Gå til innhold

Skusla's dagbok...

Skusla

Anbefalte innlegg

Gjest Zalomine

Det blir spennende å lese hva de finner ut av der nede.

Jeg tenker på deg hele tida, selv om jeg har vært fraværende litt sånn denne helga, men det er jo grunnet besøk, og det tilgis vel?

Håper det går bra.

Trist å lese at dere må vente med barn, og at det dermed bare blir vanskeligere, men, du skjønner hvorfor, og det gjør jo jeg også. Det blir jo ikke egentlig så mye mindre trist av den grunn da...

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

We love you and we're here for you!

Tenker masse på deg og håper alt går bra!

Å komme tilbake til SLIKE meldinger gjør meg så glad at jeg nesten må grine...

Det er godt å være tilbake.. Å enda bedre når jeg har fått så utrolig mange fine hilsner fra dere; Mie, Litago, Kverula, MarianneE, Dorian, Fredagsbarn og Marianne.... :kyss:

Det har vært to hektiske dager, det kan jeg bare si.. Var jo trøtt som en strømpe når jeg kom til Oslo. Ankom gardermoen klokka 07.50 og hadde ikke sjekka inn noe bagasje, så det var bare å hive seg på flytoget. Eneste problemet var at flytoget IKKE GIKK. Det var falt ned en ledning eller noe, så alle ble skyssa på busser.

Ok, ut på perongen der.. DEN køa, men heldigvis var jeg så kjapp at jeg kom ganske langt fram.. Så var bussen full.. da jeg sto nesten fremst, og en eller annen som jobbet der som peika på en anna buss. Å der, LØPER ALLE MENN I DRESS FORAN OSS ANDRE. KASTER SEG OVER GJERDET.. Snek som fa*n- Så jeg blir sinna.. Trøtt som jeg er.. Albua meg fram.. Hehe, JEG STO NESTEN FØRST SÅ IKKE PRØV DERE.... :sjarmor:

Vel vel, kom meg på bussen. Sovna.. Tok taxi fra Oslo S og til venninna mi.. Satt der og prata litt, så gikk vi oppover i Bogstadveien. Spiste lunch, handla ett par ting på Oasis, før vi måtte reise oppover.

Vel inne hos psykologen, som var min første time, ble jeg sittende i en dyyyp og god stol.. Dama var kjempe hyggelig og det var ikke sånn vanlig psykolog prat.. Litt om meg og mitt selvfølgelig, men også om smertene, og hvordan jeg opplevde de.

Så måtte vi til slutt avslutte for jeg hadde ingen anelse om hva jeg svarte på.. Var så trøtt at jeg var illrød på øynene.

Så jeg og venninna mi gikk ned å sjekka inn på hotellet. Kom først inn på rommet og der STINKA DET.. Viste seg at det ikke var gjort rent der, og senga var ikke redd opp eller noe. Å den lukta.. Å fyyyysj. :sur:

Så jeg fikk ett nytt rom. Greit rom. Hun foreslo at vi skulle ta oss en tur ned på Aker Brygge og sette oss der. Jeg tenkte at: Ja det hadde vært super koselig, men jeg er sååå trøøøøtt. :Gjesp:

Så hun beordra meg i seng og at jeg skulle ringe henne senere. Vi skulle jo på Kino.

Snakka med sambo og sovna. Han skulle ringe og vekke meg.. Å han hadde ringt han,.. Men jeg soooov og soooov.. Våkna klokka sju. :o

Da var det for sent for noe kino...

Men jeg reiste ned til de og venninna mi laget vafler mens vi så på Ungkaren.. Koste oss skikkelig.

Dro opp igjen i elleve tiden.. La meg, snakka lenge med sambo og så på tv før jeg sovnet.

Våkna 08.57. Ser på klokka.. Dette KAN da ikke stemme tenker jeg.. Ser på den igjen.. Hva er galt her tenker jeg så... ser på den ENDA en gang.. hmmmm.... ser på den EEEENDA en gang..

Å POKKER I SVARTESTE GRANSKAUEN, JEG HAR JO FORSOVET MEG JO..... :o Å jøssenavn, hvordan GÅÅÅR DETTE AN??? SER PÅ KLOKKA ENDA EN GANG.

Ok, Skusla.. Du har det TRAVELT.. Veldig veldig travelt. Ringer opp dit, sier jeg kommer så fort som jeg kan. Helt greit sier de.

Ringer ned i resepsjonen, spør peeent om jeg kan ha rommet litt lenger enn til tolv, også greit. Hiver på meg klærne mens jeg pusser tenner og vasker ansiktet... ( å det er ikke lett å gjøre samtidig skal jeg bare fortelle dere...)

Suser oppover, og er der ti over ni... Fysioen ler og spør om jeg har sovet godt ( rart men det SAMME spurte resepsjonsdama di, tenkte jeg... :ler: )

Så vi tar unna noen spørsmål, undersøkelsen og han sjekker holdningen min og musklaturen min fra topp til tå.

Han sier det ikke er vanskelig å se at jeg har smerter, men at noe av de MEST sannsynlig også kommer av spenning. Jeg spenner meg noe sykt. Å det vet jeg.

Var ferdig hos han ti på ti og hadde da en time til rådighet. Tusler ned igjen på hotellet, tar meg en dusj og steller meg litt bedre før jeg rusler opp igjen til neste time. Gikk også bra.. Har ikke fått så mange svar som jeg ville enda, men nå skal jeg ta en del undersøkelser her oppe, EEG, MR og noen andre og så skal jeg begynne med fysio. Så skal vi se hvordan det går.. Det blir nok en tur eller tre til nedover dit ja.

Så gikk jeg for å sjekke ut, og dro ned på Oslo S for å sette fra meg bagen min.. Så var det avsted for å møte KVERULA.. Var veldig spent og gledet meg fryktelig. Vi hadde noen utrolig hyggelige timer i Oslo. Satt ute på spiste goood kyllingsalat og pratet masse, shoppa en del, og koste oss i fineværet...

Håper vi møtes snart og mange fler ganger, for det skal jeg si; Kverula er ei utrolig hyggelig jente.... :D

Kom meg avgårde til Gardermoen, og fikk sjekka inn.. Kom til Vigra og der sto sambo og lille bofsen å venta.. Hun ble så glad hun tissa på seg.. :hoho:

Det skvetta rundt henne der hun stormet mot meg og var helt i hundre.

Så jeg tok henne med meg ut for å ta en røyk og hilse skikkelig mens sambo ventet på bagasjen min.

Å tror dere ikke at DE HAR KLART Å REVNE HELE TOMMY HILFIGER BAGEN MIN DA??? DET MANGLET SKO... DEN ENE YNDLINGSSANDALEN MIN.. :grine:

Borte.... + en del andre små ting.. Men den sorte, fiiine sandalen min.......... Som er helt perfekt til skjørt... Som jeg liker så godt... BORTE!!!!!!!!!!!!!!!!

Ringte å kjefta på de på Braathens og vi får tilbake på forsikringa, men likevel.. Jeg får ikke de skone tilbake likevel... Å jeg har lett og lett etter slike sko, som faktisk også er GODE å gå i.. :cry:

Helsike.

Kvelden har gått veldig fort... Sambo laga Calzone til meg, og det var nydelig godt.

Så har vi sett CSI og kosa oss ... Snakka lenge med mamma på telefonen og Eowyn på MSN.

Godt å være hjemme igjen, men som sist, så er jeg litt skuffet over oppholdet.. Det er langt å reise for så lite føler jeg..

At jeg var så utrolig nervøs før jeg dro hadde jeg egentlig ingen grunn til.. Var hverken skummelt eller farlig... :wink:

Men men, det er ikke bare bare syntes jeg da....

Nå får jeg bare prøve å klare skolen så godt som jeg kan.. Gjøre mitt beste.. Begynne med fysio.. Å reise til USA for å kose meg... :D

Man må se etter lyspunkter....

Tusen tusen takk for alle koselige hilsner alle sammen... Jeg har ikke ord... Dere er fantastiske alle sammen.... Å jeg setter enormt stor pris på det!

Natta alle sammen!

Stor klem fra den hjemkomne... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at alle undersøkelser gikk greit! Jeg krysser fingrene og håper at resultatene blir positive også.

Ja ikke positive på den måten at svaret er negativt altså, men positivt positive!!

*forklare, mumle, forklare, mumle* :o

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Skjønner at det virker som "å reise langt for lite", men likevel, det er da ting som er godt at blir gjort, i alle fall!

Og ja, "positive" negative tester er vel en fint ting det, kua vår :)

Huff, jeg lovet sambo "jada, jeg skal forte meg og spise nå" , emn måtte bare lese dagboka til Skulsa først. Gjett hvem som sikkert mister bussen i dag også? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dorian

:ler: Man må jo spørre seg åssen de greier å revne en BAG, disse flyselskapene?

Jeg har alltid lurt på hvordan det ser ut på det båndet FØR bagasjen kommer ut - kanskje det er en slags kvern innstallert like før åpningen, som knør bagasjen akkurat sånn passe? Eller et stempel som går ned med et smekk, *SMEKK!*, her er bagasjen din, med hilsen fra Braathens :samlebåndsmil:

Fint du er tilbake igjen, Skuzzl :briller:

Og det er da greit med alt som er unnagjort, er det ikke? :ler:

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Det finnes altså en knallbra Pondus stripe om det med fly og kofferter. Pondus står og venter på at kofferten skal komme på rullebåndet, og så stikker han hodet innenfor de der svarte gummigreiene som er foran der som koffertene kommer ut. Der står det to flyplass ansatte med hver sin slegge og hamrer løs.....

Helt hysterisk morsomt altså, hvis dere leser stripen og får med ansiktsuttrykkene!

Forstår godt at du er irritert Skusla, sist jeg skulle på weekendtur tok jeg med hardplast kofferten min selv om den egentlig var altfor stor. Men det er så utrolig kjedelig når ting&tang blir ødelagt.

Kjekt å ha deg tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte innom her og hvordan det hadde gått med deg. Kan godt forstå at du nesten er litt skuffet ja, har reist langt for lite, men samtidig så fikk du nå gjort noe da. Og du fikk nå hilst på Kverula :)

Håper du får positivt svar på prøvene dine Skusla. :)

Men hvordan flyselskap faktisk klarer å revne en bag er helt uforståelig, fy flate som de behandler bagasjen de faktisk har ansvar for. Nei helt sprøtt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen...

Alltid koselig å komme inn å se at så mange har lagt igjen koselige hilsner.. Tusen takk for de alle sammen.. :D

Det blir spennende å se ang prøver, og hvor lenge jeg evt må vente før jeg får kommet inn til de andre undersøkelsene.

Baggasjen ja... :evil:

Dere skulle SETT HVOR mye den var revna.. Det ser nesten ut som noen har stått med kniv å skjært den opp. Å det er ikke bare i sømmen den har revna nei... :roll:

Dagen i dag har vært kjempe kort.. Jeg har stort sett sovet! Tror nok den turen tok på kreftene mer enn jeg ante når jeg kom hjem i går.. Sovna i to tiden i natt.. Våkna i dag klokka halv to.. :o

Var fullstendig i ørska, og litt små sur for klokka var så mye. Men jeg sto opp, leste avisa og ble sittende her litt apatisk. Tenkte det var ett par ting jeg burde gjort, men orka ingenting.

Sambo kom å hentet bofsen, så jeg fikk litt fred, og han flira for jeg så så inni hampens trøtt ut. Lurte på om jeg hadde sett meg selv i speilet... :ler:

Fy til han.................. :fy: Ikke pent å le av samboeren sin, bare fordi jeg så ut som ei halvdau kråke med hentesveis...

Så jeg ble litt fornærmet, men da jeg gikk og faktisk SÅ MEG I SPEILET, så kunne jeg nesten ikke være fornærma lenger.. Jeg SÅ faktisk EKSTREMT trøtt ut... Som jeg hadde lagt seven feet under i ett par dager...

Så ringe ei venninne av meg. Hun skal i bryllup snart og har ingenting å ha på seg, så hun hadde hørt av ei anna veninne at jeg hadde så mange fine kjoler. Har jo kjøpt en del av de i løpet av sommeren. Så jeg fant fram alle kjolene jeg trodde hun ville like, noen sko som hørte til og sendte med sambo. Så jeg får se om hun finner seg en hun liker..

Så la jeg meg i badekaret.. Deilig med ett varmt bad, badeskum og ett nytt Henne for hånden... Men der sovna jeg igjen.. Våkna SOM AAAALLTID med vann i nesen. Det skjer HVER gang.

Sto opp, og så kom sambo hjem. Jeg ble sittende i sofaen på lillestua og prate med han.. Ene pusen lå på magen min og koste. Så SOVNA JEG DER OGSÅ.. Midt i en samtale.. Våkna en time senere med teppe over meg, pusen i armkroken og at sambo kom med en stor kopp kaffe til meg.. Klokka var da blitt halv sju...

Så jeg har sittet å sett på tv og er atter en gang tilbake foran pc'n.. :ler:

Klarer ikke holde meg unna må vite.

Tenkte jeg skulle ta en tidlig kveld i dag... Det er bare det at ettersom jeg har sovet hele dagen så vil jeg gjerne være oppe litt til. Tror nok ikke det skal bli noe problem å sovne i kveld, bare jeg klarer å LEGGE meg....

Må ut på flyplassen i morrra med den revna bagen.. Så da får jeg vel se. Penger for tre sko, og ett par kremer som også mangler skal jeg hvertfall ha.. :x

Ha en flott kveld alle sammen.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, vennen min!

Synd med den revna bagen :-?

Skal bare innom en bitteliten tur før jeg legger meg, skulle bare si at nå har jeg ENDELIG sendt deg en mail :P Sorry at det tok litt tid....... :oops:

Snakkes, lille venn!

Sove godt, da :D

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Har du reiseforsikring, Skulsa? Flyselskapet skal nok uansett ordne dette med baggasjen din altså, men det går så mye fortere og enklere dersom man har en god reisefrosikring (da får du pengene derfra, og så må de sloss med flyselspaet etterpå...)

Mamma var på vei til spania for første gang i sitt liv, "alene" (dvs, en grunne mennesker som skulle på behandlingsreise/kurs, men altså uten pappa eller noen andre hun kjente spesielt godt) og oppdaga på gardermoen at kofferten var helt ødelagt, den kom ut på båndet med klær tittende ut overalt... Men, hun viste bare frem kortet fra europeiske, og fikk ny koffert og hjelp til å pakke om på stedet. Det mangla heldigvis ikke noe særlig fra hennes koffert da, men hun kunne jo ikke dra viderer med den slik den var...

Uansett, det ordner seg nok, de må jo erstatte det de har mistet for deg. Bare krangle litt med dem...

Ikke sov i hele dag da, skulsa-vennen vår. Det er jo fotballkamp i kveld også! (Husker ikke om det er borte eller hjemmekamp jeg, vet at Brann spilelr i tromsø, men den går på tv "nesten direkte" (det er jo tv2))

Uansett, ha en flott dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Sover IKKE nå Fredagsbarn... Sitter å ser kampen på Web-tv nå, å fikk akkurat se Morten Moldskred LOBBE inn over Stabæk- HAHAAAAAAAAAAA......... :hoppe:

Håper IKKE at Tromsø vinner mot Brann, så jeg sierogså.. Liker ikke Tromsø jeg... :sjarmor:

Joda jeg har forsikring.. Var ute på flyplassen i dag med bagen min. Snakket med de på telefonen nå, og jeg skulle sende de ett brev med hva som var borte og prisen. Det ble godt over tusen kroner så..

Dessuten skulle han sende meg en rapport om bagen og den var det bare å ta med til Don Donna eller Frank Shultz her i Ålesund, å så fikk jeg igjen ny bag. Det var en Tommy Hillfiger bag, jeg TVILER på at de har, men da får jeg vel velge meg ut noe annet tenker jeg..

Ny bag og nye ting får jeg hvertfall, å det skulle egentlig bare mangle.

Har vært like trøtt i dag, men jeg har ikke sovet fullt så mye... Mamma kom hit i halv ett tiden i dag, og jeg satt her like trøtt og med like stort morra tryne som i går... :ler:

Fikk tatt meg en dusj og stelt meg litt, så vi tok oss en tur til byen... Mamma spanderte ny genser på meg på BikBok. En kjempe fin turkis genser. Helt enkel- rund hals.. Veldig fin...

Så gikk vi å kikka litt i butikker før vi gikk ned på en cafe, og kjøpte mocca kaffe og en cookie. Satt ute og koste oss. Var ikke sol, men det var godt og varmt. Sambo kom med bofsen, å da ble vi plutselig omringet. Jeg hadde henne på fanget, og det kom HELE tiden folk bort å skulle hilse på å prate. Så det å ha hund er ekstremt sosialt har jeg funnet ut... :ler:

Sambo har støvsugd her, skiftet på senga og ryddet, mens jeg har sittet halv apatisk foran data'n ... Han er så flink atte... Så jeg har fremdeles verdens godeste og snilleste kjæreste..

Så takknemlig for han ja....

Nei nå begynner visst andre omgang av kampen her, så jeg får sette meg til rette med farissen min og heie...

Heiaaaa Åååål'suuund-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Ja, den kampen vant dere jo utmerket flott :) 2-4 :)

Heier på Brann alt jeg kan jeg, for tromsø skal slett ikke vinne, det skal Brann gjøre, men enda har ingen fått et enste mål der.

Ja, klart det bare skulle mangle at de erstatter tinga dine, men det er kjedelig å ha mista dem uansett i alle fall :(

Jaja, du har en snill og god kjæreste... Det har jeg også, men støvsuger gjør han ikke ofte nei...

Kos deg med seieren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HURRA VI VANT.... 4-3 OVER STABÆK. Å det, mine venner, var supert.. Skulle bare ønske de klarte å VINNE I SERIEN OGSÅ.

Sånn var det i fjor også.. Da kom vi jo til semifinalen i cupen, røyk ut mot Vålerenga.

Men da vant vi jo alt anna også... Og rykka opp...

Deilig kveld.. Slappet av. Skulle få besøk, men det kom ikke likevel. Tar det igjen i morra...

Har rydda i skapet IGJEN. Fått sambo til å bære ned litt klær som ikke trengte ligge i skapet.. Bruker det aldri, men det KAN jo hende en gang liksom kanskje kanskje... :sjarmor:

Sett på Sex og Singelliv, og på LOVE CRUISE.. :o Hva i alle dager, sier bare jeg... Hva slags PROGRAM er det da??? Første gang jeg har sett på det, å det var jo litt av en underholdning det. Masse back stabbing amerikanere som bare snakka dritt bak ryggen på hverandre.. Jøss og jøss.. :roll:

Tok med meg Aicka og gikk en lang tur også. Det var faktisk veldig deilig.. Men hun liker ikke gå plasser hun ikke har gått før, så jeg måtte bære henne litt..

Lova sambo at jeg skulle komme å legge meg innen ti minutter, og det er nå over en time siden.... :oops:

Så jeg får vel gå nå.. Så jeg FORHÅPENTLIGVIS klarer å komme meg opp FØR elleve i morra... I wish... hehe

Natta da alle sammen. Håper dere sover godt på puta og drømmer fine sommer drømmer.

Sambo har skifta på senga i dag, så det skal bli deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeilig å legge seg..

Stor koooos til alle i hop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er oppe jeg så....... :D

Å klokka er enda ikke åtte. Vært oppe lenge allerede.. Siden kvart over seks.

Så her er det ikke snakk om å stå opp til NORMALT tidspunkt nei.. Enten oppe langt på dag, eller grytidlig..

Vært ute med bofsen, lest avisa, vært på nettet å lest avisene, å sittet her...

Finnes heller ikke trøtt... Hurraaa! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen:)

Ikke bare jeg som våkna tidlig idag ser jeg! Fikk melding fra min gravide venninne inatt, da var de på tur til sykehuset...var vanskelig å få sovne igjen da! Har våknet og sovnet flere gang i løpet av natten, utrolig irriterende... :x

Ja, så så jeg jo på sporten igår at Aalesund vant, kjempegreier! :blunke:

Hvordan går det med deg da vennen? Hvordan er formen? Håper mine kryssefingreogønskeoveraltpåjordatskuslaikkeskalhadetvondt-tanker er blitt overført! :wink:

Så at du regner med flere turer inn til Oslo, da må vi treffes neste gang du kommer!!! Det hadde vært superkoselig.

Tenkte å begynne å vaske litt rundt her for sambo kommer hjem, er greit å få det unnagjort for helgen liksom! men så er det så vaaaanskelig å slite seg vekk fra pc'n, er så mange interessante debatter på gang her nå ser jeg :ler:

Skal prøve å komme på msn i løpet av dagen hvis jeg får tid, har så dårlig samvittighet for at jeg ikke kom på igår, jeg så på var online, men jeg var i helt elendig form og senga nærmest ropte på meg.

Håper du får en fin dag vennen, kos deg med bofsen og pusen! :D

Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

HEI!!!

HVAA??? Jeg posta et innlegg sånn ca etter Fredagsbarn og før Dorian sitt - og det er BORTE!!! :o Hvordan kan det ha seg??? Leste forresten i dagboka til Middis at hun også hadde mista et innlegg...

MEN i allefall - JEG HAR VÆRT INNOM DEG!!!

Nå skal jeg spise middag, men ville bare titte innom deg først!

Klem, Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heja. stikker innom for å ønske deg en god helg:)

og trist med de ynglingssandalene dine. Jeg mista ynglingsskjerfet mitt jeg da min bagasje var helt ødelagt. kjipe flyfolk altså. *kaste litt slemme ord på dem*

pen avatar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Skusla - vennen!

Nå har jeg fordypet meg i de sidene i dagboka di som jeg har gått glipp av i det siste, og jeg må si det har hendt litt av hvert siden sist.....puh.....

Så koselige venner du har som sender blomster på døren, men de har du iallefall fortjent, for det var jo en god nyhet og du er jo bare toppers du også.

Håper de finner ut noe etter undersøkelsene i Oslo, men selv om du syntes det var en lang reise for så lite fikk du jo møte Kverula da. Høres ut som om dere hadde det skikkelig hyggelig sammen :D

Går det bra med voffsen? Det er så koselig med valp...."Valpen" min blir 2 år i september, men jeg ser nå fortsatt på han som valpen jeg da :ler: Tror han er valpen når han blir 10 også jeg...hihi.

Så synd at dere må vente med baby, men jeg er sikker på at når tiden kommer og dere kan prøve går det helt sikkert bra. Og det blir sikkert en skjønn liten krabat tenker jeg :wink:

Sender noen "håperskuslaikkeharvondtlengervibber" jeg også.

Håper du og samboeren din får en flott helg!

Stor klem til deg vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...