignende farge. Har strikka tre nøster allerede, så det går fort unna... Feilen jeg har gjort er at jeg har strikket det ALTFOR bredt. Så det blir nok ett skjerf jeg bruker når jeg fryser hjemme. Som ei gammal kone, med skjerf/ sjal rundt skuldrene... :ler:

Men det blir fint.

Det er faktisk litt terapi å sitte å strikke.. Jeg konsentrerer meg sånn at jeg glemmer alt annet.

Får dessverre ikke ta med meg strikketøyet på flyet pga sikkerheten, så jeg tenkte jeg skulle kjøpe mer garn og pinner der borte, så strikke ett skjerf til.. Nå med litt farger og litt smalere... :D

Så ett kjempe fint ett i forrige ukes KK, men ettersom jeg ikke akkurat er noen kløpper med pinnene, så blir det litt innvikla for meg.. Rett, rangt osv osv.. PØH, strikker rett fram jeg.. Men farger kan jeg skifte.. :ler:

Gud jeg hater de forbaska vaskedagene i dette huset her.... :evil:

Har gått i mange dager nå å venta på å få vasket klæææææær- Hater å måtte begynne med det i siste liten.. I morra og Søndag er det første mann til mølla der nede, så jeg får begynne tidlig å være frampå.. Har enda en goood del igjen å vaske. Vi skulle jo egentli ha fiksa det elektriske der nede for lengst, men nå er eletrikeren vi bruker selvfølgelig sykmeldt.. Å han er så billig at vi kan nesten ikke bruke noen andre heller. I tillegg skulle han ha vært her og fikset noe her oppe i leiligheta. Vi har fremdeles bare ETT lys på stua som virker.. Ikke akkurat noe leseplass..

Håper vi får fiksa det når vi er tilbake.

Vel, nå ser jeg at svigerinna mi har sendt meg noen linker på car-rentals som jeg må sjekke ut her, så da avslutter jeg. Mest sannsynlig skriver jeg ikke mer her før jeg reiser så ALLE FÅR HA DET KJEMPE FINT SÅ LENGE OG KOSE DERE MASSE.. DET SKAL HVERTFALL JEG...

KLEM TIL DERE ALLE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Skusla!

Vil bare innom og ønske deg en riktig god tur til Atlanta!

Kos deg sammen med familien din og kooooos deg glugg ihjel med all shoppingen :hoppe:

Håper dette blir den vitamin-pillen du trenger for å holde deg frisk leeeeeenge etter hjemkomst! :kgsmil:

Gleder meg allerede til å få lese om turen din her i dagboka di!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å snakke litt med deg på MSN igjen. Sender deg en mail eller melding i morgen.

Ha en KJEMPEFLOTT TUR!!!!

Kos deg utrolig masse og legg bekymringer igjen hjemme.

*STOR KLEM*

:kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte jeg skulle redde dagboken min som faktisk var havnet paa side TOOOO...... :o

Deeet gaar ikke an..

Har skrevet en hilsen paa PM om hvordan vi har det, saa..

Vi har det kjempe fint ja.. Dagene gaar utrolig fort. Jeg har ikke faatt handlet saa masse enda, men denne uka faar sambo og jeg litt tid for oss selv, ettersom alle skal tilbake paa jobb og skole/ barnehage. Da skal vi paa Outlet malls og tilbake paa ett kjopesenter vi var paa Onsdag.

Her er utrolig mye kult.

Jeg har kjopt meg to vesker, en sort bukse og litt smaa dill, og mer skal det bli.... :ler:

Er og blir en shoppoholiker.

Smertene er dessverre som for, men i tillegg saa funker ikke medisinen min som den skal her borte, av en eller annen merkelig grunn... Saa jeg vet ikke helt hva jeg skal gjore...

Jeg KAN gaa til legen her borte, men det vil mest sannsynlig koste meg naermere 300-400 dollar.. :o

Aa det tror jeg ikke at det er verd....

Niesa mi ja, gud hun er saaaaa nydelig. Om jeg faar en jente en gang saa haaper jeg at hun ligner paa henne.

Hun plukker opp ord og uttrykk fra broren sin, saa her om dagen da vi satt i bilen og nevoen min drev aa plaget henne litt, kommer PLUTSELIG kommentaren: Stop fucking with me *****.... :o

Vi trodde vi skulle do av sjokk, aa sambo og jeg holdt paa aa forgaa av latter...

Ikke helt heldig fra en tre aaring, men......

Jeg skal skrive mailer til dere naar jeg kommer hjem, for jeg faar dessverre ikke sjekket outlook adressa mi..

Skal bli godt aa komme hjem ogsaa da.. Borte bra men hjemme best. Heldigvis saa gaar alt kjempe bra med baade kattene og hunden, saa vi trenger ikke bekymre oss...

Haaper alle har det bra.. Savner dere.

Stooor klem fra Skusla.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Zalomine
Tenkte jeg skulle redde dagboken min som faktisk var havnet paa side TOOOO...... :o

Deeet gaar ikke an..

Får redde den igjen jeg da, siden den var falt ned til side to, igjen. Må oppdatere den mer da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, du får gå på walmart :lol: det har jeg også lyst til. *kjempemisunnerlig*

Jeg håper at du råkoser deg, trass plagene.

Og husk: Shop to you drop

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille, gode Fredagsbarn.. :D '

Takker og bukker masse for du reddet dagboken min fra side TO... :rosasmil:

Ja, det er lenge siden jeg skrev her nå.. Har kommet hjem fra USA nå og det var godt å være tilbake.. Er enda litt preget av Jetlag da men..

Siste dagen var vi på Outlet mall'et og jeg handla MASSE fint.. :D

Strålende fornøyd. Var veldig overaska over hvor billig det var der. Fikk Prada sko, to andre par designer sko og ett par Gucci solbriller til en MEGET god pris..

Ja, her sitter jeg.. Med influensa.. Ikke noe særlig. Jeg våkna i dag med tett nese, feber, slapp i kroppen og sløve øyne.. Snufs snufs... :cry:

Har også begynt med den gruppeoppgava som jeg ikke fikk tatt i vårsemesteret med noen fra 2.klasse. Veldig stressende men morsomt. Det blir litt suring og krangling, 4 sterke personligheter skal samarbeide om ett prosjekt, men men.. Heldigvis så er det bare to uker igjen til vi skal levere det.

Tror det kommer til å bli ei kjempe spennende og god oppgave.

På Lørdag skal Skusla gå modell.. "Hovedsalongen" til sambo skal ha visning foran 500 mennesker. Det skal bli spennende. Det er ett "Back to the sixties" opplegg, så det blir spennende å se hvilke klær og frisyre vi får- Jeg skal gå sammen med søskenbarnet mitt som også skal være med...

Kommer til å være DRIT nervøs.. :ler:

Har ikke så masse mer å skrive om akkurat nå, er litt lite oppfinnsom. Det frister mer å lage set en STOR kopp kakao, nyte varmen fra peisen å krype under teppet i stolen å se Sex og singelliv. SÅ det skal jeg gjøre....

See ya. :D

Stor klem fra Skusla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Kakao ja.. DET frister. Pledd også, men det har jeg sittet under siden jeg kom hjem. Problemet er bare at sånn "ferdigpulverkakao" har vi ikke, og melka viste seg å ha klumper i seg, så i så fall må jeg UT først....

Forøvrig har jeg ikke slike kanaler at det er sex og singelliv på tv'n min, jeg karakteriserer det som at det ikke er noe som helst på tv'n min jeg i dag (må sjekke en gang til, jeg kjeder meg maaaaaaasse)

Det virker som om du har hatt en flott tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk vennen.... :D

Har sendt deg mail forresten....

Hmfp..... Jeg HATER å ha influensa... :evil:

Feber og dritt.. Fysj.

Idag har jeg bare lagt inne og kjeda meg. Hatt besøk av en venninne, og det var kjempe kost, gjort en del ang prosjektet som vi holder på med, funnet fram til artikler og lest en god del..

Å nå gjenstår det å hoppe i loppekassa.. Har en laaaang dag i morra..

Sender en STOOOR klem til alle som har skrevet hilsen i dagboka mi........ :D

Natta da alle! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hjem snuppa :vinke:

Så flott å høre at dere har kost dere masse i utlendighet, men så trist med de smertene da....Men det gikk sikkert bra likevel det, for du er jo bare tålmodig du :D

Håper du får en kjempefin lørdagskveld (selv om den snart er slutt nå), og at du koser deg resten av helga også.

Stor klem fra meg :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! :vinke:

Så bra at moteshowet gikk bra. Gleder meg til å se bilder av deg skikkelig sminka og fjonga opp. Du er tøff som tør å gjøre sånt da, vet ikke helt om jeg hadde turt. :roll: *litt pyse*¨

Håper Osloturen går i boks. :Nikke:

*klemmer*

Middis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem! :D

Beklager at jeg ikke har sendt mail eller vært innom i det siste, har bare hatt litt for lite ork og litt for mye i huet :ler: Ikke at det er noen unnskyldning, men :lol:

Så flott at du hadde det fint i USA - men det hadde jeg jo regnet med uansett, da :D

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops:

Er du kommet hjem?

Jaja...der ser du hvor mye jeg følger med! :lol:

Flott og lese at du har hatt det bra.

Var sikkert en super tur!

Har du blitt bedre av influensaen?

Sånt er utrolig kjedelig og få.

Glad jeg har holdt meg frisk hittil, bare vært sånn små-syk.

Ha en god dag, Skusla vennen!

Klem fra MarianneE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...