Skusla Skrevet 9. august 2003 Forfatter #441 Del Skrevet 9. august 2003 MONJAAAAAAAA.... Vennen min, hvordan står det til????? SÅÅÅ lenge siden sist.. Ble kjempe glad for hilsen. Hvordan går det med bryllupsplanlegging??? Snart nå.... Vel vel... I dag har jeg vært EKSTREMT sløv.. Mangler energi og så er det så vaaaarmt her. Har vært på Don Donna å fått meg ny bag. En diiiger Samsonite bag med hjul. Så jeg er fornøyd. Nå kan jeg pakke masse til USA turen... I går var jeg først i byen en tur sammen med bestevenninna mi, tok med bofsen og koste oss.. Så var jeg inne hos hennes foreldre på kvelden.. Kjempe koslig.. Sto opp ti over seks i går.. Våkna og fant ut at dette var ett supert tidspunkt å stå opp på... Det beit meg i rævva senere.. For i fem tiden var jeg steik trøtt... Fikk ei lydbok i posten også... Dikcie Dick Dickens. Radioteateret framfører... Supert............. Liker helst å lese selv da, men det var utrolig morsomt å ligge på verandaen og høre på. 4 cd'er- Hva naboene måtte tro er en annen sak... I kveld er det fest i gutteklubben til sambo. Sommerfest, og hawaiiparty. Solgt masse billetter, men jeg skal ikke.. Tror sambo helst ville hatt meg med da, ettersom alle vennene våre skal og masse masse andre folk. Men jeg orker ikke.. Dessuten må noen være hjemme med hunden. Så jeg får besøk av bestevenninna mi, noe som er myyye kosligere tror jeg. Jeg skal varme bagels og t-brikser, servere masse ferskt pålegg som jeg har vært i ferskdisken på mega å kjøpt. Te og frukt.. Gleder meg... Syntes det er koselig å bare slappe av jeg da.. Kjedellig kanskje? Men vi stikker kanskje innom festen en tur senere. Lokalene den skal være i ligger like nedenfor her jeg bor, så det kan være vi gjør det. Frister IKKE å drikke hvertfall... Burde ha ryddet litt her, men jeg ORKER ikke.. For varmt for sånn tull... Kommer sikkert innom senere jeg.. For øyeblikket har jeg ikke så mye fornuftig å skrive ser jeg..... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. august 2003 #442 Del Skrevet 9. august 2003 Det hørtes ut som en veldig koselig kveld, Skusla. Kose deg masse med god mat og besøk..også vofsen da selvfølgelig. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 9. august 2003 #443 Del Skrevet 9. august 2003 Hei Skusla ! Takk for hilsen i boka mi ! Så leit at du har så mye smerter ! Men veldig bra at du har så godt humør og skikkelig stå-på-vilje! Ser at du er fornøyd med seier over Stabæk- min kjære var ikke så fornøyd med det kan du si ! Han kom nokså slukøret hjem fra match ! Men det må jo bli en vane snart - så dårlig som Stabæk spiller nå for tiden. Heia KVIK Halden, sier nå jeg ! God helg til deg også ! Klem, Trude ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 10. august 2003 Forfatter #444 Del Skrevet 10. august 2003 Aaaaaaaahhhh... FOR en super kveld jeg har hatt..... :D Etter jeg skrev her tidligere så hjalp jeg sambo å finne noe å ha på seg til Hawaiifesten.. Endte bare opp med en drit kul lys creme/ beige skjorte med kinakrage og åpning ( der knappene liksom skal være) ned til brystet og så er den liksom hel nedover, sånn han må ta den over hodet.. Hehe, ikke så lett og forklare. Å så en beige shorts / capribukse. + beige/ brune sko.. Han var så fin atte... ( men kanskje ikke så veldig Hawaii-ish..) Venninna mi kom ca klokka 8 og jeg laget en good kvelds til oss. Hadde som sagt handla inn masse pålegg, så vi satt her og koste oss skikkelig. Mamman hennes driver en kjøkken forretning og der selger de en sånn serie jeg samler på, med brødbokser og bokser til å ha mel, kaffe ol. Veldig spesiell- laget av keramikk eller noe sånn lignende.. Vet ikke hva det heter.. Så hun hadde sendt med venninna mi en sukkerboks- til å ha sukker i selvf.. De er råådyre, bare brødboksa koster over 1000 kr, og jeg FIKK den .. :o Spurte hvorfor jeg fikk den, og da sa hun fordi jeg hadde vært så snill med dattra hennes.. :o Syntes det var UTROLIG koselig, og jeg ble veldig, veldig glad... :D Gikk en liten tur med bofsen i det nydelige kveldsværet. Ble sittende her å prate masse. Hun har til tider litt vanskelig for å åpne seg, tror hun er redd for at jeg/ folk skal tro hun klager. Noe hun ALDRI gjør... Men hun har det ikke så lett bestandig.. For tiden er vel bedre å si. Så hun åpnet seg masse i kveld og det tok jeg som ett stort kompliment.. Tror det var godt for henne å få pratet litt også, at jeg lyttet til henne... Så vi satt her til sambo ringte klokka kvart på ett, da var han på vei hjem.. Opp gjennom bushen.. Å han var FULL gitt.... Jeg trodde jeg skulle le meg hjel.. Så han babla om at han og dama til en kompis hadde sittet å pratet om hvor babysjuke de var og lagt masse planer... Så hadde han visst møtt ei barndomsvenninne av meg, som jeg ikke har hatt kontakt med på mange år.. Hun hadde stoppet han og spurt etter meg. Hun hadde hørt jeg var syk og lurte litt ang det da. Så hadde hun sagt hun hadde så lyst at vi to skulle få litt kontakt igjen.. Vet ikke om det bare var fylleprat fra hennes side da, men jeg ble glad jeg.. Kunne godt tenkt meg å få kontakt med henne igjen. Husker på barneskolen så mye moro vi to hadde det. Bestevenninner var vi.. Så vi har mange minner sammen... Faktisk så var det HUN som fikk meg til å begynne å røyke... Fy.. I morra skal vi på badestranden sammen med mamma og en venninne av henne.. Hun hadde vært der i dag.. Litt utenfor her jeg bor, på en øy ligger det en UTROLIG fin badestrand. Jeg har ikke vært der siden jeg var liten, så det er på tide.. Mamma påstod at der var krystallklart vann og greier... Så jeg lovde at jeg skulle bli med de ut dit. Sambo og bofsen skal også bli med, selv om det kommer til å bli travelt. Får jo ikke fred når vår lille skjønnhet er med... Gleder meg til det. Det er ikke ofte jeg reiser på badestranden faktisk. Selv om her er mange å velge i, og været har vært usedvanlig fint, som alle andre steder i landet. Men nå skal jeg altså.. Skal bli herlig å ligge å sole seg, bade og bare slappe av sammen med mamma.. Å herrejøsses, sambo begynte å snakke om FORLOVELSE i dag igjen... Vi satt i bilen på vei til kjøpesenteret der jeg skulle få ny bag. Så var det ett eller annet vi hørte på radioen,og han sa: Ja jeg kunne GODT tenke meg å forlove meg med deg. Jeg er så sikker på at dette er det store og at jeg vil dele resten av livet mitt med deg. Det er jeg også, sa jeg.. Men jeg vil ikke forlove meg bare for å gjøre det liksom. Det er det altfor mange som gjør. Forlover seg bare for at det er fint ut liksom. Om jeg skal forlove meg, skal jeg gjøre det fordi jeg skal gifte meg. Har alltid hatt den troen, og den står jeg for også.. Anyway, jeg sa noe av det til han da og han sa seg fullstendig enig.. Da vi kom inn på kjøpesenteret så sier han: Kan vi ikke gå innom gullsmeden å se på ringer da?? Bare liksom.. eh.. ja.. for å se liksom... Joda, det gjorde vi... Fikk sett på noen, men jeg er kresen tydligvis, for det var ikke så mange jeg likte. Så på diamantring også. OGSÅ etter hans forslag. Han ville vite hvilken "stil" eller TYPE ring jeg liker.. Så jeg fant en da.. Å den va helt nydelig.. *Sukk, drømme, sukk og atter sukk* Forelska jeg dere.... Det er så deilig! Takk for hilsen Trude.. :D Joda var veldig fornøyd med seieren over Stabæk ja... På tide vi fikk en seier... Fikk forresten mail fra hun på endometrioseforeningen i dag også. Hun som er ansvarlig for medlemsbladene og kontaktpersonene .. Min historie skal visst være med i neste medlemsblad.. Ikke med navn eller noe, men bare historien. Det blir jo spennende, men litt skummelt også. Hun visste ikke enda NÅR bladet kom ut, men jeg er medlem jeg, så jeg får det i posten.. Dessuten skal jeg jo sikkert bli telefonkontakt personen for endoforeningen her i Møre og Romsdal- eller Ålesunds distriktet, jeg vet ikke enda. Men maskinen hennes hadde visst kræsja så jeg hadde ikke hørt fra henne på så lenge, så det var jeg som skrev til henne først... OM jeg blir sånn kontaktperson, så er jo det spennende.. Må lese meg litt frampå da tenker jeg.. Jeg har jo en del peiling på sykdommen, og hvordan den virker, men jeg vet langt fra nok. Men det hjelper de vel meg med tenker jeg... Nå har sambo sovnet hører jeg.. Det Zzzzznorkes fra soverommet... Fristende å gå å legge seg da ja... :-? Men klokka er masse, og jeg må PRØØØØVE å stå opp i rett tid i morra, så vi kommer oss på stranden i nogen lunde rett tid.. Håper alle har hatt en like SUPER kveld som det jeg har hatt, og at dere sover godt i natt. Sender som vanlig Jon Blund videre, så om det er noen som trenger han er det bare å lokke med en Fjorlands middag så kommer han som ett skudd.... Natta da alle vennene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 10. august 2003 #445 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg har også lyst på stranda!! Hjemme (alrså hos mine forelder, altså samme by som du bor ja) så er det jo en helt kurant sak å komme seg til badestranda, man tar med seg badetøy og går. Der er nok en del folk fra før, men alltids plass til oss. Her jeg bor nå består en slik utflukt av en busstur, til en overfylt badeplass med en million mennesker på.... Og så har jeg en samboer som mener vannet må hodle minst 30 grader før han skal vurdere det, så han vil ikke være med i nærheten av stranda engang Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. august 2003 #446 Del Skrevet 10. august 2003 Hei vennen! Tusen takk for koselig hilsen og kake *gomler i meg siste rest nå*. Håper du får en fin dag på stranda. Det er ikke direkte strandvær her idag, men det er godt og varmt likevel da. Stoooor klem til deg snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2003 #447 Del Skrevet 10. august 2003 Heisann! Hvordan har du det i dag? Skal krysse alt jeg har for at prøvene på sykehuset gikk bra. Syns du er så flink som klarer å holde motet oppe tiltross for alt. Høres ut som du har en utrolig snill og god kjæreste også. Det unner jeg deg virkelig! Kos deg på stranda i dag da vennen! Klemmer fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2003 #448 Del Skrevet 10. august 2003 Den kjolen du hadde lagt ut link til, var forresten helt nydelig! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. august 2003 #449 Del Skrevet 10. august 2003 Skulle bare innom og si du har fått mail, jeg :blunke: Kjempeklem til deg!! Koz, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 11. august 2003 Forfatter #450 Del Skrevet 11. august 2003 Hei alle sammen... Takk for hilsner.. Å takk for mail Lillian. Leste den i sted.. Kjempe kost å få mail fra deg vennen min.. Orker ikke skrive mye i dag. Har V.O.N.D.T. Lurer på om jeg har fått tilbake den pokkers infeksjonen jeg hadde for en stund tilbake siden.. Den er j*vlig.... :cry: Hadde det fint på stranda i går. Var der ikke mer enn ett par timer da, men det var koselig. Bofsen koste seg, spiste sikkert kroppsvekta si i sand da men... Dagen i dag er ikke så mye å skryte om... Ha det fint alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. august 2003 #451 Del Skrevet 12. august 2003 *kremt* venter på et frieri, vi, Skusla. Skjer det snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 13. august 2003 #452 Del Skrevet 13. august 2003 Hei skusla :D Takk for koslig besøk i medisinskapet,jeg sitter nå her med alle mixturer og tabletter.Trist at du har det vondt jeg kan gi deg en trøsteklem tablett hvis det letter litt for deg. Jeg og gubben falt totalt for Sunnmøre og kankje vi flytter til Hareid.Steikje fine gardine vet du klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 13. august 2003 #453 Del Skrevet 13. august 2003 Hei vennen min! Hvordan går det med deg???? Er så bekymret for deg...Jeg håper virkelig ikke den infeksjonen kom tilbake!!! Men duuu....Når skal din kjære fri da? Venter og venter i spenning. Og når han i tillegg har begynt å prate om det...Så spennende! Åh, kan tro jeg var irritert idag...Dro til Oslo idag, UTEN regnjakken....Var helt fint vær her, men da toget nærma seg oslo, så åpna himmelen seg og det øste ned....Joda, den som raskt besluttet å ta en taxi fra nationaltheatret til høgskolen var meg. Jeg ble søkkvåt bare av å gå til taxiholdeplassen...SÅ jeg har vært kald og våt i hele dag....Så da jeg kom hjem var det rett i badekaret for å varme seg!*hihi', tror ikke jeg gjør samme feilen imorgen! Noen planer for helgen da? Blir alene i helgen, sambo skal jobbe. Men det kan jo være litt greit det også, så får jeg prøvd ut det...*utholdenhetsprøve*...Skulle gjerne dratt på overraskelsesbesøk til han, men siden han skal jobbe fra morgen til kveld, så gider jeg ikke. Kan bli kjedelig å bare sitte på rommet hans å vente på at han skal bli ferdig...Men heeey, jeg kunne jo funnet på noe med hun "gode" venninna mi"...Jaaa... Hvordan går det med bofsen? Vokser den seg stor?:)Tipper den koste seg skikkelig på stranden ja, mye spennende der! Vel vel, skal lage meg noe godt til kveldsmat. Håper du har det bra vennen min, tenker mye på deg. Skal prøve å bli mer aktiv på msn etterhvert, har bare vært mye stress de siste dagene. Ha en fortsatt fin kveld vennen! Stor klem fra meg og bebisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 13. august 2003 #454 Del Skrevet 13. august 2003 Hei Skusla! Er det giftermål på gang, hem-hem? > Da vi kom inn på kjøpesenteret så sier han: Kan vi ikke gå innom gullsmeden å se på ringer da?? Bare liksom.. eh.. ja.. for å se liksom... Joda, det gjorde vi... Fikk sett på noen, men jeg er kresen tydligvis, for det var ikke så mange jeg likte. Så på diamantring også. OGSÅ etter hans forslag. Han ville vite hvilken "stil" eller TYPE ring jeg liker.. Han herre må du forte deg og få smidd i hymens lenker, eller hva det nå heter!! Menn som drasser deg fra gullsmed til gullsmed vokser ikke på trær! Nei, men han høres snill ut, han samboern din God bedring! dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 13. august 2003 Forfatter #455 Del Skrevet 13. august 2003 Veeeel, frieriet ja.. Vi HAR vært å sett på forlovelsesringer da.. Etter hans ønske. I morra skal vi til en annen gullsmed å se på også.. Skulle egentlig i dag, men jeg har lagt hele dagen så.. Så da får vi se... Håper det skjer snart for nå er jeg sååå lei av å vente. Jeg TROR det kommer til å skje om ikke så ALTFOR lenge, men jeg tror også at han pønsker ut en god plan først. Han har sagt tidligere, når vi har snakka litt om det at det skal være ett frieri jeg ikke kommer til å glemme.. " A day to remember". Å hvis jeg skal være HELT ærlig så syntes jeg det skal være slik også. Ettersom det er han som skal fri, og jeg er ganske gammeldags på slikt, så skal det være skikkelig. Dette er noe HAN er klar over, og mener selv også da.. :D Fant faktisk flybillett i går til 5000 kr mindre enn den vi hadde bestilt. Å vi var så heldig at reisebyrået vi hadde bestilt av IKKE hadde skrevet ut billettene enda, pga at de ville vente til fristen den 18. August just in case liksom. Å det var pokker med flaks.. Det er ikke mange som gjør slik, men firmaet til sambo bruker dette reisebyrået så mye så det var kanskje derfor Så vi skynta oss å avbestille den, å bestilte på ebookers.com. Det var faktisk HELT samme ruta, samme dag, bare med Continential Airlines fra Newark i stedet for Delta. Å det BESTE AV ALT VAR AT VI BETALER 5000 KR MINDRE OG FÅR VÆRE EN DAG EKSTRA... Hurraaa... En dag til med broren min gjør INGEN VERDENS TING... :D Så jeg ble glad som en loppe.. Vi betaler 9750,- fra Ålesund og helt fram, med skatter og avgifter og avbestillingsforsikring.. Å det er TOTALT altså.. Så det var DRITT BILLIG... :D Flaks, flaks. Bestilte meg nye håndklær i går også. I fare for å høres ut som Minnie her, så bestilte jeg faktisk i egyptisk bomull. Har to slike fra før, og de er VANLIGVIS rådyre, men jeg fant ett tilbud på Linnen n things som var billig. 11, 99$ pr stykk for sånne medium, dusjhåndklær- Så jeg bestilte ett helt sett med 8 slike, 2 store badehåndklær, 6 "hårhåndklær" som jeg kaller de.. altså litt mindre igjen og to vaskekluter. Betalte 1700 for alt. Syntes det var ett KUPP .. :D Da kan jeg ENDELIG kaste alle gamle, sure, utvaska jeg har.. Jeg shippa de til broren min sin adresse, så jeg slipper å betale skatter for å få de inn i landet. Vet ikke om det går engang å bestille de til Norge jeg.. Uansett, da er de der når vi kommer dit og vi får de med hjem... :D Meget fornøyd med det.... Ellers så er det LIIITE å fortelle fra Skusla-heimen.. Jeg har stort sett lagt rett ut de siste dagene og er lei.. Jeg har ikke kontaktet legen enda, vil avvente. Jeg har smertestillende å ta og det er vel ikke stort de kan gjøre utenom å gi meg antibiotika. Å det har jeg igjen fra forrige gang om det skal være det. Men jeg ser det litt an. Jeg føler jeg MASER om jeg ringer så ofte, og det er ikke noe særlig. Det er ekkelt syntes jeg. Kanskje dumt av meg, men sånn er det bare. Å måtte kontakte legen sin hele tiden, for det ene eller andre er ikke noe særlig det skal jeg bare fortelle... Sto opp klokka 14.30 i dag faktist... :o Nesten flaut å si det. Men det var pga min tilstand da, ikke noe annet. Men jeg var SÅÅÅ irritert når jeg sto opp. Bra jeg var alene, ellers hadde jeg nok bitt hodet av alle rundt meg. Jeg HATER måtte ligge så lenge. Sambo og jeg dro en liten tur inn på dyrebutikken å kjøpte ett nytt bur til bofsen. Vi har ett, men det står her på stua, og det syntes vi er ok at det står der. Så for å sleppe å drive å drasse det med oss opp og ned, så kjøpte vi ett til. Mye mindre ett. Så nå blir det å prøve å få henne til å SITTE I det da.. Blir ikke lett.. :D Flytte til HAREID ja... Det er en liten plass det.. :D Har ikke vært der på mange år jeg, men det er vel en fin plass det tenker jeg... Hvorfor skal dere flytte da???? Om jeg får spørre?? :oops: Vel vel, da avslutter jeg.. Tenker å gå å legge meg, så jeg ikke sover hele dagen i morra også. Nitrist i grunn FOR JEG STO JO NETTOPP OPP JO.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 13. august 2003 Forfatter #456 Del Skrevet 13. august 2003 Å hei Dorian... :D Så ikke innlegget ditt før nå jeg.. Takk for kos hilsen!!! Ja jeg er heldig som har funnet han.. Verdens snilleste og beste, det er jeg sikker på.. Så hvem vet?? Giftemål blir det nok, det er bare NÅR jeg ikke vet... Utålmodig har jeg alltid vært så... Natta da... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 13. august 2003 #457 Del Skrevet 13. august 2003 Hei Skusla! Har kikket innom dagboken din, og tenkte det var på tide å skrive en liten hilsen! Håper formen din kommer seg til i morgen, og lykke til med et eventuelt frieri fra din kjære... han høres veldig koselig ut! Natta, sov godt! Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 14. august 2003 Forfatter #458 Del Skrevet 14. august 2003 " Når trollmor har lagt sine elleve små troll, og bundet de fast i svaaaanseeen. Da synger hun saaakte for elleveee små troll, de vakreste ord hu kjenner: O'ayayaya BOFF, O'ayayaya BOFF, O'ayayayaaay BOFF BOFF, O' ayayayay BOOOOFF... " ........... Hmmmmmm..... Niks det hjalp IKKE. La meg se: " So ro lillemann, nå er dagen oveeer. Alle barn i alle land, ligger nå og soooveeer. So ro, tipp og tå nå er dagen oooover. Reven sover også nåå med halen under hooodeeet." ( glemte jeg noe der forresten???? Har jeg GLEMT SO RO SANGEN???? :o , nei det kan ikke stemme.. Den er sånn... ) ....... NOPE. Det hjelper ikke den heller... Faaaaa*nnnnn.... Jeg får ikke sove jeg dere... :cry: Lys våken... Å det høøøljer ned utenfor, å blåser som om det skulle vært høst og greier. Jeg ELSKER å ligge å høre på det, under en varm dyne, og da får jeg ALLTID sove.. Men ikke nå nei..... *Snufs* *Skusla tørker tårene og får finne på noe lurt så hun blir trøtt om sider.. * Natta alle som sover godt.. Svarte pokker ta dere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 14. august 2003 #459 Del Skrevet 14. august 2003 En aldri så liten hilsen fra meg til deg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 14. august 2003 Forfatter #460 Del Skrevet 14. august 2003 Nå har vi endelig fått til laptopen å virke, så nå sitter jeg her i go stolen og skriver.. Morsomt. Vært en lang, men relativt god dag. Fikk da endelig sove til slutt i natt, men det tok sin tid.... :evil: Det som irriterer meg nå er at jeg ikke FINNES trøtt.. Skal ta en sovetablett og se om det gjør susen. Eneste problemet med det er at jeg da sover så utrolig tungt at jeg ikke våkner før langt på dag... Er det ikke det ene så er det det andre.. Har vært å kjøpt meg ny mascara i dag også. Har enda til gode å finne en jeg VIRKELIG VIRKELIG liker.. Har prøvd det meste og i begynnelsen er jeg ganske fornøyd, men så liker jeg de ikke lenger... Nå kjøpte en fra Clinique som jeg håper jeg vil bli fornøyd med.' Ellers har vi vært ute hos pappa og besøkt de i dag. Å det var jo koselig. Lillebroren min blir TRETTEN på mandag, så vi måtte få noen gavetips med han også må vite... Skal på faen kjøpe barbersaker til han for å gjøre han skikkelig flau... Ond søster ja... Det var ikke bare enkelt å skrive på denne maskinen, så jeg avslutter her før jeg blir irritert.. Mye styr Takk for koselige hilsner alle sammen. Håper dere sover godt alle sammen og at dere har hatt en super dag.. I morra er det FREEEDAAAG. Det liker jeg godt. Dessuten er det AKKURAT EN MND TIL JEG REISER TIL USA I MORRA OGSÅ... Åååååååååh, jeg GLEEEDER MEG SÅ FRYKTELIG... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå