Gå til innhold

Skusla's dagbok...

Skusla

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

En kjapp klem fra meg til deg, vennen!

NÅ ER DET SÅ LENGE SIDA JEG HAR SNAKKA MED DEG!!! :(

Men dagene flyr fra meg - og dessverre er vi pålogga til ulike tider...

Takk for koselig hilsen i dagboka mi - skal lese mail fra deg nå!

Får vel gjøre en siste innsats før eksamen nå da...Reiser vel nedover om et par-tre timer...Uff, gruer meg litt - men gleder meg mest til å få det overstått! Har tenkt til å spørre min kjære søster om hun vil gi meg selskap nedover og før og etter jeg har vært inne...Kanskje hun kan få meg enda mer avslappet!

Ønsker deg en fin dag, vennen min - og håper du fikk noe vettugt ut av legebesøket ditt!

HÅPER VI SNAKKES SNART!!!

Stooor klem fra Kverula, som savner vennen sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen...

Allerede Lørdag.. Dagene flyr syntes jeg. Jeg elsker lørdagsformiddag. Det er avslapning og kos.. Sitte å lese lørdagsavisen, drikke kaffe, spise en god frokost og ta livet med ro.

Jeg har sovet dårlig i natt, så jeg er ikke så veldig uthvilt, men men.. Ble også vekt av ene katten som sto utenfor å mjaua noe sykt kl kvart over fem i natt. Så da måtte Skusla kle på seg å frese ned to etasjer for å hente han.. I koma..

Vel, jeg kom til legen på Torsdag og GUESS WHAT??? Jeg hadde klart å ta FEIL DAG... :roll:

Herregud, er det MULIG????? Joda, jeg skulle ikke dit før neste Torsdag. Så da var det bare å tusle hjem igjen. Vel vel, jeg kom meg da hvertfall opp tidlig.

Skulle egentlig på Lillebrors skoleavslutning også.. Men selvfølgelig ble jeg dårlig.. Jeg lå å vrei meg, og var hvit som ett laken. Han ringte og spurte om vi kom, å jeg sa jeg skulle gjøre mitt beste. Hørte hvor skuffet han ble. Å det gjorde vondt lang inni sjela.. Han hadde fått frøkna si til å skrive ut billetter til oss, og skrøt så fælt om at søstra hans og kjæresten skulle komme.

Huff, jeg har dårlig samvittighet enda.. Stakkars han! :cry:

Så jeg ble liggende i godstolen å se på tv hele kvelden.. LÅ å halvsov, så jeg fikk ikke med meg så mye-

I går var det likedan. Sto opp, følte meg sånn passe, men ble dårlig utover dagen. Da sambo kom hjem fra jobb, lå jeg rett ut, med dyne og teppe på meg..

Stakkars han.. Det må være nitrist-

Nå har jeg akkurat hatt besøk av en venninne. Hun skal i Jon Arne Riises bryllup i dag, så jeg har funnet fram og ordnet for henne. Hun er ikke den personen som pynter seg mest, bruker ikke sminke eller høyhelte sko osv. Litt guttejente..

Så hun har vært her å lånt vesker, sko, smykker osv osv. Så ordnet jeg time til henne med moren til sambo, for å sette opp håret hennes og sminke henne.

Moren til sambo er så utrolig flink til sånt. Dere skulle SETT enkelte frisyrer hun har laget. Helt utrolig.

Vi skal i overaskelses selskap til henne i dag forresten. Hun har bursdag og tror vi skal ha en liten sammenkomst oppe hos de. Men egentlig skal vi ned til noen venner av de, hvor de skal servere lammelår, og hvor mange venner kommer.

Skal bli morsomt å se ansiktet hennes.

Må ut å kjøpe gave også.. Sambo er på jobb, så jeg håper vi rekker det før han er ferdig.

Må vel pynte oss tenker jeg, å jeg som nettopp har lånt bort de flestes av smykkene mine, og alle ringene mine untatt en.. Sambo kommer til å bli gal om han får vite det. Lånt vekk allianse ringen jeg fikk av han .. Så jeg TROOOR jeg skal holde kjeft om det. :ler:

Egentlig har jeg mest lyst å holde meg hjemme i dag da men.. Jeg er blitt så utrolig kjedelig! Gidder ikke gjøre noen ting, vil helst være hjemme hele tiden.. Det har vel en del med depresjon og angst å gjøre, og selvfølgelig at jeg har så vondt. Det tapper meg fullstendig for krefter. Men likevel, i dag MÅ jeg gå.

Nei, nå skal jeg ta å ringe til bestevenninnen min, å høre hvordan hun hadde det i syden..

Håper alle har en flott helg.

Stor klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin dagbok du har, Skusla.

Har vært inne og sniklest den, og har faktisk blitt motivert til å begynne å skrive egen!

Trist at du har så mye vondt!

Håper virkelig at legene finner ut hva som er i veien, for det må være slitsomt å ikke vite hva det er !

Gleder meg til å lese mer etterhvert! :D

Klem fra Smurfa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Takk for hilsen Smurfa.. Koselig at flere leser! Skal snike meg inn til deg å rable ned en hilsen..

Kom gjerne innom mer ja! :D

Vel, i går dro vi avgårde i bursdag til svigermor.. Vi var ti stykker, som koste oss skikkelig. Alle ble ganske brisne... Jeg hadde på meg sort pen- bukse, hvit skjorte og slips, på bena hadde jeg sorte spisse sko med stiletthel.. Var stilig. Første gang jeg har brukt slipset mitt faktisk.

Vi fikk velkomstdrink når vi kom.. Så satt vi oss til bords. Der fikk vi til forett servert russisk kaviar og rød rogn i to bittesmå terte"skåler" ( konsistensen ala pai deig bare veldig tynn), avocado og rødløk. Det var nydelig

Hovedretten var helstekt lammelår, med nyplukket kantarell, poteter, brokkoli, gulerøtter og en nydelig saus til.

Spiste mer enn jeg har gjort hele uka til sammen! :ler:

Til dessert fikk vi fruktsalat med krem.. Det er en kjempe god dessert etter en forholdsvis tung middag..

Vi ble sittende der å drikke og prate. Ut på altanen var det en måse som drev å kakla.. Så svigerfar og en kompis dyppa brødbiter i gin og tonic og la ut. Måsen spiste og ble dritings.. :hoho:

Syntes det var litt stygt gjort da, og det sa jeg fra om også, men det var veldig morsomt!

( får vel dyrebeskyttelsen på nakken nå da... :oops: )

Så var vi nede og så på bildene til sønnen til de vi var hos.. Han er maler, og lager noen UTROLIG kule bilder. Om dere har vært inne på fotoalbumet mitt på Yahooo ( linken ligger i ett tidligere innlegg jeg skrev her for ikke så lenge siden.) så henger ett av bildene hans over sofaen på storstua.. Blått ett- Skikkelig stilig!

Vi tok oss en liten tur på byen etterpå, men drakk en øl før vi bestemte oss for å dra hjem.

Sambo flira når vi våkna i dag, for jeg hadde visst snakka sånn i søvne, og helt klart til og med. Sagt noe om to mus som ikke skulle ligge på kommoden men på altanen osv osv.

Sto opp sent, halv ett :oops: , men det var deeeeilig å sove lenge for en gangs skyld. Står som oftest opp rundt halv ni vanligvis..

Sambo var å hentet bilen, å kom tilbake med avisen og cola.. Ingenting er bedre enn cola dagen derpå.

Hele kroppen min har vært så rar i dag. Den har liksom ikke fungert. Jeg har ikke klart å gå skikkelig, har føltes ut som jeg må dra beina med meg og jeg har skjelvet så mye at å sminke meg ble en kamp..

Dro på kamp( på kamp uansett vettu) og ble sittende der å se tidenes mest ELENDIGE kamp.. Enda gjenstår sesongens første seier til Ålesund... Tragisk! :roll:

Midt i kampen måtte jeg på do, og siden der var så fullt måtte jeg snike meg forbi masse mennesker. Jeg holdt på å tryne flere ganger, måtte støtte meg til de, trakket på mange.. Føltes helt rart. Balansen var helt på trynet.

Er litt bedre nå da, men den ene foten min kjennes rar ut. Så jeg får se hva legen sier på torsdag.

Jøss nå er klokka blitt kvart på ett her, dagen har gått så utrolig fort. Må gå å legge meg nå tenker jeg.

Har lagt på nytt sengetøy og vinduet har stått på vidt gap i hele dag, så det blir deilig. Ingenting er bedre!

Have a nice night! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, her har det ikke vært mye aktivitet .. Har alle glemt meg????? :cry:

Nesten ingen innom her jo....

Vel vel, i dag er det Torsdag og regnet siler ned dessverre.

Mandag var jeg hjemme å ordnet ting.. Sto opp tidlig, spiste meg en god frokost med toast, syltetøy og en kopp te + ett glass melk, og deretter satt jeg meg ned med avisen og kaffen min. Koste meg. Gikk gjennom litt mailer, og tok en del telefoner..

Ordnet meg endelig mensendieck terapaut, og skal dit på tirsdag...

Tirsdag dro sambo og jeg avgårde for å se etter levegg til altanen, hente to lister som vi har ventet på, som mangler her og kjøpe altanmøbler... Fant ingen levegg, men to greie stoler og ett liiiiite bord. Det er ikke store plassen vi har på altanen.. men det passet akkurat.

Det var nydelig vær, å vi koste oss.. Jeg var innom Estetique å skulle handle meg en ansiktskrem ettersom jeg er tom, og fikk en kjempe pen toalettmappe med sminkefjerner og litt annet dill sammen med kremen. Så kjøpte jeg en ny mascara, helt ny på markedet, og en solbruningskrem.. Alt fra Christian Dior. Så da steg humøret enda mer.

Utover dagen fikk jeg store smerter.. Så vi dro hjem, å jeg la meg til vanlig tid.. Det var ikke så fryktelig ille, men nok til at jeg gikk krokbøyd. Utpå natta våknet jeg av at jeg hadde noen smerter som ikke lignet noe annet jeg har kjent. Det var så vondt jeg hadde lyst å svelge alt jeg hadde av smertestillende. Eneste problemet var at jeg spydde som en gris, bare galle og det var skikkelig vondt det også. Så jeg tok ikke sjansen på å ta noe medisin.. Så jeg lå på badegulvet i mange timer, når jeg først hadde lagt meg ned der, kom jeg meg ikke opp..Det var fryktelig, smertene var regelrett lammende. Å jeg var ikke bare redd, men nesten bevisstløs. Sambo fikk meg i seng utpå morgenkvisten å jeg sovna endelig.. Våknet etter noen timer, så bøtta ved siden av senga, å der var det på igjen.

Sambo ringte legen, som ville ha meg bort med en gang, men jeg kom meg ingen vei. Klarte ikke gå, så hvordan i alle dager skulle jeg komme meg bort dit???? Fikk tatt noen smertestillende, og sovna litt igjen.. Satt i stolen på kvelden og halvsov.

I dag er jeg heldigvis mye bedre.. Jeg hadde ganske vondt når jeg sto opp, men det er normalt. Dro til legen, hadde opprinnelig time i dag, og han var så bekymret. Han var litt streng når han spurte hvorfor jeg ikke kom dagen før. Ikke sjans sa jeg.

Så han skrev ut noen a-preparat smertestillende om jeg får disse smertene igjen, å jeg skulle ta en når jeg kom hjem og prøve å holde meg unna de så mye jeg kan.

Tok masse prøver.. Han ringte meg i tre tiden å sa at senkningen min var på nesten 250, noe som tyder på en kraftig infeksjon en eller annen plass. Å det gjorde han enda mer bekymret, for ettersom jeg har kroniske smerter, så er det ikke bra å få slike infeksjoner ut av det blå. Viktig å finne ut HVOR de kommer fra. Så jeg skal inn dit i morgen med en urinprøve.

Tok en sånn tab som han sa, og gjett om de funka.. Har nesten ikke kjent noe i mange timer.. Så jeg har fått gjort unna masse arbeid.. Så nå blir det masse lønn på Skuslemor. :hoppe:

Fikk igjen nesten 4000 fra trygdekontoret også. Fra Oslo turen, hotell og drosje osv.. Å ettersom det var sambos firma som betalte, og de ville jeg skulle ta pengene selv, så var det penger på konto. Utrolig deilig. Har vært blakk en stund nå, og jeg nekter å ta av sparepengene mine.

På Søndag blir det moldekamp på oss.. Vi er bare tre av oss som reiser oppover da, men det er MANGE fra Ålesund som skal.. Så det kommer til å bli fullt liv.

Bestevenninna mi kommer hjem om en uke og jeg gleder meg som en unge. Hun hadde vært på ultralyd i dag og fått hørt hjerteslagene til babyen.. Den lå visst fryktelig langt nede, og det tyder på at det er en jente. Noe jeg har sagt hele tiden... :D

Jeg håper jeg blir fadder.. Da blir det en meget bortsjemt liten sprett! :ler:

I dag har jeg endelig betalt alle regningene mine også, FØR de gikk ut.. :ler: Det er ikke alltid. Det er deilig å ikke ha det å tenke på.. Jeg blir alltid så urolig når jeg får inn en regning og ikke har penger på konto.. Men det løser seg alltid, heldigvis. mamma sier jeg har gullhår i r*va, og det stemmer vel det tenker jeg.. Men jeg jobber for pengene også da... :)

Lillebror kom med masse nyfiska fisk til kattene i dag også.. Men han hadde ikke sløya de, så sambo måtte til pers....

Å herrejemini for ei pyse... :hoho:

Har ikke sett på maken, er sikker på han holdt på å brekke seg når han sto å tok ut gørra fra fiskene...

Nå går han bare under navnet: Chicken Mcbaaakbaaak.... :ler:

Tenker jeg skal kikke litt på nye innlegg før jeg finner loppekassa..

Skusla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Skusla!

Uff, syns det er så forferdelig det du må gå gjennom. Kan ikke forestille meg hvordan det er, for jeg har aldri opplevd noe sånt, og håper jeg heller aldri gjør det, men jeg ønsker deg lykke til jeg, og håper legene snart kan finne ut av alt sammen og gi deg den hjelpen du trenger.

Også må du ha en riktig fin helg, med forhåpentligvis fint vær :D

Klemmer fra Angeleyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Titt titt!

Har ikke glemt deg, vettu, vennen...

Har sendt deg en mail nå - men kom akkurat på at vedlegga jeg skulle sende med ble glemt...Så nå får jeg forte meg å sende deg en ny mail med de bildene jeg snakker om i mailen...hehe...surrehode - men jeg har jo vært oppe en lang natt nå da...Jeg er unnskyldt, er jeg ikke? :lol:

HA EN FIN DAG!

Klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skusla!

Så fint at legen tar deg på alvor og virkelig ønsker å finne ut hva som feiler deg!

Fikk helt frysninger da jeg leste hvordan du hadde det for noen netter siden..*grøss*

Vel.. skulle egentlig bare innom og ønske deg en riktig fin dag!

Krysser fingrene for at smertene holder seg langt unna deg, Skusla! :enig:

Klem fra Smurfa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Huff du har det ikke lett. Flott at den nye medisinen funker, håper at det går bedre etterhvert, og at legen finner ut av denne infeksjonen.

Du har det nok ikke lett. Dette sitter igjen i hodet mitt....

Det var ikke så fryktelig ille, men nok til at jeg gikk krokbøyd.

Du vet, andre "normale" (les: friske) mennesker ville sagt det var MEEEEEEEGET ILLE dersom de gikk krokbøyd av smerter....

Huff, nei, jeg håper det går bedre etterhvert.

Ha ei fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLEEEESUUUUUUUND, ÅÅÅÅÅÅÅÅLESUUND, VI SKAL KJEMPE HEILT I TOPPEN, DET E'KJE NÅKKE TVIL OM DEEEET...

:hoppe::hoppe::hoppe: VI SLO MOOOOLDE, LILLE OVERLEGNE VISNE ROSEBYEN SOM VA SÅ HØY I HATTEN FØR KAMP.. HAHA, VI SLO DE PÅ 4,5 MINS OVERTID BANKA GODE GAMLE GJERDE INN SEIEREN... Å FIKK MOLDESPILLERNE, PUBLIKUM, TRENERE, STØTTEAPPARAT OG IKKE MINST RØKKE SE UT SOM DE HADDE SOLGT SMØR OG IKKE FÅTT BETALING, SPIST SITRON MED BEGGE HENDA, STÅTT OPP MED FEIL FOT, KJEMPA EN KAMP MOT KONG GLAD OG TAPT.. HA HA HA, IN YOUR FACE ROMSDALINGER!! FOR HER KOMMER VI, LIGGER Å PUSTER DERE I NAKKEN, BARE TREEEEEE USLE POENG BAK DET SOM VISSTNOK SKAL VÆRE NORGES ANT BESTE LAG...

BITE ME!!!!!!!!! :hoho::hoppe::hoppe::hoppe:

Å :ler:

Skal skrive mer seriøst senere i dag, nå må jeg lese avisene! Dette var stort.. Første seieren og det over MOLDE. Kunne ikke blitt bedre.. En utsolgt stadion, 11000 mennesker hvorav i allefall 6000 var orangekledde sunnmøringer.. Det var orange overalt.. En thriller av en kamp, at ingen pådro seg ett hjerteinfarkt var ett under, men det er nok MANGE egenmeldinger ute å går i dag, for makan til fering i byen i natt skal man lete lenge etter, skulle tro vi har vunnet serien... :ler:

Nå kan det nesten gå som det går i resten av sesongen, bare vi slo Molde, det var ALT som betydde noe!

Meeeen, vi glemmer IKKE at Ålesund er ett høstlag.. Så det blir forhåpentligvis en morsom og underholdende høstsesong.

Hele Moldetorg syda av Ålesundere, alle hadde enten drakt eller orange supporter t-shorter på seg, som ble solgt der. Ålesundsangene ljoma ut av høytalere, folk sang, skålte og lo.. Å dette var FØR kampen..

Vi gikk i samla tropp mot stadion og ble sittende bak ene målet. Der var det en stor stemning.. Stormen, vår supportergjeng, sang så de fleste ikke hadde stemme igjen.. To stykker hadde ikke barbert seg på hele sesongen, å hadde inngått veddemål om å ikke ta det før første seieren, to min etter slutt var skjegget borte, og det sto bare usle små tuster igjen... :ler:

Det ble en kamp å komme seg på ferga, selv om det var satt opp ekstra ferger.. Sto der i to timer. Kom hjem over tre timer etter kamp...

Nei, dette var stort!! Helt utrolig........ :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Janna

He he. Har bodd utenfor Ålesund selv i mange år, men klarer ikke å engasjere meg i fotball- likevel var det jo morsomt at de slo moldenserne.

Som du sier: In your face.

*småond i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja ikke sant?? Å så tapte de og ble slått ut av cupen mot ett første divisjonslag i dag på toppen av alt.. HAHAHAHA, jeg ler meg skakk. Hovmod står for fall, og sånn som moldenserne uttalte seg om Alseund før, så sier jeg atter en gang: In your face!!

Uansett, uken har gått veldig fort.. Legen min ringte på Mandag og fortalte at urinprøvene mine var helt fine. Dvs at det ikke var UVI. Så da er det en kraftig infeksjon i magen en eller annen plass. Hvor, er dessverre ingen som vet.

Det er jo vanlig det. :roll: De sier EN PLASS. Hadde det ikke da vært en ide å finne ut HVOR DENNE PLASSEN ER???? Huff, altså...

Mandag var vi å handla inn mat til kvelden.. Vi sto i mange timer på kjøkkenet å laga goood salat, brytebrød med urter, hjemmelaget hvitløkssmør, grillspyd i marinade, poteter, potetsalat osv.

I fjøra var det masse folk som vanlig, å vi koste oss skikkelig. Var en tur ute med båten til lillebroren min. Han har en sånn kjapp liten båt med ratt.. Så vi suste rundt blandt alle de hundrevis av båtene som lå ut med hovedbålet".

Så var det inn på land igjen, sitte foran bålet, synge allsanger ( noe jeg kunne spart meg for da men.. :ler: ) å kose oss. Til slutt var det bare pappa, sambo og meg igjen. Ble sittende til nesten tre, så jeg har vært skutt siden.. Må ikke rangle sånn... :P

I går hadde mamma bursdag så vi var å fikk laga en spesiell bukett med blomster til henne bestående av liljer, roser, margeritter, noen blå som nesten lignet på blåklokker og masse grønt inni. Den var nydelig. Så fikk hun en elektrisk tannbørste, som hun hadde ønsket seg..

Var å kjøpte serveringsfat og teppe til lillestua også.. Så endelig har det blitt litt bedre der.. :D

Kom hjem og shina hele leiligheten før vi skulle ha borettslag møte. Så da kom alle sammen og vi fikk kommet til enighet om masse, og ting blir nå forhåpentligvis gjort snart.

Sambo og jeg har lenge tenkt på å skaffe oss hund. Av mange grunner egentlig. Jeg elsker jo dyr og er verdens største dyreelsker, jeg har alltid hatt så fryktelig lyst på hund, den vil få oss mer ut på tur, det er en trofast følgesvenn, den er god og søt.

Vi har valgt oss en Kooiker http://home.c2i.net/ebras/kooiker.htm som den hunderasen vi mest sannsynlig vil velge.

Vi vil ikke ha for stor hund, men heller ingen liten sofapute-pingle-gneldre-hund.

Så i dag har vi skrevet mange spørsmål til vi skal snakke med oppdretteren i morgen. Hadde en liten samtale i dag, og hun virket veldig hyggelig.

I morgen skal jeg sende penger til broren min i USA. Han vet det ikke, å han kommer til å bli rasende sint på meg, hoppende galen er vel ett bedre utrykk. De har det litt tungt nå, og trenger de mer enn meg.. Så jeg må nok holde det for meg selv så lenge.. hehe, og dere da.. :wink:

Skal kjøpe noen planter som skal stå på gulvet på hver side av dobbeldøra på storstua.. Noen som vet HVILKE planter som egner seg? LEtte og stelle og som ikke dør så lett? Er fryktelig med planter... :oops:

Var en tur på kamp igjen i dag. Så Ålesund slå Hødd 4-2- Ganske morsomt.

TUSEN, TUSEN, TUSEN TAKK for alle støttende, koselige, snille, og oppmuntrende meldinger fra dere .. Jeg ble helt rørt her jeg satt. Det betyr så fryktelig mye for meg å vite at jeg har støtte her.

For det er tungt å leve som dette. Å jeg er glad jeg har så mye humør og ståpåvilje. Ellers hadde jeg bukket under for lenge siden.

Som du sa Fredagsbarn ang kommentaren at jeg går krokbøyd, så vet jeg at det er unormalt. Hilsnen fra deg gjorde veldig godt, det skal du bare vite. Men jeg lever med det, å jeg innstiller meg mentalt på at jeg må leve med det, iallefall en stund til.. Da går det vel bedre tenker jeg.. :D

Hadde min første fysio time i dag også. Men jeg lå bare en halvtime med noen strømgreier på ryggen for å løse opp og få i gang blodsirkulasjonen. Jeg hadde blitt advart fra før at han fysioen var en som ABSOLUTT kom til å prøve alt han kunne å prakke på meg akupunktur, for han driver med det, å gjett om han gjorde det ja. Joda, vi skulle begynne med det litt senere og bla bla. Da jeg påpekte at jeg allerede hadde VÆRT hos akupunktør og at jeg ikke har troa på det, fikk jeg til svar at han hadde holdt på i 30 år og blablabla, svada-svada-svada. Men jeg kommer til å si fra sterkere neste gang. JEG SKAL HA FYSIKALSK BEHANDLING, MENSENDIECK BEHANDLING, IKKE NÅLER STUKKET I MEG PÅ DE MERKLIGSTE PLASSER. Å prøver han seg etter jeg sier nei, så kan han ta de nålene å putte dem der solen ikke skinner... :x

Snakker om solen, den er ENDA ikke kommet til Ålesund. Dessverre lar både den og varmen vente på seg.. Å jeg begynner sakte men sikkert å bli ganske så utålmodig. Jeg vil slippe å kle meg som om det var tidlig vår midt på sommeren. Jeg vil ha singlet, shorts, skjørt, sandaler, utepils, softis langs kaia, båtturer i helgene, badeliv, oppbrettet dongeribukse, solbriller, solstoler, hjemmepresset appelsinjuice eller limonade på altanen med en god bok og varme. Jeg vil ha glade, lettkledde mennesker, liv i bygatene, møteplasser ute i stedet for inne, blomstring på planter, i altankassa mi, på trærne. Jeg vil nyte en kurv NORSKE jordbær fra Valldal, eller moreller. Jeg vil grille med vennene mine, ligge i parken og slarve om alt og ingenting mens vi hører biene surre, gå på kamp og slippe å pakke på oss fire lag med klær for ikke å fryse, ta bilturer til strender utenfor byen, lukte den deilige lukten som sommeren har.. SÅ NÅ FÅR DEN JAMMEN TA OG KOMME DEN FORBASKA SOMMEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!! :Nikke:

Men det er visstnok meldt fint vær fra i morgen. Så om den evinnelige ålesunds tåka glitrer med sitt fravær og metrologene spår riktig for en gangs skyld, så blir det varmere fra i morra.. HURRAAA!! :hoppe:

Vel vel, da er det vel på tide å avslutte her..

Takk igjen for koselige hilsner, jeg LOVER å komme innom deres bøker når jeg føler meg litt bedre.. Snaaart, I promise! :D

Ha det fint så lenge! :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg, besteste go'jenta mi!!!

Hehe - må le - ikke tvil om at Aafk's seier her om dagen har gjort inntrykk på deg! Moro var det i allefall - GRATULERER SÅ MYYYYE! :wink:

Takker for mail - jeg syns hundevalpene var de søteste jeg har sett!!! Virkelig nyyyydelige - og jeg syns denne hunderasen virker kjempefin! SÅ MORO DET SKAL BLI FOR DERE Å FÅ HUND!!!

Gleder meg til å høre mer om dette - prøvde å nå deg på msnm, men ikke svar å få...Du sitter nok ute i sola du, på altanen og koser deg med ei god bok, og kanskje en liten drink?

Håper det er bra med deg - skal prøve å sende deg en mail om ikke alt for lenge - det er sååå mye jeg vil snakke med deg om nå - OG JEG SAVNER SAMTALENE VÅRE BIG TIME!!!

Men nå tror jeg at jeg skal ut i sola før den forsvinner...det er 27 grader hos meg nå - og jeg bare nyyyter det...Håper det er like fint hos deg nå, vennen min!

Skal ned å se på kjøkkenet vårt i morra igjen - gleder meg! Har fått tegninger, og skal ned for å justere litt her og der. I tillegg har vi bestemt oss for salonger i stua og dagligstua, samt farger, gulv og tapet! Nå venter jeg bare på å komme igang med arbeidet! - Selvom jeg er redd dette kommer til å ta laaang tid...

Regner med at vi kommer igang rundt 1.august - så det er jo ikke så lenge til da - det er mye som skal skje innen den tid!

Nei, nå skal jeg ut i sola - sender deg masse gode tanker og varme klemmer! Og en båt-is! :wink:

DU ER TOPPEN, SKUSLA! Setter kjempestor pris på deg!

Klemmer fra vennen din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

Hællæ! 8)

Håper du koser deg i sola i dag, vennen min!

Og du - det er veldig mulig jeg kommer til å være logga på i kveld - så da håper jeg vi kan ta en liten prat igjen!¨

GLEDER MEG MASSE!

Klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei og hopp!

ENDELIG fikk vi prata sammen igjen igår - kjempekoselig å fråtse i nydelige møbler, søte hunder og diverse, sammen med deg igjen! :D

Jeg ser du er pålogga nå også, snuppa, men nå må jeg stikke ut og klippe plenen min!

Kanskje vi treffes igjen i morra - det hadde vært kjempegøy!!!

HA EN STRÅLENDE DAG!!!

Klem, Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...