Skusla Skrevet 1. august 2003 Forfatter #401 Del Skrevet 1. august 2003 Kverulaaaaaa... Min skjønne! Der var du jo!! :D Så du hadde prøvd å få tak i meg.. Men jeg var innom en venninne som reiser på sjøen i går.. Syntes hun er STEINTØFF jeg altså. Reise på fiskebåt i tre mnd'er sammen med en brautete mannfolk gjeng som ikke har gjort noe annet i årevis. Så da måtte jeg lage en liten forundringspakke til henne. Så jeg samla sammen ALLE mine beste og morsomste bøker, masse godteri som jeg vet hun liker, masse prøve flasker fra estetique, en cd'walkman med batterier, ett koselig kort fra meg + en liten bamse hun kan ha på ensomme netter langt uti gokk.. Pakket det fiiiiint inn i Ole Brumm papir, festet på to søte stjerner- en blå og en rosa, sammen med kortet. Vofsen spiste opp ene stjerna da, men... Arh, jeg er så TRØTT i dag.. Sitter her å febrilsk prøver å våkne. Skal på legen om 34 minutter og jeg har ikke kommet meg ut av denne stolen her.. RÆVA I GIIIR SKUSLA.. HEPP HEPP HEPP! Blir gretten når jeg maser på meg selv! :x Jaaa jeg SKAL gå på badet nåååå... Slapp av! Tamtitaaaam, ti tam tam taaaaaaaaaam... *plystre plystre* Overskya her i dag.. La lalaaaaa.... OK, farvel så lenge... Wish me luck på legen.. Lurer på hvorfor jeg sier PÅ legen jeg.. Det heter da vitterlig HOS. Jeg har da ingen intensjon om å være PÅ min egen lege..Kinky! Å ikke minst .. *grøss* fysj.. Hos hos hos.. Til legen. Skal til til til.. Nei NÅ altså. KOM DEG AVGÅRDE SKUSLA, DIN LATE BANAN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. august 2003 #402 Del Skrevet 1. august 2003 Bøker, ja! Den om Familien West har jeg lest. Den er bra, men ekkel. Om du liker slike bøker , så har du jo en bokklubb som heter Virkelighetens Verden! Der har de slike bøker. Mannen og jeg elsker krimbøker. Koser oss når vi sitter i vær vår ende av sofaen under et teppe og leser hver vår bok. Du bør lese: JonathanNasaw: Kall meg bare Max Alt av John Grisham Jo Nesbø Kakkerlakken Kommer med flere anbefalinger snart! En god dag ønskes deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 1. august 2003 #403 Del Skrevet 1. august 2003 Hei vennen! Hvordan har dagen din vært da? Håper du har hatt det fint. Fikk en fin bytur sammen med sambo, var å kikket litt på mammaklær og sånt. :D Jammen ta, litt av en nabo du har (eeeh, hadde?)da!! Huff, da er han jammen dristig som drar med seg slike folk til sitt eget hus, hvor naboer kan se rett inn til han...Er jo bra at han er blitt tatt da ihvertfall! Når reiser dere til USA da? Heldiggrisen, blir sikkert godt å komme seg bort littegrann, få noe annet å tenke på. Selv om du lever med smertene hver dag, så kan det jo hende at litt andre omgivelser gjør det piiiittelittegrann bedre. :blunke: Åh, i ettermiddag har jeg vært kvalm, jeg som trodde det hadde gitt seg Nånei, ser ikke ut til at bebisen vil være snill med mamma nei! Men det er en god følelse, jeg vet at kvalmen kommer av noe godt! Men det hjelper meg faktisk å ta en Kornmo kjeks eller to, da blir det litt bedre. Hvordan går det med vofsen da? Den var så skjønn, så ut som en skikkelig kosevofs! Nå skal jeg tasse på kjøkkenet å hente meg et stort glass brus (trosser sambo litt, får egentlig ikke drikke brus ved datamaskinen :blunke: ), se litt mer rundt på KG om det er noen artige diskusjoner jeg kan hive meg med på. Håper du har det bra! Stor klem fra ei som er kjempegla' i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. august 2003 #404 Del Skrevet 1. august 2003 Snarvisitt innom for å ønske deg EN FANTASTISK HELG! Nyt solen hvis den skulle titte frem. Klem meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 2. august 2003 Forfatter #405 Del Skrevet 2. august 2003 Hei alle.... Takk for koooooslige hilsner. MarianneE: Har virkelighetens verden en hjemmeside? Vet du?? Takk for tips. Grisham har jeg lest mye av. Skriver veldig godt. Skal fyke inn å se om jeg finne de andre du sa.... :D Kom gjerne med fler tips om du har vennen.. Tar mot alt med takk!" :D Veeeel, så veldig positive nyheter fikk jeg IKKE HOS legen i går. Jeg MÅ vente med baby... Han tør ikke la meg gå uten smertestillende i så mange mnd'er ettersom de ikke vet så mye enda. Dessuten så må jeg tenke på babyen, den kan jo ikke komme ut som ett narkovrak heller. Jeg er ENIG med han , ingen tvil om det. Det er bare trist. Han sa at smertene mine MEST sannsynlig ikke vil bedre seg så mye bare for jeg blir gravid, og jeg ville da ende opp å sitte i rullestol om jeg skulle gjøre noe den tiden. Dessuten har de tatt så mye av livmorhalsen osv at meg at de må ved ett evt. svangerskap sy meg igjen til 34-35 uke og jeg må ligge hele tiden. Smertene er allerede invalidiserende sa han, og å gå uten å kunne ta noe særlig annet for det ville være å pine meg selv. Jeg kom til å bli så tappet for energi og krefter at det heller ikke ville være bra for barnet. Det skal liksom taes av på en god måte og jeg skal ha energi til å være en god mor. SÅ jeg må dessverre vente... :cry: Jeg FORSTÅR OG AKSEPTERER DET, men det er vondt. For jo lenger jeg venter jo større er sjansen til at jeg ikke får egne barn.. Han sa også at Å BLI gravid ville mest sannsynlig ikke bli lett, og ettersom vi MÅ vente nå så kommer det til å bli ENDA hardere og vanskeligere. Det må kanskje snakkes om prøverørs og i værste tilfelle kanskje adopsjon. Tanken på å gå gravid, kjenne det lever inni meg er noe av det jeg så gjerne vil oppleve. Det er så urettferdig at jeg kanskje IKKE får det.. Andre føder hele tiden, mange som ikke FORTJENER barn, og som behandler barna sine stygt.. Mens mennesker som VIL OG ØNSKER barn av hele sitt hjerte får problemer. Hvor er logikken i det da????????????? :evil: Vel vel, har hatt lillebroren min som overnattingsgjest fra i går til i dag.. Å jeg er UTSLITT.. Han blir 13 år om ett par uker og er i den VÆRSTE provosere fasen.. Gjør HVA HAN KAN for å irritere meg, og jeg, ja jeg, idioten, lar meg irritere. Men sånn må man vel bare regne med. Han har sagt han skal begynne å banne nå, for han er jo snart tenåring og skal begynne på ungdomsskolen må vite... Nei, nå må jeg gå ut å nyyyyyte finevære her... Det er litt mørke skyer her, men solen kjemper for å komme frem.. Det er varmt og godt. Sambo og jeg skal gå tur i byen sammen med bofsen vår. Lillebror skal ned på kaia og fiske. Fiskedilla.... Ha en flott dag alle sammen. Stooor klem fra MEG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 2. august 2003 Forfatter #406 Del Skrevet 2. august 2003 HVA SYNTES DERE OM DENNE KJOLEN? http://www.christiane.no/2002demetrios2.shtml# Nederst i midten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2003 #407 Del Skrevet 2. august 2003 VI SKAL KANSKJE TREFFES, VI SKAL KANSKJE TREFFES! *Kverula synger* JEG KRYSSER FINGRENE FOR AT DET GÅR I BOKS, SKUSLA! ENDELIG!!! GOOOD HELG TIL DEG!!! - og du, takk for en kjempekoselig prat! -------<---<---- Klem til deg fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. august 2003 #408 Del Skrevet 2. august 2003 HVA SYNTES DERE OM DENNE KJOLEN? http://www.christiane.no/2002demetrios2.shtml# Nederst i midten. Rett og slett nydelig! Men, personlig ville jeg hatt på stropper da...... :blunke: Synd og lese om resultatet av legebesøket, men det er bare og krysse fingrene og håpe at en dag! Gir deg en trøsteklem så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 2. august 2003 #409 Del Skrevet 2. august 2003 HVA SYNTES DERE OM DENNE KJOLEN? http://www.christiane.no/2002demetrios2.shtml# Nederst i midten. Hei tante Skusla :D Bare for å ta det først, kjolen var nyyyydelig!!! Den passer helt sikkert kjempebra til deg! Og for det andre, tusen 'lig takk for den fine meldingen du skrev i dagboken min, ble helt rørt! Og jeg sier akkurat det samme til deg! Du er en helt utrolig person, sterk og modig. Jeg er imponert over at du klarer å være så blid og hyggelig tross i at du har det så vondt. Det står det så stor respekt av!! Jeg er veldig glad for å ha fått bedre kontakt med deg, og håper at den blir bedre med tiden som kommer. Jeg setter stor pris på alle de fine hilsnene dine, og alle dine flotte innlegg med gode ord og meninger. Er en fryd å lese dem! Vi hadde en kjempefin samtale på msn, håper det blir flere av dem. :blunke: Kveldsmaten ble kjempegod, så nå sitter vi her gode og stappmette allesammen, måtte nesten rulle bort til pc'n! Jeg ønsker deg,pusen,vofsen og din kjære en fortsatt fin lørdagskveld. Gla i deg vennen! Klem fra oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 2. august 2003 Forfatter #410 Del Skrevet 2. august 2003 Hei hei.. Jaaaa Kverula, nå skal vi forhåpentligvis møtes... Så spennende! :D Håper det ordner seg nå da, for nå er det jammen med på tide.. Takk for UTROLIG varme og koslige ord Eowyn, vennen.. Du er så go' atte... :D Ja, sant kjolen var fin??? Tror nok jeg må trenge stropper på ja.. Med de ertene til pupper jeg har for tiden så må jeg nok det for å holde oppe, ellers blir det tennissokker til hjelp.. Nei, jeg må nok legge på meg en del før ett evt bryllup ja.. Ingen frieri enda, og jeg venter heller ikke at det skjer med det aller første, men det er kost å titte litt på kjoler å sånn. En meget behagelig Lørdag har dette vært. Jeg har vært en tur i byen sammen med sambo og vofsen. Men selvfølgelig, etter vi hadde gått fra ene siden av byen til den andre, begynte det å styrt regne. Så vi måtte pile gjennom byen for å hente bilen. Å når man går med verdens søteste vofs på armen, blir man stoppet.. hver femte meter.. Av unger og gamle, venner og kjente, ukjente, turister, bilister ( :o ) og andre hundeeiere. Når vi ankom bilen var vi klissvåte. Så måtte vi reise å hente lillebror, som sto på kaia og fiska, uten regnjakke og i sandaler. Kjørte en liten tur innover til ett kjøpesenter, kjøpte hver sin milkshake og kjørte ut igjen. Da hadde jeg begynt å fryse, så mens sambo kjørte lillebror hjem, la jeg meg i badekaret. Å der SOVNA jeg.. Som vanlig... igjen.. VÅKNA som vanlig... igjen av at jeg fikk vann i nesen. Har sittet en del på KG i kveld, rydda litt her og nå har sambo og jeg sett på to kjempe interessante program på Discovery. Hadde meg en prat med brore min også. Så det var koselig. Niesen min tok telefonen.. Snakka litt med henne, og hun spurte meg FØRST om jeg var en av de tre i Charlies Angels.. I wish.. hehe så lurte hun på om jeg kom snart.. De reiser til Florida på onsdag så hun kunne ikke helt forstå hvorfor jeg ikke kunne være med. Så til slutt sier jeg: Well, it was nice talking to you sweetie. Can you put your daddy on now? Hun sier: Yes, hang on.. Jeg venter og venter.. Hører hun setter på Charlies Angels før ØRTENDE gang. Så jeg roper på henne, hun tar telefonen inn til øret igjen og sier høyt og bestemt: WHAT DO YOU WANT NOOOW?????? Trodde jeg skulle le meg hjel... Men hun forklarte meg da at pappa, altså broren min, var på badet å hun måtte ta med telefonen å banke på... Så jeg hører hun går med telefonen mens hun snakker. Hører hun banker på før hun sier: Daddyyyyyyy, open this door NOOOOW!!! Its auntie **** on the phone... Tar nok LIIIIIITT etter de voksne ja.. Hun virkelig KREVDE DEN DØRA ÅPEN UMIDDELBART. Morsom, men meget bestemt treåring det der ja. Skal bli en fryd å møte henne igjen etter så lang tid... I morra er det FOTBALLKAMP.. Ålesund mot Vålerenga.. HAHAHAHA; ÅLESUND SKAL KNUUUUUUUUUUUUUUUUUSE ENGA!!! Aal'sund åle åle åle. Aal'sund åle åle åleeee. Aal'sund åle, Aal'sund åle. Aal'sund åle åle åle! Aal'sund! Mitt ENESTE problem er at jeg har invitert ei venninne hit i morra, eller hun har invitert seg selv i morra.. Å så hadde jeg jo GLEMT at det var kamp.... Ett luksus problem, I know.. Så hva gjør jeg DA??? Kan kanskje invitere henne til å komme LITT senere, sånn cirka til etter kampen? Den er jo ferdig sånn at jeg er hjemme klokka åtte ca.. Nei, nå skal jeg ta å finne senga her... Trøtt som ei strømpe faktisk. Det regner ute.. Såpass mye at det slår på ruta. Å det er så deilig.. Ligge under ei varm dyne og høre det regne masse ute. Ligge å kose meg inntil sambo, prate litt om dill og dall, lese litt kanskje eller se på tv. Deilig. Titta inn på stua nå, å der ligger han å sover gitt. Lagt seg godt bak i stolen med hendene over øynene og sover søtt.. Hunden ligger foran beina hans og sover også.. Ahh, fredlig! Nå håper jeg at alle har hatt en flott kveld, som jeg har hatt.. En avslappende og *jeg har ikke gjort en ting* kveld... Det er de beste etter min mening.. Sov godt alle sammen, å drøm søtt. Nå sender jeg Jon Blund videre herfra, så det er bare å gripe fatt i han når han suser forbi! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. august 2003 #411 Del Skrevet 3. august 2003 Hei, Skusla. En kjempe klem fra meg til deg. Du imponerer meg, det gjør du virkelig. En flott og sterk jente tror jeg at du er! Vet du, jeg holdt på å kjøre på en liten valp i dag. Kom kjørende på landeveien, var på vei hjem fra hytten, og ble oppmerksom på en eldre dame som kom gående langs veien. Hun hadde en hund i bånd. Jeg kom kjørende i ca 60 - 70 km/t, men sakket på farten når jeg så damen. Heldigvis, for plutselig kom en vilter, brun liten valp løpende fra andre siden av veien. Løpende hit og dit, svinsende og dansende, og så redd, når han ble oppmerksom på bilen. Jeg bråbremset så stakkars pusen min fikk seg en god trøkk i katteburet sitt, men det gikk heldigvis bra. Det tok noen minutter før jeg klarte å kjøre videre, gamle damen stakker var også helt skrekkslagen. Ikke visste hun hvem som eide valpen heller, men hun hadde en mistanke og skulle ta med seg valpen dit. Ha noen fortsatt fine sommerdager, Skusla. Klem, Mie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 4. august 2003 Forfatter #412 Del Skrevet 4. august 2003 Hei hei.... Takk for KJEMPE kos hilsen Mie.. Har savna deg jeg.... Så BRA du ikke kjørte på den... *puuuuh* Tenker det var en skikkelig ekkel opplevelse.. Jeg holdt på å kjøre på en katt engang, og måtte sitte i mange minutter å hente meg inn igjen før hendene mine sluttet å skjelve såpass at jeg kom meg videre. Man får seg en støkk ja... :-? Men det gikk jo braaaa jo.... :D Ja, her sitter jeg... alene.. regnet pisker mot ruta.. sambo sover.. kattene sover.. å lille bofsen ligger på fanget mitt å sover.... jeg, ja jeg sitter her med en stor klump i magen... om fire timer reiser jeg.. for å ta flyet nedover til Oslo og Rikshospitalet atter en gang.. Fatter ikke hvorfor jeg er så redd og nervøs, men det er jeg altså.. Kampen i dag var ett stort nederlag. Makan til MØKKA spilling har jeg ikke sett NOENGANG tror jeg... De fortjener å tape når de spiller så dårlig. Slurvete pasninger, klarer ikke få fram ballen, komme til skikkelige avslutninger, pasninger rett på motspilleren osv osv.. Huff, grem.. Tragisk! :evil: Venninna mi ble med hun. Så dro vi hjem hit etterpå å satt her.. Hun begynte ikke å snakke om å gå før klokka var halv ett.. Å jeg er IKKE en som hinter for at folk går.. Det var veldig koselig... Men pga at det ble så sent, og jeg ikke var noe særlig trøtt, så bestemte jeg meg for å ikke sove. Jeg VET det er dumt, å at jeg kommer til å være SKAM trøtt i morra utpå dagen, men jeg KLARER ikke sove nå. Klumpen i magen vokser hele tiden. Nå er den vel på str med en tennisball tror jeg... Jeg er så spent... Lurer på hva jeg skal gjennomgå der nede. Hva de skal gjøre.. OM de kommer til å gjøre noe.. Kanskje finner de ut av det? Finner noe?? Legen min har bestilt MR til meg også, så jeg skal ta det når jeg kommer opp igjen... Jeg gruer meg jeg dere..... Veldig.... Jeg vil ikke.. Men så vil jeg likevel.. Gir det noen mening???? Hvorfor er jeg så nervøs og svaklig nå da???? Hva er det som er så forskjellig fra andre gangen jeg var der??? Nr 1 så er det vel at sambo ikke skal være med. Han må være hjemme å passe hunden han. Så jeg reiser alene denne gangen. Det gjør sitt til at jeg er lei meg og nervøs. Så har det vel litt med angsten å gjøre tenker jeg, og at jeg er i en lliten down periode for tiden... Men jeg fikk VERDENS koseligste melding av bestevenninna mi i dag. "Hei vennen. Gleder meg til å se deg i morra. Hurra.. Kommer du hit fra flyplassen??? " Så skrev jeg: Fikk tilbake: Jeg svarte: Å da får jeg verdens FINESTE SVAR: KLART jeg orker. Hadde egentlig planlagt det, men ville ikke trenge meg på. Dette går så bra så. Ikke gru deg, tenk hvor deilig om de endelig kan hjelpe deg!!!! Er ikke hun bare verdens beste????? Hadde ikke spurt henne jeg, så bare setter hun av hele dagen til meg.. Det syntes jeg var utrolig snilt og kost av henne.. Kunne ikke hatt bedre venninne jeg.... :D Så jeg har egentlig ikk noe å grue meg for.. Men nå er klumpen blitt en håndball... Å DET er stort for en liten kropp..... Til jeg skal reise er den vel blitt en basketball og jeg entrer flyet seendes ut som jeg er 8 mnd'er på vei.... Tsssss... bra jeg har galgenhumor og kan le av meg selv hvertfall.. Sto på soverommet å pakka litt i sted. Sambo hadde lagt seg, å han lå å så på meg. Så snudde jeg meg mot han, å han lå å smilte. Hva er det med deg da?, sa jeg. Du er bare så fin og god, sa han.... *sukk* Kommer til å savne han masse. Så sa jeg at jeg gruet meg sånn, å at jeg hadde så lyst at han skulle bli med. Da bare strakk han hendene ut, å jeg la meg godt inntil han.. Så tok han dyna over meg, å bare lå å holdt rundt meg.. Uten å si noe.. Tett, tett, tett lå vi... "Det går fint dette, pusen min.." sa han.. Men jeg kommer til å savne deg, å jeg håper du kommer fort hjem igjen til oss.. Jeg tenker jeg reiser opp igjen på Tirsdag.. Å KVERULAAAAAA.. Jeg hååååper du kan og vi får tid til å møtes på Tirsdag formiddag. Jeg skal ha siste timen min klokka 11.00.. Men jeg sender deg en melding! Vel vel, jeg får vel gå inn på braathens å sjekke flytider tenker jeg.. Natta alle gode jentene som er innom boka mi.. Jeg setter utrolig stor pris på dere alle sammen... You make my days brigther..... Håper dere krysser fingre og tær for meg i morra klokka 13.00! Stor klem fra en litt redd og litt nervøs FOTBALL.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 4. august 2003 #413 Del Skrevet 4. august 2003 Heisann Skusla. Dumpet inn i dagboken din og vil bare ønske deg lykke lykke til i morge. Og det høres ut som en kjempevenninne du har ja Fantastisk flott med sånne rundt seg. Mangle lykke til klemmer fra Marianne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 4. august 2003 Forfatter #414 Del Skrevet 4. august 2003 ÅÅå så koselig!!! :D Tusen takk Marianne.. Tror nok jeg kan trenge de lykkeønskninger jeg kan få akkurat nå.... Satt stor pris på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 4. august 2003 Forfatter #415 Del Skrevet 4. august 2003 Tam ti tuuuuuu............ Jadddda, er her fremdeles.. Begynte å bli skrekkelig trøtt for en times tid siden, men natta har gått skrekkelig fort. Nå er jeg ikke fullt så trøtt lenger... Har kjederøyka hele natta. Akkurat spist en god yoghurt- eple med kanel. Den var nyyydelig. Laga meg NOK en kopp med kruttsterk kaffe, og sitter å venter på at den skal bli liiiiiitt kaldere.. Må innrømme at senga frister nå... Har lyst å gå å legge meg gooodt inntil sambo og bare kose .. Kjenne varmen hans, og den rolige pusten hans.. Men jeg har ikke tid nå. Reiser om en time og jeg må dusje, sminke meg og pakke ferdig. Det er visst meldt finevær i Oslo, så da trenger jeg vel ikke så mange varme klær. Pakker ALLTID med meg altfor mye klær... men det er vel en jenteting tror jeg... kan aldri vite.. det KAN hende man får bruk for den toppen/buksa/genseren/skjørtet.. De skoene osv osv. Lurer på hvordan det sykehus hotellet til Riksen er jeg.. Må huske å finne fram papirene mine også.. Alle sammen.. Så jeg ikke glemmer de! Hadde vært typisk. Så må jeg huske smertestillende, sovemedisin og toalettsaker. Tannbørste og tannkrem... Visakort... filofax og telefon lader. Hva mer tro????? Skal ikke begynne å syte igjen.. Det gjorde jeg klokka tre. Klokka fem får du en klem og klokka seks kommer en heks.. Overtrøtt??? neeeeh.. not at åååål. Skal bare lese litt Vg på nett nå, før jeg hopper i dusjen.. Skal bli godt med en dusj nå. Føler meg gusjete etter å ha sittet her hele natta.. Vel vel, da er det vel bare for meg å si hadet braaaa til alle så lenge.. See ya in a few days.... Wish me luck og alt det der.. Kryss fingre og tær .... Nervøs nervøøøøs..... Jaja, hadet da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 4. august 2003 Forfatter #416 Del Skrevet 4. august 2003 Næmmen faen... Har feilberegna jeg..... :o Må reise om en halvtime... Shit shit shiiiiiit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 4. august 2003 #417 Del Skrevet 4. august 2003 Krysser fingrene for deg Skusla! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. august 2003 #418 Del Skrevet 4. august 2003 Når dette skrives er du på vei til Oslo. Det verste er å grue seg, tiden før er som oftest verre den, enn når du først er der og skal gjøre det du er der for. Når du leser dette er du ferdig med det - vit at vi tenker på deg. Klem fra Mie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. august 2003 #419 Del Skrevet 4. august 2003 We love you and we're here for you! Tenker masse på deg og håper alt går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. august 2003 #420 Del Skrevet 4. august 2003 WEEEE!!! JEG ER KLAR I MORRA JA - VENTER SPENT PÅ SMS FRA DEG! Duuu, jeg blir så lei meg når jeg leser at du har det vondt, er spent og nervøs...Men jeg er så glad for at du har venninna di i Oslo som kan være med deg - du har ei kjempevenninne, Skusla - men det vet du jo! Nå har du time om et par timer, og jeg er godt på vei like spent som deg tror jeg - men jeg VET at dette er til ditt beste, og at du kommer til å bli kvitt alt det vonde bare de finner ut hva som feiler deg... Krysser fingrene for at legebesøket går smertefritt, og at du får en fin kveld med venninna di! OG SÅ HÅÅÅÅÅPER JEG JO SELVFØLGELIG AT VI KAN TREFFES I MORRA!!! WOOOW - det kiler i magen, faktisk - blir spennende!!! OG TENK - når du leser dette, så har vi antakelig truffet hverandre allerede! Litt weird å tenke på! Sender deg varme tanker og en stor, stor klem, Skusla-vennen! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå