Anna Lovinda Skrevet 15. august 2003 #461 Del Skrevet 15. august 2003 Gratulerer så mye med snart foreatående forlovelse , Skusla.. Skal du til NY? Befinner meg selv på dette kontinentet og det kan anbefales. Klemz, Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. august 2003 #462 Del Skrevet 15. august 2003 Grattis Skulas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. august 2003 #463 Del Skrevet 15. august 2003 Så spennende med forlovelse på gang! Heldige du som skal ut og reise Skusla, og så USA da, kjenner visakortet vibrerer bare jeg tenker på det Det var et utrolig flott innlegg du skrev på generell debatt: hva KG har lært deg(eller noe i den duren) Det du skrev om at RL og KG ikke er så langt i fra hverandre når det kommer til stykket har jeg tenkt på selv mange ganger. Vi engasjerer oss her inne, på godt og vondt. En stor forskjell er at vi uttrykker oss skriftlig og derfor kan vi lete tilbake til hva noen sa en gang for lenge siden. Det vi hører hviskes mye fortere ut, så det skrevne ord er sterkere. Ha en riktig god helg Skusla, håper formen er fin nå :D Klem fra Mie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. august 2003 #464 Del Skrevet 15. august 2003 Hei du! Skjønner at du har hatt noen tunge dager denne uka...Det var ikke no gøy å høre... Håper du føler deg bedre nå, og at den infeksjonen ikke ble no' av. Innom KG en liten tur nå, og tenkte jeg skulle innom noen dagbøker da vettu - og da er din selvskreven naturligvis. Titta akkurat på bildene av Aicka du sendte for en tid tilbake - hun er så nydelig. Viste henne til søstera mi, og hun syns også hun var skjønn. Spent på hva hun har lært seg siden sist! Skikkelig lærenem den hunden din! Ellers går det trått med oppussinga. Ble 3 dager med jobbing denne uka, så da har dagene fløyet fra meg. Men det blir jo snart fri igjen da...og da kan det være godt å ha de få, men kjærkomne kronene...Satser på å starte å male panelen i gangen i helga. Har 3 vinduer jeg skulle ha malt også, men jeg drøyer så leeenge som mulig. VINDUER ER NO' DRITT Å MALE! Mye mer moro med det som SYNS bedre! Ønsker deg ei kjempefin helg, vennen min - håper du har det bra! :D :kysse: Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2003 #465 Del Skrevet 15. august 2003 Hei vennen! Hvordan går det med deg? Håper det går bedre med deg nå, uten for mye smerter. Åh, det må være en god følelse å gå å vente på et frieri da gitt. Høres ut som du har det veldig bra sammen med han, og jeg gleder meg til å lese om den dagen frieriet skjer. Ønsker deg en riktig god helg jeg! Stor klem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 15. august 2003 Forfatter #466 Del Skrevet 15. august 2003 Hei alle sammen og kjempe takk for koselige hilsner og lykkeønskninger.. Jeg gleder meg til det skjer... :D I dag har det vært en snål dag. Den har gått så fort.. Sto opp klokka ni, og vips var klokka halv tolv. Så jeg la meg i badekaret, og der sovna jeg selvfølgelig.. Som vanlig det. Våkna halv ett og hadde det travelt. Skulle avgårde og fikse neglene mine klokka halv to, og jeg hadde en hund som måtte luftes. Heldigvis kom sambo hjem før han skulle og tok over, så jeg fikk bedre tid. Hadde meg en lang prat med broren min idag også. I dag er det jo bare en mnd til jeg reiser og jeg syntes det har gått fort... Håper bare de siste ukene også går like fort..... :D Gratulerer så mye med snart foreatående forlovelse , Skusla.. Skal du til NY? Befinner meg selv på dette kontinentet og det kan anbefales. Klemz, Anna Skal ikke til NY nei Anna.. Bor du i USA????????? Skal til Atlanta.. Der bor broren min, så jeg skal besøke han og familien.. Tantebarnet mitt var syk i dag også.. Så hun hadde lagt med feber og omgangssyke hele natta og hele dagen. Hun ville sååå gjerne snakke med tante Skusla, men det var ikke mange ordene jeg fikk utav henne nei. Hun satt å halvsov på pappas fang. De har forresten fått seg en valp de også.. Det var en fæl historie. Ett vennepar av broren min og kona hadde vært å besøkt ett vennepar av seg. På kvelden hadde dette venneparet til venneparet ( ja jeg vet.. men det går ikke an å forklare det på annen måte.. ) hatt en liten fest for de som var på besøk.. Der hadde det vært en J*VLA DRITT som hadde hatt med seg en liten hund. Den var bare mellom 6-8 uker, altså bare en liten baby. Denne DRITTEN hadde sittet hele kvelden å slått, sparket, ydmyket og dyttet denne lille valpen. Så kompisen til broren min hadde til slutt blitt rasende forbanna og sagt at om han ikke stoppa å plage den stakkars, forsvarsløse valpen kom han til å ta den fra han. Å den DRITTEN stoppa selvfølgelig ikke, så som sagt så gjort de tok han med seg de. Men dessverre kunne ikke de ha den, så da fikk broen min den.. Heldigvis bærer den ikke noe særlig preg av mishandlingen. Om de tar han i nakkeskinnet så hyler den noe sinnsykt da, noe de fant ut. Så det gjør de ikke igjen nei. Hunden har fått navnet Thursday og det er UMULIG å se hvilke rase det er.. Det er en blandingshund da, men ingen anelse hvilke mix det er... Den er brun, og helt herlig... Hva ER DET MED ENKELTE MENNESKER??????????? Jeg blir så forbanna når jeg hører slik.. Nå er jeg ekstrem med hensyn til dyr da. Hadde det vært opp til meg hadde jeg hatt leiligeheten her full ( jeg har jo nesten det da.... ), å jeg elsker dyr over alt på jord, men HVORDAN får ett menneske seg til å omtrent torturere ett lite uskyldig vesen??? Hvordan?? Jeg klarer ikke forstå det... Man leser om så mye sånn at jeg blir helt kvalm. Katter som blir pint i hjel, hengt opp i trær, klipt halen av... Nei jeg fryser på ryggen av bare tanken. Enkelte er rett og slett syke. Heldigvis har broren min en hund fra før.. Susie Q. Å hun har tatt seg av lille Thursday, morsinstinktet... hehe. Men også Susie hadde blitt mishandlet som valp. De fant henne på ett hundesjelter.. Der var hun en meget redd og puslete liten vofs. Så de klarte ikke annet enn å ta henne til seg.. Eller det vil si svigerinna mi og sønnen hennes sto med Susie i armene og gråt opp mot broren min, så han hadde ikke noe valg... Ellers så er jeg gressenke i dag.. Sambo er ute med gutteklubben igjen. De har jo sammenkomster en gang i mnd'en, men forrige helg hadde de jo sommerfest, så det blir denne gangen to helger på rad. Jeg har ingenting i mot det jeg. Liker å være alene. Koser meg, ser litt på tv, sitter på Kg, leser litt og koser med dyra mine... Dessuten har sambo godt av å komme sammen med gutta litt oftere enn han gjør.... Har sittet og sett siste episode ever av Inspector Jack Frost.. Liker den serien jeg.. Han er små vittig han der Frost. Men nå er det slutt... Pokker. Først Den tredje vakten og nå denne.. Å fredager som som regel har sååå lite å se på på tv da... Nei, nå våkna lille vofsen min her, så jeg må vel ta meg en tur ut med henne så hun ikke tisser på gulvet... :D Hun begynner faktisk å bli ganske flink nå, og sier mer eller mindre fra når hun virkelig måå på do. Selvølgelig skjer det ulykker, opp til flere for dag, men det er bare slik man må regne med... Vi ser forbedrninger og det er det viktigste... Håper ALLE har hatt en kjempe fin fredagskveld og får en goood helg.. Stor klem til dere alle! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 16. august 2003 Forfatter #467 Del Skrevet 16. august 2003 " E gikk å vasa rundt i byen, men plutsli kom e på. Det var fotballkamp på Myra å der spilte Aafk. E kikka på klokka, så at det va like føøør, så e praya ei drosje å ropte: Få ut finger'n å kjør- Det gikk i sneglefart oppover, å e banna som en prest, hoppa utav bilen, galloperte som en hest. Å like før kampen starta; tok ei pølse å slo me neeeed, dommern blåste i fløyta å så begynte det. Å et var korte, lange, flate balla og een som e rund, heia Åååle, heia Ålesund. Heia Åååle, heia Ålesund Før e fikk spist opp pølsa e det mål til Ålesund, å stadionuret vise bare FJORTEN sekund. Å kem det va som scora, ja det fikk e ikkje meed. Men like etter la dei på med ett og to og treee. Ja årets Aafk-lag e sannlig vært å se, å hver eineste søndag så raaase e avsted. E telle heile uka, hvert minutt, hvert sekund, til å komme opp på myra for å se på Ålesund Å et var korte, lange, flate balla og een som e rund, heia Åååle, heia Ålesund. Heia Åååle, heia Ålesund Vi e fylkets beste lag, kem tvila på det? For både Hødd og Molde, dei får oss til å le ( hihihihihi) Å me opprykk til høsten, når serien e slutt, kan vi slå oss skjøl på bryste å si : En ekte Ålsund's gutt- Til slutt så vil vi takke, vårt kjære publikum. Takk for hjelp og støtte, dåkke e ett UNIKUM. Å en gang utti oktober, da vinne vi på Ullevåll, vi e'kje flau for å si det, men det e vårt store mål. Å et var korte, lange, flate balla og een som e rund, heia Åååle, heia Ålesund. Heia Åååle, heia Ålesund " Snart på vei opp på Myra for å se Ålesund mot Rosenborg.. Ja for DET kan bli spennende. Bana ser ut som en svømmehall.. Gleder meg.. ALLE FÅR KRYSSE FINGRENE FOR AT ÅLESUND SLÅÅÅÅÅR ROSENBORG..... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 16. august 2003 #468 Del Skrevet 16. august 2003 Rosenborg må jo slå Ålesund....... Vil bare ønske deg en strålende helg, jeg, Skusla Kjempekoz, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 16. august 2003 #469 Del Skrevet 16. august 2003 Ville vært KJEMPEKULT om Aafk slo Rbk ja! Det krysser vi fingre for. Brann spiller borte denne helga, så jeg skal høre radio og se på nettaviser jeg, sambo er i stavanger. Krysser fingre i massevis jeg : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2003 #470 Del Skrevet 16. august 2003 HEIA AALESUND - SELVFØLGELIG!!! Stikker straks på fotballkamp sjøl jeg...men ikke no' SÅ viktig da...hehe :D GOOOD HELG DA, SKUSLA! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 16. august 2003 #471 Del Skrevet 16. august 2003 Hei Skusla! 1000 takk for hilsen i boka mi! Ble kjempeglad da jeg så det! Ååååå! Så spennende med en kjæreste som hinter om forlovelse!!! Husker, med kribling i magen, dagen vi forlovet oss. Det var så romantisk og koselig! Håper du får det fint på kamp! Har forstått det sånn at dere har det riiiimelig vått hos dere om dagen! Skal danse en soldans i håp om at dere får litt penere vær! Ellers håper jeg du får en fortreffelig lørdagskveld! :D Klem fra Smurfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. august 2003 #472 Del Skrevet 16. august 2003 Med stor glede kan jeg påpeke at: Aafk-RBK: 0-1 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 16. august 2003 #473 Del Skrevet 16. august 2003 Med stor glede kan jeg påpeke at: Aafk-RBK: 0-1 :D *kniiiiiis* Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. august 2003 #474 Del Skrevet 16. august 2003 0-2 til RBK, ja...... Kniiiiser litt med Lillian, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 16. august 2003 #475 Del Skrevet 16. august 2003 Og noen av oss registrerer dette med sorg (dog forventet var det jo) og medfølelse. Jaja, Skulsa, bedre lykke neste helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 16. august 2003 Forfatter #476 Del Skrevet 16. august 2003 FAEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN..... De fortjente det.. Hvertfall etter perstasjoner i andre omgang.. Lillian og MarianneE: Fy skam dere.... :fy: Vurderer å ikke være venner med dere mer.... Neida, men dette var ille, for gutta kjempa ganske bra i PERIODER. Men huff.. *Skusla deler ut sørgebånd til Fredagsbarn...* La oss bære dette i denne sorgens time.. Dessuten ble vi sittende fast der oppe.. Inneparkert mellom fire biler. To foran og to på siden.. Ja også rekka bak da... HVEM sto foran oss??? Jo spillerne, som selvf. var de SISTE ut av de 8700 folka som var på kampen... Så vi ble sittende en time å vente i bilen... *tapptapp tapptapp* med fingrene... Men så var det Kim Deinhoff som var den som gjorde at vi IKKE kom ut, å han var faktisk litt søt, så da tilga jeg han tvert. Sambo derimot.. Nope... Hehe, heller ikke de som satt på med oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 17. august 2003 #477 Del Skrevet 17. august 2003 Jammen, atte......jeg er ikke så veldig inn i fotball, jeg.....men det eneste laget jeg bryr meg bittelitt om er RBK....... Unnskyld..... :oops: Vil du være venner med meg likevel? Lillian :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 17. august 2003 Forfatter #478 Del Skrevet 17. august 2003 Men HVA POKKER HAR SKJEDD MED DAGBOKA MI??? DET SER JO UT SOM DEN HAR BLITT STRUKKET I EN STRIKK.... HJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP.......... :cry: LILLIAN: JAAA, jeg vil være vennen din fremdeles... :D Uten tvil engang!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 17. august 2003 #479 Del Skrevet 17. august 2003 Ta vekk noen av Eeeeene i Fa..... så blir det smalere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 17. august 2003 #480 Del Skrevet 17. august 2003 Nå må du få ordna her da, så jeg får lest litt. (U got mail.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå